Od 21 marca Giulio Bergamaschi jest dyrektorem generalnym luksusowego domu perfumeryjnego Acqua di Parm. Zastąpił na tym stanowisku Laurę Burdese, która pod koniec 2021 roku zrezygnowała, aby dołączyć do innej kontrolowanej przez LVMH firmy Bulgari. Objęła w niej stanowisko wiceprezes ds. marketingu i komunikacji oraz członkini komitetu wykonawczego.
Pomiędzy jej rezygnacją, a nominacją Giulio Bergamaschiego, Acqua di Parma była nadzorowana przez Stéphanie Medioni, prezes wykonawczą LVMH Beauty.
Giulio Bergamaschi w 2004 r. ukończył Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie i w tym samym roku dołączył do L’Oréal, gdzie spędził 18 lat. Był m.in. globalnym prezesem marki Biotherm i dyrektorem generalnym L’Oréal Paris DMI w Chinach, gdzie zdobył wiedzę w zakresie rozwoju produktów i komunikacji.
W kwietniu 2022 r. dołączył do LVMH jako dyrektor ds. misji strategicznych w firmie Loro Piana. Jego zadania koncentrowały się na strategii marki i waloryzacji poprzez ulepszanie doświadczeń klientów oraz cyfrową certyfikację identyfikowalności.
Stéphanie Medioni rekomenduje Bergamaschiego, mówiąc, że jest „doświadczonym i pełnym pasji profesjonalistą i liderem branży kosmetycznej”. Według niej ma on „głębokie wyczucie rynków międzynarodowych i znajomość kategorii urody”.
Acqua di Parma to marka perfumeryjna o długiej tradycji. Narodziła się w 1916 roku we włosiem mieście Parma. Zapachy tworzone były w małym laboratorium rzemieślniczym z wykorzystaniem naturalnych składników. Ich świeżość wyróżniała się na tle mocnych i bogatych zapachów tamtego okresu. Dziś perfumy marki nada uważane są za luksusowe i oferowane są m.in. w Douglasie czy Sephorze oraz w perfumeriach internetowych.