StoryEditor
Producenci
18.11.2020 00:00

1,2 mln maseczek od P&G trafiło do PCK i fundacji Polsat

1,2 mln sztuk maseczek ochronnych przekazanych przez firmę Procter & Gamble jej wieloletnim partnerom – Fundacji Polsat i Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi – trafiło do najbardziej potrzebujących w wielu regionach Polski. Środki ochrony osobistej rozdysponowane zostały pomiędzy placówki, których podopieczni w dobie pandemii znaleźli się w wyjątkowo trudnej sytuacji, m.in. ośrodki szkolno-wychowawcze, zakłady opieki zdrowotnej, ale także urzędy i szkoły. Działania są kontynuacją aktywności pomocowych podejmowanych przez P&G od początku trwania pandemii COVID-19.

W dobie zagrożenia epidemicznego firma Procter & Gamble, firma, dla której niesienie pomocy jest ważnym elementem jej filozofii społecznej, przekazała środki ochronny osobistej partnerskim organizacjom dobroczynnym, które podarowały je potrzebującym.

Ponad pół miliona maseczek dla powiatu otwockiego

Fundacja Polsat otrzymała  ponad 600 tys. maseczek. Za jej pośrednictwem maseczki trafiły przede wszystkim do powiatu otwockiego – pierwszego regionu na Mazowszu, który w październiku znalazł się w „czerwonej strefie” z powodu wyjątkowo wysokiej liczby zakażeń koronawirusem. Darowizna pozwoliła zwiększyć bezpieczeństwo podopiecznych m.in. Specjalnych Ośrodków Szkolno-Wychowawczych nr 1 i 2 w Otwocku, Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii „Jędruś” w Józefowie oraz Domów Dziecka nr 1 i nr 2 w Bodzewie i Domu Dziecka w Gostyniu. Maseczki trafiły także do placówek ochrony zdrowia oraz Urzędu Miasta Józefowa.

Wsparcie potrzebujących na wielu frontach

Druga transza maseczek, w liczbie kolejnych  prawie 600 tys., została przekazana do Polskiego Czerwonego Krzyża, który poprzez swoje placówki terenowe, w różnych regionach kraju, podarował je potrzebującym osobom i instytucjom. Maseczki to jednak nie wszystko – z początkiem listopada koncern przekazał również na rzecz PCK produkty marek Gillette i Pampers o wartości blisko pół miliona zł. Podejmowane obecnie działania są kontynuacją pomocy  świadczonej przez Procter & Gamble od początku pandemii COVID-19. Od marca br. Procter & Gamble blisko współpracuje w Polsce z Polskim Czerwonym Krzyżem i Fundacją Polsat, by razem zwiększać poziom bezpieczeństwa, ochrony zdrowia i komfortu codziennego życia osób, które znalazły się w potrzebie. Do dzisiaj wartośc przekazanej pomocy przekroczyła 3 mln zł.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 05:28