StoryEditor
Beauty
01.04.2021 00:00

W USA rośnie moda na brody i rzęsy hybrydowe

W Stanach Zjednoczonych pełne brody i rzęsy zyskują na popularności w sieci, według firmy Spate, która przeanalizowała ponad 20 miliardów sygnałów wyszukiwania.

Pełna broda nadal w trendzie

Zainteresowanie konsumentów brodą wzrosło o 107,4 proc. od zeszłego roku.

W Stanach Zjednoczonych każdego miesiąca odnotowuje się średnio 2,7 tys. wyszukiwań hasła środki do pielęgnacji brody. Mogą one obejmować proszki wypełnione włóknami, kremy zwiększające objętość lub serum na porost włosów, z wyszukiwaniem obejmującym wiele formatów, takich jak spraye czy kremy.

Wyszukiwania zdjęć i recenzji "Przed i po" pokazują, że konsumenci nadal sceptycznie odnoszą się do tego rodzaju produktów i jego skutków. Firma Spate zaleca dostarczenie dowodów i referencji produktu w celu zwiększenia świadomości klientów i sprzedaży.

Szał na hybrydowe przedłużanie rzęs 

Innym obszarem, którego amerykańscy konsumenci szukają w sieci, są rzęsy. Rzęsy hybrydowe plasują się pomiędzy przedłużaniem klasycznym a objętościowym.

Średnio co miesiąc w USA pojawia się 8,3 tys. wyszukiwań hybrydowych przedłużeń rzęs - odsetek ten wzrósł o 25,3 proc. od zeszłego roku. Najpopularniejsze wyszukiwania pokazują, że konsumenci chcą dowiedzieć się więcej o tej opcji, pytając, czym one są i czym różnią się od klasycznych przedłużeń.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
22.01.2025 11:35
Prosta i efektywna pielęgnacja włosów z linią Hair Streaming od Bioelixire
Prosta i efektywna pielęgnacja włosów z linią Hair Streaming od BioelixireMateriał Partnera

Less is more! Poznaj minimalistyczną serię Hair Streaming.

Chociaż łatwo wpaść w pułapkę myślenia o pielęgnacji jako wieloetapowej rutynie, marka Bioelixire udowadnia, że droga do zdrowych i lśniących włosów może być znacznie prostsza i zdecydowanie krótsza! Tylko trzy kosmetyki wystarczą, aby przywrócić objętość, miękkość i blask włosów, zadbać o równowagę mikrobiomu, ukoić stany zapalne lub podrażnienia skóry głowy, a nawet przyspieszyć porost. Linia Hair Streaming to odpowiedź na rosnącą potrzebę ograniczenia konsumpcji i życia w duchu “less waste”, a także sposób na odciążenie włosów i skóry głowy, zmęczonych nadmierną ilością substancji aktywnych i kosmetyków.

Kosmetyczny minimalizm – hit czy kit?

Minimalizm w kosmetyce to jeden z tych trendów, które wydają się zbyt piękne, aby były prawdziwe. Czy o włosy i skórę głowy można odpowiednio zadbać, stosując tylko trzy kosmetyki? Odpowiedź marki Bioelixire jest prosta – jak najbardziej! Należy jednak postawić na wysokiej jakości produkty o bogatym składzie, pozbawione szkodliwych substancji i drażniących detergentów. Seria Hair Streaming pozwala nie tylko przywrócić zdrowie włosów i skalpu. Zmniejsza też wydatki, ilość odpadów i czas poświęcany na codzienną pielęgnację.

Seria Bioelixire Hair Streaming – co ją wyróżnia?

Linia Hair Streaming od Bioelixire to powiew świeżości na rynku kosmetycznym. Polska marka zachęca do ograniczenia ilości stosowanych produktów i wypróbowania pielęgnacji w trzech krokach. Szampon, odżywka i maska – tylko tyle wystarczy, aby w niedługim czasie cieszyć się pięknymi, silnymi i lśniącymi włosami oraz zdrową, zregenerowaną skórą głowy.  Jak wygląda uproszczona pielęgnacja według marki Bioelixire?

 

  • Szampon pielęgnujący – zapewnia dokładne oczyszczenie skóry i włosów z zanieczyszczeń i pozostałości kosmetyków, odżywia, nawilża, reguluje pracę gruczołów łojowych i przywraca zdrową równowagę mikrobiomu.
  • Wygładzająco-regenerująca odżywka – łagodzi powstałe na powierzchni skalpu podrażnienia, dogłębnie regeneruje i wzmacnia włosy, a także pozostawia na nich ochronny film, zapobiegający nadmiernej utracie wilgoci, plątaniu, rozdwajaniu i uszkodzeniom mechanicznym.
  • Pielęgnująca maska – to SOS dla osłabionych włosów i/lub skóry głowy, które potrzebują silnej dawki odżywienia i nawilżenia. Intensywnie pielęgnuje, koi i rewitalizuje, przywracając naturalną odporność na uszkodzenia oraz przesuszanie.

Bioelixire Hair Streaming – składniki aktywne

  • Oleje roślinne (arganowy, jojoba, sezamowy i masło shea) – pielęgnują, odżywiają, zmiękczają i zabezpieczają włosy ochronnym filmem. Dostarczają witamin, minerałów, antyoksydantów i niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych.
  • Proteiny ryżu, kukurydzy, soi i pszenicy – odbudowują powstałe w strukturze włosów mikroubytki. Przywracają siłę, witalność i gładkość kosmyków.
  • Ekstrakty roślinne z krwawnika pospolitego, nagietka lekarskiego, oczaru wirginijskiego, brzoskwini, porzeczki i truskawki – działają wzmacniająco, antyoksydacyjnie, kondycjonująco i nawilżająco.
  • Bioferment postbiotyczny na bazie skrzypu polnego, rdestu ptasiego i aloesu – intensywnie odżywia, wzmacnia barierę ochronną skóry głowy, łagodzi podrażnienia i przywraca równowagę mikrobiomu.
  • Mleczan sodu – zmiękcza i nawilża włosy oraz skórę głowy.
  • Panthenol – silnie nawilża, łagodzi podrażnienia, wycisza stany zapalne i przyspiesza regenerację skóry głowy.
  • Sodium PCA – nawilża i kondycjonuje włosy, a także zabezpiecza je ochronną warstwą okluzyjną. Działa antystatycznie, zapobiegając elektryzowaniu kosmyków.
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.01.2025 00:47
Nowa twarz wiosennej kampanii Dior – Monica Bellucci to jej matka
20-letnia Deva Cassel jest ambasadorką wiosennej kolekcji kosmetyków Dioradiorbeauty IG

Modelka Deva Cassel jest ambasadorką wiosennej kolekcji Dior Makeup Glowmania, w której dominują pastelowe, subtelne odcienie różu, brzoskwini i złota.

Kolekcja Diora, przygotowana na wiosnę 2025, celebruje miękkie, promienne, wiosenne odcienie – Spring Pinkmania i Spring Peachmania

Do kolekcji błyszczyków Dior Addict Lip Maximizer, nadających ustom objętości, wprowadzono na wiosnę pięć nowych odcieni – od błyszczących różów po opalizujące złoto. Błyszczyki te nawilżają usta, zapewniają połysk i objętość.

Blask i promienny wygląd cery zapewni Dior Forever Glow Maximizer w nowym odcieniu 10 Lilac. Jest to płynny rozświetlacz o wszechstronnym zastosowaniu w makijażu – można go używać jako rozświetlacz, róż, bronzer, a nawet delikatny cień na powieki. Formuła produktu nasycona jest drobnymi perłowymi pigmentami, zapewnia też łatwą aplikację i doskonałe wtapianie się w skórę. Zapewnia efekt lekkiego makijażu. 

image
W kolekcji znalazły się m.in. paletki Diorshow 5 Couleurs
diorbeauty IG

W kolekcji znalazły się też paletki Diorshow 5 Couleurs, zawierające bogato napigmentowane, pastelowe odcienie cieni do powiek.  

Twarzą wiosennej kampanii Dior Makeup Glowmania jest 20-letnia Deva Cassel. To córka legend europejskiego kina – jej matką jest Włoszka Monica Bellucci (uznawana za jedną z najpiękniejszych aktorek), a ojciec to francuski aktor Vincent Cassel. Już na początku marca Deva Cassel zadebiutuje w kostiumowym serialu NetflixaLeopard” (Il Gattopardo), gdzie zagra rolę Angeliki. W postać tę pierwotnie, w adaptacji z 1963 roku, wcieliła się inna Włoszka – Claudia Cardinale.

Dla Devy Cassel, która była wcześniej znana z bycia modelką i twarzą Dolce & Gabbana, będzie to pierwsza tak duża rola filmowa. Ma na swoim koncie debiut aktorski w „The Beautiful Summer” Laury Luchetti.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 12:07