Wampirzy lifting to jeden z najpopularniejszych zabiegów medycyny estetycznej ostatnich lat. Polega na ostrzykiwaniu skóry osoczem bogatopłytkowym, pozyskanym z pobranej krwi pacjenta. Pomaga zniwelować pierwsze oznaki starzenia, takie jak: zmarszczki, fałdy, czy pozbawiona jędrności skóra. Seria zabiegów przywraca skórze napięcie, blask i witalność. Dodatkowo regeneruje i wpływa na poprawę jej gęstości. Zmarszczki stają się mniej widoczne, a cera odzyskuje jednolity koloryt i jest lepiej ukrwiona.
Dla osób, które chciałyby skorzystać z efektów zabiegu, ale obawiają się inwazyjnych metod, marka Yoskine – korzystając z osiągnięć nauki i bazując na wyjątkowych składnikach aktywnych – stworzyła alternatywę. Jest nią innowacyjna linia Vamipre Face Lift.
Yoskine Vampire Face Lift. to linia specjalistycznych kosmetyków odmładzająco-przeciwzmarszczkowych, inspirowanych profesjonalnym zabiegiem, jakim jest wampirzy lifting. Dopasowane do różnych typów skóry formulacje, zapewniają redukcję zmarszczek mimicznych, wiekowych i grawitacyjnych oraz efekt zagęszczenia skóry.
Kluczowy składnik linii – Dragon’s Blood (Smocza Krew) to unikalny ekstrakt z czerwonej żywicy z drzewa Croton Lechleri. Wykazuje silne działanie antyoksydacyjne, stymuluje produkcję kolagenu, redukuje blizny. Wspiera też odbudowę i regenerację skóry oraz dodatkowo chroni ją przed różnymi zanieczyszczeniami.
W każdym produkcie z linii Yoskine Vampire Face Lift. zastosowano nowatorską technologię In-Yo, In’detox & Yo’active. Technologia została zainspirowana odkryciem japońskiego naukowca na temat autofagii komórkowej. Łączy detoksykację komórek skóry z silnym działaniem odmładzającym. Oczyszcza komórki, przez co dostarczane do skóry składniki aktywne mogą działać znacznie skuteczniej.
– Wampirzy lifting to zabieg przeznaczony do cery z widocznymi oznakami starzenia, ale bez określonego wieku. Tworząc linię Yoskine Vampire Face Lift celowaliśmy w kobiety 40+, ale wiemy z doświadczenia, że niektóre konsumentki sięgają po kosmetyki odmładzające wcześniej, w celach prewencyjnych. W odróżnieniu od zabiegów medycyny estetycznej mogą one nasze kremy stosować bez obaw – mówi Anna Buczyńska, marketing manager marki Yoskine.