StoryEditor
Twarz
09.11.2015 00:00

Właściwa pielęgnacja ust

Wydawałoby się, że pielęgnacja ust pokrywa się z pielęgnacją twarzy. Nic bardziej mylnego. Usta to bardzo ważna część twarzy, która, podobnie jak okolica oczu, wymaga szczególnej troski.


Krok pierwszy: peeling
Bardzo ważnym elementem pielęgnacji zarówno warg, jak i skóry wokół ust jest peeling. Można go wykonywać zawsze wtedy, kiedy jest taka potrzeba (np. usta się łuszczą, są szorstkie i przesuszone) lub przy okazji peelingu twarzy, jednak nie częściej niż 1-2 razy w tygodniu.
Można użyć odrobiny peelingu do twarzy lub specjalnego scrubu do ust. Peeling usuwa zbędny, złuszczony naskórek i sprawia, że wargi stają się miękkie i delikatne. Ponadto pobudza mikrokrążenie, dotlenia, poprawia koloryt ust i przygotowuje je do dalszej pielęgnacji – nałożenia maseczki lub odżywczego balsamu.

Krok drugi: odżywienie

Raz na kilka dni nakładaj na usta grubą warstwę tłustego, odżywczego kremu, maseczki do skóry wrażliwej, balsamu do ust lub po prostu naturalnego miodu, który jest niewyczerpanym źródłem dobroczynnych substancji pielęgnujących, w tym również antyseptycznych.
Krok trzeci: ochrona
Niezależnie od pory roku, wychodząc na powietrze, chroń usta kosmetykiem zawierającym filtry UV. Forma – balsam z tubki, sztyft, pomadka, krem czy masło do pielęgnacji ust – nie ma znaczenia, ważny jest odpowiedni skład. Poza domem najwygodniejsze i najbardziej higieniczne będą oczywiście formy z aplikatora.
Krok czwarty: makijaż
Umalowane usta podkreślają kobiecość, a ponadto są chronione przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Wybór: pomadka czy błyszczyk, jest kwestią preferencji. Jedno jest pewne, nie należy z nich rezygnować!
Krok piąty: demakijaż
Specjalny demakijaż ust jest konieczny jedynie w przypadku stosowania wodoodpornych pomadek o przedłużonej trwałości oraz jeśli usta były malowane wielowarstwowo. Jeśli klientka decyduje się na trwałą pomadkę, należy w ramach sprzedaży wiązanej zasugerować jej produkt dopełniający – specjalny preparat do demakijażu.

Beata Maciej


Pamiętaj!

-  Jeśli klientka prosi o pomadkę ochronną, zawsze sugeruj opcję z filtrem UV (zwłaszcza latem, zimą oraz osobom uprawiającym sporty na powietrzu). Do zakupu pomadek polecaj konturówkę w odpowiednim odcieniu.
- Przypominaj o istnieniu bazy utrwalającej oraz preparatu do demakijażu ust.
- Jeśli masz w ofercie scruby oraz maseczki odżywcze do ust, polecaj je niezależnie – wiele klientek nie wie w ogóle o ich istnieniu.


Domowy zabieg na usta

Użyj odrobiny oliwy z oliwek i szczypty cukru lub drobno zmielonej kawy. Masuj delikatnie usta oraz ich okolicę, a po chwili zmyj lub obliż usta :) Następnie posmaruj je grubą warstwą miodu, zostaw na kilkanaście minut, a potem zetrzyj nadmiar miodu lub ponownie obliż usta.
Na koniec nałóż balsam odżywczy lub tłusty krem.
Gotowe!


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Twarz
03.03.2025 19:43
Modelka Sylwia Butor – twarzą najnowszego serum Garnier z witaminą C
Pierwsza moja myśl po tym jak dowiedziałam się o współpracy z Garnier to flashback do sytuacji sprzed kilkunastu już lat, kiedy to twarzą Garnier była Anna Przybylska – mówi Sylwia Butor, nowa twarz markiGarnier Skincare

Do serii Garnier Vitamin C, która oferuje kompleksową pielęgnację z witaminą C, właśnie dołączyła nowa, ulepszona odsłona jednego z kosmetyków – Garnier Vitamin C+, serum na przebarwienia. Ambasadorką została Sylwia Butor – modelka i influencerka.

Jako twarz nowego Garnier Vitamin C+ serum na przebarwienia Sylwia będzie miała okazję prezentować, jakie efekty pozwoliła jej uzyskać udoskonalona formuła.

Sylwia Butor przekonała już do siebie setki tysięcy osób, które obserwują ją w mediach społecznościowych. Modelka na swoich kanałach sporo uwagi poświęca tematyce beauty. Za jej urodowymi wskazówkami stoi ogromne doświadczenie: Sylwia bazuje bowiem nie tylko na własnych testach, ale również współpracy z cenionymi wizażystami i wizażystkami w życiu zawodowym. Dzięki wiedzy i praktyce jest w stanie polecać obserwującym najlepsze rozwiązania, które udało jej się odkryć, a piękna cera, lśniące włosy czy dopracowany makijaż tylko potwierdzają, że jest osobą, której w tym temacie warto zaufać, jak mało komu.

Sylwia Butor to inspirująca kobieta, która nieprzypadkowo jest nazywana polską it-girl. Jej autentyczność przyciągnęła setki tysięcy osób w mediach społecznościowych, a urodowe wybory chwalą nie tylko obserwatorki, ale również redaktorki z cenionych magazynów. Wniosła zupełnie nową jakość, która doskonale współgra z tym, co stoi za naszym nowym Garnier Vitamin C+ serum na przebarwienia. Chcemy, żeby z naszą pomocą można było pielęgnować zarówno cerę, jak i naturalność, dokładnie tak, jak robi to Sylwia Butor – wyjaśnia Karolina Szczepanowska, Advocacy Brand Manager Garnier Skincare HUB Poland & Baltics.

Współpraca marki Garnier z Sylwią Butor właśnie w kontekście nowego serum z witaminą C nie jest przypadkowa. Skóra modelki to na co dzień jej wizytówka, a działanie serum skupia się na dwóch ważnych obszarach i przynosi szybki efekt. Potwierdzona klinicznie skuteczność wskazuje na konkretne przedziały czasowe, podczas których można zaobserwować zmiany (pierwsze efekty są widoczne już po kilku dniach). Do tego witamina C jako antyoksydant działa przeciwstarzeniowo w myśl zasady, że lepiej zapobiegać niż leczyć. 

Czytaj też: Witamina C potrzebna jest skórze szczególnie zimą

Efekty, które uzyskała Sylwia, można zobaczyć w kampanii z jej udziałem.

Seria Garnier Vitamin C jest istotna dla marki, a pochodzące z niej serum to światowy bestseller. Jego nowa wersja z przełomową formułą, zawierającą opatentowany składnik, Melasyl, który jest rezultatem 18 lat badań i stanowi dowód na to, że marka nie stoi w miejscu i nieustannie dba, żeby dostarczać swoim klientom najlepsze produkty – komentuje Zuzanna Radys, Brand Manager Garnier Skincare HUB Poland & Baltics. Jak dodaje, wybór Sylwii Butor na ambasadorkę tego kosmetyku nie jest przypadkowy: modelka także stale się rozwija i inspiruje do tego innych. Jest autentyczna i pewna siebie, a piękna cera, o którą teraz dba także z pomocą serum Garnier Vitamin C+, tylko to potęguje 

Pierwsza moja myśl po tym jak dowiedziałam się o współpracy z Garnier to flashback do sytuacji sprzed kilkunastu już lat, kiedy to twarzą Garnier była Anna Przybylska. Pamiętam jak dziś tę współpracę, podczas której Ania zmieniła kolor włosów na blond. Byłam pod wrażeniem tej metamorfozy i obserwowałam to bacznie jako fanka jej urody. Miałam wtedy około 18 lat, kończyłam szkołę. KOMPLETNIE nic (nawet moje marzenia) nie zapowiadały tego, że kiedyś to ja dostanę taka propozycję – podsumowała współpracę z Garnier Sylwia Butor.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.02.2025 19:44
Gillian Anderson – nową globalną ambasadorką L’Oréal Paris
56-letnia Gillian Anderson będzie twarzą najnowszej kampanii kosmetyków z linii Age PerfectCass Bird dla L‘Oréal Paris

Koncern L’Oréal Paris podjął współpracę z aktorką, pisarką i aktywistką Gillian Anderson. 56-letnia gwiazda, pamiętna agentka Scully z serialu “Z Archiwum X”, będzie twarzą najnowszej kampanii kosmetyków z linii Age Perfect.

Kobiety są niezwykłe: wyjątkowe, złożone, błyskotliwe, piękne wewnętrznie i zewnętrznie, w każdym wieku. Jednak otaczająca je narracja i starzenie się niezwykle rzadko, o ile w ogóle, to odzwierciedla – podkreśla Gillian Anderson. – L’Oréal Paris od dziesięcioleci wspiera kobiety w każdym wieku, jestem podekscytowana tym, że ​​mogę do tego dołączyć, ponieważ marka inspiruje kobiety do wyzwolenia się ze stereotypów i postawienia siebie w centrum własnych historii – wyjaśnia aktorka.

Kampania Age Perfect, do której sesję w Paryżu wykonał amerykański artysta Cass Bird, podkreśla celebrowanie pełni życia. 

L‘Oréal Paris uzasadnia zaangażowanie Anderson jej postawą, która “głęboko rezonuje” z podstawowymi wartościami marki, takimi jak wspieranie i wzmacnianie roli kobiet, zrównoważony rozwój oraz inkluzywność.

Jesteśmy zaszczyceni, że możemy powitać Gillian Anderson w L’Oréal Paris. Nie tylko jest ona prawdziwą ikoną z trwającą od kilkudziesięciu lat karierą w filmie i w teatrze, ale również podziela ona misję L’Oréal Paris, aby umożliwić kobietom cieszenie się własnym pięknem niezależnie od wieku – komentuje Delphine Viguier-Hovasse, globalna prezes L’Oréal Paris. 

Urodzona w Chicago, wychowana w Londynie i Michigan, Anderson zyskała największą sławę jako agentka Dana Scully w serialu “Z Archiwum X”. Media przypominają, że rola ta zainspirowała wiele kobiet do podjęcia kariery w medycynie i nauce, a zjawisko to stało się znane jako “efekt Scully”. 

Aktorka zagrała wiele silnych, niezależnych postaci kobiecych – w ostatnich latach mogliśmy ją oglądać w takich serialach jak “Sex education” czy “The Crown”, gdzie mistrzowsko wcieliła się w postać byłej premier Wielkiej Brytanii – Margaret Thatcher.

Anderson działa ponadto jako feministka i orędowniczka praw kobiet, wspierając wiele kobiecych organizacji. Jest również współautorką książki “We: A Manifesto for Women Everywhere” i autorką podcastu What Do I Know?!

Czytaj też: 

Supermodelka Paulina Porizkova po 30 latach powraca do współpracy z Estée Lauder

56-letnia Kelly Rutherford zachwyca naturalną urodą w kampanii Caudalie

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. kwiecień 2025 17:40