StoryEditor
Twarz
15.03.2017 00:00

Słoneczne kosmetyki coraz bardziej wielofunkcyjne

Konsumenci szukają produktów słonecznych typu 2w1, 3w1. Najważniejszą funkcją jest nawilżanie skóry.

Kosmetyki do opalania to asortyment, bez którego drogerie nie  mogą się obejść, mimo ich silnej sezonowości sprzedaży. – To dla nas bardzo ważna kategoria, mimo jej specyfiki – potwierdza Paweł Drewnowski, dyrektor sieci drogerii Jawa. – Są to produkty sezonowe, które umieszczamy na półkach w połowie kwietnia, w tym roku trafią na nie zaraz po świętach wielkanocnych – dodaje. 

Sezon na „opalankę”, jak potocznie mówią o tym detaliści, trwa od maja do końca sierpnia. Potem to, co się nie sprzedało, wraca do producentów – większość firm godzi się na sprzedaż na takich zasadach. – Na koniec sierpnia pakujemy niesprzedany towar i odsyłamy do producentów. W to miejsce wprowadzamy kolejne produkty sezonowe – tłumaczy Paweł Drewnowski.

Drogerie wybierają wiodące marki

Oferta kosmetyków z filtrami UV jest bardzo szeroka. Co roku producenci wprowadzają nowe linie lub starają się uatrakcyjniać już istniejące. Pojawiają się też nowe marki, choć rynek jest raczej stabilny i podzielony pomiędzy kilku czołowych graczy. Sieci drogeryjne współpracują z wybranymi producentami. – Wybieramy zazwyczaj jedną wiodącą markę, która jest najmocniej eksponowana i promowana, oraz 2-3 marki uzupełniające – mówi Teresa Stachnio, członek zarządu sieci drogerii Jasmin. Podobna zasada obowiązuje w drogeriach Jawa. – Nie jesteśmy w stanie współpracować ze wszystkimi producentami. Nie mamy tyle miejsca. Musimy też ograniczyć zwroty, czyli sprzedać jak najwięcej, skupiając się na kilku wiodących, a zarazem przystępnych cenowo markach. Na te produkty przeznaczamy jeden regał w strefie przykasowej – mówi Paweł Drewnowski. 

Dla konsumenta liczy się jakość, potem cena

Konsumenci również najczęściej skupiają się na swoich ulubionych markach. Ma dla nich znaczenie jakość produktów, więc wybierają te, do których mają zaufanie, wiedzą, że są skuteczne. Istotna jednak jest również cena. – Na początku sezonu firmy nie robią promocji na ten asortyment, ale już w czerwcu i lipcu tak i konsumenci bardzo chętnie z nich korzystają – mówi Teresa Stachnio. Klienci mają również swój rytuał kupowania kosmetyków do opalania. Najpierw sięgają po produkty brązujące, samoopalacze, żeby dodać skórze trochę ładnego odcienia, zanim pokażą się na plaży. Wybierają też kosmetyki z niskim faktorem. Potem, w miarę jak robi się coraz cieplej produkty z wysokimi faktorami, kosmetyki ochronne dla dzieci oraz produkty nawilżające do stosowania po opalaniu. – Gdyby dokładnie analizować kategorię, to w 2016 r. z pojedynczych SKU sprzedaliśmy najwięcej produktów ochronnych dla dzieci, blokerów SPF 30 i SPF 50, a patrząc na formy podania – najwięcej sprayów.

Opalanie i co jeszcze?

Zmiany wewnątrz kategorii idą przede wszystkim w kierunku nowych formuł. Kosmetyki stają się wielofunkcyjne. Ochrona przed promieniowaniem to najważniejsza funkcja, ale nie jedyna. Słoneczne kosmetyki także nawilżają, regenerują skórę, utrwalają opaleniznę, a nawet… odstraszają komary. – Konsumenci szukają produktów typu 2w1, 3w1, a najważniejsze jest, żeby mocno nawilżały skórę. Nadal bardzo modne są formuły z olejkami – potwierdza Teresa Stachnio. Konsumentów pociągają także nowatorskie rozwiązania w sposobach aplikacji. Bardzo lubiane są mgiełki i spraye.

Kupowanie oczami

W przypadku tej kategorii ważna jest ekspozycja. Właściciele drogerii bez obaw podchodzą do wprowadzania firmowych standów, plakatów, wobblerów czy zagospodarowywania dodatkowych miejsc na prezentację słonecznych nowości.  – Klienci kupują oczami, te ciekawe prezentacje, promocje, upominki mają więc znaczenie. Najczęściej od razu zaopatrują się w 2-3 produkty, z niskim i wysokim faktorem oraz coś do pielęgnacji ciała po opalaniu – podsumowuje Teresa Stachnio. Kosmetyki z filtrami mogą też być wsparciem dla innych kategorii. – My przy kosmetykach do opalania umieszczamy produkty przeciw insektom. Taka ekspozycja zwiększa sprzedaż obu kategorii – zapewnia Paweł Drewnowski. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Twarz
10.05.2024 12:08
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery / Materiał Partnera
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery
/ Materiał Partnera
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery
/ Materiał Partnera
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery
/ Materiał Partnera
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery
Gallery
Polska marka Paese poszerza stałe portfolio o kolekcję My Skin Icon, czyli serię podkładów, korektorów oraz nowy puder. Produkty mają przedstawić nam mat w nowoczesnej odsłonie – ich wykończenie choć długotrwałe i kryjące, będzie jednocześnie satynowe i komfortowe w noszeniu.

MY SKIN ICON

My Skin Icon łączy to, co wielu z nas lubi najbardziej. Łatwość aplikacji, krycie i długotrwały efekt – podkład z nowej kolekcji zapewnia aż 12-godzinną trwałość. Optycznie wygładza, zmniejsza widoczność porów i wyrównuje koloryt skóry. Bogactwo składników aktywnych zapewnia uczucie nawilżenia i komfortu podczas noszenia makijażu w ciągu dnia. Plastyczna konsystencja nie zapycha cery, a makijaż pozostaje odporny na wilgoć i pot. Nowa kolekcja Paese to także wyjątkowo trwały korektor o mocnym kryciu, utrzymujący się na skórze do 12 godzin bez konieczności poprawek. Zapewnia krycie wszelkich niedoskonałości na twarzy oraz optycznie rozjaśnia okolice oczu. Dzięki zawartości wegańskiego kolagenu nawilża, pielęgnuje i uelastycznia skórę. Kolekcję dopełnia niezwykle lekki i aksamitny puder utrwalający. Doskonale dopasowuje się do każdego odcienia karnacji. Dzięki zawartości hialuroniadu sodu zapewnia cerze gładkość i nie tworzy efektu maski. Nowości sprawdzisz tutaj: https://paese.pl/pol_m_Kolekcje_My-Skin-Icon-680.html.

PRZEPIĘKNA KAMPANIA Z HISTORIĄ O SKÓRZE – MY SKIN STORY

Ambasadorką My Skin Icon od Paese została Klaudia Łańcucka, znana obserwatorom w mediach społecznościowych jako Klaudia Cukier Puder. Influencerka otwiera się w kampanii, opowiadając o swojej drodze do akceptacji i czerpania prawdziwej przyjemności z makijażu. Koniecznie sprawdźcie przepiękne video od Paese.

DOPRACOWANA FORMUŁA OD POLSKIEJ MARKI

Dobranie produktu odpowiedniego dla naszej skóry to najczęściej lata prób i błędów. Kiedyś technologie kosmetyczne nie były na tyle rozwinięte co dziś – branża wiele lat walczyła z efektem maski i nadmiernej pudrowości na skórze. Obecnie nowoczesne metody i bardziej zaawansowane zaplecza produkcyjne pozwalają uzyskać długotrwały efekt i krycie, bez uczucia ciężkości. Surowce użyte przy formułowaniu My Skin Icon zostały zbalansowane w ten sposób, aby podkład nadawał niepowtarzalny efekt satynowego matu, utrzymującego się na różnych typach skóry. W formulacji został również zastosowany specjalny składnik aktywny, zainspirowany czystością kwiatu lotosu, który zapewnia równowagę skórze tłustej. – dodaje Magdalena Barańska, Kierownik zespołu technologicznego laboratorium Paese.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Twarz
08.04.2024 09:12
Luksusowe kosmetyki, które zmniejszają zmarszczki o 42%
fot. Materiał Partnera
Niemiecka marka QMS Medicosmetics, reprezentująca luksus w świecie kosmetologii, oficjalnie wkroczyła na polski rynek, prezentując swoje ekskluzywne kosmetyki do twarzy. Zaawansowane formuły produktów mogą podbić serce niejednej polki, gdyż opierają się głównie na wyjątkowej formie kolagenu, która została stworzona, by pomóc w rekonstrukcji skóry po operacjach chirurgii urazowej.

Kosmetyki luksusowe z historią w szpitalnej sali

Historia QMS Medicosmetics sięga 1986 roku, kiedy to dr Schulte, specjalizujący się w chirurgii urazowej i plastycznej, rozpoczął badania nad efektywnym leczeniem ran. Jego zaangażowanie w naukę doprowadziło do opracowania innowacyjnej metody wprowadzania naturalnych rozpuszczalnych kolagenów do naskórka, co znacząco poprawia elastyczność i wygląd skóry.

Ten przełom w medycynie estetycznej stał się fundamentem dla Collagen System - flagowego produktu marki QMS, który do dziś pozostaje bestsellerem.

Efekty, który pokochały światowe gwiazdy

Na niemieckim rynku ten produkt od trzech dekad zachwyca klientki luksusowej pielęgnacji skóry. Jest on również dobrze znany największym amerykańskim gwiazdom, takim jak Judy Renee czy Liam Payne, którzy wielokrotnie zachwalali działanie Collagen System. Według wywiadów to właśnie temu zestawowi przypisują oni swój niezmiennie młody wygląd i efekt odżywionej promiennej skóry.

Teraz Polki również mają szansę poznać najwyższą jakość składników QMS i przekonać się, jak skutecznie Collagen System zmniejsza oznaki starzenia w każdym wieku.

image
fot. Materiał Partnera

Collagen System zmniejsza oznaki starzenia o 42%

Wiele luksusowych produktów oferuje niewiele więcej, jak eleganckie opakowania. Ich składniki aktywne niewiele różnią się od tych, które znajdziesz w tańszych zamiennikach z drogerii. Ale ten trend nie jest powtarzany przez firmę QMS.

Collagen System został poddany badaniom klinicznym, by udowodnić, jego skuteczność. Wykazały one, że ten wyjątkowy zestaw do pielęgnacji skóry:

  • zmniejsza oznaki starzenia o 42%
  • poprawia nawilżenie skóry o 264%
  • zwiększa elastyczność i jędrność skóry o 28%

i to wszystko w ciągu zaledwie 12 tygodni!

Jakim cudem Collagen System tak ujędrnia skórę?

Wiedza założyciela QMS dotycząca gojenia ciężkich ran urazowych jest podstawą spektakularnych efektów, jakie daje ten zestaw.

Collagen System adresuje trzy podstawowe przyczyny starzenia:

  • utrata nawilżenia,
  • zmniejszenie ilości kolagenu, elastyny i glikozaminoglikanów
  • oraz spowolnienie procesów regeneracyjnych skóry.

W skład tego innowacyjnego kompleksu wchodzą Serum kolagenowe na dzień, Serum kolagenowe na noc oraz Peeling kwasowy, które wspólnie zapewniają skórze niemal wszystko to, co miała zapewnione w młodości w wyniku naturalnych procesów.

Kolagenowe serum na dzień

Kolagenowe serum na dzień wspiera dostarcza skórze skoncentrowany krótkołańcuchowy atelokolagen i kwas hialuronowy w trzech masach cząsteczkowych. Atelokolagen pomaga wypełnić ubytki kolagenu oraz wspiera prawidłowe nawilżenie w naskórku i głębszych warstwach skóry, które zapewnia kwas hialuronowy.

W składzie znajduje się także peptyd Matrixyl 3000, który wspiera syntezę kolagenu oraz kwasu hialuronowego. Takie działanie dodatkowo pomaga wypełniać zmarszczki i skutecznie wspomaga procesy nawilżania.

Dzięki zawartości witaminy E produkt skutecznie hamuje wolne rodniki (wywołane m.in. przez promieniowanie UV), co przeciwdziała nowym oznakom starzenia. Podrażnienia łagodzi aloes, który także jest obecny w formule produktu.

Serum  nada się do codziennej pielęgnacji, doskonale uzupełniając profesjonalne kremy do twarzy.

Kolagenowe serum na noc

Kolagenowe serum na noc jeszcze mocniej łagodzi podrażnienia oraz zmniejsza oznaki starzenia, dzięki zawartości kompleksu peptydów mlekowych oraz wyciągu z kory drzewa Eperua Falcata. W formule obecny jest również Omega-CH-Activator® - kompleks, który stymuluje metabolizm komórkowy i wspiera syntezę kolagenu w fibroblastach.

Serum pomaga w domowych warunkach osiągnąć efekt widocznego wygładzenia skóry twarzy, szyi i dekoltu. Idealnie nadaje się do codziennej pielęgnacji skóry.

Peeling z kwasami AHA

Nawet najbardziej bogaty krem do twarzy nie da widocznych efektów, jeśli naskórek nie jest odpowiednio złuszczony. Właśnie dlatego w zestawie obecny jest także luksusowy peeling chemiczny z kwasami AHA. Skutecznie usuwa obumarłe komórki naskórka, a dzięki obecności dodatkowych substancji łagodzących idealnie nadaje się do każdego rodzaju skóry, nawet tej bardzo wrażliwej.

Jak długo trzeba czekać na efekty z QMS?

Regularne stosowanie Collagen System umożliwia osiągnięcie pierwszych widocznych efektów już po miesiącu stosowania produktów. Kompleksowe podejście do starzenia skóry szybciej pomaga osiągnąć wymarzone rezultaty.

W ofercie marki QMS dostępne są także ekskluzywne kremy do twarzy, które doskonale dopełniają Collagen System. Nie są one niezbędne, by zauważyć efekty zestawu, gdyż możesz go uzupełnić o dowolny dobry krem do twarzy, jednak mogą one przyspieszyć efekty pielęgnacji.

Debiut QMS – dobra nowina dla fanek ekskluzywnej pielęgnacji skóry

Debiut QMS Medicosmetics na polskim rynku to znakomite wieści dla wszystkich poszukujących luksusowej, ale przede wszystkim skutecznej pielęgnacji. Marka nie tylko obiecuje poprawę wyglądu skóry, ale również jej zdrowie, co jest odzwierciedleniem filozofii dr Schulte: „dobrze wyglądać to czuć się dobrze”.

Dzięki swojemu unikatowemu podejściu i zaawansowanym produktom, QMS Medicosmetics ma potencjał, by zrewolucjonizować polski rynek kosmetyczny, oferując produkty, które stoją na straży piękna i zdrowia skóry.

image
fot. Materiał Partnera
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 11:23