StoryEditor
Twarz
15.03.2017 00:00

NIVEA Hairmilk: Rewolucja na półce z kosmetykami do włosów

NIVEA Hairmilk, innowacyjna linia kosmetyków do pielęgnacji włosów z naturalnymi proteinami mleka, jest jednym z najważniejszych tegorocznych wdrożeń marki NIVEA. W kwietniu rusza kampania reklamowa, która obejmie wszystkie media i kanały dotarcia do konsumenta. O tym, jak kształtuje się polski rynek kosmetyków do pielęgnacji włosów i dla kogo przeznaczona jest nowa linia, rozmawiamy z Agnieszką Jędrzejak, brand menadżerką ds. kategorii włosy w NIVEA Polska.

Jaką pozycję ma obecnie NIVEA na rynku pielęgnacji włosów?

Jesteśmy liderem w pielęgnacji, natomiast w pielęgnacji włosów zajmujemy miejsce w ścisłej czołówce rynku.

Czy to trudny rynek?

Bardzo konkurencyjny i bardzo rozdrobniony. Działa na nim wielu graczy, zarówno międzynarodowe, jak i lokalne marki.

Czy rynek jest nasycony, czy nadal się rozwija?

Rynek produktów, zarówno do pielęgnacji, jak i do stylizacji włosów, od lat rośnie. To pokazuje, że ciągle jeszcze jest miejsce na innowacje. Każda marka próbuje znaleźć na nim swoje miejsce i swoją własną drogę rozwoju. My, wprowadzając najnowszą mleczną kolekcję NIVEA Hairmilk, stawiamy na to, z czego słyniemy – bardzo dobrze, jako ekspert w dziedzinie pielęgnacji, znamy potrzeby skóry i włosów.  To właśnie dzięki takim innowacjom rynek się rozwija.

Kiedyś nie mieliśmy wyboru, dziś rynek jest tak duży, że przed półką z szamponami i odżywkami można się pogubić. Czy konsumenci korzystają z tego dobrodziejstwa? Czy kupują więcej i czy chętnie wypróbowują nowości?

Zdecydowanie tak. Konsumenci sięgają nie tylko po ten podstawowy szampon, ale też po tradycyjne odżywki i inne specjalistyczne produkty. Edukacja, prowadzona przez ekspertów, marki i producentów, przyniosła efekty. Stąd też nasza tegoroczna nowość w linii NIVEA Hairmilk – ekspresowa odżywka regenerująca w sprayu, którą można nawet nosić w torebce i odświeżać fryzurę w ciągu dnia.

A produkty do stylizacji włosów, czy ich użytkowniczek przybywa?

Tak, choć nadal część Polek obawia się ich, bo uważają, że stylizacja niszczy włosy. Ale tak nie jest. Nowoczesne kosmetyki do stylizacji włosów równocześnie je pielęgnują. Właśnie tak jak nowy regenerujący lakier i nowa pianka NIVEA Care & Hold. Dodatkowo pięknie pachną tak samo jak ulubiony kosmetyk Polaków – krem NIVEA, którego  zapach niesie bardzo pozytywne emocje, kojarzy się z pielęgnacją, codziennym dbaniem o siebie.

Mleczna seria, do której się Pani odwołuje, to kosmetyki przeznaczone do trzech struktur włosów – cienkich, normalnych i grubych, ale przede wszystkim produkty regeneracyjne do włosów suchych i zniszczonych. Czy tego rodzaju kosmetyki to duży segment rynku?

Zdecydowanie jest największy. Z naszych danych wynika, że stanowi około 40 proc. wartościowej sprzedaży na rynku kosmetyków do pielęgnacji włosów. Ma na to wpływ klimat, w jakim żyjemy, czynniki atmosferyczne, zabiegi koloryzacji i stylizacji, jakim Polki poddają włosy.

Jaki rodzaj włosów przeważa wśród polskich kobiet?

Polki mają przede wszystkim cienkie i normalne włosy – ten rodzaj dominuje. Nie odstajemy od standardu europejskiego, w innych krajach naszego kontynentu jest podobnie. Wiele Polek jest jednak blondynkami. Często ten kolor jest efektem farbowania, rozjaśniania włosów, które stają się słabsze i wymagają w związku z tym intensywniejszej pielęgnacji. To też ma wpływ na popularność kosmetyków regeneracyjnych.

Konsumenci zwracają się ku produktom naturalnym, ekologicznym. Czy NIVEA będzie szła w tym kierunku?

Jako lider na rynku pielęgnacji, od lat kreujemy trendy kosmetyczne. Wiele formuł naszych produktów do pielęgnacji włosów od dawna jest opartych na naturalnych składnikach. W tym roku – wprowadzając mleczną kolekcję do regeneracji włosów – jeszcze lepiej chcemy odpowiedzieć na potrzeby Polek oczekujących naturalnych składników, dlatego nasza nowa linia jest przeznaczona do 3 struktur włosów i prócz szamponów oraz odżywek do spłukiwania zawiera jeszcze regenerujące odżywki w sprayu.

Jak jest pozycjonowana cenowo ta linia i do jakiej grupy odbiorczej jest skierowana?

Ze względu na swoją technologię jest to linia skierowana do kobiet, które oczekują od kosmetyków do włosów czegoś więcej niż zwykła pielęgnacja. Z jednej strony produktów bazujących na naturalnych składnikach, z drugiej – takich, które są łatwo dostępne, w każdym sklepie. Odpowiadamy na obie te potrzeby.

W składzie kosmetyków NIVEA Hairmilk zostały zastosowane proteiny mleka, podane w nowoczesnej formie i dzięki temu łatwo przyswajane przez włosy. Recepturę kosmetyków uzupełniają dodatkowe składniki pielęgnujące: Eucerit, czyli opracowany przez koncern Beiersdorf tzw. piękny wosk, który nadaje włosom połysk i pomaga chronić ich powierzchnię przed czynnikami zewnętrznymi, oraz pantenol, który nawilża, regeneruje i wzmacnia włosy od środka.

Są to zatem kosmetyki z kategorii masowej dla wszystkich kobiet, które czują, że ich włosy wymagają regeneracji, odbudowania. I można je wszędzie bez problemu kupić.

Jakie wsparcie marketingowe zostało przygotowane dla tej nowości?

Olbrzymie. Myślę, że nie będzie Polki, która nie usłyszy o tym produkcie. Kwiecień to będzie zdecydowanie nasz miesiąc. Zaplanowaliśmy kampanię 360 stopni, czyli taką, która wykorzystuje wszelkie narzędzia umożliwiające dotarcie do konsumenta – public relations, kampanie w mediach tradycyjnych, czyli telewizji, radiu, prasie, na billboardach, a także w internecie i w punktach sprzedaży. Autorytetem będzie nas wspierał Piotr Wasiński, znany stylista, od tego roku ekspert i ambasador marki NIVEA.

rozmawiała: Katarzyna Bochner

Artykuł sponsorowany
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Twarz
10.05.2024 12:08
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery / Materiał Partnera
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery
/ Materiał Partnera
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery
/ Materiał Partnera
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery
/ Materiał Partnera
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery
PAESE z kolekcją flagowych produktów do makijażu cery
Gallery
Polska marka Paese poszerza stałe portfolio o kolekcję My Skin Icon, czyli serię podkładów, korektorów oraz nowy puder. Produkty mają przedstawić nam mat w nowoczesnej odsłonie – ich wykończenie choć długotrwałe i kryjące, będzie jednocześnie satynowe i komfortowe w noszeniu.

MY SKIN ICON

My Skin Icon łączy to, co wielu z nas lubi najbardziej. Łatwość aplikacji, krycie i długotrwały efekt – podkład z nowej kolekcji zapewnia aż 12-godzinną trwałość. Optycznie wygładza, zmniejsza widoczność porów i wyrównuje koloryt skóry. Bogactwo składników aktywnych zapewnia uczucie nawilżenia i komfortu podczas noszenia makijażu w ciągu dnia. Plastyczna konsystencja nie zapycha cery, a makijaż pozostaje odporny na wilgoć i pot. Nowa kolekcja Paese to także wyjątkowo trwały korektor o mocnym kryciu, utrzymujący się na skórze do 12 godzin bez konieczności poprawek. Zapewnia krycie wszelkich niedoskonałości na twarzy oraz optycznie rozjaśnia okolice oczu. Dzięki zawartości wegańskiego kolagenu nawilża, pielęgnuje i uelastycznia skórę. Kolekcję dopełnia niezwykle lekki i aksamitny puder utrwalający. Doskonale dopasowuje się do każdego odcienia karnacji. Dzięki zawartości hialuroniadu sodu zapewnia cerze gładkość i nie tworzy efektu maski. Nowości sprawdzisz tutaj: https://paese.pl/pol_m_Kolekcje_My-Skin-Icon-680.html.

PRZEPIĘKNA KAMPANIA Z HISTORIĄ O SKÓRZE – MY SKIN STORY

Ambasadorką My Skin Icon od Paese została Klaudia Łańcucka, znana obserwatorom w mediach społecznościowych jako Klaudia Cukier Puder. Influencerka otwiera się w kampanii, opowiadając o swojej drodze do akceptacji i czerpania prawdziwej przyjemności z makijażu. Koniecznie sprawdźcie przepiękne video od Paese.

DOPRACOWANA FORMUŁA OD POLSKIEJ MARKI

Dobranie produktu odpowiedniego dla naszej skóry to najczęściej lata prób i błędów. Kiedyś technologie kosmetyczne nie były na tyle rozwinięte co dziś – branża wiele lat walczyła z efektem maski i nadmiernej pudrowości na skórze. Obecnie nowoczesne metody i bardziej zaawansowane zaplecza produkcyjne pozwalają uzyskać długotrwały efekt i krycie, bez uczucia ciężkości. Surowce użyte przy formułowaniu My Skin Icon zostały zbalansowane w ten sposób, aby podkład nadawał niepowtarzalny efekt satynowego matu, utrzymującego się na różnych typach skóry. W formulacji został również zastosowany specjalny składnik aktywny, zainspirowany czystością kwiatu lotosu, który zapewnia równowagę skórze tłustej. – dodaje Magdalena Barańska, Kierownik zespołu technologicznego laboratorium Paese.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Twarz
08.04.2024 09:12
Luksusowe kosmetyki, które zmniejszają zmarszczki o 42%
fot. Materiał Partnera
Niemiecka marka QMS Medicosmetics, reprezentująca luksus w świecie kosmetologii, oficjalnie wkroczyła na polski rynek, prezentując swoje ekskluzywne kosmetyki do twarzy. Zaawansowane formuły produktów mogą podbić serce niejednej polki, gdyż opierają się głównie na wyjątkowej formie kolagenu, która została stworzona, by pomóc w rekonstrukcji skóry po operacjach chirurgii urazowej.

Kosmetyki luksusowe z historią w szpitalnej sali

Historia QMS Medicosmetics sięga 1986 roku, kiedy to dr Schulte, specjalizujący się w chirurgii urazowej i plastycznej, rozpoczął badania nad efektywnym leczeniem ran. Jego zaangażowanie w naukę doprowadziło do opracowania innowacyjnej metody wprowadzania naturalnych rozpuszczalnych kolagenów do naskórka, co znacząco poprawia elastyczność i wygląd skóry.

Ten przełom w medycynie estetycznej stał się fundamentem dla Collagen System - flagowego produktu marki QMS, który do dziś pozostaje bestsellerem.

Efekty, który pokochały światowe gwiazdy

Na niemieckim rynku ten produkt od trzech dekad zachwyca klientki luksusowej pielęgnacji skóry. Jest on również dobrze znany największym amerykańskim gwiazdom, takim jak Judy Renee czy Liam Payne, którzy wielokrotnie zachwalali działanie Collagen System. Według wywiadów to właśnie temu zestawowi przypisują oni swój niezmiennie młody wygląd i efekt odżywionej promiennej skóry.

Teraz Polki również mają szansę poznać najwyższą jakość składników QMS i przekonać się, jak skutecznie Collagen System zmniejsza oznaki starzenia w każdym wieku.

image
fot. Materiał Partnera

Collagen System zmniejsza oznaki starzenia o 42%

Wiele luksusowych produktów oferuje niewiele więcej, jak eleganckie opakowania. Ich składniki aktywne niewiele różnią się od tych, które znajdziesz w tańszych zamiennikach z drogerii. Ale ten trend nie jest powtarzany przez firmę QMS.

Collagen System został poddany badaniom klinicznym, by udowodnić, jego skuteczność. Wykazały one, że ten wyjątkowy zestaw do pielęgnacji skóry:

  • zmniejsza oznaki starzenia o 42%
  • poprawia nawilżenie skóry o 264%
  • zwiększa elastyczność i jędrność skóry o 28%

i to wszystko w ciągu zaledwie 12 tygodni!

Jakim cudem Collagen System tak ujędrnia skórę?

Wiedza założyciela QMS dotycząca gojenia ciężkich ran urazowych jest podstawą spektakularnych efektów, jakie daje ten zestaw.

Collagen System adresuje trzy podstawowe przyczyny starzenia:

  • utrata nawilżenia,
  • zmniejszenie ilości kolagenu, elastyny i glikozaminoglikanów
  • oraz spowolnienie procesów regeneracyjnych skóry.

W skład tego innowacyjnego kompleksu wchodzą Serum kolagenowe na dzień, Serum kolagenowe na noc oraz Peeling kwasowy, które wspólnie zapewniają skórze niemal wszystko to, co miała zapewnione w młodości w wyniku naturalnych procesów.

Kolagenowe serum na dzień

Kolagenowe serum na dzień wspiera dostarcza skórze skoncentrowany krótkołańcuchowy atelokolagen i kwas hialuronowy w trzech masach cząsteczkowych. Atelokolagen pomaga wypełnić ubytki kolagenu oraz wspiera prawidłowe nawilżenie w naskórku i głębszych warstwach skóry, które zapewnia kwas hialuronowy.

W składzie znajduje się także peptyd Matrixyl 3000, który wspiera syntezę kolagenu oraz kwasu hialuronowego. Takie działanie dodatkowo pomaga wypełniać zmarszczki i skutecznie wspomaga procesy nawilżania.

Dzięki zawartości witaminy E produkt skutecznie hamuje wolne rodniki (wywołane m.in. przez promieniowanie UV), co przeciwdziała nowym oznakom starzenia. Podrażnienia łagodzi aloes, który także jest obecny w formule produktu.

Serum  nada się do codziennej pielęgnacji, doskonale uzupełniając profesjonalne kremy do twarzy.

Kolagenowe serum na noc

Kolagenowe serum na noc jeszcze mocniej łagodzi podrażnienia oraz zmniejsza oznaki starzenia, dzięki zawartości kompleksu peptydów mlekowych oraz wyciągu z kory drzewa Eperua Falcata. W formule obecny jest również Omega-CH-Activator® - kompleks, który stymuluje metabolizm komórkowy i wspiera syntezę kolagenu w fibroblastach.

Serum pomaga w domowych warunkach osiągnąć efekt widocznego wygładzenia skóry twarzy, szyi i dekoltu. Idealnie nadaje się do codziennej pielęgnacji skóry.

Peeling z kwasami AHA

Nawet najbardziej bogaty krem do twarzy nie da widocznych efektów, jeśli naskórek nie jest odpowiednio złuszczony. Właśnie dlatego w zestawie obecny jest także luksusowy peeling chemiczny z kwasami AHA. Skutecznie usuwa obumarłe komórki naskórka, a dzięki obecności dodatkowych substancji łagodzących idealnie nadaje się do każdego rodzaju skóry, nawet tej bardzo wrażliwej.

Jak długo trzeba czekać na efekty z QMS?

Regularne stosowanie Collagen System umożliwia osiągnięcie pierwszych widocznych efektów już po miesiącu stosowania produktów. Kompleksowe podejście do starzenia skóry szybciej pomaga osiągnąć wymarzone rezultaty.

W ofercie marki QMS dostępne są także ekskluzywne kremy do twarzy, które doskonale dopełniają Collagen System. Nie są one niezbędne, by zauważyć efekty zestawu, gdyż możesz go uzupełnić o dowolny dobry krem do twarzy, jednak mogą one przyspieszyć efekty pielęgnacji.

Debiut QMS – dobra nowina dla fanek ekskluzywnej pielęgnacji skóry

Debiut QMS Medicosmetics na polskim rynku to znakomite wieści dla wszystkich poszukujących luksusowej, ale przede wszystkim skutecznej pielęgnacji. Marka nie tylko obiecuje poprawę wyglądu skóry, ale również jej zdrowie, co jest odzwierciedleniem filozofii dr Schulte: „dobrze wyglądać to czuć się dobrze”.

Dzięki swojemu unikatowemu podejściu i zaawansowanym produktom, QMS Medicosmetics ma potencjał, by zrewolucjonizować polski rynek kosmetyczny, oferując produkty, które stoją na straży piękna i zdrowia skóry.

image
fot. Materiał Partnera
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. lipiec 2024 10:28