Ostatnie 12 miesięcy były dla marki JELP czasem intensywnych zmian. Przebudowa istniejącej oferty produktów do prania, rebranding oraz wejście w nową kategorię dermo kosmetyków do kąpieli i pielęgnacji dla dzieci od 1. dnia życia, to efekt ponad 35 lat doświadczenia i kompetencji, które nakładają się na nowe potrzeby współczesnego społeczeństwa takie jak alergie, podrażnienia skóry czy AZS.
Nowa odświeżona oferta JELP to dwie hipoalergiczne, testowane dermatologicznie linie: JELP BABY 0+ w której znalazły się produkty do prania i dermo – kosmetyki dla dzieci od 1. dnia życia, oraz linia JELP HYPOALLERGENIC z produktami do prania i płukania dla dorosłych oraz dla dzieci od 3. roku życia.
Z badań przeprowadzonych przez JELP wynika, że aż 56% osób ma w domu kogoś, kto cierpi na alergię skórną, która jest dziś problemem nie tylko wieku dziecięcego, ale również dorosłych osób. 77% alergii jest diagnozowanych w wieku powyżej 12 roku życia.
Alergie skórne stały się problemem cywilizacyjnym. Konsumenci przykładają bardzo dużą wagę do tego jakie jedzenie kupują, jakich kosmetyków używają, jakimi środkami sprzątają domy, w których mieszkają, oraz coraz częściej w jakich środkach piorą ubrania, które na co dzień dotykają ich skóry.
„Mając na uwadze wszystkie powyższe aspekty, dopasowaliśmy naszą ofertę do ich potrzeb i oczekiwań. Wszystkie produkty zostały zaprojektowane tak, aby minimalizować ryzyko wystąpienia alergii i podrażnień u osób z wrażliwą skórą. Było to możliwe poprzez zastosowanie, tak zwanych składników o niskim potencjale alergizującym. Nasze formulacje nie zawierają alergenów ani sztucznych barwników. W produktach do prania nie stosujemy zeolitów i fosforanów, a w przypadku kosmetyków zrezygnowaliśmy z SLS, SLES, silikonów czy parabenów. Na pierwszym miejscu stawiamy bezpieczeństwo, ale dbamy również o to, aby nasze produkty były używane z przyjemnością, a nie tylko z konieczności. Nasze kosmetyki posiadają rekomendację pediatry oraz Polskiego Towarzystwa Położnych, a w swoim składzie zawierają m.in.: prebiotyki, emolienty, witaminę E, olej ze słodkich migdałów, olej Babbassu oraz panthenol.” – Weronika Wemberger Dyrektor Marketingu Europe Distribution Group.
Hipoalergiczność, delikatność dla skóry i minimalizm są wartościami, które przyświecają marce podczas rozwoju dermo – przyjaznych produktów.
„Dążymy do dalszego podnoszenia jakości produktów w marce Jelp, dlatego opracowaliśmy we współpracy z ekspertami inteligentne formulacje, które z jednej strony są łagodne dla skóry, a z drugiej skutecznie odpierają plamy. Nowe formulacje dbają o mikrobiom skóry, który jest naturalną barierą ochronną każdego z nas. Naszym celem jest zachowanie wysokiej jakości i konkurencyjności poprzez udowodnione działanie w niezależnych laboratoriach oraz innowacyjność produktów – skoncentrowane formuły i eko opakowania. Dodaje Weronika Wemberger„
W najbliższych miesiącach na półkach sklepowych stare designy i starą ofertę produktów do prania i płukania JELP zastąpi nowa, w odświeżonym wyglądzie i w jeszcze lepszej jakości. W linii JELP BABY 0+ znalazły się proszki i mleczka do prania oraz płyny do płukania. W linii JELP HYPOALLERGENIC proszki i żele do prania oraz płyny do płukania.
W sklepach typu drugstore dostępna jest już nowa oferta dermo - kosmetyków JELP BABY 0+. Znalazły się w niej 4 produkty do kąpieli i pielęgnacji: szampon i żel 2w1, pianka do mycia 3w1, Oliwka pielęgnacyjna oraz krem do twarzy S.O.S.
W ofercie kosmetycznej pojawiły się również hipoalergiczne chusteczki nawilżane JELP BABY 0+ zawierające 98% wody. W najbliższym czasie oferta kosmetyczna JELP wzbogaci się o pielęgnacyjne lip balmy.
Więcej informacji o marce JELP znajdziesz na www.jelp.pl
Kontakt handlowy:
Jarosław Matłoka – Dyrektor Sprzedaży
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kontakt dla mediów:
Weronika Wemberger – Dyrektor Marketingu
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.