StoryEditor
Włosy
05.08.2024 09:18

Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy – profesjonalna pielęgnacja włosów nie tylko dla włosomaniaczek

Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy – profesjonalna pielęgnacja włosów nie tylko dla włosomaniaczek / Materiał Partnera

Marka Yoskine, znana z innowacyjnych kosmetyków do twarzy i ciała, weszła w kategorię produktów do pielęgnacji włosów i skóry głowy. Na rynek trafiła właśnie linia Hair Clinic Mezo-Therapy inspirowana profesjonalnym zabiegiem trychologicznym. To odpowiedź firmy Dax Cosmetics na konsumencki trend rosnących wymagań w stosunku do kosmetyków do włosów.

Wśród konsumentów świadomość dotycząca pielęgnacji włosów i skóry głowy stale rośnie. Podobnie jak ich wymagania wobec kosmetyków z tej kategorii produktowej. Dlatego marka Yoskine, znana dotąd z innowacyjnych kosmetyków do twarzy i ciała, postanowiła wejść w nową dla siebie kategorię. Właśnie  zaoferowała produkty, które są odpowiedzią na potrzeby najbardziej zagorzałych włosomaniaczek i włosomaniaków, ale także laików w tym temacie.

Dorota Dobrzycka, dyrektor marketingu Dax Cosmetics, mówi:

Wprowadzenie nowej kategorii produktów jest strategicznym krokiem w rozwoju marki Yoskine, ale także naszej organizacji. Rynek kosmetyków dynamicznie się rozwija, a my chcemy zaoferować naszym klientom innowacyjne produkty, które odpowiadają na ich potrzeby i aspiracje.

Hair Clinic Mezo-Therapy to linia inspirowana profesjonalnym zabiegiem trychologicznym. Jak zapewnia dyrektor marketingu, została stworzona z myślą o zdrowiu i pięknie włosów, ale także skóry głowy – od której wszystko, w temacie włosów, się zaczyna. Produkty nie tylko pielęgnują, ale przede wszystkim regenerują i wzmacniają włosy. Odżywiają i pobudzają skórę głowy, pozwalając na osiągnięcie w domu efektów niczym w profesjonalnej pielęgnacji w gabinecie fryzjerskim.

Decyzja o wejściu w nową kategorię produktową wynika z naszej misji dostarczania wysokiej jakości kosmetyków, które spełniają oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów. Jako firma nieustająco się rozwijamy, poszerzając nasze kompetencje i wiedzę tak, aby dostarczać konsumentom innowacyjne, zaawansowane technologicznie produkty. Jesteśmy przekonani, że nowa linia przyczyni się do umocnienia pozycji marki Yoskine na rynku kosmetycznym oraz zbudowania jeszcze silniejszej relacji z naszymi klientami

– dodaje Dorota Dobrzycka.

image
 Linia Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

W kosmetykach Hair Clinic Mezo-Therapy zastosowano innowacyjne, naturalne bio-mikroigły z gąbki morskiej Spongilla Spicules, które pobudzają skórę od wewnątrz do intensywnej samoregeneracji. Mimo silnego działania nie są wyczuwalne i nie kłują, a efektem ich działania jest poprawa kondycji skóry głowy i włosów u nasady.

Dodatkowo, każdy z produktów został oparty na nowatorskiej technologii, która wykorzystywana jest obecnie we wszystkich kosmetykach Yoskine – In’detox & Yo’active. Została ona zainspirowana odkryciem japońskiego naukowca na temat autofagii komórkowej. Technologia łączy detoksykację komórek skóry z silnym działaniem pielęgnacyjnym. Głęboko oczyszcza, przez co dostarczane do skóry składniki aktywne mogą działać znacznie skuteczniej, przywracając włosom blask oraz naturalne piękno.

Produkty, wchodzące w skład linii to wcierka wzmacniająca, peeling trychologiczny, szampony: oczyszczający i wzmacniający (dostępne w dwóch różnych pojemnościach), odżywka regenerująca oraz profesjonalny zabieg laminacji, który ekspresowo wygładza włosy.

image
Rozgrzewająca wcierka wzmacniająca Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Rozgrzewająca wcierka wzmacniająca Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Dzięki zawartości stimu-kofeiny™, poprawia mikrokrążenie skóry głowy, przyczyniając się do stymulacji włosów do wzrostu oraz zapobiega ich wypadaniu. Odczuwalny efekt przyjemnego ciepła – nasilenie zależne od wrażliwości skóry głowy. Cena: 39,99 zł/150 ml

Sposób użycia: Stosujemy 2-3 razy w tygodniu przed myciem włosów. Nakładamy bezpośrednio na skórę głowy i wykonujemy delikatny masaż. Pozostawiamy na minimum 30 minut, a następnie zmywamy szamponem.

 

 

image
Peeling trychologiczny przeciw wypadaniu włosów Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Peeling trychologiczny przeciw wypadaniu włosów Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Głęboko oczyszcza, reguluje produkcję sebum oraz stymuluje wzrost włosów, dzięki poprawie mikrokrążenia pobudzającego mieszki włosowe. Ponadto silnie pielęgnuje skórę głowy i włosy u nasady. Cena: 39,99 zł/200 ml

Sposób użycia: Nakładamy peeling na wilgotną skórę głowy, a następnie kolistymi ruchami wykonujemy masaż. Spłukujemy obficie wodą. Po zabiegu myjemy włosy szamponem. Dla najlepszych rezultatów stosujemy regularnie raz w tygodniu.

 

image
Szampon chelatujący głębokie oczyszczenie Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Szampon chelatujący głębokie oczyszczenie Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Głęboko  oczyszcza,  a  także  chroni  przed  odkładaniem się zanieczyszczeń oraz jonów metali. Włosy zyskują zdrowy wygląd i są bardziej podatne na dobroczynne działanie składników aktywnych. Cena: 24,99 zł/200 ml; 34,99 zł /350 ml

Sposób użycia: Niewielką ilość szamponu rozprowadzamy na wilgotnych włosach, wykonując delikatny masaż przez 2-3 minuty, a następnie obficie spłukujemy ciepłą wodą. Czynność powtarzamy w razie potrzeby. Produkt przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji.

 

image
Szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Delikatnie oczyszcza skórę głowy i włosy. Dzięki zawartości kofeiny, niacynamidu i bio-kompleksu 5 minerałów wzmacnia i odżywia cebulki, zapobiega nadmiernej utracie włosów oraz wygładza ich strukturę. Cena: 26,99 zł/200 ml; 39,99 zł/350 ml

Sposób użycia: Niewielką ilość szamponu rozprowadzamy na wilgotnych włosach, wykonując delikatny masaż przez 2-3 minuty, a następnie obficie spłukujemy ciepłą wodą. Czynność powtarzamy w razie potrzeby. Produkt przeznaczony do codziennej pielęgnacji.

 

image
Odżywka intensywnie regenerująca Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Odżywka intensywnie regenerująca Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Wzmacnia osłabione włosy i długotrwale nawilża. Dzięki zawartości oleju Tsubaki, biotyny i biokompleksu pięciu minerałów, odżywka, działając intensywnie odżywczo, zapewnia włosom jedwabistą miękkość, blask i elastyczność. Cena: 39,99 zł/200 ml

Sposób użycia: Niewielką ilość odżywki rozprowadzamy dokładnie na całej długości włosów. Wmasowujemy i pozostawiamy na 5 min. Następnie obficie spłukujemy ciepłą wodą.

 

 

 

image
Profesjonalny zabieg wygładzający włosy efekt lamianacji Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy
Materiał Partnera

Profesjonalny zabieg wygładzający włosy efekt lamianacji Yoskine Hair Clinic Mezo-Therapy

Domyka łuski włosa i pomaga w uzyskaniu efektu lśniącej tafli włosów. Zabieg sprawia, że pasma błyszczą, nie są przesuszone i zyskują witalność. Dzięki połączeniu witaminy E, ceramidów, peptydu i biotyny, maska-zabieg intensywnie regeneruje i wzmacnia strukturę włosów. Kuracja szczególnie polecana jest do włosów, które są pozbawione elastyczności i blasku. Cena: 44,99 zł/200 ml

Sposób użycia: Niewielką ilość zabiegu-maski rozprowadzamy dokładnie na całej długości włosów. Wmasowujemy i pozostawiamy na kilka minut, a najlepiej na pół godziny. Po upływie tego czasu obficie spłukujemy ciepłą wodą.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
03.09.2024 14:25
Kosmetyki do włosów – jedna z najciekawszych kategorii na rynku. Napędzają ją włosomaniaczki i nowości wprowadzane przez marki
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa / fot. Marta Piechocka
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Stanowiska fryzjerskie w Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle / wiadomoscikosmetyczne.pl
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria kosmetyków do włosów w drogerii Rossmann / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Ekspozycja kosmetyków do włosów w drogerii Rossmann / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Gallery

Kategoria produktów do pielęgnacji włosów jest jedną z tych, które szybko rosną na polskim rynku kosmetycznym. To efekt licznych nowości wprowadzanych przez marki i zwrócenia się konsumentów w stronę produktów specjalistycznych oraz profesjonalnych.

Kategoria produktów do pielęgnacji włosów jest jedną z tych, które szybko rosną na polskim rynku kosmetycznym. To efekt licznych nowości wprowadzanych przez marki i zwrócenia się konsumentów w stronę produktów specjalistycznych oraz profesjonalnych.

Od kilku lat obserwujemy na polskim rynku wyraźny rozwój kategorii produktów do pielęgnacji włosów. Jest to jeden z najbardziej dynamicznych rynków pod względem wprowadzania innowacji i nowości.

Zdecydowanie jest to kategoria, która przechodzi znaczną ewolucję. Konsumenci w ramach kosmetyków do pielęgnacji włosów szukają czegoś więcej niż podstawowej pielęgnacji – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl Michał Rudecki, client director w NielsenIQ.

Według danych tej firmy badawczej, cała kategoria pielęgnacji włosów w ciągu ostatnich 12 miesięcy (liczonych do lipca 2024 r.) urosła wartościowo o 11,9 proc., wolumenowo zaś o 1,8 proc.

Największą część (39 proc.) rynku produktów do pielęgnacji włosów stanowią szampony, jest to też kategoria z TOP 5 największych wartościowo na całym kosmetycznym rynku w Polsce. Najdynamiczniej rozwija się jednak kategoria odżywek do włosów – rosnąc o 15,7 proc. wartościowo i 5 proc. wolumenowo rok do roku, a w niej wysokie dwucyfrowe wzrosty mają segmenty wcierek i peelingów.

–  Pokazuje to, że konsumenci w ramach tej kategorii coraz częściej sięgają po produkty już nie tylko kosmetyczne ale wręcz o charakterze leczniczym – komentuje Michał Rudecki.

Konsumenci coraz chętniej sięgają też po produkty profesjonalne, co spotyka się z reakcją retalierów. Sieci drogeryjne powiększają półkę z kosmetykami o jakości salonowej, a niektóre wręcz wprowadzają całe działy z produktami fryzjerskimi. Najdalej poszła sieć Super-Pharm w swoim nowym koncepcie sklepów Skin & Beauty.

– Kategoria produktów do włosów rosła po covidzie bardzo dynamicznie i w naszej ocenie będzie nadal rosła na poziomie dwucyfrowym. By móc wprowadzić do sprzedaży profesjonalne marki kosmetyczne otworzyliśmy w Skin & Beauty usługi fryzjerskie – mówiła prezes sieci Super-Pharm Poland Monika Kolaszyńska podczas otwarcia Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle, wyjaśniając jak doszło do tego, że udało się zbudować w sklepie tak dużą ofertę salonowych profesjonalnych marek produktów do włosów.

Czytaj więcej: Super-Pharm otwiera kolejne sklepy w formacie Skin & Beauty

Według Weroniki Gwiazdy z działu marketingu sieci drogerii Hebe, na rozwój kategorii kosmetyków do pielęgnacji włosów ma wpływ coraz większa wiedza konsumentów o sposobach pielęgnacji włosów, o składnikach kosmetyków o stosowaniu produktów.

– Dużą rolę odgrywają influencerzy, którzy efektywnie działają w tym obszarze. Dzięki nim rośnie zainteresowanie pielęgnacją włosów, co z kolei przyczynia się do wzrostu sprzedaży. Na rynku pojawia się coraz więcej innowacyjnych produktów, których do tej pory nie było, aktywnie reklamowanych online i wspieranych przez influencerów – mówi dla wiadomościkosmetyczne.pl Weronika Gwiazda.

Zaznacza, że oferta drogerii jest coraz bardziej obszerna, obejmuje wiele różnych kategorii – od naturalnych do profesjonalnych:

– Asortyment powiększa się, a drogerie starają się znacząco zbliżyć do kategorii profesjonalnej. Widoczny jest również trend inspirowania się wykorzystywaniem składników aktywnych stosowanych do tej pory w pielęgnacji twarzy przy tworzeniu produktów do włosów.

Według Edyty Kresińskiej, doradcy zarządu ds. marketingu w sieci drogerii Jawa, z roku na rok liczba kosmetyków do włosów stosowanych przez polskich konsumentów rośnie. – Wynika to przede wszystkim z indywidualizowania oferty przez producentów. Kosmetyki odpowiadają różnym typom włosów. Dziś nie jest to tylko szampon i odżywka. Jeśli szampon to zgodny z porowatością włosa, jeśli odżywka, to taka, która oprócz odżywiania poprawi nam np. kolor czy wygładzi strukturę. Marki skutecznie wprowadzają na rynek nowe kategorie produktów: galaretki do laminacji, zabiegi olejowania, masełka na końcówki, sztyfty na niesforne kosmyki. Coraz więcej kobiet sięga po tonery, które do tej pory były zarezerwowane tylko dla zabiegów fryzjerskich – mówi Edyta Kresińska.

Jej zdaniem w zakupach tej kategorii wyraźne odbicie ma trend włosomaniaczek – czyli dziewczyn, dla których piękny wygląd włosów jest priorytetemi, i które o ich pielęgnacji wiedzą wszystko – podsycany przez media społecznościowe.  

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
26.07.2024 13:17
Mintel: W Indiach rośnie popyt na farby i kosmetyki do włosów z roślinnymi składnikami
Kobiety w Indiach farbują włosy w domu. Zniechęca je do tego fakt, że farby niszczą i wysuszają włosy. Na rynku brakuje produktów pielęgnacyjnych do włosów farbowanych i do stosowania przed farbowaniemfot. Shutterstock

Indie otwierają przed eksporterami kosmetyków szereg możliwości. Według Mintela wśród tamtejszych konsumentów rośnie popyt na produkty do farbowania i pielęgnacji włosów z naturalnymi roślinnymi składnikami. Marki, które dostarczą na rynek produkty wegańskie, bez szkodliwych składników, działające regeneracyjnie na włosy farbowane mają szansę odzyskać konsumentów, którzy przestali farbować włosy przez to, że w ten sposób je osłabili i zniszczyli.

Indie są jednym z bardziej interesujących rynków eksportowych, także dla polskich firm. Za współpracą zagraniczną przemawia dynamiczny rozwój gospodarczy i ułatwienia, które rząd wprowadza dla eksporterów. Z tej perspektywy ciekawe dla firm kosmetycznych mogą być dane mówiące o potencjale rynkowym dla produktów do farbowania i pielęgnacji włosów.

Farbowanie włosów w domu

Jak wskazuje firma badawcza Mintel, farbowanie włosów w domu pozostaje jednym z najbardziej trwałych trendów wśród urodowych zabiegów w Indiach. Zdecydowana większość konsumentów właśnie w warunkach domowych farbuje włosy i ponad połowa robi to, by zakryć siwiznę.

Preferencje konsumentów idą w stronę wygody, szybkości i prostoty, co stanowi inspirację dla marek do wprowadzania innowacyjnych produktów pod względem formy podania i ich działania.

Wśród wyzwań Mintel wymienia odzyskanie tych osób, które przestały farbować włosy przez podrażnienia skóry głowy, przesuszenie włosów i inne uszkodzenia spowodowane ich farbowaniem.

Czego od farb do włosów oczekują konsumenci?

Wygoda stosowania farb do włosów i długo utrzymujący się efekt po farbowaniu – to najważniejsze czynniki brane pod uwagę przez osoby farbujące siwe włosy. Najważniejsze jest, by farba pokrywała siwe włosy. Trwały kolor  znajduje się wśród trzech naistotniejszych czynników dla konsumentów z pokolenia X. Według Mintel GNPD 71 proc. farb do włosów wprowadzonych na rynek w Indiach między październikiem 2022 r. a wrześniem 2023 r. to produkty do trwałej koloryzacji.   

Dwie trzecie konsumentów z pokolenia X przy wyborze produktu do koloryzacji włosów w domu stawia także na jego łatwość użycia (opakowania z pompką, dwie pary rękawiczek dołączane do produktów).

Ważne dla konsumentów jest również to aby marka dostarczała szeroki wybór odcieni dopasowanych do naturalnych indyjskich kolorów włosów.

image
Interesujące dla konsumentów mogą być wszystkie produkty o działaniu odżywiającym, regenerującym zniszczone włosy i podtrzymujące kolor po farbowaniu
Shutterstock

Jakich produktów brakuje na rynku?

Mintel zapytał osoby, które zrezygnowały z farbowania włosów, czego ich zdaniem brakuje na rynku lub w samych produktach do włosów. Ponad połowa z tych respondentów odpowiedziała, że brakuje produktów do pielęgnacji włosów farbowanych. Cztery na dziesięć osób zgadza się ze stwierdzeniem, że farbowanie włosów powoduje, że stają się one bardzo suche.

Aby zachęcić tych użytkowników do powrotu, marki działające na rynku farb do włosów mogą skupić się na oświadczeniach dotyczących działania ochronnego produktów, właściwości nawilżających i zapobiegających wypadaniu włosów, podkreślając stosowanie naturalnych, bezpiecznych i czystych składników – podpowiadają eksperci Mintela.

Chociaż – jak twierdzą – w nowościach wprowadzanych na rynek przez producentów farb do włosów, głównym hasłem marketingowym jest zawartość składnika botanicznego/ziołowego, to nadal marki mogą wprowadzać innowacje stosując inne twierdzenia dotyczące „czystszych” produktów, takie jak „bez parabenów” i „wegańskie”, które wciąż są niszowe w Indiach i mogą pomóc w pozycjonowaniu farb i innych produktów do włosów jako bezpieczniejszych w użyciu.

Klientów może również przyciągnąć rozszerzenie przez markę jej portflio o kompleksową gamę produktów pielęgnacyjno-naprawczych.  „Na przykład: wspieraj zdrowie włosów poprzez zabiegi przed koloryzacją, które pomagają przygotować, kondycjonować i chronić włosy, czyniąc je bardziej podatnymi na kolor, jednocześnie zmniejszając potencjalne uszkodzenia” – podpowiadają eksperci Mintela.

Interesujące dla konsumentów mogą być również produkty po koloryzacji, takie jak maski głęboko odżywiające, zabiegi bez spłukiwania i serum opracowane specjalnie w celu naprawy i odżywienia włosów po ekspozycji na silne pigmenty i rozjaśniacze.

Wskazówki Mintela dla marek wchodzących do Indii

Podsumowując – jest kilka najważniejszych trendów, na które według Mintela powinny zwrócić uwagę marki chcące dostarczać na indyjski rynek kosmetyki do koloryzacji i pielęgnacji włosów:

W Indiach rośnie zainteresowanie konsumentów modnymi kolorami włosów. Marki mogą wykorzystać ten trend, wprowadzając eksperymentalne formaty, dzięki którym kolorowanie w domu stanie się bardziej ekscytującym doświadczeniem.

Marki mogą przejść na rozwiązania holistyczne, oferując konsumentom kompletne kuracje, które podtrzymują trwałość koloru farbowanych włosów i pozytywnie wpływają na ogólny stan zdrowia włosów.

Konsumenci preferują farby i produkty pielęgnacyjne zawierające naturalne składniki roślinne. Badania Mintela sugerują, że włączenie naturalnych składników do przyjaznych dla użytkownika receptur może zwiększyć zasięg marki o 18 proc., potencjalnie angażując 78 proc. użytkowników farb do włosów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 05:55