StoryEditor
Włosy
10.10.2023 14:52

Woda lamelarna - nowość od marki Bioelixire

W ofercie marki Bioélixire pojawił się nowy produkt o silnie odżywczym działaniu i właściwościach wygładzających. Mowa o wodzie lamelarnej, której głównym zadaniem jest nadanie włosom wspaniałego efektu tafli.

Niejedna kobieta marzy o perfekcyjnie gładkich, lekkich i lśniących włosach. Dzięki wodzie lamelarnej są one na wyciągnięcie ręki - i to w zaledwie kilka sekund!

 

Co to jest woda lamelarna? 

 

Woda lamelarna to kosmetyk o niezwykle lekkiej formule, wzbogacony składnikami odżywczymi, regenerującymi, wygladzającymi i nabłyszczającymi. Swoje działanie zawdzięcza przede wszystkim lamelom, czyli maleńkim cząsteczkom, które w mgnieniu oka odbudowują zniszczenia i ubytki w strukturze włosów, przywracając ich perfekcyjny wygląd. Nabłyszczające właściwości wody lamelarnej pozwalają osiągnąć tzw. taflę, czyli efekt gładkich, lśniących i zdrowych włosów. Zapomnij o tradycyjnej laminacji włosów - woda lamelarna to przełom w pielęgnacji włosów. Również tych, które wymagają intensywnej regeneracji.

 

Bioélixire Woda Lamelarna

 

Woda lamelarna Bioélixire została wzbogacona o rewitalizujące i wzmacniające proteiny pszenicy, które przywracają gładkość, elastyczność i blask włosów, a także zwiększają ich odporność na uszkodzenia. W formule znalazły się również kondycjonujące aminokwasy, opóźniające proces siwienia włosów oraz silnie nawilżający kwas mlekowy, który zabezpiecza przed przesuszaniem i utratą sprężystości kosmyków. Sodium PCA to z kolei składnik o działaniu nie tylko nawilżającym, ale przede wszystkim wygładzającym, zmiękczającym i antystatycznym. Jego zawartość w wodzie lamelarnej sprawia, że fryzura nabiera cudownej miękkości i jedwabistego blasku, a dodatkowo jest zabezpieczona przed uporczywym elektryzowaniem.

 

Za co pokochasz wodę lamelarną Bioélixire?

 

  • Ma lekką i nie obciążającą formułę.
  • Jest łatwa i przyjemna w aplikacji.
  • Nadaje włosom jedwabistej miękkości i cudownego blasku.
  • Wzmacnia, wygładza, i zwiększa sprężystość kosmyków.
  • Pozwala uzyskać spektakularny efekt tafli już w kilka sekund.
  • Dogłębnie odżywia i intensywnie nawilża włosy.
  • Uzupełnia ubytki i uszkodzenia w strukturze włosów.
  • Zabezpiecza przed uszkodzeniami.

 

Jak stosować wodę lamelarną?

 

Wystarczy umyć włosy, nałożyć ulubioną odżywkę, a następnie rozprowadzić równomiernie wodę lamelarną na całej długości włosów. Po 15 sekundach produkt należy spłukać letnią wodą.

Woda lamelarna Bioelixire błyskawicznie odżywia włosy, sprawiając, że stają się gładkie, łatwe w rozczesywaniu oraz błyszczące. Efekt tafli w kilka chwil gwarantowany!

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
03.03.2025 18:25
Kierowca F1 Carlos Sainz Jr. – ambasadorem nowej linii kosmetyków do włosów Elseve
Kierowca F1 Carlos Sainz Jr. będzie nowym globalnym ambasadorem produktów do pielęgnacji włosów Elseve Growth BoosterL‘Oréal Paris, Elseve

L’Oréal Paris poinformował, że kierowca wyścigowy Formuły 1 Carlos Sainz Jr. będzie nowym globalnym ambasadorem produktów do pielęgnacji włosów Elseve Growth Booster. W Polsce w pierwszej kampanii zobaczymy go już na wiosnę.

Carlos Sainz Jr., urodzony w Madrycie w 1994 roku, to syn dwukrotnego rajdowego mistrza świata oraz zwycięzcy Rajdu Dakar – Carlosa Sainza.

Sainz Jr. jest kierowcą wyścigowym F1 w zespole Atlassian Williams Racing. Mając na swoim koncie ponad 200 wyścigów Grand Prix i szereg zwycięstw, jest jednym z najbardziej utalentowanych kierowców. Jako czwarty kierowca w historii, który reprezentował trzy najbardziej utytułowane zespoły w Formule 1, przyciąga uwagę i doskonale ucieleśnia wartości L’Oréal Paris oraz wizję samorealizacji.

Jego intensywny styl życia wymaga także nieustannych podróży po świecie, zmagań z jet lagiem, obecnością w mediach oraz wydarzeniami towarzyskimi, połączonymi z koniecznością bycia w najlepszej formie fizycznej i psychicznej pod ogromnym stresem. Tak intensywny tryb życia może obciążać jego ciało i włosy. Świadomy tego, że pielęgnacja włosów jest niezbędna dla każdego, bez względu na wiek czy płeć, Carlos Sainz wyrusza w swoją własną podróż z L‘Oréal Paris, stając się nowym ambasadorem gamy Elseve Growth Booster – uzasadnia wybór swojego ambasadora marka.

Zaawansowane badania sprawiają, że produkty Elseve konsekwentnie zajmują wiodącą pozycję na rynku pielęgnacji włosów, oferując wyjątkowe innowacje. Elseve Growth Booster to nowość odpowiednia do wszystkich rodzajów włosów – zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Do nowej linii Elseve wchodzą takie produkty jak: serum-wcierka do skóry głowy przeciw wypadaniu włosów, szampon oraz odżywka.

Carlos Sainz Jr. pojawić się ma po raz pierwszy w kampanii Elseve Growth Booster, która będzie realizowana w Polsce wiosną.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.02.2025 10:13
Olaplex odświeża swój wizerunek po 10 latach obecności na rynku
Nowa identyfikacja wizualna Olaplex - po 10 latach istnienia marki przyszedł czas na zmianyOlaplex mat.pras.

Olaplex wkracza w nowy rozdział działalności, wprowadzając odświeżoną identyfikację marki. Ma to podkreślił zaangażowanie w umacnianie pozycji wśród klientów i stylistów na całym świecie. Marka wprowadza też innowację w pielęgnacji skóry głowy.

Marka została założona w 2014 roku, skupiając się przez ostatnią dekadę na poprawianiu zdrowia włosów.  Olaplex budował przez te lata wyjątkowe więzi ze swoimi użytkownikami, wśród których są zarówno profesjonaliści, jak i “zwykli” konsumenci. Amerykańska marka dzięki swoim patentom technologicznym szybko zdobyła sobie popularność jako najskuteczniejsze rozwiązanie dla zniszczonych włosów.

Mimo tego firma w ostatnich latach notowała spadki sprzedaży, bowiem wiele firm starało się wprowadzać na rynek konkurencyjne produkty. Olaplex wykazał 3,6-procentowy spadek sprzedaży (do 119,1 mln dolarów) w 3. kwartale 2024. Firma przekonywała jednak, że w tym czasie poczyniła “znaczące postępy” w realizacji swoich celów strategicznych.

W ramach tych działań Olaplex wprowadził teraz unowocześnioną, odświeżoną identyfikację wizualną produktów, stawiając ponadto na zwiększenie obecności marki online oraz dalsze podkreślanie znaczenia “połączenia nauki ze stylem”.

Czytaj też: Pielęgnacja włosów – trendy i innowacje produktowe 2025

Od samego początku Olaplex budował więzi i przełamywał bariery. Ten nowy rozdział to dotrzymywanie kroku niezwykłej innowacji, która zawsze nas definiowała – komentuje Amanda Baldwin, dyrektor generalna Olaplex, która dołączyła do firmy rok temu. – Nasze produkty będą transformować w niezwykły sposób, jednak to ich zasadnicza moc budowania podstaw zdrowia włosów i dostarczania trwałych rezultatów sprawia, że ​​są naprawdę przełomowe i dają użytkownikom pewność siebie, która wynika z naprawdę zdrowych włosów – dodaje Baldwin.

Nowa identyfikacja wizualna firmy ma wyrażać jej pewność siebie, zarówno jeśli chodzi o dziedzictwo, odważne podejście do innowacji, jak i kreowanie społeczności profesjonalistów. 

W ramach swojej ewolucji Olaplex wprowadził na rynek nowy zabieg No.0.5 Scalp Longevity Treatment, stworzony w celu zbudowania długoterminowego zdrowia skóry głowy oraz włosów.

Czytaj też: Olejowanie włosów – trend pielęgnacyjny z Indii, który podbija świat

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. marzec 2025 22:55