StoryEditor
Włosy
07.09.2022 00:00

Stapiz Sleek Line Blond – najlepszy szampon do blond włosów

Jesteś posiadaczką włosów siwych, rozjaśnianych lub włosów blond, które mają sporą tendencję do żółknięcia? Na Twojej głowie przebijają ciepłe refleksy? Spoglądając w lustro widzisz żółte i lekko rude pasemka? Nie jesteś jedyna! Wiele dziewczyn i kobiet z blond włosami ma podobny problem. Wówczas z pomocą przychodzi im dobry, wysokiej jakości szampon do blond włosów, który pomaga zniwelować problem żółknących kosmyków. Jaki szampon do blond włosów wybrać, czym się kierować i dlaczego przeglądając sklepowe półki warto skierować swój wzrok w stronę szamponu do włosów Stapiz Sleek Line Blond? Jeśli jesteście ciekawi, koniecznie zostańcie z nami do końca!

Dlaczego blond włosy żółkną?

Żółknące kosmyki to odwieczny problem blondynek, szczególnie tych, których włosy są farbowane.  Jest to wynik tego, że zimne pigmenty – w przeciwieństwie do tych ciepłych – wypłakują się z włosów zdecydowanie szybciej. Dodatkowo żółknięcie przyspiesza kondycja naszych włosów. Jeśli kosmyki są suche, zniszczone, a ich łuski nie są domknięte, wypłukiwanie się zimnego pigmentu będzie jeszcze szybsze. Aby jak najdłużej cieszyć się chłodnym blondem, należy zatem przede wszystkim zatroszczyć się o kondycję włosów, ich odpowiednie nawilżenie oraz nawodnienie. Wybierając szampon do włosów blond warto stawiać na taki, który działa nie tylko oczyszczająco, ale także regenerująco, nawilżająco, odbudowująco.

Postaw na szampon do włosów Stapiz Sleek Line Blonde!

Stapiz to polska marka fryzjerskich kosmetyków do włosów, które wyróżniają się najwyższą jakością, a przy tym niesamowicie atrakcyjną ceną. Jeśli szukacie produktu, który zagwarantuje Wam salonowy efekt, a dodatkowo nie zapłacicie za niego kroci, koniecznie rozważcie zakup szamponu do włosów Stapiz Sleek Line Blonde, który powstał z myślą o posiadaczkach włosów blond (naturalnych i rozjaśnianych) oraz siwych. W jego składzie są między innymi proteiny jedwabiu, które działają na włosy pielęgnująco. Szampon, poza tym, że świetnie domywa włosy i skalp, regeneruje uszkodzoną strukturę kosmyków i przede wszystkim, skutecznie neutralizuje żółte refleksy na Waszej głowie.

Jak stosować szampon do włosów Stapiz Sleek Line Blonde?

Aplikacja jest banalnie prosta. Nanosimy szampon na zmoczone uprzednio włosy oraz skórę głowy i spieniamy. Zostawiamy go na głowie na około kilka minut, aby miał szansę zadziałać i zneutralizować żółte refleksy. Po tym czasie spłukujemy szampon jak zawsze przy pomocy letniej wody. Jeśli istnieje taka konieczność lub włosy były silnie zabrudzone, czynność można powtórzyć. Po myciu rekomendujemy zaaplikowanie na włosy maski bądź odżywki, która dodatkowo je zregeneruje.

Stapiz Sleek Line Blonde Szampon – zalety

Szampon oferowany blondynkom przez firmą Stapiz ma mnóstwo zalet. Są to przede wszystkim:

  • fryzjerska jakość w przystępnej cenie,
  • duża pojemność,
  • wydajność,
  • skuteczność.

Dodatkowo szampon Stapiz:

  • ułatwia rozczesywanie,
  • pięknie pachnie,
  • dodaje blasku,
  • wygładza włosy.

Mieliście okazję stosować szampon do włosów blond Stapiz Sleek Line Blonde?

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.02.2025 10:31
Cécred, marka Beyonce z kosmetykami do włosów, dodała do oferty akcesoria
Każde z narzędzi ma opatentowany projektCÉCRED

Cécred, działająca od roku marka Beyonce z kosmetykami do włosów, wprowadziła do swojej oferty narzędza i akcesoria do pielęgnacji włosów, w tym nożyczki, specjalistyczne grzebienie oraz szczotki.

W lutym 2024 marka Cécred zadebiutowała z kolekcją kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów – znalazły się w niej szampony, odżywki, maski, olejki. Produkty są dostępne online, a ceny produktów mieszczą się w przedziale 20-50 dolarów.

Jak wyjaśniała wtedy Beyoncé, jej zainteresowanie pielęgnacją włosów wynika z życiowego doświadczenia. Piosenkarka wspominała, że dorastając pomagała przy pracy swojej matce Tinie Knowles, właścicielce salonu fryzjerskiego. Tina Knowles dołączyła do Cécred jako wiceprezes firmy, wnosząc swoje 40-letnie doświadczenie fryzjerskie i biznesowe.

W tym tygodniu Beyonce w ramach marki Cécred zadebiutowała z pierwszą linią narzędzi fryzjerskich, które wyróżniają się dużym poziomem przemyślanego wzornictwa, innowacji i designu – podobnie jej linia produktów do pielęgnacji włosów.

Czytaj też: Nowa marka Beyoncé, Cécred, już w sprzedaży online

Kolekcja przyrządów fryzjerskich ma być otwarciem nowego rozdziału dla Cécred, a każde narzędzie ma opatentowany projekt, który pomaga użytkownikom zachować zdrowe włosy, ułatwić rozczesywanie i stylizację. 

Narzędzia są wykonane z niezwykle trwałych materiałów, czego przykładem jest grzebień Rake Comb z bardzo długimi zębami, który umożliwia rozczesywanie nawet mocno splątanych włosów bez wyłamywania zębów i jest dostosowany do częstego użytkowania. Inny z grzebieni zaprojektowany został do pomocy w precyzyjnym rozdzielaniu włosów (np. do potrzeb zaplatania).

image
Kolekcja przyrządów fryzjerskich ma być otwarciem nowego rozdziału dla Cécred
CÉCRED

Z kolei szczotka Vented Paddle Brush ma szeroko rozstawione włosie do rozczesywania na mokro lub na sucho. Charakterystyczny wzór w kształcie plastra miodu ma ułatwić gładkie rozczesywanie, a elastycznie włosie łączy proces rozczesywania z delikatną stymulacją skóry głowy.

Wszystkie produkty, podobnie jak kosmetyki do pielęgnacji włosów Beyonce, dostępne są w sklepie online Cecred. Ceny produktów wynoszą od ok. 90 zł (za najtańszy w ofercie grzebień The Parting Tail Comb) do ok. 200 zł za szczotkę The Vented Paddle Brush.

Poprzez wprowadzenie na rynek ośmiu produktów pielęgnacyjnych Cécred rok temu Beyonce zapowiedziała chęć stworzenia nowego standardu w pielęgnacji włosów, który “obala mity i pomaga zmienić narrację w pielęgnacji włosów”. Produkty pielęgnacyjne Cécred zostały zainspirowane rytuałami pielęgnacji włosów z kultur globalnych, a linia produktów obejmuje szampon, peeling do skóry głowy, olejki, odżywki i maski. Kosmetyki łączą w składzie naturalne olejki, jak również opatentowane, zaawansowane technologie.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
04.02.2025 12:02
Lush: rośnie sprzedaż kosmetyków do pielęgnacji skóry głowy
Lush potwierdza, że ​​dobrze odżywiona skóra głowy zapewnia idealne środowisko dla silnego wzrostu włosówLush mat.prasowe

Jak podała sieć Lush, sprzedaż kosmetyków do pielęgnacji skóry głowy wzrosła o 264 proc. Wzrost ten wynika z faktu, że coraz więcej konsumentów zdaje sobie sprawę z wagi dbania o skórę głowy.

Widoczny jest ciągły wzrost trendu “skinifikacji” (ang. skinification) włosów, czyli traktowaniu skóry głowy i włosów z takim samym poziomem uwagi i troski, jak skóry ciała i twarzy.

Lush potwierdza, że ​​dobrze odżywiona skóra głowy zapewnia idealne środowisko dla silnego wzrostu włosów i zapobiega często spotykanym problemom, które mogą wpływać na wygląd i zdrowie włosów.

Czytaj też: Pielęgnacja włosów – trendy i innowacje produktowe 2025

Zdrowie skóry głowy to najważniejsza rzecz, na którą zwracamy uwagę w pielęgnacji włosów – podkreśla Mark Constantine, współzałożyciel Lush.

Constantine rozpoczynał karierę zawodową jako fryzjer, a następnie zajął się trychologią, czyli nauką o włosach i skórze głowy. Jego doświadczenie stanowi bazę produktów, które są dziś dostępne na półkach Lush.

W ofercie marki znajduje się m.in. popularny w social mediach preparat do wstępnego leczenia skóry głowy Roots, mający w składzie mieszankę trzech rodzajów mięty, a także balsam do skóry głowy z kwasem salicylowym.

Czytaj też: Kwas salicylowy na szczycie najczęściej wyszukiwanych składników do pielęgnacji skóry w 2024

Inne produkty, przeznaczone do pielęgnacji skóry głowy, to Rehab Salty Shampoo, wzbogacony ręcznie zbieraną grubą solą morską, połączoną z enzymami owocowymi, oraz spray bez spłukiwania – Super Milk Hair Primer.

Zaangażowanie firmy Lush w zdrowie skóry głowy i włosów przejawia się również w salonie fryzjerskim (zlokalizowanym w nadmorskim Brighton), który oferuje holistyczne podejście do fryzjerstwa i pielęgnacji brody, w tym mycie włosów preparatami botanicznymi, zabiegi spa, strzyżenie, zabiegi z użyciem henny, stylizację włosów, a także sklep z produktami i kawiarnię.

Czytaj też: Kosmetyki do włosów – jedna z najciekawszych kategorii na rynku. Napędzają ją włosomaniaczki i nowości wprowadzane przez marki

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. luty 2025 12:47