StoryEditor
Włosy
29.09.2022 00:00

Pielęgnacja włosów po lecie

Kto z nas nie kocha lata, słońca i morskiej wody. Korzystamy z tych wszystkich elementów najdłużej i najczęściej jak się da. Niestety nie bez konsekwencji dla włosów. Promieniowanie UV, sól morska, wiatr powodują otwieranie się łuski włosowej i tym samym narażenie włosów na uszkodzenia. Nawet jeśli używamy preparatów chroniących z UV, nie uchronimy ich całkowicie. Po lecie należy więc przystąpić do intensywnej regeneracji włosów, zwracając uwagę na ich porowatość. 

Po wakacjach z reguły włosy są przesuszone, łamliwe i puszące się. Brakuje im blasku, są matowe, szorstkie i pozbawione elastyczności. Pojawiają się rozdwojone końcówki, a skóra głowy cierpi razem z włosami. Często po powrocie z wakacji można też zauważyć wzmożone wypadanie włosów. To czas żeby zadziałać na włosy odżywczo. Wszystko w naszych rękach żeby doprowadzić je do idealnego stanu i sprawić, żeby były zdrowe. Rozwiązaniem na każdy włosowy problem będą produkty marki SUKIN.

SUKIN jest jedną z najbardziej znanych marek kosmetycznych w sektorze produktów naturalnych w Australii. Produkty bazują na formułach pozbawionych SLS, SLES, syntetycznych substancji zapachowych, glikolu propylenowego, trietanoloaminy, EDTA, parabenów, olejów mineralnych, produktów odzwierzęcych oraz sztucznych barwników i substancji zapachowych. Najwyższej jakości naturalne oleje, ekstrakty i substancje roślinne wspomagają naturalne procesy odnowy zachodzące w skórze.

Szeroki asortyment marki umożliwia wybór idealnie dopasowanych produktów. Kosmetyki sa nie tylko naturalne, ale również bezpieczne dla środowiska. Od samego początku, od kreacji produktu do postawienia go na półce, marka skupia się na składnikach i procesach, które są przyjazne dla naszej planety. Wszystkie kosmetyki są bezpieczne dla mórz i oceanów. Marka współpracuje z organizacjami chroniącymi Wielką Rafę Koralową, poprawiając jakość wody. Procesy są neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla. SUKIN to pielęgnacja, która nie szkodzi naszej planecie.

Etapy pielęgnacji włosów

Taką odżywczą pielęgnację zaczynamy od delikatnego peelingu głowy. Peeling warto stosować nie tylko z zamiarem regeneracji i wzmocnienia, ale także w standardowej pielęgnacji włosów. Dzięki złuszczaniu martwego naskórka nie tylko włosy, ale również skóra głowy się oczyszcza i pomaga szybciej regenerować cebulki włosowe oraz poprawia mikrokrążenie skóry.

Peeling do skóry głowy i włosów Natural Balance używany 1-2 razy w tygodniu zapewni skórze głowy naturalne odświeżenie – działa intensywnie, usuwając nagromadzone produkty, suche komórki i nadmiar oleju ze skóry.  To pierwszy etap regeneracji. Teraz włosy są przygotowane do dalszej odżywczej pielęgnacji.

Następnym krokiem jest znalezienie szamponu i odżywki idealnych dla struktury i potrzeb włosów. Są teraz bardzo delikatne i podatne na uszkodzenia, więc tym, z czego lepiej zrezygnować w ich pielęgnacji są szampony zawierające SLS i SLES. To składniki pianotwórcze dodawane do szamponów, które mogą przesuszać włosy i podrażniać skórę głowy. Najlepiej, żeby produkt nie zawierał parabenów i silikonów.

Produkty marki SUKIN charakteryzują się dokładnie takimi potrzebami. Są delikatne, bez chemii w składzie, bazują na naturalnych składnikach aktywnych dobranych do konkretnego działania i potrzeb.

Pielęgnacja a porowatość włosów

Pielęgnacja powinna też zależeć od porowatości włosów. Włosy niskoporowate to włosy gładki, śliskie, oporne na stylizację. Średnioporowate włosy są z reguły falowane, lekko niesforne. Najtrudniejsze w pielęgnacji są włosy wysokooporowate, czyli puszące się, suche, matowe i bardzo podatne na zniszczenia. Rozpoczęcie pielęgnacji po lecie to również idealny moment na dobranie idealnych produktów do porowatości włosów.

Seria NATURAL BALANCE to szampon, odżywki i peeling. Produkty bazują na kluczowych składnikach: łopian, który odżywia włosy, pokrzywa i skrzyp stymulują włosy i nadają im połysk, a baobab nawilża, dodaje blasku i chroni włosy. Szampon delikatnie, ale dokładnie oczyści łuskę włosową, a odżywki dostarczą niezbędnych składników regenerujących. To produkty idealne do włosów średnioprowatych. 

Do włosów zniszczonych i przesuszonych letnimi czynnikami zewnętrznymi idealna będzie seria produktów HYDRATING. Szampon i odżywka bazują na oliwie z oliwek, która wzmacnia, dodaje blasku i zmniejsza puszenie się włosów oraz na ekstrakcie z kokosa i shea butter, które mają bardzo silne właściwości nawilżające. Wspomogą regenerację bariery wodnej struktury włosowej, wygładzają. To produkty idealne do włosów niskoporowatych.

Produkty z serii VOLUMINSIG wzmocniają włosy cienkie, zniszczone i pozbawione blasku. Proteiny ryżu pomagają włosom zachować wilgoć w swojej strukturze, ananas, mango i papaja odżywiają włosy i skórę głowy, a witamina E silnie nawilża. Seria przeznaczona jest do włosów wyskoporowatych.

Produkty DEEP CLEANSE oczyszczają włosy i skórę głowy zniszczone nie tylko czynnikami zewnętrznymi, ale również przeciążone produktami do stylizacji (lakiery, pianki). Bazują na: australijskiej mięcie rzecznej bogatej w przeciwutleniacze, które chronią skórę głowy i włosy przed szkodliwym wpływem środowiska. W składzie znajdziemy również kompleks kukurydziany pomagający chronić skórę głowy, pozostawiający uczucie równowagi oraz ocet jabłkowy zawierający naturalnie występujące płynne kwasy AHA, które delikatnie złuszczają naskórek, usuwając nagromadzone produkty. Wyjątkową intensywnie działającą nowością w tej serii jest tonik oczyszczający. Produkty sprawdzą się w pielęgnacji włosów niskoporowatych. 

Seria SENSITIVE MICELLAR jest idealna do włosów najtrudniejszych w pielęgnacji, czyli do włosów wysokoporowatych. Warto zwrócić uwagę na maskę, która ma w sobie skoncentrowane składniki aktywne dla jeszcze intensywniejszego odżywienia. Kosmetyki zawierają ekstrakt z rumianku intensywnie odżywiający skórę głowy i aloes, który nawilża ją, a także bogaty w witaminy ekstrakt z orzecha kokosowego, będący wybawieniem dla bardzo zniszczonych włosów. Dodatkowo mamy tu oleje arganowy i z awokado.

Równie odżywczą serią dla włosów wyoskoporowatych jest COLOUR CARE zawierająca m.in. ekstrakt z brzozy rewitalizujący włosy, śliwkę Kakadu z dużą dawką witaminy C, która stymuluje produkcję kolagenu i elastyny oraz nasiona Quinoa zawierające białka pochodzenia naturalnego, chroniące i odżywiające włosy oraz przedłużające trwałość koloru.

Jeśli zależy nam na prawdziwej regeneracji włosów po lecie powinniśmy rozważyć wizytę u fryzjera. Przycięcie mocno zniszczonych i rozdwojonych końcówek na pewno przysłuży się włosom i wspomoże zaaplikowane przez nas etapy pielęgnacyjne.

Aby całościowo spojrzeć na pielęgnację skóry głowy i włosy należy również zerknąć na zawartość lodówki i rozpocząć zdrową dietę opartą tylko na naprawdę odżywczych składnikach, które będą miały zbawienny wpływ na kondycję skóry, włosów i paznokci.

Oczywiście jak we wszystkim trzeba zachować równowagę. Coś co dla jednych jest właściwe w ich pielęgnacji, na naszych włosach może się nie sprawdzić, dlatego znając potrzeby swoich włosów dobierajmy do nich adekwatne produkty.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
21.11.2024 13:37
FOREO z marką FAQ Swiss wkracza w świat pielęgnacji… WŁOSÓW - nowa technologia dla zdrowej skóry głowy
FOREO z marką FAQ Swiss wkracza w świat pielęgnacji… WŁOSÓW - nowa technologia dla zdrowej skóry głowyMateriał Partnera

Marka FOREO, znana z innowacyjnych rozwiązań do pielęgnacji skóry, prezentuje nową kategorię w swojej ofercie - urządzenia do włosów. A dokładniej do dbania o skórę głowy. Po niezwykłym sukcesie marki FAQ Swiss spod parasola FOREO, która w zeszłym roku zadebiutowała na rynku z luksusowymi maskami LED na twarz, nadszedł czas na kolejną wyczekiwaną premierę. FAQ™ 301 to nowe urządzenie, które przenosi zaawansowaną technologię LED oraz masaż T-Sonic™ na skórę głowy, walcząc z przerzedzającymi się włosami i nadając im objętości, blasku i zdrowego wyglądu.

Rewolucja zaczyna się od skóry głowy

Około połowa mężczyzn i aż 40% kobiet zmaga się z problemem wypadania włosów w ciągu swojego życia. Niewiele rzeczy potrafi być bardziej frustrujących niż produkty na porost włosów, które po prostu nie działają. Dlatego rozwiązania FAQ Swiss od FOREO opierają się na solidnych podstawach naukowych. FAQ™ 301 wykorzystuje klinicznie potwierdzoną technologię czerwonego światła LED oraz masaż T-Sonic™, aby wzmocnić osłabione, łamliwe włosy. Urządzenie działa poprzez stymulację skóry głowy i aktywizację mieszków włosowych. Zaprojektowane z myślą o współdziałaniu z płynnymi kuracjami do włosów, FAQ™ 301 wspomaga lepsze wchłanianie składników aktywnych, takich jak minoksydyl, które docierają głęboko do mieszków, czyli tam, gdzie mogą działać najskuteczniej.

Terapia światłem LED i masaż soniczny

Urządzenie FAQ™ 301 wyposażone jest w 20 diod LED emitujących lecznicze, czerwone światło LED, które działa jak rewitalizujący zastrzyk dla mieszków włosowych, wzmacniając je i pobudzając wzrost włosów. Czerwone światło LED intensywnie stymuluje komórki, kluczowe dla regeneracji i odnowy włosów. Dodatkowo, FAQ™ 301 zapewnia delikatny, ale skuteczny soniczny masaż skóry głowy, usuwający martwy naskórek i nadmiar sebum, które mogą blokować mieszki włosowe. Masaż poprawia też mikrokrążenie, dostarczając więcej tlenu i składników odżywczych, co pozytywnie wpływa na zdrowie skóry głowy i kondycję włosów.

Dedykowane serum

Aby osiągnąć jeszcze lepsze efekty, FAQ Swiss stworzyło FAQ™ Scalp Recovery & Thick Hair Probiotic Serum. To lekkie serum, które nie tylko odżywia skórę głowy, ale także wzmacnia włosy, zmniejsza ich łamliwość i poprawia ich objętość. Dzięki probiotykom i roślinnym ekstraktom, takim jak czerwona koniczyna i wąkrotka azjatycka, serum dostarcza składników, które odżywiają mieszki włosowe i poprawiają kondycję włosów.

Pielęgnacja włosów z luksusową dawką technologii

Nowa linia FAQ™ to ukłon w stronę każdego, kto marzy o zdrowych, lśniących włosach i chce wprowadzić do swojej rutyny coś naprawdę wyjątkowego.

Odkryj FAQ™ 301 i serum probiotyczne na foreo.com, w końcu, piękno zaczyna się od skóry głowy.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
03.09.2024 14:25
Kosmetyki do włosów – jedna z najciekawszych kategorii na rynku. Napędzają ją włosomaniaczki i nowości wprowadzane przez marki
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa / fot. Marta Piechocka
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Stanowiska fryzjerskie w Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle / wiadomoscikosmetyczne.pl
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria kosmetyków do włosów w drogerii Rossmann / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Ekspozycja kosmetyków do włosów w drogerii Rossmann / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Kategoria pielęgnacji włosów w drogerii Jawa
Gallery

Kategoria produktów do pielęgnacji włosów jest jedną z tych, które szybko rosną na polskim rynku kosmetycznym. To efekt licznych nowości wprowadzanych przez marki i zwrócenia się konsumentów w stronę produktów specjalistycznych oraz profesjonalnych.

Kategoria produktów do pielęgnacji włosów jest jedną z tych, które szybko rosną na polskim rynku kosmetycznym. To efekt licznych nowości wprowadzanych przez marki i zwrócenia się konsumentów w stronę produktów specjalistycznych oraz profesjonalnych.

Od kilku lat obserwujemy na polskim rynku wyraźny rozwój kategorii produktów do pielęgnacji włosów. Jest to jeden z najbardziej dynamicznych rynków pod względem wprowadzania innowacji i nowości.

Zdecydowanie jest to kategoria, która przechodzi znaczną ewolucję. Konsumenci w ramach kosmetyków do pielęgnacji włosów szukają czegoś więcej niż podstawowej pielęgnacji – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl Michał Rudecki, client director w NielsenIQ.

Według danych tej firmy badawczej, cała kategoria pielęgnacji włosów w ciągu ostatnich 12 miesięcy (liczonych do lipca 2024 r.) urosła wartościowo o 11,9 proc., wolumenowo zaś o 1,8 proc.

Największą część (39 proc.) rynku produktów do pielęgnacji włosów stanowią szampony, jest to też kategoria z TOP 5 największych wartościowo na całym kosmetycznym rynku w Polsce. Najdynamiczniej rozwija się jednak kategoria odżywek do włosów – rosnąc o 15,7 proc. wartościowo i 5 proc. wolumenowo rok do roku, a w niej wysokie dwucyfrowe wzrosty mają segmenty wcierek i peelingów.

–  Pokazuje to, że konsumenci w ramach tej kategorii coraz częściej sięgają po produkty już nie tylko kosmetyczne ale wręcz o charakterze leczniczym – komentuje Michał Rudecki.

Konsumenci coraz chętniej sięgają też po produkty profesjonalne, co spotyka się z reakcją retalierów. Sieci drogeryjne powiększają półkę z kosmetykami o jakości salonowej, a niektóre wręcz wprowadzają całe działy z produktami fryzjerskimi. Najdalej poszła sieć Super-Pharm w swoim nowym koncepcie sklepów Skin & Beauty.

– Kategoria produktów do włosów rosła po covidzie bardzo dynamicznie i w naszej ocenie będzie nadal rosła na poziomie dwucyfrowym. By móc wprowadzić do sprzedaży profesjonalne marki kosmetyczne otworzyliśmy w Skin & Beauty usługi fryzjerskie – mówiła prezes sieci Super-Pharm Poland Monika Kolaszyńska podczas otwarcia Skin & Beauty by Super-Pharm w Elektrowni Powiśle, wyjaśniając jak doszło do tego, że udało się zbudować w sklepie tak dużą ofertę salonowych profesjonalnych marek produktów do włosów.

Czytaj więcej: Super-Pharm otwiera kolejne sklepy w formacie Skin & Beauty

Według Weroniki Gwiazdy z działu marketingu sieci drogerii Hebe, na rozwój kategorii kosmetyków do pielęgnacji włosów ma wpływ coraz większa wiedza konsumentów o sposobach pielęgnacji włosów, o składnikach kosmetyków o stosowaniu produktów.

– Dużą rolę odgrywają influencerzy, którzy efektywnie działają w tym obszarze. Dzięki nim rośnie zainteresowanie pielęgnacją włosów, co z kolei przyczynia się do wzrostu sprzedaży. Na rynku pojawia się coraz więcej innowacyjnych produktów, których do tej pory nie było, aktywnie reklamowanych online i wspieranych przez influencerów – mówi dla wiadomościkosmetyczne.pl Weronika Gwiazda.

Zaznacza, że oferta drogerii jest coraz bardziej obszerna, obejmuje wiele różnych kategorii – od naturalnych do profesjonalnych:

– Asortyment powiększa się, a drogerie starają się znacząco zbliżyć do kategorii profesjonalnej. Widoczny jest również trend inspirowania się wykorzystywaniem składników aktywnych stosowanych do tej pory w pielęgnacji twarzy przy tworzeniu produktów do włosów.

Według Edyty Kresińskiej, doradcy zarządu ds. marketingu w sieci drogerii Jawa, z roku na rok liczba kosmetyków do włosów stosowanych przez polskich konsumentów rośnie. – Wynika to przede wszystkim z indywidualizowania oferty przez producentów. Kosmetyki odpowiadają różnym typom włosów. Dziś nie jest to tylko szampon i odżywka. Jeśli szampon to zgodny z porowatością włosa, jeśli odżywka, to taka, która oprócz odżywiania poprawi nam np. kolor czy wygładzi strukturę. Marki skutecznie wprowadzają na rynek nowe kategorie produktów: galaretki do laminacji, zabiegi olejowania, masełka na końcówki, sztyfty na niesforne kosmyki. Coraz więcej kobiet sięga po tonery, które do tej pory były zarezerwowane tylko dla zabiegów fryzjerskich – mówi Edyta Kresińska.

Jej zdaniem w zakupach tej kategorii wyraźne odbicie ma trend włosomaniaczek – czyli dziewczyn, dla których piękny wygląd włosów jest priorytetemi, i które o ich pielęgnacji wiedzą wszystko – podsycany przez media społecznościowe.  

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. listopad 2024 05:46