StoryEditor
Włosy
11.06.2021 00:00

Naturalne składniki głównym trendem w pielęgnacji włosów

Jak w każdej innej kategorii w branży kosmetycznej, pielęgnacja włosów stale się rozwija, wprowadzając coraz bardziej naturalne produkty. W następstwie pandemii konsumenci musieli nauczyć się kolorować, strzyc i pielęgnować włosy w domu, dlatego szukają naturalnych produktów, które mogą chronić farbowane włosy i skórę głowy.

Jak podkreśla Juliana Mancini Gomiero, globalna menedżerka ds. marketingu produktów do pielęgnacji włosów, Lubrizol Life Science Beauty, włosy są pierwszą rzeczą, którą ludzie zauważają. To one wysyłają sygnał o tym, czy konsumenci dbają o siebie.

- Zniszczone włosy są głównym problemem dla konsumentów i coraz częściej proszą oni o składniki naturalne lub pochodzenia naturalnego, które chronią, wzmacniają i regenerują włosy. Na przykład specjalną gumę, która nie tylko zagęszcza, ale także chroni, naprawia i poprawia kondycję włókna włosów. Nadaje się do odżywek i kuracji bez spłukiwania, zapewniając gładkość i naturalne utrwalenie - mówi.

Daleen Zakaib, chemiczka ds. formulacji i technologii w Grant Industries zauważa, że konsumenci i formulatorzy poszukują naturalnych składników pochodzenia biologicznego, które przekładają się również na łatwe stosowanie w domu.

- Obecny światowy trend w zakresie dobrego samopoczucia i zrównoważonego rozwoju oznacza, że ​​przyglądamy się innowacjom na wielu płaszczyznach, od opakowań po produkty rynkowe, takie jak bezwodne szampony w kostkach, które są zgodne z koncepcją bezwodną, ​​jednocześnie spełniając zwiększone zapotrzebowanie rynku na biodegradowalne naturalne preparaty - mówi.

W pielęgnacji włosów wprowadzane są też produkty na bazie biologicznej, które są nie tylko w 100 proc. pochodzenia naturalnego, ale także zatwierdzone przez COSMOS i wolne od GMO.

Liczą się produkty, które mają wspaniały profil sensoryczny, dodają blasku i gładkiego uczucia po zabiegu, jednocześnie nawilżając i naprawiając łodygę włosa. Są również przyjazne dla formulatorów i bardzo wszechstronne - wymienia Naomi Bedford, kierowniczka ds. marketingu cyfrowego w Grant Industries.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
03.03.2025 18:25
Kierowca F1 Carlos Sainz Jr. – ambasadorem nowej linii kosmetyków do włosów Elseve
Kierowca F1 Carlos Sainz Jr. będzie nowym globalnym ambasadorem produktów do pielęgnacji włosów Elseve Growth BoosterL‘Oréal Paris, Elseve

L’Oréal Paris poinformował, że kierowca wyścigowy Formuły 1 Carlos Sainz Jr. będzie nowym globalnym ambasadorem produktów do pielęgnacji włosów Elseve Growth Booster. W Polsce w pierwszej kampanii zobaczymy go już na wiosnę.

Carlos Sainz Jr., urodzony w Madrycie w 1994 roku, to syn dwukrotnego rajdowego mistrza świata oraz zwycięzcy Rajdu Dakar – Carlosa Sainza.

Sainz Jr. jest kierowcą wyścigowym F1 w zespole Atlassian Williams Racing. Mając na swoim koncie ponad 200 wyścigów Grand Prix i szereg zwycięstw, jest jednym z najbardziej utalentowanych kierowców. Jako czwarty kierowca w historii, który reprezentował trzy najbardziej utytułowane zespoły w Formule 1, przyciąga uwagę i doskonale ucieleśnia wartości L’Oréal Paris oraz wizję samorealizacji.

Jego intensywny styl życia wymaga także nieustannych podróży po świecie, zmagań z jet lagiem, obecnością w mediach oraz wydarzeniami towarzyskimi, połączonymi z koniecznością bycia w najlepszej formie fizycznej i psychicznej pod ogromnym stresem. Tak intensywny tryb życia może obciążać jego ciało i włosy. Świadomy tego, że pielęgnacja włosów jest niezbędna dla każdego, bez względu na wiek czy płeć, Carlos Sainz wyrusza w swoją własną podróż z L‘Oréal Paris, stając się nowym ambasadorem gamy Elseve Growth Booster – uzasadnia wybór swojego ambasadora marka.

Zaawansowane badania sprawiają, że produkty Elseve konsekwentnie zajmują wiodącą pozycję na rynku pielęgnacji włosów, oferując wyjątkowe innowacje. Elseve Growth Booster to nowość odpowiednia do wszystkich rodzajów włosów – zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Do nowej linii Elseve wchodzą takie produkty jak: serum-wcierka do skóry głowy przeciw wypadaniu włosów, szampon oraz odżywka.

Carlos Sainz Jr. pojawić się ma po raz pierwszy w kampanii Elseve Growth Booster, która będzie realizowana w Polsce wiosną.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.02.2025 10:13
Olaplex odświeża swój wizerunek po 10 latach obecności na rynku
Nowa identyfikacja wizualna Olaplex - po 10 latach istnienia marki przyszedł czas na zmianyOlaplex mat.pras.

Olaplex wkracza w nowy rozdział działalności, wprowadzając odświeżoną identyfikację marki. Ma to podkreślił zaangażowanie w umacnianie pozycji wśród klientów i stylistów na całym świecie. Marka wprowadza też innowację w pielęgnacji skóry głowy.

Marka została założona w 2014 roku, skupiając się przez ostatnią dekadę na poprawianiu zdrowia włosów.  Olaplex budował przez te lata wyjątkowe więzi ze swoimi użytkownikami, wśród których są zarówno profesjonaliści, jak i “zwykli” konsumenci. Amerykańska marka dzięki swoim patentom technologicznym szybko zdobyła sobie popularność jako najskuteczniejsze rozwiązanie dla zniszczonych włosów.

Mimo tego firma w ostatnich latach notowała spadki sprzedaży, bowiem wiele firm starało się wprowadzać na rynek konkurencyjne produkty. Olaplex wykazał 3,6-procentowy spadek sprzedaży (do 119,1 mln dolarów) w 3. kwartale 2024. Firma przekonywała jednak, że w tym czasie poczyniła “znaczące postępy” w realizacji swoich celów strategicznych.

W ramach tych działań Olaplex wprowadził teraz unowocześnioną, odświeżoną identyfikację wizualną produktów, stawiając ponadto na zwiększenie obecności marki online oraz dalsze podkreślanie znaczenia “połączenia nauki ze stylem”.

Czytaj też: Pielęgnacja włosów – trendy i innowacje produktowe 2025

Od samego początku Olaplex budował więzi i przełamywał bariery. Ten nowy rozdział to dotrzymywanie kroku niezwykłej innowacji, która zawsze nas definiowała – komentuje Amanda Baldwin, dyrektor generalna Olaplex, która dołączyła do firmy rok temu. – Nasze produkty będą transformować w niezwykły sposób, jednak to ich zasadnicza moc budowania podstaw zdrowia włosów i dostarczania trwałych rezultatów sprawia, że ​​są naprawdę przełomowe i dają użytkownikom pewność siebie, która wynika z naprawdę zdrowych włosów – dodaje Baldwin.

Nowa identyfikacja wizualna firmy ma wyrażać jej pewność siebie, zarówno jeśli chodzi o dziedzictwo, odważne podejście do innowacji, jak i kreowanie społeczności profesjonalistów. 

W ramach swojej ewolucji Olaplex wprowadził na rynek nowy zabieg No.0.5 Scalp Longevity Treatment, stworzony w celu zbudowania długoterminowego zdrowia skóry głowy oraz włosów.

Czytaj też: Olejowanie włosów – trend pielęgnacyjny z Indii, który podbija świat

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. marzec 2025 13:15