StoryEditor
Włosy
31.05.2023 00:00

Najmodniejsze cięcia, kolory i stylizacje włosów na lato 2023

French balayage pearls to technika koloryzacji łącząca delikatne i stopniowe rozjaśnianie z neutralizacją tonów, oferująca w efekcie wielowymiarową, świetlistą oraz perłową koloryzację / fot. materiały prasowe
Strzyżenie, koloryzację i stylizację łączy w tym sezonie jedno hasło – naturalność. L’Oréal Professionnel Paris podpowiada, jak wykorzystać ten trend i podkreślić naturalne piękno włosów, by uzyskać najbardziej efektowny rezultat.

Wyczekane wyjazdy, muzyczne festiwale i wieczorne wyjścia – te wszystkie letnie atrakcje to dla wielu osób okazje, podczas których pragną wyglądać spektakularnie, w zgodzie z aktualnymi trendami. L’Oréal Professionnel Paris podpowiada, jak kształtują się te dotyczące włosów.

Perłowa koloryzacja

Wyrafinowany, ale jednocześnie naturalny i dopasowany do indywidualnych cech look? To najbardziej oczekiwany w kwestii koloru włosów rezultat, którego osiągnięcie umożliwia hit tegorocznego lata – French Balayage Pearls. To technika koloryzacji łącząca delikatne i stopniowe rozjaśnianie z neutralizacją tonów, oferująca w efekcie wielowymiarową, świetlistą oraz perłową koloryzację.

Maksymalne wygładzenie lub surferskie fale

Wet hair to dobrze znany już efekt, który od kilku sezonów można obserwować na Instagramie wśród najbardziej popularnych it-girls. Latem 2023 będzie można go zobaczyć w kilku odsłonach – na rozpuszczonych, zaczesanych do tyłu włosach, a także w mocno ściśniętym koczku. Uzyskanie takiego rezultatu w każdym przypadku warto zacząć od wyciągnięcia włosów urządzeniem do stylizacji. Następnym krokiem jest aplikacja wygładzającego kosmetyku. Żel-krem lub olejek podkreślą wygładzenie oraz pozwolą skontrolować gładkość włosów. 

Zupełnie odwrotny, ale równie popularny, typowo wakacyjny sposób stylizacji włosów, który zatriumfuje również w 2023 roku to surferskie fale. To uwielbiana od kilku sezonów fryzura, dodająca uroku oraz umożliwiająca podkreślenie naturalnej urody. Do jej stworzenia używa się specjalnego sprayu z solą morską, która pozwala na osiągniecie tego konkretnego rodzaju zmierzwionych fal i delikatnie matowego wykończenia włosów – niczym te potraktowane przez słoną wodę i wiatr.

Bob, cieniowanie i grzywka curtain-bangs

Formą, która regularnie wraca na szczyt listy trendów, jest tzw. bob. Latem 2023 najmodniejszy będzie box bob, czyli bardzo klasyczna fryzura, bez większego cieniowania, której charakterystyczną cechą jest mocna, ciężka linia. Alternatywą dla tej fryzury, którą również będzie można zobaczyć na ulicach latem 2023, będzie delikatne cieniowanie. Od tego znanego sprzed lat, odróżni je maksymalna naturalność. Z mody nie wychodzą też grzywki, szczególnie te w wersji ‘curtain-bangs’, czyli dłuższe, rozchodzące się na boki i delikatnie wpadające w oczy. Niezmiennie są one uwielbiana za efekt wyszczuplenia oraz wydłużenia twarzy.

Podstawa fantastycznych fryzur - pielęgnacja

Lato 2023 to konkretne rodzaje cięć, koloryzacji oraz stylizacji – wszystkie w duchu trendu na naturalność oraz dające możliwość modyfikacji i dostosowywania do indywidualnych cech. Typ karnacji, kształt twarzy, wysokość czoła czy typ skrętu włosa – te wszystkie elementy mają duże znaczenie przy jakimkolwiek wyborze związanym z włosami, również tym dotyczącym pielęgnacji. Tylko ta dobrze dobrana, uwzględniająca potrzeby włosów oraz dostosowana do pory roku, pozwoli utrzymać pożądany efekt przez długi czas.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
10.03.2025 06:00
Włosy: czy można naprawić skutki utraty melatoniny?
Kolekcja Tytanowy Brąz wzbogaciła o 10 nowych odcieni gamę koloryzacji Dia color od L’Oréal Professionnelmat. pras.

Obecnie ponad połowa kobiet deklaruje niezadowolenie z koloru swoich włosów, wskazując matowość jako główną przyczynę. Powodem tego zjawiska jest stopniowa utrata melaniny, której spadek powoduje utratę koloru i połysku, w efekcie włosy stają się coraz bardziej matowe i ostatecznie siwieją.

L‘Oréal Professionnel, marka znana ze swoich technologicznych innowacji, czerpie teraz inspiracje z odległych wszechświatów, przekraczając granice kreatywności. Ostatnia kolekcja sięga kosmosu, a konkretnie: planety Saturn. Źródłem inspiracji dla świetlistych brązowych odcieni stały się bowiem lustrzane jeziora Tytana – największego księżyca Saturna.

Brąz na zimno lub na ciepło

Marka L‘Oréal Professionnel wprowadziła 10 żywych, wyrazistych odcieni w ramach pięciu unikalnych rodzin kolorystycznych: brąz zostaje na nowo zdefiniowany, stając się popielatym, złotym, mokka, ciepłym lub chłodnym.

Tym samym kolekcja Tytanowy Brąz wzbogaciła o 10 nowych odcieni gamę koloryzacji Dia color od L’Oréal Professionnel. Wielowymiarowe odcienie na nowo definiują brązowe włosy, nadając im wyjątkowo olśniewające refleksy, trzy razy więcej połysku i 100-procentowe odzwierciedlenie prawdziwych tonów.

Zainspirowana Tytanem, największym księżycem Saturna, ta kolekcja w pełni oddaje misję marki, jaką jest ciągłe czerpanie inspiracji z nowych, nieodkrytych terytoriów, w tym również z kosmosu – podkreśla L’Oréal, przypominając, że pozostaje liderem i pionierem w dziedzinie koloryzacji włosów od ponad 115 lat, współpracując z naukowcami i profesjonalnymi fryzjerami.

Czytaj też: Pielęgnacja włosów – trendy i innowacje produktowe 2025

Kobiety z brązowymi włosami stale poszukują sposobów, aby nadać swojemu kolorowi wyrazistości i wielowymiarowości, a unikalnych refleksów. Hasło "Jak sprawić, by brązowe włosy nie były nudne?" zanotowało aż 2,9 mld wyświetleń, a nowe odcienie brązu zdominowały media społecznościowe dzięki popularnym hasztagom, takim jak #SmokyBrunetteHair (462 miliony wyświetleń), #ChocolateHair (98 milionów wyświetleń) i #HoneyBrown (50 milionów wyświetleń).

Aplikacja dobierze odcień

W wyborze najlepszego z 50 odcieni pomoże aplikacja My Hair [iD]. Jest to profesjonalne narzędzie, służące do wirtualnej przymiarki koloru, zaprojektowane zarówno dla profesjonalnych fryzjerów, jak i konsumentek. Dzięki funkcji wirtualnej przymiarki koloru można pomóc brunetkom znaleźć idealny odcień Tytanowego Brązu z gamy Dia color lub pożądany odcień z gamy iNOA. Ta wszechstronna aplikacja oferuje również kompleksową konsultację kolorystyczną i diagnozę włosów.

Cały proces konsultacji składa się z pięciu głównych kroków, aby zapewnić najlepsze doświadczenie. Są to: inspiracja, diagnoza, sugestia, wybór ostatecznego odcienia oraz formuła, gdzie to aplikacja dostarcza fryzjerowi spersonalizowaną formułę koloryzacji.

Włosy w Metaverse

Od 1909 roku, kiedy to założyciel marki Eugène Schuller stworzył pierwszą nieszkodliwą farbę do włosów, L‘Oréal Professionnel jest pionierem w branży fryzjerskiej. Począwszy od kluczowych innowacji produktowych, takich jak gama iNOA, po wejście w świat Metaverse, marka na nowo definiuje krajobraz branży, jednocześnie realizując swoją misję bycia najlepszym partnerem profesjonalistów.

Wprowadzając Dia Color, marka ujawnia naukowe podstawy matowienia włosów i oferuje rozwiązanie, które odwraca skutki utraty melaniny we włóknie włosa, po raz kolejny demonstrując swoje zaangażowanie w tworzenie produktów, odpowiadających na różnorodne potrzeby związane z włosami.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
03.03.2025 18:25
Kierowca F1 Carlos Sainz Jr. – ambasadorem nowej linii kosmetyków do włosów Elseve
Kierowca F1 Carlos Sainz Jr. będzie nowym globalnym ambasadorem produktów do pielęgnacji włosów Elseve Growth BoosterL‘Oréal Paris, Elseve

L’Oréal Paris poinformował, że kierowca wyścigowy Formuły 1 Carlos Sainz Jr. będzie nowym globalnym ambasadorem produktów do pielęgnacji włosów Elseve Growth Booster. W Polsce w pierwszej kampanii zobaczymy go już na wiosnę.

Carlos Sainz Jr., urodzony w Madrycie w 1994 roku, to syn dwukrotnego rajdowego mistrza świata oraz zwycięzcy Rajdu Dakar – Carlosa Sainza.

Sainz Jr. jest kierowcą wyścigowym F1 w zespole Atlassian Williams Racing. Mając na swoim koncie ponad 200 wyścigów Grand Prix i szereg zwycięstw, jest jednym z najbardziej utalentowanych kierowców. Jako czwarty kierowca w historii, który reprezentował trzy najbardziej utytułowane zespoły w Formule 1, przyciąga uwagę i doskonale ucieleśnia wartości L’Oréal Paris oraz wizję samorealizacji.

Jego intensywny styl życia wymaga także nieustannych podróży po świecie, zmagań z jet lagiem, obecnością w mediach oraz wydarzeniami towarzyskimi, połączonymi z koniecznością bycia w najlepszej formie fizycznej i psychicznej pod ogromnym stresem. Tak intensywny tryb życia może obciążać jego ciało i włosy. Świadomy tego, że pielęgnacja włosów jest niezbędna dla każdego, bez względu na wiek czy płeć, Carlos Sainz wyrusza w swoją własną podróż z L‘Oréal Paris, stając się nowym ambasadorem gamy Elseve Growth Booster – uzasadnia wybór swojego ambasadora marka.

Zaawansowane badania sprawiają, że produkty Elseve konsekwentnie zajmują wiodącą pozycję na rynku pielęgnacji włosów, oferując wyjątkowe innowacje. Elseve Growth Booster to nowość odpowiednia do wszystkich rodzajów włosów – zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Do nowej linii Elseve wchodzą takie produkty jak: serum-wcierka do skóry głowy przeciw wypadaniu włosów, szampon oraz odżywka.

Carlos Sainz Jr. pojawić się ma po raz pierwszy w kampanii Elseve Growth Booster, która będzie realizowana w Polsce wiosną.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
12. marzec 2025 04:58