StoryEditor
Włosy
25.03.2022 00:00

Czerwony brąz i ciepły blond – najmodniejsze kolory włosów na wiosnę 2022

Strzyżenie warstwowe, a w koloryzacji odcienie czerwonego brązu i ciepłe blondy – to najmodniejsze trendy w stylizacji i koloryzacji włosów na tegoroczną wiosnę. Nie brak tu również kolejnych wariacji na temat ombre i kolorowych końcówek – o czym portalowi wiadomoscikosmetyczne.pl opowiada Łukasz Szymczak, stylista fryzur, właściciel salonu Luisse w Łodzi.

Pierwszy dzień wiosny już za nami. Za oknem coraz cieplej. Dla wielu osób to sygnał startowy do rozmyślań o nowej fryzurze i kolorze na włosach. Co jest modne w tym sezonie?

Aktualnie największym trendem w kontekście włosów są dodające objętości, ruchu i lekkości strzyżenia warstwowe. Zarówno długie jak i krótkie cieniowane pasma kradną serca kobiet w każdym wieku. Ale na jedno trzeba uważać – fryzura idealnie sprawdzi się u posiadaczek włosów puszących się, niesfornych, z tendencją do kręcenia się. Odpowiednie cieniowanie stworzy nam tutaj elegancką, spójną fryzurę, która będzie robić wrażenie w każdych warunkach, a przede wszystkim będzie się naturalnie układać.

Nie jest to jednak propozycja dla kobiet, które mają naturalnie proste i bardzo delikatne włosy. U nich świetnie sprawdzi się za to lekka grzywka podkreślająca rysy twarzy, którą z łatwością można wymodelować podczas suszenia włosów, oczywiście pamiętając o termoochronie.

Czytaj też: Termoochrona to klucz do pięknych włosów

A kolor?

Trendy wskazują na odcienie czerwonego brązu. Brunetkom pragnącym delikatnej zmiany może spodobać się ta koloryzacja. W takim wydaniu mogliśmy już widzieć chociażby Kendall Jenner.

Wydaje się, że Polki wciąż najmocniej kochają blond. Na jaki jego odcień powinny postawić w tym sezonie?

To prawda, Polki kochają blond pod każdą postacią – chłodne tonacje, ciepłe, niemalże białe, jak i te wpadające w rudość. Wariacji na temat blondu jest tak wiele, że dopasujemy go niemalże do każdego typu urody. I choć w tym sezonie zdaje się królować ciepły, niemalże brzoskwiniowy odcień, to tak naprawdę każda jego wersja odpowiednio dobrana do urody i kolorytu twarzy, zawsze będzie stanowić modne uzupełnienie stylizacji.

Muszę jednak przyznać, że blond to niezmiernie trudny kolor. Wymaga profesjonalnej wiedzy, fryzjerskich umiejętności oraz poczucia estetyki. To dlatego znaczna przewaga klientek salonów fryzjerskich to kobiety o blond włosach.

Na jakie modne rozwiązania mogą sobie pozwolić w tym sezonie osoby gotowe na maksymalne szaleństwa kolorystyczne, a co można zaproponować tym bardziej zachowawczym?

W ostatnim czasie możemy zaobserwować promowany w Azji trend polegający na kontrastowym rozjaśnieniu samych końcówek. Przypomina to bardzo uproszczoną wersję ombre, pozbawioną jednak przejścia kolorystycznego. Taki pas rozjaśnionych włosów możemy następnie dowolnie personalizować, nadając mu upragniony kolor. W ten sposób, trend sprawdzi się zarówno dla tych chcących zaszaleć, jak i u zwolenników bardziej stonowanych propozycji – wszystko zależy od koloru końcówek. Jak dla mnie fajnym pomysłem jest zafarbowanie rozjaśnionych pasm na pastelowy odcień lawendy czy różu, który będzie idealnym uzupełnieniem stylizacji na ciepłe dni.

Czy nadal trendy są włosy siwe? Jak o nie dbać, by nie wyglądały na zaniedbane?

Modę na szare czy też srebrne włosy pożegnaliśmy tak naprawdę ładnych parę lat temu. I choć obecnie trendy fryzjerskie skłaniają się w kierunku natury, to jednak styliści częściej nadają włosom wygląd zbliżony do indywidualnej urody każdej klientki, ewentualnie z odświeżającymi cały look refleksami.

Naturalne siwe włosy są bardzo trudne w utrzymaniu tak, aby wyglądały dobrze. W większości przypadków są bardzo suche, a w związku z tym niesforne i trudne do ułożenia. Przede wszystkim należy dogłębnie je nawilżać.

Czytaj też: Siwe włosy są piękne, tylko potrzebują właściwej pielęgnacji

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.02.2025 10:13
Olaplex odświeża swój wizerunek po 10 latach obecności na rynku
Nowa identyfikacja wizualna Olaplex - po 10 latach istnienia marki przyszedł czas na zmianyOlaplex mat.pras.

Olaplex wkracza w nowy rozdział działalności, wprowadzając odświeżoną identyfikację marki. Ma to podkreślił zaangażowanie w umacnianie pozycji wśród klientów i stylistów na całym świecie. Marka wprowadza też innowację w pielęgnacji skóry głowy.

Marka została założona w 2014 roku, skupiając się przez ostatnią dekadę na poprawianiu zdrowia włosów.  Olaplex budował przez te lata wyjątkowe więzi ze swoimi użytkownikami, wśród których są zarówno profesjonaliści, jak i “zwykli” konsumenci. Amerykańska marka dzięki swoim patentom technologicznym szybko zdobyła sobie popularność jako najskuteczniejsze rozwiązanie dla zniszczonych włosów.

Mimo tego firma w ostatnich latach notowała spadki sprzedaży, bowiem wiele firm starało się wprowadzać na rynek konkurencyjne produkty. Olaplex wykazał 3,6-procentowy spadek sprzedaży (do 119,1 mln dolarów) w 3. kwartale 2024. Firma przekonywała jednak, że w tym czasie poczyniła “znaczące postępy” w realizacji swoich celów strategicznych.

W ramach tych działań Olaplex wprowadził teraz unowocześnioną, odświeżoną identyfikację wizualną produktów, stawiając ponadto na zwiększenie obecności marki online oraz dalsze podkreślanie znaczenia “połączenia nauki ze stylem”.

Czytaj też: Pielęgnacja włosów – trendy i innowacje produktowe 2025

Od samego początku Olaplex budował więzi i przełamywał bariery. Ten nowy rozdział to dotrzymywanie kroku niezwykłej innowacji, która zawsze nas definiowała – komentuje Amanda Baldwin, dyrektor generalna Olaplex, która dołączyła do firmy rok temu. – Nasze produkty będą transformować w niezwykły sposób, jednak to ich zasadnicza moc budowania podstaw zdrowia włosów i dostarczania trwałych rezultatów sprawia, że ​​są naprawdę przełomowe i dają użytkownikom pewność siebie, która wynika z naprawdę zdrowych włosów – dodaje Baldwin.

Nowa identyfikacja wizualna firmy ma wyrażać jej pewność siebie, zarówno jeśli chodzi o dziedzictwo, odważne podejście do innowacji, jak i kreowanie społeczności profesjonalistów. 

W ramach swojej ewolucji Olaplex wprowadził na rynek nowy zabieg No.0.5 Scalp Longevity Treatment, stworzony w celu zbudowania długoterminowego zdrowia skóry głowy oraz włosów.

Czytaj też: Olejowanie włosów – trend pielęgnacyjny z Indii, który podbija świat

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.02.2025 10:31
Cécred, marka Beyonce z kosmetykami do włosów, dodała do oferty akcesoria
Każde z narzędzi ma opatentowany projektCÉCRED

Cécred, działająca od roku marka Beyonce z kosmetykami do włosów, wprowadziła do swojej oferty narzędza i akcesoria do pielęgnacji włosów, w tym nożyczki, specjalistyczne grzebienie oraz szczotki.

W lutym 2024 marka Cécred zadebiutowała z kolekcją kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów – znalazły się w niej szampony, odżywki, maski, olejki. Produkty są dostępne online, a ceny produktów mieszczą się w przedziale 20-50 dolarów.

Jak wyjaśniała wtedy Beyoncé, jej zainteresowanie pielęgnacją włosów wynika z życiowego doświadczenia. Piosenkarka wspominała, że dorastając pomagała przy pracy swojej matce Tinie Knowles, właścicielce salonu fryzjerskiego. Tina Knowles dołączyła do Cécred jako wiceprezes firmy, wnosząc swoje 40-letnie doświadczenie fryzjerskie i biznesowe.

W tym tygodniu Beyonce w ramach marki Cécred zadebiutowała z pierwszą linią narzędzi fryzjerskich, które wyróżniają się dużym poziomem przemyślanego wzornictwa, innowacji i designu – podobnie jej linia produktów do pielęgnacji włosów.

Czytaj też: Nowa marka Beyoncé, Cécred, już w sprzedaży online

Kolekcja przyrządów fryzjerskich ma być otwarciem nowego rozdziału dla Cécred, a każde narzędzie ma opatentowany projekt, który pomaga użytkownikom zachować zdrowe włosy, ułatwić rozczesywanie i stylizację. 

Narzędzia są wykonane z niezwykle trwałych materiałów, czego przykładem jest grzebień Rake Comb z bardzo długimi zębami, który umożliwia rozczesywanie nawet mocno splątanych włosów bez wyłamywania zębów i jest dostosowany do częstego użytkowania. Inny z grzebieni zaprojektowany został do pomocy w precyzyjnym rozdzielaniu włosów (np. do potrzeb zaplatania).

image
Kolekcja przyrządów fryzjerskich ma być otwarciem nowego rozdziału dla Cécred
CÉCRED

Z kolei szczotka Vented Paddle Brush ma szeroko rozstawione włosie do rozczesywania na mokro lub na sucho. Charakterystyczny wzór w kształcie plastra miodu ma ułatwić gładkie rozczesywanie, a elastycznie włosie łączy proces rozczesywania z delikatną stymulacją skóry głowy.

Wszystkie produkty, podobnie jak kosmetyki do pielęgnacji włosów Beyonce, dostępne są w sklepie online Cecred. Ceny produktów wynoszą od ok. 90 zł (za najtańszy w ofercie grzebień The Parting Tail Comb) do ok. 200 zł za szczotkę The Vented Paddle Brush.

Poprzez wprowadzenie na rynek ośmiu produktów pielęgnacyjnych Cécred rok temu Beyonce zapowiedziała chęć stworzenia nowego standardu w pielęgnacji włosów, który “obala mity i pomaga zmienić narrację w pielęgnacji włosów”. Produkty pielęgnacyjne Cécred zostały zainspirowane rytuałami pielęgnacji włosów z kultur globalnych, a linia produktów obejmuje szampon, peeling do skóry głowy, olejki, odżywki i maski. Kosmetyki łączą w składzie naturalne olejki, jak również opatentowane, zaawansowane technologie.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. marzec 2025 15:47