StoryEditor
Włosy
14.04.2013 00:00

Czerwone jest modne, rude jest piekne

Rude, miedziane, rubinowe, mahoniowe, kasztanowe – włosy bywają w odcieniach czerwieni lub są po prostu czerwone. To kolory dla kobiet odważnych, zdecydowanych, które chcą się wyróżnić w tłumie. Kojarzą się z zadziornością, życiową energią i seksapilem. Jak je uzyskać, jak dopasować do karnacji, jak pielęgnować – oto praktyczny poradnik dla czerwonowłosych.


Żaden inny kolor włosów nie przyciąga tyle uwagi, co lśniące w słońcu czerwienie. Kobieta o zaokrąglonych kształtach, z burzą kasztanowych włosów często pojawia się na męskich listach najpiękniejszych zjawisk. Moda na androgeniczny typ urody niestety wpisuje to zjawisko również coraz częściej na listę marzeń niespełnionych. Ale moda ma też to do siebie, że jest zmienna. Po chłopięcych figurach i krótkich włosach zazwyczaj następował booom na sylwetki o bujniejszych kształtach i opływające w długie  pukle włosów. Wydaje się, że mamy właśnie zalążki tego bardziej kobiecego trendu. Długie włosy od kilku sezonów nie wychodzą z mody, a i wśród celebrytek światowego i rodzimego show biznesu pojawiają się postacie, które nie poddają się katorżniczym dietom skutecznie niwelującym różnice pomiędzy sylwetką męską i kobiecą. Do mody powracają też gorące i namiętne czerwienie na włosach, które już pojawiły się na wybiegach, w kolekcjach u projektantów, a wkrótce rozleją się swoim zniewalającym blaskiem na ulicach, uwolnione spod zbyt długo trzymających je na uwięzi czapek.
Abecadło czerwonowłosych
Paleta czerwieni jest nieograniczona – od  truskawkowego, po ciemny mahoń. Żeby włosy w energetycznych czerwieniach i rudościach wyglądały pięknie, muszą być zdrowe i lśniące. Należy je w odpowiednim czasie „dofarbować”, bo czerwone pigmenty szybko się wypłukują, a przez cały czas odżywiać i pielęgnować kosmetykami podtrzymującymi kolor. Czerwienie i rudości są też wymagające – trzeba im podporządkować makijaż i garderobę.
Jak poradzić sobie ze zmianą koloru włosów na rudy lub czerwony i jak w nich pięknie wyglądać? Znakomity poradnik przygotowała marka Schwarzkopf. To informacje, które przydadzą się każdej kobiecie farbującej włosy i absolutne abecadło dla pracowników drogerii, którzy chcą występować w roli ekspertów. 

CZERWIENIE I RUDOŚCI NA WŁOSACH. KONIECZNIE PRZECZYTAJ!


Pierwszy krok  w farbowaniu i rozjaśnianiu

Jeżeli wybrany odcień czerwieni nie jest znacznie jaśniejszy od  naturalnego koloru włosów, to można go wypróbować stosując produkty do koloryzacji zmywalnej. W ten sposób bez zobowiązań możesz przekonać się czy Twoja miłość do czerwieni to tylko przelotny romans, czy związek na lata. Inną drogą do przetestowania nowych odcieni są pasemka. Czerwone pasma, po pierwsze pozwolą Ci zorientować się, czy dany odcień dobrze pasuje do Twojego typu urody, a po drugie stanowią rozwiązanie kompromisowe, jeżeli nie nadszedł jeszcze czas na całkowitą zmianę.
Jak dobrać czerwony odcień do typu włosów i urody?
Uderzająca czerwień granatu, czy ciepły karmel? Bordo, czy fiolet? Podejmując decyzję zwróć uwagę na swój naturalny kolor włosów i koloryt skóry.
Dla blondynek i osób o jasnej karnacji idealne są blond-czerwienie oraz odcienie miedzi.
Ciemne blondynki i brunetki o jasnej lub średniej karnacji, mogą mieć zarówno ciepły, jak i chłodny typ urody. Do złotych, brzoskwiniowych i żółtych rodzajów karnacji, najbardziej pasują ciepłe czerwone odcienie włosów, a także miedziane i czerwonozłote.
Jeżeli posiadasz oliwkową karnację i brązowe włosy (tony od średnich, po ciemne), to wybierz intensywne odcienie czerwieni i mahoniu.
W przypadku czarnych włosów i ciemnej skóry, najlepiej sprawdzą się czarne odcienie czerwieni i kolory wiśni.

Jak zmienić kolor włosów na czerwony lub rudy?
1. Zmiana koloru włosów na rudy jest łatwa pod warunkiem, że nie chcesz uzyskać odcienia jaśniejszego od swojego wyjściowego koloru włosów. Zastosuj produkt do koloryzacji zmywalnej, jeśli chcesz poeksperymentować z nowym odcieniem.
2. Przejście od koloru brązowego do jasnej miedzi wymaga kroku pośredniego – rozjaśnienia. Po usunięciu z włosów ciemnych pigmentów, dodawane są czerwone.
3. Zmiana koloru włosów rozjaśnianych stanowi zwykle problem, ale nie dotyczy to rudych odcieni. Włosy wchłaniają czerwone pigmenty na ogół bez niespodzianek.
4. Najlepsza droga od włosów siwych do rudych, prowadzi przez salon fryzjerski. Czerwone pigmenty inaczej „przyczepiają¨ się do siwych włosów, niż do włosów z naturalnym pigmentem. Zasięgnij rady eksperta, zanim zamienisz siwe włosy na czerwień. Oceni on kondycję włosów i wybrany kolor. Inaczej może grozić ci sztuczny róż!
5. Styliści fryzur określają czerwony kolor włosów jako narzędzie promocji twarzy. Niezależnie co pokazuje, oczy ludzi zostaną na nią skierowane. Uwaga! Odnosi się to także do zmarszczek. Kobiety, które chcą wyglądać młodo, powinny unikać rudości jak ognia. Dotyczy to zwłaszcza sztucznie wyglądających odcieni czerwieni, jak czerwony z niebieskim tonem.
6. Kolory włosów pomiędzy blondem a rudym, postrzegane są jako szczególnie miękkie i naturalne. Są   idealne dla kobiet o jasnej karnacji i zielonych lub niebieskich oczach. Rdzawe kolory wyglądają szczególnie harmonijnie u brązowookich brunetek.
7. Nie spiesz się, jeśli nie jesteś pewna wybranego odcienia czerwieni. Gdy eksperyment się nie uda, pozostanie żmudne rozjaśnianie lub przefarbowanie włosów na ciemniejszy kolor.

Jakie fryzury sprzyjają czerwonowłosym?
Dobrym wyborem dla czerwonowłosych piękności będą fryzury romantyczne, delikatne i swobodnie stylizowane. Plażowe fale, naturalne loki, upięcia z lokami podkreślą ciepło miedzianego odcienia włosów.
W przeciwieństwie do innych jasnych odcieni czerwieni, miedziany wygląda naturalnie i ciepło.
Jak pielęgnować włosy w odcieniach czerwieni?
1. Czerwone pigmenty są wrażliwe na światło. Dotyczy to w szczególności czerwonych pigmentów, zawartych w farbach do włosów. Naturalnej obecności czerwonych pigmentów we włosach towarzyszy typ karnacji, która jest najbardziej wrażliwa na promieniowanie UV. Rudzielce powinny unikać słońca w południe, stosować produkty do pielęgnacji włosów, które chronią przed promieniowaniem UV oraz nosić kapelusz albo inne nakrycie głowy.
2. Po koloryzacji rudym lub czerwonym odcieniem przez około dwa tygodnie należy unikać chlorowanej wody w basenie, ponieważ ma bardziej negatywny wpływ na kolor włosów niż woda
z kranu.
3. Posiadaczki rudych lub czerwonych włosów  powinny stosować kosmetyki do pielęgnacji włosów farbowanych. Zawierają one bowiem  szczególnie wysokie stężenie składników odżywczych i ochronnych, takich jak przeciwutleniacze.
4. Rudowłose często sięgają po hennę. Drogerie oferują też sporo zawierających ją szamponów i odżywek. Śladowe ilości ekstraktów roślinnych henny mają korzystne działanie i mogą dodać blasku czerwonym włosom.
5. Jeśli pomiędzy koloryzacjami włosów  kolor zaczyna blaknąć, można zastosować produkt do koloryzacji zmywalnej w dopasowanym odcieniu. To pozwoli na dłużej zatrzymać blask czerwonych włosów.
6. Raz w tygodniu zastosuj intensywną odżywkę, aby utrzymać czerwone pigmenty i blask włosów. Takie odżywki zawierają składniki pielęgnujące, które wnikają do włosów i mogą wypełnić pory w ich
zewnętrznej strukturze. W efekcie, czerwone pigmenty pozostają we włosach dłużej.
7. Rude włosy przyciągają uwagę i wyraźnie kontrastują ze strojem. Rozdwajające się końcówki są zatem łatwo zauważalne. Dlatego
zalecane jest podcinanie końców rudych włosów, co najmniej raz na dwa miesiące.
Makijaż dla czerwono-włosych
Każdy rodzaj makijażu pasuje do tego koloru włosów – od różanych pomad po brązowe policzki. Róż, brązy i naturalny makijaż są dla czerwonowłosych idealne. Jasna czerwona szminka, maskara i czarny eyeliner pozwolą rozjaśnić twarz. Świetne zestawienia to miedziana czerwień i turkusowe lub pomarańczowe dodatki.  (az)

Materiał przygotowany na podstawie wskazówek ekspertów Schwarzkopf. Zdjęcia pochodzą z kolekcji Essential Looks 1:2013 Schwarzkopf Professional


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
02.12.2024 08:51
Linia GlySkinCare nagrodzona Perłą Rynku Kosmetycznego i wybrana Kobiecą Marką Roku
Linia GlySkinCare nagrodzona Perłą Rynku Kosmetycznego i wybrana Kobiecą Marką Roku
Linia GlySkinCare nagrodzona Perłą Rynku Kosmetycznego i wybrana Kobiecą Marką Roku / Materiał Partnera
Linia GlySkinCare nagrodzona Perłą Rynku Kosmetycznego i wybrana Kobiecą Marką Roku
Natalia Iwaniuk, twórca marki, Dyrektor Działu Handlowego i Marketingu w Equalan Pharma Europe / Materiał Partnera
Linia GlySkinCare nagrodzona Perłą Rynku Kosmetycznego i wybrana Kobiecą Marką Roku
/ Materiał Partnera
Linia GlySkinCare nagrodzona Perłą Rynku Kosmetycznego i wybrana Kobiecą Marką Roku
/ Materiał Partnera
Linia GlySkinCare nagrodzona Perłą Rynku Kosmetycznego i wybrana Kobiecą Marką Roku
Linia GlySkinCare nagrodzona Perłą Rynku Kosmetycznego i wybrana Kobiecą Marką Roku
Linia GlySkinCare nagrodzona Perłą Rynku Kosmetycznego i wybrana Kobiecą Marką Roku
Linia GlySkinCare nagrodzona Perłą Rynku Kosmetycznego i wybrana Kobiecą Marką Roku
Gallery

GlySkinCare for Body & Hair to kosmetyki, które zadbają o dobrą kondycję i piękny wygląd Twojego ciała i włosów oraz dzięki subtelnym nutom zapachowym przyniosą odprężenie Twoim zmysłom.

Formuły żeli do mycia ciała oraz maseł wzbogacone są m.in. ceramidami, olejami organicznymi, niacynamidem, ekstraktem z aloesu. Natomiast szampony oraz odżywki do włosów zawierają m.in. keratynę, proteiny roślinne, oleje organiczne, niacynamid. W linii znajdziesz również trzy oleje organiczne: makadamia, arganowy, konopny, które dzięki swojej uniwersalności, wzbogacą Twoją pielęgnację zarówno ciała, jak i włosów. Produkt, który szczególnie może Cię zachwycić to Eliksir do włosów. Łączy on w sobie aż trzy oleje organiczne, ceramidy, proteiny roślinne i witaminę E!

Pielęgnacja Skrojona na Miarę Aktywnych Kobiet

W dzisiejszym świecie, pełnym pośpiechu i wyzwań, coraz więcej kobiet poszukuje sposobów na połączenie życia zawodowego, rodzinnego i osobistej dbałości o siebie. Właśnie z tej potrzeby narodziła się marka GlySkinCare For Body & Hair. O idei, która stała za powstaniem marki, procesie tworzenia produktów oraz wartościach, które jej przyświecają, opowiada Natalia Iwaniuk – twórca marki, Dyrektor Działu Handlowego i Marketingu w Equalan Pharma Europe.

Co było główną inspiracją do stworzenia marki GlySkinCare For Body & Hair?

image
Natalia Iwaniuk, twórca marki, Dyrektor Działu Handlowego i Marketingu w Equalan Pharma Europe
Materiał Partnera

Pomysł na powstanie marki GlySkinCare For Body & Hair zrodził się z własnych doświadczeń zarówno zawodowych jak i prywatnych; z obserwacji obecnego trybu życia aktywnych kobiet, które z sukcesem, choć nie bez trudności, łączą bycie żoną, matką, z aktywnością i rozwojem zawodowym, odnajdując w tym pasję i satysfakcję jednocześnie. To właśnie dla nich chciałam stworzyć coś, co pozwoli zarówno na świadomą pielęgnację, zapewni przyjemność stosowania i pozostawi subtelny, przyciągający zapach, przy jednoczesnym stworzeniu możliwości na chwilę dla siebie, chwilę relaksu.

Jakie doświadczenia, zarówno zawodowe, jak i prywatne, wpłynęły na koncepcję tej marki?

Działając kilkanaście lat w rynku farmaceutycznym i dermokosmetycznym obserwuję wielu producentów, kreatorów, inicjatorów, liderów rynkowych. Widzę zmiany zachodzące w trendach, które niejednokrotnie wyznaczają. Z drugiej strony zauważyłam ogromne zwiększenie uwagi w kontekście świadomej pielęgnacji połączonej z prowadzonym stylem życia: większe skupienie na sobie, zapewnienie odpoczynku, chwili spokoju w dzisiejszym pędzącym świecie. Zapragnęłam połączyć te dwa aspekty, a praca w Firmie z własnym zapleczem produkcyjnym zapewniła mi ogromną ku temu szansę i możliwość.

Dlaczego zdecydowała się Pani na skupienie się na potrzebach aktywnych kobiet w kontekście pielęgnacji skóry i włosów?

Skóra i włosy jest czymś w rodzaju naszej wizytówki. To wspaniałe, gdy świadomie możemy zrobić coś dla siebie- wpłynąć na poprawę stanu skóry, wesprzeć wygląd naszych włosów z dodaną wartością jaką jest utrzymujący się subtelny, elegancki zapach produktów. Łącząc to z chwilą dla siebie, którą możemy cieszyć się podczas pielęgnacji, momentalnie możemy odczuć poprawę samopoczucia, zwiększenie pewności siebie i siłę do dalszego działania.

Jakie są najważniejsze wartości, które przyświecają marce GlySkinCare For Body & Hair?

Żyjemy w świecie pełnym pośpiechu i stresu, nie mając czasu lub zapominając o skupieniu na sobie. Każda z nas potrzebuje odprężenia, złapania oddechu, chwili dla siebie. Marka GlySkinCare For Body & Hair wpływa na jakość i podejście do naszej codziennej rutyny: zamienia codzienną pielęgnację w chwilę relaksu, chwilę wytchnienia, chwilę dla siebie… wspierając tym samym nie tylko pielęgnację „od zewnątrz” lecz również przynosząc doznania zmysłowe.

Jakie cele postawiła sobie Pani oraz zespół, tworząc markę? Czy udało się je osiągnąć?

Cele oczywiście nierozerwalnie łączą się holistycznym podejściem do pielęgnacji czyli połączenie w tym przypadku starannie dobranych składników, takich jak ceramidy, niacynamid, keratyna czy oleje organiczne, z  przekazem z którym marka staje naprzeciw oczekiwaniom pędzącego, zabieganego świata.

Jeśli chodzi o stworzenie formuł i działanie produktów, jak najbardziej, osiągnęliśmy nasz cel o czym świadczą liczne pozytywne opinie, nagrody i wyróżnienia w plebiscytach. Ale nie to jest najważniejsze. Nie ma nic bardziej satysfakcjonującego dla osoby wprowadzającej produkt od zadowolenia i prywatnej opinii osób w zaciszu własnego domu, które niejednokrotnie podkreślają ich jakość i efekt działania, zarówno ten pielęgnacyjny jak i relaksacyjny. To właśnie było naszym celem.

Jakie przesłanie chce Pani przekazać kobietom poprzez produkty GlySkinCare For Body & Hair?

Zanurz się w aromatycznym świecie pielęgnacji z linią GlySkinCare for Body & Hair. Wyjątkowe formuły sprawią, że codzienna pielęgnacja stanie się prawdziwą przyjemnością. Zadbaj o swoje ciało, włosy i poczuj moc odbudowujących ceramidów, keratyny i olejów organicznych zawartych w formułach. Przywróć spokój swoim zmysłom, przenieś swoją codzienną pielęgnację na wyższy poziom, oddając się chwili relaksu dzięki GlySkinCare For Body & Hair.

Proces tworzenia i rozwój produktów linii GlySkinCare for Body & Hair

Jak wyglądał proces tworzenia linii produktów GlySkinCare For Body & Hair? Co było dla Pani najważniejsze na każdym etapie?

Nie jest tak, że, formuły produktów i ich wygląd, czy przekaz marki rodzi się z dnia na dzień. Proces powstawania GlySkinCare For Body & Hair dojrzewał w mojej głowie kilkanaście miesięcy. Przez ten czas nieustannie „z tyłu głowy” zbierałam najcenniejsze wnioski z obserwacji, tendencji rynku kosmetycznego, począwszy od jego potrzeb, prognoz i rozwijających się trendów, poprzez składniki, opakowania: kolorystykę, wygodę użycia, kończąc na aspektach związanych ze sposobem życia i wplataniu w nie pielęgnacji. Ponieważ w zasadzie cały proces powstawania produktów odbywa się w naszej Fabryce, miałam możliwość reagowania na każdym etapie ich powstawania: od składu i konsystencji, poprzez zapach, aż po finalną etykietę i obecną sprzedaż.

Co wyróżnia te produkty na tle konkurencji?

Linia GlySkinCare For Body & Hair jest kompletną linią zawierającą produkty do pielęgnacji zarówno ciała jak i włosów, w trzech wariantach dostosowanych do różnych potrzeb skóry i włosów.

* Bogaty, przemyślany dobór składników aktywnych podążający za trendami rynku, nie zapominając jednocześnie o ich przeznaczeniu.

* Zmysłowe, starannie dobrane zapachy dopełniające całości rytuału odprężenia i relaksu

* Przekaz: Żyjemy w świecie pełnym pośpiechu i stresu, nie mając czasu lub zapominając o skupieniu na samym sobie. Każdy z nas potrzebuje odprężenia, złapania oddechu, chwili dla siebie.

* Wyróżnienia, współprace (Forum Kobiet, Kino Kobiet, etc.) 

Jak ważne jest dla Pani wsparcie zespołu marketingu w tworzeniu i rozwijaniu marki?

Jest to jeden z najważniejszych elementów układanki. Począwszy od wizualnego wyglądu produktów, za który odpowiedzialna jest jedna z naszych graficzek- a stało przed nią nie lada wyzwanie, przelać na papier to co jest w mojej głowie, kolejne osoby z Zespołu dokładały swój klocek w postaci wniosków, uwag. Następnie tworzenie tekstów w myśl głównego przekazu marki, nad którym pracowały kolejne osoby, praca ze środowiskiem PR, SM, i wiele innych.

W tym momencie jest to klucz do dalszego sukcesu marki. Bez działań Zespołu Marketingu marka nie zostanie dostrzeżona, a bardzo zależy nam na tym nie tylko ze względu na naszą misję, ale także na widoczne działanie i skuteczność produktów, nad czym z całym zaangażowaniem i pasją pracuje cały Zespół i za to jestem bardzo wdzięczna, dziękuję.

Jakie cechy zespołu marketingowego okazały się kluczowe w budowaniu marki GlySkinCare For Body & Hair?

Praca zespołowa, cierpliwość i zrozumienie okraszone odrobiną humoru i śmiechu.To w większości kobiecy zespół, wzajemnie się uzupełniałyśmy, dzieliłyśmy doświadczeniami i pomysłami, które teraz z kolei służą dalszemu rozwojowi marki.

Sukcesy i przyszłość marki GlySkinCare for Body & Hair

Marka zdobyła uznanie na rynku oraz otrzymała pozytywne opinie od konsumentek i ekspertów. Jakie nagrody i wyróżnienia, takie jak "Kobieca Marka Roku", mają największe znaczenie dla marki GlySkinCare For Body & Hair?

image
Materiał Partnera

Cieszy nas każda najmniejsza pozytywna opinia i wyróżnienie, nie zamykamy się jednak na uwagi- pomagają nam jeszcze bardziej rozwinąć i poprowadzić markę w odpowiednim kierunku. Tytuł taki jak Perła Rynku Kosmetycznego czy właśnie Kobieca Marka Roku są ogromnym wyróżnieniem. To nagroda dla nas- twórców marki. Ogromna satysfakcja i radość, świadcząca o tym, że to, co robimy jest docenione i słuszne.

Jak udaje się Pani łączyć życie zawodowe z prywatnym, będąc pomysłodawczynią i liderką w dynamicznie rozwijającej się marce?

Myślę, że nie będzie odkryciem jeśli odpowiem: znalezienie balansu, co-przyznam- mnie samej nie zawsze łatwo przychodziło… dlatego jestem najlepszym odbiorcą przekazu naszej marki, która o tym przypomina. Jednak mam to szczęście, że lubię swoją pracę zarówno w marketingu jak i dziale handlowym. Często powtarzam, że „nie pracuję” bo robię to, co przynosi mi ogromną satysfakcję. Każdemu tego życzę.

Czy tworzenie marki opartej na idei równowagi i relaksu wpłynęło również na Pani własne podejście do codzienności?

Jak najbardziej. Codziennie uświadamiam sobie jak ważna jesteś sama dla siebie, jak ważne jest znalezienie „czegoś swojego” co pozwoli na zachowanie zdrowej równowagi. To może być sport, dobra książka, dobry firm, coś twórczego- coś „twojego”. Zajmując się bardzo kobiecym zagadnieniem jakim są produkty do pielęgnacji, cieszę się, że któraś z nas może dopisać do tych czynności również chwilę relaksu poświęconą pielęgnacji z GlySkinCare For Body & Hair.

Jakie rady dałaby Pani innym kobietom, które chcą połączyć rozwój kariery z dbaniem o siebie?

Rozwój kariery nie może być przeszkodą w dbaniu o siebie. Kluczowe jest odpowiednie i wcześniejsze planowanie czynności i celów do zrobienia. Przy odpowiednim poukładaniu i rozplanowaniu zadań jesteśmy w stanie zrobić wszystko.

Musimy wziąć pod uwagę, że bez zadbania o siebie nasza kariera może wcale nie ruszyć z miejsca, nie mam tu na myśli wyłącznie  pielęgnacji i naszego wyglądu, ale nasz spokój, chwilę oddechu i spojrzenie „z boku”.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
21.11.2024 13:37
FOREO z marką FAQ Swiss wkracza w świat pielęgnacji… WŁOSÓW - nowa technologia dla zdrowej skóry głowy
FOREO z marką FAQ Swiss wkracza w świat pielęgnacji… WŁOSÓW - nowa technologia dla zdrowej skóry głowyMateriał Partnera

Marka FOREO, znana z innowacyjnych rozwiązań do pielęgnacji skóry, prezentuje nową kategorię w swojej ofercie - urządzenia do włosów. A dokładniej do dbania o skórę głowy. Po niezwykłym sukcesie marki FAQ Swiss spod parasola FOREO, która w zeszłym roku zadebiutowała na rynku z luksusowymi maskami LED na twarz, nadszedł czas na kolejną wyczekiwaną premierę. FAQ™ 301 to nowe urządzenie, które przenosi zaawansowaną technologię LED oraz masaż T-Sonic™ na skórę głowy, walcząc z przerzedzającymi się włosami i nadając im objętości, blasku i zdrowego wyglądu.

Rewolucja zaczyna się od skóry głowy

Około połowa mężczyzn i aż 40% kobiet zmaga się z problemem wypadania włosów w ciągu swojego życia. Niewiele rzeczy potrafi być bardziej frustrujących niż produkty na porost włosów, które po prostu nie działają. Dlatego rozwiązania FAQ Swiss od FOREO opierają się na solidnych podstawach naukowych. FAQ™ 301 wykorzystuje klinicznie potwierdzoną technologię czerwonego światła LED oraz masaż T-Sonic™, aby wzmocnić osłabione, łamliwe włosy. Urządzenie działa poprzez stymulację skóry głowy i aktywizację mieszków włosowych. Zaprojektowane z myślą o współdziałaniu z płynnymi kuracjami do włosów, FAQ™ 301 wspomaga lepsze wchłanianie składników aktywnych, takich jak minoksydyl, które docierają głęboko do mieszków, czyli tam, gdzie mogą działać najskuteczniej.

Terapia światłem LED i masaż soniczny

Urządzenie FAQ™ 301 wyposażone jest w 20 diod LED emitujących lecznicze, czerwone światło LED, które działa jak rewitalizujący zastrzyk dla mieszków włosowych, wzmacniając je i pobudzając wzrost włosów. Czerwone światło LED intensywnie stymuluje komórki, kluczowe dla regeneracji i odnowy włosów. Dodatkowo, FAQ™ 301 zapewnia delikatny, ale skuteczny soniczny masaż skóry głowy, usuwający martwy naskórek i nadmiar sebum, które mogą blokować mieszki włosowe. Masaż poprawia też mikrokrążenie, dostarczając więcej tlenu i składników odżywczych, co pozytywnie wpływa na zdrowie skóry głowy i kondycję włosów.

Dedykowane serum

Aby osiągnąć jeszcze lepsze efekty, FAQ Swiss stworzyło FAQ™ Scalp Recovery & Thick Hair Probiotic Serum. To lekkie serum, które nie tylko odżywia skórę głowy, ale także wzmacnia włosy, zmniejsza ich łamliwość i poprawia ich objętość. Dzięki probiotykom i roślinnym ekstraktom, takim jak czerwona koniczyna i wąkrotka azjatycka, serum dostarcza składników, które odżywiają mieszki włosowe i poprawiają kondycję włosów.

Pielęgnacja włosów z luksusową dawką technologii

Nowa linia FAQ™ to ukłon w stronę każdego, kto marzy o zdrowych, lśniących włosach i chce wprowadzić do swojej rutyny coś naprawdę wyjątkowego.

Odkryj FAQ™ 301 i serum probiotyczne na foreo.com, w końcu, piękno zaczyna się od skóry głowy.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. grudzień 2024 19:04