StoryEditor
Ciało
22.10.2024 14:03

Stelatopia+ po raz kolejny w TOP 10 emolientów w rankingu PTCA

Stelatopia+ po raz kolejny w TOP 10 emolientów w rankingu PTCA / Materiał Partnera

Innowacje produktowe i naukowe podejście są kluczowe dla budowania zaufania wśród konsumentów oraz zapewnienia wysokiej jakości kosmetyków. Wymagania współczesnych użytkowników, zwłaszcza atopików, stawiają przed markami wyzwanie łączenia skuteczności z bezpieczeństwem. Mustela, od lat wspierająca osoby z AZS, ponownie potwierdziła swoją wartość, zyskując wysoką pozycję w prestiżowym rankingu TOP 10 emolientów Polskiego Towarzystwa Chorób Atopowych (PTCA) z Kremem uzupełniającym lipidy Stelatopia+.

Nowatorskie podejście do pielęgnacji skóry atopowej

Stelatopia+ wyróżnia się innowacyjną formułą, o silnym działaniu przeciwświądowym. Kluczowymi składnikami produktu są destylat oleju słonecznikowego oraz prebiotyk Bioecolia®️, który stanowi fundamentalny element ochrony mikrobiomu – wspierając rozwój korzystnych bakterii, wspomaga redukcję stanów zapalnych i podrażnień, przynosząc ulgę osobom borykającym się z AZS. Krem Stelatopia+ czerpie nie tylko z natury (jego wegańska formuła zawiera 99% składników pochodzenia naturalnego), ale i nowoczesnej technologii, która zapewnia optymalne przyswajanie składników aktywnych. Dzięki lekkiej, ale treściwej formule, sprzyjającej procesowi aktywnej relipidacji, doskonale się wchłania, przynosząc skórze natychmiastowy komfort i ukojenie od pierwszej aplikacji.

Uznanie od pacjentów z atopią

Mustela stawia na holistyczne podejście we wsparciu osób zmagających się z atopowym zapaleniem skóry, obejmujące zarówno produkty nowej generacji, jak i działania edukacyjne. Współpraca z Polskim Towarzystwem Chorób Atopowych oraz Kliniką Ambroziak w ramach projektu Hybrydowej Szkoły Atopii, to kolejny przykład zaangażowania marki we wsparcie społeczności atopików. Projekt ten, zorientowany na rodziców oraz ich dzieci, ma na celu nie tylko dostarczenie skutecznych rozwiązań do pielęgnacji skóry, ale także wykształcenie świadomości na temat AZS, jego przyczyn i skutków. W ramach programu organizowane są warsztaty, które prowadzą doświadczeni dermatolodzy, dietetycy oraz psycholodzy, oferujący rodzinom kompleksowe wsparcie w chorobie.

Mustela liderem w branży dermokosmetyków

- Obecność w rankingu TOP 10 emolientów PTCA to nie tylko symbol i wyjątkowe wyróżnienie, ale też cenna informacja dla konsumentów, że dany produkt spełnia rygorystyczne kryteria jakości

i skuteczności w kontekście pielęgnacji i wsparcia osób cierpiących na Atopowe Zapalenie Skóry. Wyróżnienie to cieszy nas szczególnie dlatego, że zostało przyznane w badaniu opinii ponad 3200 osób, a kryterium o najwyższej wadze była ocena pacjentów i opiekunów - czyli tych, którzy na co dzień mają do czynienia z pielęgnacją atopowej i podrażnionej skóry – mówi Magdalena Rzewuska (Marketing Manager w Laboratoires Expanscience).

92% testujących oceniło produkt jako "zdecydowanie pozytywnie lub "raczej pozytywnie", a 95% poleciłoby go innej osobie.

Wysoka pozycja Kremu Stelatopia+ w rankingu PTCA to wynik konsekwentnego rozwoju i innowacji w obszarze dermokosmetyków. Mustela, jako numer 1 w kategorii produktów dla dzieci w aptekach i drogeriach (na podstawie danych Nielsen i IQVIA z września 2024 roku), kontynuuje swoje działania na rzecz poprawy jakości życia dzieci z atopowym zapaleniem skóry.

Dynamika rozwoju gamy Stelatopia jest dowodem na to, że marka nieustannie poszukuje nowych rozwiązań oraz inwestuje w badania i rozwój. Wprowadzenie produktów takich jak Stelatopia+ z prebiotykiem Bioecolia®️, jest kolejnym krokiem w kierunku zapewnienia kompleksowej pielęgnacji i wsparcia dla pacjentów ze skórą o wyjątkowych potrzebach

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
13.01.2025 15:02
Sara James twarzą najnowszej kampanii Rossmanna o samoakceptacji

Największa w Polsce sieć drogerii połączyła siły z artystką młodego pokolenia, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.

Jak przypomina Rossmann, w ubiegłym roku w misję sieci, mówiącej o wspieraniu i pomaganiu kochać siebie na co dzień, włączyli się m.in. aktorka Maja Ostaszewska były piłkarz Kuba Błaszczykowski. Spoty z ich udziałem zostały bardzo ciepło przyjęte.

Ten ważny, pozytywny przekaz kierujemy także do pokolenia nastolatek i nastolatków. Rossmann chce im życzliwie towarzyszyć podczas budowania rytuałów higienicznych i pielęgnacyjnych oraz poszukiwania własnego looku, czy zabawy z makijażem. Tak, aby akceptowali i doceniali swoją wyjątkowość, dobrze się czuli ze sobą i w swoim ciele. I właśnie w tym wspiera nas w najnowszym spocie Sara James – wyjaśnia Rossmann.

W listopadzie ukazała się piosenka „Psycho”, zapowiadająca debiutancki album Sary. Artystka wyjaśniała wówczas, że to dla niej wyjątkowo osobisty utwór, dla którego inspiracją były jej własne doświadczenia, związane z tematem zdrowia psychicznego.

Będąc młodą osobą trzeba stawić czoła dużej presji, np. bycia porównywanym z kimś innym czy byciu pod presją spełnienia oczekiwań rodziców, nauczycieli czy swoich własnych. Czasami staje się to przytłaczające, nie tylko dla młodszych pokoleń, ale dla każdego – wyznała Sara James w informacji towarzyszącej premierze singla.

Mimo że piosenki Sary mają wiele milionów odtworzeń na Spotify, a jej Instagram obserwują setki tysięcy fanów, droga młodej artystki obfitowała nie tylko w liczne sukcesy artystyczne. Sara musiała też radzić sobie z krzywdzącym ocenami, często też hejtem – nie tylko w wymiarze artystycznym. Jako córka Polki i Nigeryjczyka Sara doświadczyła też hejtu ze względu na wygląd, co – jak sama przyznaje – miało negatywny wpływ na jej samoocenę i akceptację własnego ciała.

To właśnie tej składowej dobrostanu psychicznego dotyka najnowszy spot Rossmanna. Sara James jest w nim idealną przewodniczką: jako wiarygodna ambasadorka troski o zdrowie psychiczne i samoakceptację w pokoleniu nastolatek, Sara jest ważnym głosem nie tylko dla identyfikujących się z nią fanek.

Obok Sary w spocie Rossmanna pojawiają się też młodzi debiutanci, poproszeni o opowiedzenie własnymi słowami o tym, za co kochają, lubią lub po prostu doceniają swoje ciało. Seria ich pozornie małych gestów i prostych, szczerych słów niesie ważny autentyczny przekaz: „Twoje ciało jest twoim domem. Pokochaj je. Pokochaj siebie” – podkreśla Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
23.12.2024 08:05
Birkenstock wprowadził produkty pielęgnacyjne do stóp
Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje gamę produktów do pielęgnacji stópfot. mat.prasowe

Renomowany niemiecki producent obuwia postanowił w tym roku poszerzyć swoją ofertę o gamę sześciu produktów, przeznaczonych do pielęgnacji stóp.

BIrkenstock, opierając się na swoim długoletnim dziedzictwie w zakresie produkcji zdrowego obuwia (początki firmy sięgają 1774 roku) zdecydował się na innowacyjne poszerzenie swojej oferty o całą gamę produktów do pielęgnacji stóp.

Jak podkreślają przedstawiciele niemieckiej firmy, nowa linia produktów stanowi zwieńczenie kilku lat badań i ma na celu „harmonijne połączenie aktywnej regeneracji i luksusu”. Produkty (kremy i peelingi) zostały przygotowane tak, aby nie tylko rozwiązywały problemy stóp, ale jednocześnie były przyjemne dla zmysłów poprzez swoje formuły, tekstury czy zapach. 

Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje takie produkty, jak relaksujące sole do kąpieli, wygładzający pumeks, złuszczający peeling do stóp, odżywczy balsam, lotion łagodzący zmęczenie nóg i stóp, a także wyciszający, relaksujący suchy olejek.

Birkenstock zapewnia, że rozszerzenie oferty ma na celu zapewnienie klientom holistycznego dobrego samopoczucia, a także chodzenie “w zgodzie z naturą”.

Każdy z produktów został stworzony na bazie naturalnych olejków eterycznych - m.in. z drzewa cedrowego, paczuli, pomarańczy, cyprysu, petitgrain czy bergamotki.

Design opakowań jest z założenia prosty i minimalistyczny. Aluminiowe tubki oraz szklane butelki są wykonane w stu procentach z surowców z recyklingu oraz nadających się w pełni do ponownego przetworzenia.

Birkenstock, światowa ikona rynku mody, słynie z wysokiej jakości ergonomicznego, zdrowego obuwia (głównie klapek i sandałów), a także z kładzenia nacisku na wygodę, zrównoważony rozwój i ponadczasowy styl.

Czytaj też: Birkenstock rozwija się na rynku naturalnych produktów do pielęgnacji skóry

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 12:40