StoryEditor
Ciało
20.09.2024 15:50

Przełom w walce z rozstępami: Poznaj Mustela Essential Care

Przełom w walce z rozstępami: Poznaj Mustela Essential Care / Materiał Partnera

Branża dermokosmetyków przeznaczonych dla kobiet w ciąży stale ewoluuje, a Mustela od lat odgrywa w niej kluczową rolę. Dziś, jako lider w kategorii zapobiegania rozstępom w ciąży i po porodzie, z dumą prezentuje swój najnowszy produkt – Multifunkcje mleczko do ciała Mustela Essential Care.

Mustela Essential Care to przełomowa, bardziej ekologiczna i zaawansowana wersja legendarnego Kremu na rozstępy, który cieszy się uznaniem kobiet na całym świecie.

- Cieszy nas, że nasz Krem na rozstępy stał się dla przyszłych mam wyborem nr 1 pod kątem skuteczności i bezpieczeństwa, jednak w Musteli nieustannie dążymy do doskonałości. Po latach doświadczeń, specjalistycznych badań i analiz potrzeb naszych konsumentek, wprowadziliśmy Mustela Essential Care jako odpowiedź na rosnące wymagania kobiet wobec sposobu pielęgnacji skóry w trakcie i po ciąży, w szczególności w walce z rozstępami  – mówi  Magdalena Rzewuska (Marketing Manager w Laboratoires Expanscience).

Naukowe podstawy innowacji

Nowe Multifunkcje mleczko Essential Care od Musteli to efekt zaawansowanych badań naukowych, opartych na Programie badawczym EV.E.I.L.S.. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych metod analitycznych, takich jak wizualizacja i kwantyfikacja parametrów skóry, mikroskopia konfokalna, czy biometrologia, naukowcy Laboratoires Expanscience zyskali dogłębne zrozumienie potrzeb skóry kobiet w ciąży i po porodzie. Okres ten to czas, w którym skóra wymaga intensywnej pielęgnacji – od nawilżenia, przez wzmocnienie bariery ochronnej, aż po regenerację i przywrócenie elastyczności.

Badania kliniczne potwierdzają, że aż 94% kobiet stosujących Mustela Essential Care potwierdziło, że produkt skutecznie zapobiega powstawaniu nowych rozstępów(1), wspierając jej naturalne procesy ochronne w okresie intensywnego rozciągania. Jednak mleczko Essential Care to nie tylko prewencja – jego zaawansowany skład działa również regenerująco na już istniejące rozstępy. 82% badanych kobiet, które stosowały produkt, zauważyło wyraźną poprawę w wyglądzie swojej skóry(2). Rozstępy stają się mniej widoczne, a skóra zyskuje na jędrności i elastyczności. To zasługa składników aktywnych, które dzięki opatentowanym procesom ekstrakcji, zostały wyodrębnione z drogocennych owoców marakui (olej z marakui, polifenole) – wzmacniają strukturę skóry i stymulują produkcję kolagenu sprawiając, że świeżo powstałe rozstępy stopniowo się spłycają.

Ponadto aż 77% kobiet stosujących Mustela Essential Care potwierdziło, że produkt łagodzi uczucie swędzenia(3), zapewniając skórze nawilżenie i ukojenie. Ponadto, szybko się wchłania, jest bezwonny, nie pozostawia lepkiej warstwy i zapewnia skórze natychmiastową ulgę, co czyni jego stosowanie wyjątkowo przyjemnym.

 

(1) Badanie kliniczne przeprowadzone pod kontrolą dermatologów na grupie 18-31 kobiet w ciąży w wieku od 22 do 35 lat samoocena po 3 miesiącach stosowania, samoocena 6 tygodni po porodzie.

(2)Badanie kliniczne przeprowadzone pod kontrolą dermatologów u 23 kobiet po porodzie w wieku od 22 do 38 lat przez okres 3 miesięcy (samoocena).

(3)Badanie instrumentalne/badanie kliniczne przeprowadzone po*d kontrolą dermatologów na grupie 18 do 31 kobiet ciężarnych w wieku od 22 do 35 lat: samoocena po 3 miesiącach stosowania.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
13.01.2025 15:02
Sara James twarzą najnowszej kampanii Rossmanna o samoakceptacji

Największa w Polsce sieć drogerii połączyła siły z artystką młodego pokolenia, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.

Jak przypomina Rossmann, w ubiegłym roku w misję sieci, mówiącej o wspieraniu i pomaganiu kochać siebie na co dzień, włączyli się m.in. aktorka Maja Ostaszewska były piłkarz Kuba Błaszczykowski. Spoty z ich udziałem zostały bardzo ciepło przyjęte.

Ten ważny, pozytywny przekaz kierujemy także do pokolenia nastolatek i nastolatków. Rossmann chce im życzliwie towarzyszyć podczas budowania rytuałów higienicznych i pielęgnacyjnych oraz poszukiwania własnego looku, czy zabawy z makijażem. Tak, aby akceptowali i doceniali swoją wyjątkowość, dobrze się czuli ze sobą i w swoim ciele. I właśnie w tym wspiera nas w najnowszym spocie Sara James – wyjaśnia Rossmann.

W listopadzie ukazała się piosenka „Psycho”, zapowiadająca debiutancki album Sary. Artystka wyjaśniała wówczas, że to dla niej wyjątkowo osobisty utwór, dla którego inspiracją były jej własne doświadczenia, związane z tematem zdrowia psychicznego.

Będąc młodą osobą trzeba stawić czoła dużej presji, np. bycia porównywanym z kimś innym czy byciu pod presją spełnienia oczekiwań rodziców, nauczycieli czy swoich własnych. Czasami staje się to przytłaczające, nie tylko dla młodszych pokoleń, ale dla każdego – wyznała Sara James w informacji towarzyszącej premierze singla.

Mimo że piosenki Sary mają wiele milionów odtworzeń na Spotify, a jej Instagram obserwują setki tysięcy fanów, droga młodej artystki obfitowała nie tylko w liczne sukcesy artystyczne. Sara musiała też radzić sobie z krzywdzącym ocenami, często też hejtem – nie tylko w wymiarze artystycznym. Jako córka Polki i Nigeryjczyka Sara doświadczyła też hejtu ze względu na wygląd, co – jak sama przyznaje – miało negatywny wpływ na jej samoocenę i akceptację własnego ciała.

To właśnie tej składowej dobrostanu psychicznego dotyka najnowszy spot Rossmanna. Sara James jest w nim idealną przewodniczką: jako wiarygodna ambasadorka troski o zdrowie psychiczne i samoakceptację w pokoleniu nastolatek, Sara jest ważnym głosem nie tylko dla identyfikujących się z nią fanek.

Obok Sary w spocie Rossmanna pojawiają się też młodzi debiutanci, poproszeni o opowiedzenie własnymi słowami o tym, za co kochają, lubią lub po prostu doceniają swoje ciało. Seria ich pozornie małych gestów i prostych, szczerych słów niesie ważny autentyczny przekaz: „Twoje ciało jest twoim domem. Pokochaj je. Pokochaj siebie” – podkreśla Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
23.12.2024 08:05
Birkenstock wprowadził produkty pielęgnacyjne do stóp
Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje gamę produktów do pielęgnacji stópfot. mat.prasowe

Renomowany niemiecki producent obuwia postanowił w tym roku poszerzyć swoją ofertę o gamę sześciu produktów, przeznaczonych do pielęgnacji stóp.

BIrkenstock, opierając się na swoim długoletnim dziedzictwie w zakresie produkcji zdrowego obuwia (początki firmy sięgają 1774 roku) zdecydował się na innowacyjne poszerzenie swojej oferty o całą gamę produktów do pielęgnacji stóp.

Jak podkreślają przedstawiciele niemieckiej firmy, nowa linia produktów stanowi zwieńczenie kilku lat badań i ma na celu „harmonijne połączenie aktywnej regeneracji i luksusu”. Produkty (kremy i peelingi) zostały przygotowane tak, aby nie tylko rozwiązywały problemy stóp, ale jednocześnie były przyjemne dla zmysłów poprzez swoje formuły, tekstury czy zapach. 

Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje takie produkty, jak relaksujące sole do kąpieli, wygładzający pumeks, złuszczający peeling do stóp, odżywczy balsam, lotion łagodzący zmęczenie nóg i stóp, a także wyciszający, relaksujący suchy olejek.

Birkenstock zapewnia, że rozszerzenie oferty ma na celu zapewnienie klientom holistycznego dobrego samopoczucia, a także chodzenie “w zgodzie z naturą”.

Każdy z produktów został stworzony na bazie naturalnych olejków eterycznych - m.in. z drzewa cedrowego, paczuli, pomarańczy, cyprysu, petitgrain czy bergamotki.

Design opakowań jest z założenia prosty i minimalistyczny. Aluminiowe tubki oraz szklane butelki są wykonane w stu procentach z surowców z recyklingu oraz nadających się w pełni do ponownego przetworzenia.

Birkenstock, światowa ikona rynku mody, słynie z wysokiej jakości ergonomicznego, zdrowego obuwia (głównie klapek i sandałów), a także z kładzenia nacisku na wygodę, zrównoważony rozwój i ponadczasowy styl.

Czytaj też: Birkenstock rozwija się na rynku naturalnych produktów do pielęgnacji skóry

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 12:47