StoryEditor
Ciało
31.10.2024 11:39

Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę

Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
/ Materiał Partnera
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
/ Materiał Partnera
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
/ Materiał Partnera
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
/ Materiał Partnera
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
Gallery

Nacomi Next Level wprowadza na rynek 7 nowych kremów dostępnych na wyłączność w drogeriach Hebe. Stanowią idealne uzupełnienie codziennej rutyny pielęgnacyjnej. Produkty odpowiadają na różnorodne potrzeby skóry, oferując wyjątkowe formuły i zaawansowane składniki. Bez względu na to, czy potrzebujesz intensywnego nawilżenia, ochrony przed zanieczyszczeniami, czy też szybkiego ukojenia, znajdziesz coś dla siebie.

Skuteczność działania i wyższy poziom pielęgnacji 

Nowa linia kremów Nacomi Next Level to kwintesencja zaawansowanej pielęgnacji. W formulacjach znajdziemy takie składniki jak peptydy, koenzym Q10, elektrolity, prebiotyki czy kwas hialuronowy, które zapewniają skuteczną ochronę, nawilżenie i regenerację skóry. Kremy te mają za zadanie: 

Chronić - filtry SPF30 i SPF50 w 2 z kremów zapewniają ochronę przed promieniowaniem UV, IR i światłem niebieskim, chroniąc skórę przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. 

Nawilżać - dzięki składnikom takim jak kwas hialuronowy, trehaloza i niacynamid, kremy zapewniają wielopoziomowe, trwałe nawilżenie. 

Wzmacniać - prebiotyki i skwalan wzmacniają naturalną barierę ochronną skóry, wspierając jej mikrobiom i zwiększając odporność na codzienne wyzwania.

Regenerować - formuły bogate w składniki takie jak witamina B12 i alantoina przynoszą natychmiastowe ukojenie dla skóry wrażliwej, wspierając w regeneracji i redukcji podrażnień. 

Idealna rutyna pielęgnacyjna dla każdego 

Nowe kremy zostały zaprojektowane tak, aby z łatwością dopasować się do każdej rutyny pielęgnacyjnej. Nacomi Next Level podnosi poprzeczkę w codziennej pielęgnacji, łącząc innowacyjność z dbałością o różnorodne potrzeby skóry. 

Dzięki tej nowej linii kremów możesz stworzyć własną, idealnie dopasowaną do Twojej cery rutynę, która zapewni jej wszystko, czego potrzebuje. 

Nie czekaj - odkryj nowości od Nacomi Next Level i pozwól swojej skórze poczuć różnicę już dziś.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
29.10.2024 12:35
Alergia i jakość głównym daniem wystąpienia marki JELP na tegorocznym Forum Branży Kosmetycznej
Alergia i jakość głównym daniem wystąpienia marki JELP na tegorocznym Forum Branży KosmetycznejMateriał Partnera

Z danych Ministerstwa Zdrowia wynika, że na alergię cierpi około 12 mln Polaków, czyli niemal 30% naszego społeczeństwa. Rosnąca skala alergii skórnej stanowi duże wyzwanie w kontekście nowoczesnej wielowymiarowej pielęgnacji ciała, co też było jednym z tematów tegorocznego Forum Branży Kosmetycznej, które odbyło się 24. Października w Warszawie.

Hiperinflacja Hipoalerii. Jak sobie z nią poradzić dziś i w przyszłości? – to tytuł prezentacji, którą z ramienia Europe Distribution Group poprowadził Paweł Pietruszka-Dyrektor Zarządzający EDG oraz Lara Gessler- ambasadorka marki Jelp, która od ubiegłego roku zagościła w rodzinie marek EDG.

Alergie – rosnący problem Polaków

Podczas prezentacji padły odpowiedzi na pytania jak tworzyć produkty do pielęgnacji ciała osób z wrażliwą i alergiczną skórą, a także gdzie tak naprawdę zaczyna się i kończy pielęgnacja naszej skóry? Jak rosnąca skala alergii wpływa na wybory konsumentów, wiedząc, że aż 56% kobiet deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym znajduje się osoba z alergią skórną, a niemal 40% objawów alergii obejmuje dolegliwości skórne, takie jak wysypki i suchość skóry (źródło: Zymetria, CAWI, N=600, czerwiec 2023; badanie Biostat, 2022).

Przepis na idealny produkt to kompozycja czterech głównych składników.

„Recepta na sukces produktów pielęgnacyjnych dla osób cierpiących na alergie jest podobna do receptury idealnego dania w restauracji. Kluczowe składniki to: wysoka jakość surowców, odpowiednie narzędzia i wyposażenie, właściwe proporcje oraz doświadczenie specjalistów. Te elementy, które zapewniają doskonałość w gastronomii, są równie istotne w tworzeniu produktów kosmetycznych, takich jak nasza linia dermo kosmetyków Jelp Baby 0+” powiedział Paweł Pietruszka Pietruszka Dyrektor Zarządzający EDG.

image
Materiał Partnera

Gdzie zaczyna się i kończy pielęgnacja wrażliwej skóry?

To pytanie niezwykle aktualne i obszerne. Podczas codziennej pielęgnacji, często zapominamy o tym, że nasze ciało praktycznie cały dzień ma kontakt z ubraniami, które wypraliśmy w jakimś środku do prania. Detergent poprzez tkaninę oddziaływuje na naszą skórę, często podrażniając ją. Świadomość wielowymiarowej pielęgnacji która uwzględnia już nie tylko kąpiel i sam rytuał pielęgnacyjny, ale też rozpoczyna się - lub kończy jak to woli – na praniu naszych ubrań w środkach które oprócz skuteczności zapewniają ochronę naszej skórze będzie mocnym wyznacznikiem zachodzących w społeczeństwie zmian związanych z rosnącą skalą alergii.

Konsumenci będą szukać przede wszystkim symbiozy skuteczności i delikatności w produktach do pielęgnacji skóry ale też i ubrań i o tym powinniśmy pamiętać podczas procesów zakupowych i budowania oferty w danej kategorii.

Zmieniające się nawyki zakupowe matek

Według badań, większość młodych matek stosunkowo szybko rezygnuje z detergentów dedykowanych niemowlętom i małym dzieciom na rzecz produktów o większej sile dopierania plam, które mogą być używane przez całą rodzinę. Najczęściej zmiana ta następuje między drugim, a trzecim rokiem życia dziecka, co ma związek z wygodą i potrzebą skuteczniejszego prania (źródło: Zymetria, CAWI, N=600, czerwiec 2023).

Problemy związane z alergiami stają się coraz ważniejsze w obszarze kosmetyków i produktów do prania i płukania, a potrzeba tworzenia bezpiecznych, przemyślanych formuł będzie wciąż rosnąć.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
22.10.2024 14:03
Stelatopia+ po raz kolejny w TOP 10 emolientów w rankingu PTCA
Stelatopia+ po raz kolejny w TOP 10 emolientów w rankingu PTCAMateriał Partnera

Innowacje produktowe i naukowe podejście są kluczowe dla budowania zaufania wśród konsumentów oraz zapewnienia wysokiej jakości kosmetyków. Wymagania współczesnych użytkowników, zwłaszcza atopików, stawiają przed markami wyzwanie łączenia skuteczności z bezpieczeństwem. Mustela, od lat wspierająca osoby z AZS, ponownie potwierdziła swoją wartość, zyskując wysoką pozycję w prestiżowym rankingu TOP 10 emolientów Polskiego Towarzystwa Chorób Atopowych (PTCA) z Kremem uzupełniającym lipidy Stelatopia+.

Nowatorskie podejście do pielęgnacji skóry atopowej

Stelatopia+ wyróżnia się innowacyjną formułą, o silnym działaniu przeciwświądowym. Kluczowymi składnikami produktu są destylat oleju słonecznikowego oraz prebiotyk Bioecolia®️, który stanowi fundamentalny element ochrony mikrobiomu – wspierając rozwój korzystnych bakterii, wspomaga redukcję stanów zapalnych i podrażnień, przynosząc ulgę osobom borykającym się z AZS. Krem Stelatopia+ czerpie nie tylko z natury (jego wegańska formuła zawiera 99% składników pochodzenia naturalnego), ale i nowoczesnej technologii, która zapewnia optymalne przyswajanie składników aktywnych. Dzięki lekkiej, ale treściwej formule, sprzyjającej procesowi aktywnej relipidacji, doskonale się wchłania, przynosząc skórze natychmiastowy komfort i ukojenie od pierwszej aplikacji.

Uznanie od pacjentów z atopią

Mustela stawia na holistyczne podejście we wsparciu osób zmagających się z atopowym zapaleniem skóry, obejmujące zarówno produkty nowej generacji, jak i działania edukacyjne. Współpraca z Polskim Towarzystwem Chorób Atopowych oraz Kliniką Ambroziak w ramach projektu Hybrydowej Szkoły Atopii, to kolejny przykład zaangażowania marki we wsparcie społeczności atopików. Projekt ten, zorientowany na rodziców oraz ich dzieci, ma na celu nie tylko dostarczenie skutecznych rozwiązań do pielęgnacji skóry, ale także wykształcenie świadomości na temat AZS, jego przyczyn i skutków. W ramach programu organizowane są warsztaty, które prowadzą doświadczeni dermatolodzy, dietetycy oraz psycholodzy, oferujący rodzinom kompleksowe wsparcie w chorobie.

Mustela liderem w branży dermokosmetyków

- Obecność w rankingu TOP 10 emolientów PTCA to nie tylko symbol i wyjątkowe wyróżnienie, ale też cenna informacja dla konsumentów, że dany produkt spełnia rygorystyczne kryteria jakości

i skuteczności w kontekście pielęgnacji i wsparcia osób cierpiących na Atopowe Zapalenie Skóry. Wyróżnienie to cieszy nas szczególnie dlatego, że zostało przyznane w badaniu opinii ponad 3200 osób, a kryterium o najwyższej wadze była ocena pacjentów i opiekunów - czyli tych, którzy na co dzień mają do czynienia z pielęgnacją atopowej i podrażnionej skóry – mówi Magdalena Rzewuska (Marketing Manager w Laboratoires Expanscience).

92% testujących oceniło produkt jako "zdecydowanie pozytywnie lub "raczej pozytywnie", a 95% poleciłoby go innej osobie.

Wysoka pozycja Kremu Stelatopia+ w rankingu PTCA to wynik konsekwentnego rozwoju i innowacji w obszarze dermokosmetyków. Mustela, jako numer 1 w kategorii produktów dla dzieci w aptekach i drogeriach (na podstawie danych Nielsen i IQVIA z września 2024 roku), kontynuuje swoje działania na rzecz poprawy jakości życia dzieci z atopowym zapaleniem skóry.

Dynamika rozwoju gamy Stelatopia jest dowodem na to, że marka nieustannie poszukuje nowych rozwiązań oraz inwestuje w badania i rozwój. Wprowadzenie produktów takich jak Stelatopia+ z prebiotykiem Bioecolia®️, jest kolejnym krokiem w kierunku zapewnienia kompleksowej pielęgnacji i wsparcia dla pacjentów ze skórą o wyjątkowych potrzebach

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. listopad 2024 02:09