StoryEditor
Ciało
31.10.2024 11:39

Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę

Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
/ Materiał Partnera
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
/ Materiał Partnera
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
/ Materiał Partnera
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
/ Materiał Partnera
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
Premiera Nacomi Next Level: 7 kremów na każdą potrzebę
Gallery

Nacomi Next Level wprowadza na rynek 7 nowych kremów dostępnych na wyłączność w drogeriach Hebe. Stanowią idealne uzupełnienie codziennej rutyny pielęgnacyjnej. Produkty odpowiadają na różnorodne potrzeby skóry, oferując wyjątkowe formuły i zaawansowane składniki. Bez względu na to, czy potrzebujesz intensywnego nawilżenia, ochrony przed zanieczyszczeniami, czy też szybkiego ukojenia, znajdziesz coś dla siebie.

Skuteczność działania i wyższy poziom pielęgnacji 

Nowa linia kremów Nacomi Next Level to kwintesencja zaawansowanej pielęgnacji. W formulacjach znajdziemy takie składniki jak peptydy, koenzym Q10, elektrolity, prebiotyki czy kwas hialuronowy, które zapewniają skuteczną ochronę, nawilżenie i regenerację skóry. Kremy te mają za zadanie: 

Chronić - filtry SPF30 i SPF50 w 2 z kremów zapewniają ochronę przed promieniowaniem UV, IR i światłem niebieskim, chroniąc skórę przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. 

Nawilżać - dzięki składnikom takim jak kwas hialuronowy, trehaloza i niacynamid, kremy zapewniają wielopoziomowe, trwałe nawilżenie. 

Wzmacniać - prebiotyki i skwalan wzmacniają naturalną barierę ochronną skóry, wspierając jej mikrobiom i zwiększając odporność na codzienne wyzwania.

Regenerować - formuły bogate w składniki takie jak witamina B12 i alantoina przynoszą natychmiastowe ukojenie dla skóry wrażliwej, wspierając w regeneracji i redukcji podrażnień. 

Idealna rutyna pielęgnacyjna dla każdego 

Nowe kremy zostały zaprojektowane tak, aby z łatwością dopasować się do każdej rutyny pielęgnacyjnej. Nacomi Next Level podnosi poprzeczkę w codziennej pielęgnacji, łącząc innowacyjność z dbałością o różnorodne potrzeby skóry. 

Dzięki tej nowej linii kremów możesz stworzyć własną, idealnie dopasowaną do Twojej cery rutynę, która zapewni jej wszystko, czego potrzebuje. 

Nie czekaj - odkryj nowości od Nacomi Next Level i pozwól swojej skórze poczuć różnicę już dziś.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
13.01.2025 15:02
Sara James twarzą najnowszej kampanii Rossmanna o samoakceptacji

Największa w Polsce sieć drogerii połączyła siły z artystką młodego pokolenia, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.

Jak przypomina Rossmann, w ubiegłym roku w misję sieci, mówiącej o wspieraniu i pomaganiu kochać siebie na co dzień, włączyli się m.in. aktorka Maja Ostaszewska były piłkarz Kuba Błaszczykowski. Spoty z ich udziałem zostały bardzo ciepło przyjęte.

Ten ważny, pozytywny przekaz kierujemy także do pokolenia nastolatek i nastolatków. Rossmann chce im życzliwie towarzyszyć podczas budowania rytuałów higienicznych i pielęgnacyjnych oraz poszukiwania własnego looku, czy zabawy z makijażem. Tak, aby akceptowali i doceniali swoją wyjątkowość, dobrze się czuli ze sobą i w swoim ciele. I właśnie w tym wspiera nas w najnowszym spocie Sara James – wyjaśnia Rossmann.

W listopadzie ukazała się piosenka „Psycho”, zapowiadająca debiutancki album Sary. Artystka wyjaśniała wówczas, że to dla niej wyjątkowo osobisty utwór, dla którego inspiracją były jej własne doświadczenia, związane z tematem zdrowia psychicznego.

Będąc młodą osobą trzeba stawić czoła dużej presji, np. bycia porównywanym z kimś innym czy byciu pod presją spełnienia oczekiwań rodziców, nauczycieli czy swoich własnych. Czasami staje się to przytłaczające, nie tylko dla młodszych pokoleń, ale dla każdego – wyznała Sara James w informacji towarzyszącej premierze singla.

Mimo że piosenki Sary mają wiele milionów odtworzeń na Spotify, a jej Instagram obserwują setki tysięcy fanów, droga młodej artystki obfitowała nie tylko w liczne sukcesy artystyczne. Sara musiała też radzić sobie z krzywdzącym ocenami, często też hejtem – nie tylko w wymiarze artystycznym. Jako córka Polki i Nigeryjczyka Sara doświadczyła też hejtu ze względu na wygląd, co – jak sama przyznaje – miało negatywny wpływ na jej samoocenę i akceptację własnego ciała.

To właśnie tej składowej dobrostanu psychicznego dotyka najnowszy spot Rossmanna. Sara James jest w nim idealną przewodniczką: jako wiarygodna ambasadorka troski o zdrowie psychiczne i samoakceptację w pokoleniu nastolatek, Sara jest ważnym głosem nie tylko dla identyfikujących się z nią fanek.

Obok Sary w spocie Rossmanna pojawiają się też młodzi debiutanci, poproszeni o opowiedzenie własnymi słowami o tym, za co kochają, lubią lub po prostu doceniają swoje ciało. Seria ich pozornie małych gestów i prostych, szczerych słów niesie ważny autentyczny przekaz: „Twoje ciało jest twoim domem. Pokochaj je. Pokochaj siebie” – podkreśla Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
23.12.2024 08:05
Birkenstock wprowadził produkty pielęgnacyjne do stóp
Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje gamę produktów do pielęgnacji stópfot. mat.prasowe

Renomowany niemiecki producent obuwia postanowił w tym roku poszerzyć swoją ofertę o gamę sześciu produktów, przeznaczonych do pielęgnacji stóp.

BIrkenstock, opierając się na swoim długoletnim dziedzictwie w zakresie produkcji zdrowego obuwia (początki firmy sięgają 1774 roku) zdecydował się na innowacyjne poszerzenie swojej oferty o całą gamę produktów do pielęgnacji stóp.

Jak podkreślają przedstawiciele niemieckiej firmy, nowa linia produktów stanowi zwieńczenie kilku lat badań i ma na celu „harmonijne połączenie aktywnej regeneracji i luksusu”. Produkty (kremy i peelingi) zostały przygotowane tak, aby nie tylko rozwiązywały problemy stóp, ale jednocześnie były przyjemne dla zmysłów poprzez swoje formuły, tekstury czy zapach. 

Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje takie produkty, jak relaksujące sole do kąpieli, wygładzający pumeks, złuszczający peeling do stóp, odżywczy balsam, lotion łagodzący zmęczenie nóg i stóp, a także wyciszający, relaksujący suchy olejek.

Birkenstock zapewnia, że rozszerzenie oferty ma na celu zapewnienie klientom holistycznego dobrego samopoczucia, a także chodzenie “w zgodzie z naturą”.

Każdy z produktów został stworzony na bazie naturalnych olejków eterycznych - m.in. z drzewa cedrowego, paczuli, pomarańczy, cyprysu, petitgrain czy bergamotki.

Design opakowań jest z założenia prosty i minimalistyczny. Aluminiowe tubki oraz szklane butelki są wykonane w stu procentach z surowców z recyklingu oraz nadających się w pełni do ponownego przetworzenia.

Birkenstock, światowa ikona rynku mody, słynie z wysokiej jakości ergonomicznego, zdrowego obuwia (głównie klapek i sandałów), a także z kładzenia nacisku na wygodę, zrównoważony rozwój i ponadczasowy styl.

Czytaj też: Birkenstock rozwija się na rynku naturalnych produktów do pielęgnacji skóry

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. styczeń 2025 14:59