StoryEditor
Ciało
17.09.2024 15:10

Multifunkcyjny balsam - eko wizytówka marki Mustela na ratunek skórze w okresie jesienno-zimowym

Multifunkcyjny balsam - eko wizytówka marki Mustela na ratunek skórze w okresie jesienno-zimowym / Materiał Partnera

Sezon jesienno-zimowy to czas, w którym skóra wymaga szczególnej pielęgnacji i ochrony. Zmienna pogoda, chłód, suche powietrze w ogrzewanych pomieszczeniach i częste zmiany temperatur, mogą prowadzić do jej nadmiernego przesuszenia, podrażnień, czy osłabienia jej naturalnej bariery ochronnej. W takich warunkach pomocne stają się kosmetyki wielozadaniowe, które jednocześnie nawilżają, chronią i regenerują skórę. Mustela, marka znana z dbałości o potrzeby skóry najmłodszych i dorosłych, stworzyła produkt doskonale spełniający te oczekiwania – Multifunkcyjny balsam, który szybko zdobył uznanie konsumentów i stał się jednym z bestsellerów portfolio francuskiego producenta dermokosmetyków.

Must-have na jesień i zimę: wielozadaniowy kosmetyk od Mustela

W sercu Multifunkcyjnego balsamu kryje się #całeawokado, z którego wydobyto 3 kluczowe ekstrakty: organiczny olej, organiczne cukry oraz przeciwutleniające i ochronne polifenole. Awokado, znane z bogactwa witamin i nienasyconych kwasów tłuszczowych, jest jednym z najcenniejszych składników naturalnych stosowanych w pielęgnacji skóry. Dzięki zastosowaniu najnowszej technologii oraz przeprowadzeniu ponad 450 testów, Mustela stworzyła kosmetyk wszechstronnie odpowiadający na wyzwania, z którymi boryka się nasza skóra w okresie jesienno-zimowym. Jego ultra bogata, odżywcza formuła sprawia, że produkt ten można stosować na wiele sposobów:

1. Jako krem do twarzy – tworzy delikatny film ochronny, który zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci, jednocześnie łagodząc podrażnienia.

2. Jako balsam do ciała – doskonale nawilża i regeneruje suchą skórę, przywracając jej miękkość i elastyczność. Można go stosować nawet na najbardziej wymagające partie ciała, jak łokcie, kolana, czy stopy.

3. Jako krem do rąk – dzięki swojej skoncentrowanej formule szybko się wchłania, pozostawiając dłonie nawilżone i odżywione bez uczucia lepkości.

4. Jako regenerującą maskę – nakładany na noc jako intensywna kuracja na suche obszary skóry twarzy, działa regenerująco, przywracając równowagę hydrolipidową.

Zrównoważona pielęgnacja w zgodzie z naturą

Dla wszystkich, którzy cenią sobie wygodę zakupów, Multifunkcyjny balsam Mustela jest dostępny w sieci drogerii Rossmann. Co więcej, produkt został opatrzony symbolem "Czujesz Klimat?", a oznaczenie to przyznawane jest produktom, które spełniają najwyższe standardy zrównoważonej produkcji i mają minimalny wpływ na środowisko. Wybór tego balsamu to więc nie tylko inwestycja w zadbaną, zdrową skórę, ale również wybór odpowiedzialny ekologicznie.

#ZIELONAMUSTELA, czyli siła natury w każdej tubce

Troska o środowisko i zieloną przyszłość kolejnych pokoleń to jeden z priorytetów marki Mustela, co znajduje potwierdzenie w ekologicznych rozwiązaniach, zarówno w procesie dystrybucji, jak i produkcji. Moc całego awokado, pochodzącego ze zrównoważonych upraw, zamknięta została w tubie stworzonej z aluminium pochodzącego z recyklingu, nadającej się do dalszego przetwarzania, a opakowanie zewnętrze Multifunkcyjnego balsamu tworzy kartonik wykonany z papieru pochodzącego ze zrównoważonych upraw lasów. Ponadto, produkt nie zawiera żadnych składników pochodzenia zwierzęcego, co czyni go przyjaznym dla wegan.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
13.01.2025 15:02
Sara James twarzą najnowszej kampanii Rossmanna o samoakceptacji

Największa w Polsce sieć drogerii połączyła siły z artystką młodego pokolenia, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.

Jak przypomina Rossmann, w ubiegłym roku w misję sieci, mówiącej o wspieraniu i pomaganiu kochać siebie na co dzień, włączyli się m.in. aktorka Maja Ostaszewska były piłkarz Kuba Błaszczykowski. Spoty z ich udziałem zostały bardzo ciepło przyjęte.

Ten ważny, pozytywny przekaz kierujemy także do pokolenia nastolatek i nastolatków. Rossmann chce im życzliwie towarzyszyć podczas budowania rytuałów higienicznych i pielęgnacyjnych oraz poszukiwania własnego looku, czy zabawy z makijażem. Tak, aby akceptowali i doceniali swoją wyjątkowość, dobrze się czuli ze sobą i w swoim ciele. I właśnie w tym wspiera nas w najnowszym spocie Sara James – wyjaśnia Rossmann.

W listopadzie ukazała się piosenka „Psycho”, zapowiadająca debiutancki album Sary. Artystka wyjaśniała wówczas, że to dla niej wyjątkowo osobisty utwór, dla którego inspiracją były jej własne doświadczenia, związane z tematem zdrowia psychicznego.

Będąc młodą osobą trzeba stawić czoła dużej presji, np. bycia porównywanym z kimś innym czy byciu pod presją spełnienia oczekiwań rodziców, nauczycieli czy swoich własnych. Czasami staje się to przytłaczające, nie tylko dla młodszych pokoleń, ale dla każdego – wyznała Sara James w informacji towarzyszącej premierze singla.

Mimo że piosenki Sary mają wiele milionów odtworzeń na Spotify, a jej Instagram obserwują setki tysięcy fanów, droga młodej artystki obfitowała nie tylko w liczne sukcesy artystyczne. Sara musiała też radzić sobie z krzywdzącym ocenami, często też hejtem – nie tylko w wymiarze artystycznym. Jako córka Polki i Nigeryjczyka Sara doświadczyła też hejtu ze względu na wygląd, co – jak sama przyznaje – miało negatywny wpływ na jej samoocenę i akceptację własnego ciała.

To właśnie tej składowej dobrostanu psychicznego dotyka najnowszy spot Rossmanna. Sara James jest w nim idealną przewodniczką: jako wiarygodna ambasadorka troski o zdrowie psychiczne i samoakceptację w pokoleniu nastolatek, Sara jest ważnym głosem nie tylko dla identyfikujących się z nią fanek.

Obok Sary w spocie Rossmanna pojawiają się też młodzi debiutanci, poproszeni o opowiedzenie własnymi słowami o tym, za co kochają, lubią lub po prostu doceniają swoje ciało. Seria ich pozornie małych gestów i prostych, szczerych słów niesie ważny autentyczny przekaz: „Twoje ciało jest twoim domem. Pokochaj je. Pokochaj siebie” – podkreśla Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
23.12.2024 08:05
Birkenstock wprowadził produkty pielęgnacyjne do stóp
Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje gamę produktów do pielęgnacji stópfot. mat.prasowe

Renomowany niemiecki producent obuwia postanowił w tym roku poszerzyć swoją ofertę o gamę sześciu produktów, przeznaczonych do pielęgnacji stóp.

BIrkenstock, opierając się na swoim długoletnim dziedzictwie w zakresie produkcji zdrowego obuwia (początki firmy sięgają 1774 roku) zdecydował się na innowacyjne poszerzenie swojej oferty o całą gamę produktów do pielęgnacji stóp.

Jak podkreślają przedstawiciele niemieckiej firmy, nowa linia produktów stanowi zwieńczenie kilku lat badań i ma na celu „harmonijne połączenie aktywnej regeneracji i luksusu”. Produkty (kremy i peelingi) zostały przygotowane tak, aby nie tylko rozwiązywały problemy stóp, ale jednocześnie były przyjemne dla zmysłów poprzez swoje formuły, tekstury czy zapach. 

Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje takie produkty, jak relaksujące sole do kąpieli, wygładzający pumeks, złuszczający peeling do stóp, odżywczy balsam, lotion łagodzący zmęczenie nóg i stóp, a także wyciszający, relaksujący suchy olejek.

Birkenstock zapewnia, że rozszerzenie oferty ma na celu zapewnienie klientom holistycznego dobrego samopoczucia, a także chodzenie “w zgodzie z naturą”.

Każdy z produktów został stworzony na bazie naturalnych olejków eterycznych - m.in. z drzewa cedrowego, paczuli, pomarańczy, cyprysu, petitgrain czy bergamotki.

Design opakowań jest z założenia prosty i minimalistyczny. Aluminiowe tubki oraz szklane butelki są wykonane w stu procentach z surowców z recyklingu oraz nadających się w pełni do ponownego przetworzenia.

Birkenstock, światowa ikona rynku mody, słynie z wysokiej jakości ergonomicznego, zdrowego obuwia (głównie klapek i sandałów), a także z kładzenia nacisku na wygodę, zrównoważony rozwój i ponadczasowy styl.

Czytaj też: Birkenstock rozwija się na rynku naturalnych produktów do pielęgnacji skóry

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 12:53