StoryEditor
Ciało
01.12.2022 00:00

Krioterapia w domu? Dzięki Yoskine Tsubaki Slim Body to możliwe

Do niedoskonałości sylwetki warto podejść… na chłodno. Regularna i odpowiednia pielęgnacja skutecznie pomoże zredukować cellulit oraz wysmuklić brzuch i uda. Chłodzący koncentrat Yoskine Tsubaki Slim Body Krioterapia Wyszczuplająca wspomaga procesy niezbędne do walki z nadmiarem tkanki tłuszczowej. 

Niskie temperatury już w starożytności wykorzystywano w celach leczniczych.  Okłady ze śniegu i lodu były naturalnym sposobem na łagodzenie stanów zapalnych i bólu. Obecnie krioterapia ma szerokie zastosowanie. Niskie temperatury wykorzystuje się wspomagająco w medycynie, rehabilitacji i podczas zabiegów modelujących sylwetkę.

Lekarze medycyny estetycznej zauważyli, że minusowe temperatury mogą pomóc w walce z nadmiarem tkanki tłuszczowej. Działanie chłodzące sprawia, że komórki tłuszczowe obumierają, a dzięki procesom metabolicznym są stopniowo usuwane z organizmu. Zabieg krioterapii stał się inspiracją dla marki Yoskine, która wraz we współpracy z japońskimi laboratoriami stworzyła koncentrat do bezinwazyjnego modelowania sylwetki.

Składniki aktywne, które znalazły się w kosmetyku to: 

5% Alga Kombu – wyciąg z japońskich alg Kombu Laminaria Japonica, zbieranych  z zimnych mórz u wybrzeży wyspy Hokkaido. Algi są bogate w polisacharydy  o działaniu napinającym i nawilżającym skórę.

Tsubaki Oil – olej pozyskiwany z nasion japońskiej zimowej róży, bogaty w kwasy linolowy  i oleinowy, działa na skórę regenerująco.

Kofeina – koncentrat kofeinowy, który ma silne właściwości wyszczuplające  oraz antycellulitowe.

Woda z lodowca – powstaje w wyniku topnienia lodowców. Zapewnia odpowiedni poziom nawodnienia i uelastycznia skórę. Bogata w minerały, które zmiękczają i regenerują skórę.

Yoskine Tsubaki Slim Body Krioterapia Wyszczuplająca (45,99 zł/200 ml)  to opracowany we współpracy z japońskimi laboratoriami koncentrat do bezinwazyjnego, szybkiego modelowania sylwetki o silnych właściwościach wyszczuplających i antycellulitowych oraz intensywnym efekcie chłodzącym. Drogocenny olej Tsubaki, kofeina oraz mocno skoncentrowany wyciąg  z algi kombu mobilizują na powierzchni skóry procesy, które są niezbędne do walki z wiotczeniem skóry i nadmiarem tkanki tłuszczowej.

Pierwsze, najszybciej widoczne efekty stosowania to bardziej jędrna i gładka skóra. Systematyczne stosowanie produktu pomoże w ujędrnieniu, wyszczupleniu  i wymodelowaniu sylwetki, a szczególnie brzucha oraz ud.

W produkcie zastosowano też nowatorską technologię In-Yo Technology – rewolucyjne połączenie detoksykacji komórkowej i zaawansowanej pielęgnacji wyszczuplająco-ujędrniającej. Jest ona zainspirowana odkryciem japońskiego naukowca na temat autofagii komórkowej. Łączy detoksykację komórek skóry z silnym działaniem odmładzającym. Oczyszcza komórki, przez co dostarczane do skóry składniki aktywne mogą działać znacznie skuteczniej.

Jak stosować koncentrat Yoskine Tsubaki Slim Body Krioterapia Wyszczuplająca?

Rano i wieczorem wmasować koncentrat w miejsca objęte cellulitem  lub narażone na jego występowanie. W celu zwiększenia skuteczności połączyć aplikację  z masażem lub szczotkowaniem ciała. Stosować regularnie, szczególnie na brzuch i uda.

Po więcej informacji na temat marki zapraszamy na stronę Yoskine.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
13.01.2025 15:02
Sara James twarzą najnowszej kampanii Rossmanna o samoakceptacji

Największa w Polsce sieć drogerii połączyła siły z artystką młodego pokolenia, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.

Jak przypomina Rossmann, w ubiegłym roku w misję sieci, mówiącej o wspieraniu i pomaganiu kochać siebie na co dzień, włączyli się m.in. aktorka Maja Ostaszewska były piłkarz Kuba Błaszczykowski. Spoty z ich udziałem zostały bardzo ciepło przyjęte.

Ten ważny, pozytywny przekaz kierujemy także do pokolenia nastolatek i nastolatków. Rossmann chce im życzliwie towarzyszyć podczas budowania rytuałów higienicznych i pielęgnacyjnych oraz poszukiwania własnego looku, czy zabawy z makijażem. Tak, aby akceptowali i doceniali swoją wyjątkowość, dobrze się czuli ze sobą i w swoim ciele. I właśnie w tym wspiera nas w najnowszym spocie Sara James – wyjaśnia Rossmann.

W listopadzie ukazała się piosenka „Psycho”, zapowiadająca debiutancki album Sary. Artystka wyjaśniała wówczas, że to dla niej wyjątkowo osobisty utwór, dla którego inspiracją były jej własne doświadczenia, związane z tematem zdrowia psychicznego.

Będąc młodą osobą trzeba stawić czoła dużej presji, np. bycia porównywanym z kimś innym czy byciu pod presją spełnienia oczekiwań rodziców, nauczycieli czy swoich własnych. Czasami staje się to przytłaczające, nie tylko dla młodszych pokoleń, ale dla każdego – wyznała Sara James w informacji towarzyszącej premierze singla.

Mimo że piosenki Sary mają wiele milionów odtworzeń na Spotify, a jej Instagram obserwują setki tysięcy fanów, droga młodej artystki obfitowała nie tylko w liczne sukcesy artystyczne. Sara musiała też radzić sobie z krzywdzącym ocenami, często też hejtem – nie tylko w wymiarze artystycznym. Jako córka Polki i Nigeryjczyka Sara doświadczyła też hejtu ze względu na wygląd, co – jak sama przyznaje – miało negatywny wpływ na jej samoocenę i akceptację własnego ciała.

To właśnie tej składowej dobrostanu psychicznego dotyka najnowszy spot Rossmanna. Sara James jest w nim idealną przewodniczką: jako wiarygodna ambasadorka troski o zdrowie psychiczne i samoakceptację w pokoleniu nastolatek, Sara jest ważnym głosem nie tylko dla identyfikujących się z nią fanek.

Obok Sary w spocie Rossmanna pojawiają się też młodzi debiutanci, poproszeni o opowiedzenie własnymi słowami o tym, za co kochają, lubią lub po prostu doceniają swoje ciało. Seria ich pozornie małych gestów i prostych, szczerych słów niesie ważny autentyczny przekaz: „Twoje ciało jest twoim domem. Pokochaj je. Pokochaj siebie” – podkreśla Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
23.12.2024 08:05
Birkenstock wprowadził produkty pielęgnacyjne do stóp
Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje gamę produktów do pielęgnacji stópfot. mat.prasowe

Renomowany niemiecki producent obuwia postanowił w tym roku poszerzyć swoją ofertę o gamę sześciu produktów, przeznaczonych do pielęgnacji stóp.

BIrkenstock, opierając się na swoim długoletnim dziedzictwie w zakresie produkcji zdrowego obuwia (początki firmy sięgają 1774 roku) zdecydował się na innowacyjne poszerzenie swojej oferty o całą gamę produktów do pielęgnacji stóp.

Jak podkreślają przedstawiciele niemieckiej firmy, nowa linia produktów stanowi zwieńczenie kilku lat badań i ma na celu „harmonijne połączenie aktywnej regeneracji i luksusu”. Produkty (kremy i peelingi) zostały przygotowane tak, aby nie tylko rozwiązywały problemy stóp, ale jednocześnie były przyjemne dla zmysłów poprzez swoje formuły, tekstury czy zapach. 

Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje takie produkty, jak relaksujące sole do kąpieli, wygładzający pumeks, złuszczający peeling do stóp, odżywczy balsam, lotion łagodzący zmęczenie nóg i stóp, a także wyciszający, relaksujący suchy olejek.

Birkenstock zapewnia, że rozszerzenie oferty ma na celu zapewnienie klientom holistycznego dobrego samopoczucia, a także chodzenie “w zgodzie z naturą”.

Każdy z produktów został stworzony na bazie naturalnych olejków eterycznych - m.in. z drzewa cedrowego, paczuli, pomarańczy, cyprysu, petitgrain czy bergamotki.

Design opakowań jest z założenia prosty i minimalistyczny. Aluminiowe tubki oraz szklane butelki są wykonane w stu procentach z surowców z recyklingu oraz nadających się w pełni do ponownego przetworzenia.

Birkenstock, światowa ikona rynku mody, słynie z wysokiej jakości ergonomicznego, zdrowego obuwia (głównie klapek i sandałów), a także z kładzenia nacisku na wygodę, zrównoważony rozwój i ponadczasowy styl.

Czytaj też: Birkenstock rozwija się na rynku naturalnych produktów do pielęgnacji skóry

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 11:07