StoryEditor
Ciało
28.11.2024 11:50

Humitopic obiecuje regenerację skóry atopowej i łuszczycowej w 4 tygodnie

Humitopic obiecuje regenerację skóry atopowej i łuszczycowej w 4 tygodnie / Materiał Partnera

„Balsam regeneruje skórę w 4 tygodnie” – tak brzmi hasło marki widoczne w prowadzonej właśnie kampanii outdoorowej.

Billboardy, autobusy i citylighty, które można spotkać w największych polskich miastach odzwierciedlają misję marki skierowaną do osób ze skórą suchą, wrażliwą, a także atopową i łuszczycową. W nowej, aktualnej kampanii marka Humitopic obrała kierunek, w którym nie obiecuje gruszek na wierzbie. Nie znajdziecie w niej tzw. marketingowej ściemy, gdzie efekty po zastosowaniu są widoczne natychmiast. Jest za to solidna gwarancja poparta badaniami aplikacyjnymi oraz dermatologicznymi: Twoja skóra zregeneruje się w 4 tygodnie.

Estetyczna impresja czy jakość życia?

Wszyscy pragniemy oczarowywać nieskazitelną cerą i wzbudzać podziw niegasnącym z wiekiem powabem. Dlatego na rynku kosmetycznym mnóstwo jest kosmetyków przeciwzmarszczkowych, ujędrniających, nawilżających czy regenerujących. Są jednak osoby zmagające się z łuszczycą czy atopowym zapaleniem skóry, dla których używanie kosmetyków to nie tylko kwestia estetycznej impresji. To poważna sprawa mająca istotny wpływ na jakość życia i codzienne funkcjonowanie. Nieodpowiednio dobrane preparaty kosmetyczne mogą prowadzić nie tylko do dyskomfortu, ale nawet do prawdziwego cierpienia. To właśnie z myślą o skórze atopowej, łuszczycowej, poddawanej zabiegom kosmetologicznym czy po prostu przesuszonej i wrażliwej powstały dermokosmetyki Humitopic. Głęboko nawilżają, zmniejszają zaczerwienienia, podrażnienia, łagodzą swędzenie, a przede wszystkim realnie pomagają skórze zregenerować się w 4 tygodnie.

image
Materiał Partnera

Innowacyjne zastosowanie węgla z misją niesienia ulgi

Warto podkreślić, że spółka Coalab (właściciel marki) zajmuje się innowacyjnym zastosowaniem węgla brunatnego, stąd również wynika unikatowość linii Humitopic. Jako pierwsi w Polsce zastosowali w swoich dermokosmetykach substancje humusowe, które swoją autorską metodą ekstrahują z leonardytu. Dlaczego te substancje są takie wyjątkowe? Możecie poczytać TUTAJ

Humitopic pojawił się na rynku z końcem 2022 roku. Aktualnie trwa kampania świadomościowa marki zarówno na nośnikach OOH, jak i w kampaniach digitalowych, m.in. w serwisie Niebieskie Pudełko oraz social mediach. Linia dermokosmetyków Humitopic została doceniona w tym roku przez jurorów Pereł Rynku a także przez pacjentów i opiekunów Polskiego Towarzystwa Chorób Atopowych zdobywając miejsce w rankingu Top Emolienty 2024. Skuteczność dermokosmetyków Humitopic wielokrotnie potwierdzana przez użytkowników oraz deklaracje oparte na rzetelnej wiedzy i badaniach sprawiają, że zainteresowanie marką na rynku stale rośnie.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
13.01.2025 15:02
Sara James twarzą najnowszej kampanii Rossmanna o samoakceptacji

Największa w Polsce sieć drogerii połączyła siły z artystką młodego pokolenia, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.

Jak przypomina Rossmann, w ubiegłym roku w misję sieci, mówiącej o wspieraniu i pomaganiu kochać siebie na co dzień, włączyli się m.in. aktorka Maja Ostaszewska były piłkarz Kuba Błaszczykowski. Spoty z ich udziałem zostały bardzo ciepło przyjęte.

Ten ważny, pozytywny przekaz kierujemy także do pokolenia nastolatek i nastolatków. Rossmann chce im życzliwie towarzyszyć podczas budowania rytuałów higienicznych i pielęgnacyjnych oraz poszukiwania własnego looku, czy zabawy z makijażem. Tak, aby akceptowali i doceniali swoją wyjątkowość, dobrze się czuli ze sobą i w swoim ciele. I właśnie w tym wspiera nas w najnowszym spocie Sara James – wyjaśnia Rossmann.

W listopadzie ukazała się piosenka „Psycho”, zapowiadająca debiutancki album Sary. Artystka wyjaśniała wówczas, że to dla niej wyjątkowo osobisty utwór, dla którego inspiracją były jej własne doświadczenia, związane z tematem zdrowia psychicznego.

Będąc młodą osobą trzeba stawić czoła dużej presji, np. bycia porównywanym z kimś innym czy byciu pod presją spełnienia oczekiwań rodziców, nauczycieli czy swoich własnych. Czasami staje się to przytłaczające, nie tylko dla młodszych pokoleń, ale dla każdego – wyznała Sara James w informacji towarzyszącej premierze singla.

Mimo że piosenki Sary mają wiele milionów odtworzeń na Spotify, a jej Instagram obserwują setki tysięcy fanów, droga młodej artystki obfitowała nie tylko w liczne sukcesy artystyczne. Sara musiała też radzić sobie z krzywdzącym ocenami, często też hejtem – nie tylko w wymiarze artystycznym. Jako córka Polki i Nigeryjczyka Sara doświadczyła też hejtu ze względu na wygląd, co – jak sama przyznaje – miało negatywny wpływ na jej samoocenę i akceptację własnego ciała.

To właśnie tej składowej dobrostanu psychicznego dotyka najnowszy spot Rossmanna. Sara James jest w nim idealną przewodniczką: jako wiarygodna ambasadorka troski o zdrowie psychiczne i samoakceptację w pokoleniu nastolatek, Sara jest ważnym głosem nie tylko dla identyfikujących się z nią fanek.

Obok Sary w spocie Rossmanna pojawiają się też młodzi debiutanci, poproszeni o opowiedzenie własnymi słowami o tym, za co kochają, lubią lub po prostu doceniają swoje ciało. Seria ich pozornie małych gestów i prostych, szczerych słów niesie ważny autentyczny przekaz: „Twoje ciało jest twoim domem. Pokochaj je. Pokochaj siebie” – podkreśla Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
23.12.2024 08:05
Birkenstock wprowadził produkty pielęgnacyjne do stóp
Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje gamę produktów do pielęgnacji stópfot. mat.prasowe

Renomowany niemiecki producent obuwia postanowił w tym roku poszerzyć swoją ofertę o gamę sześciu produktów, przeznaczonych do pielęgnacji stóp.

BIrkenstock, opierając się na swoim długoletnim dziedzictwie w zakresie produkcji zdrowego obuwia (początki firmy sięgają 1774 roku) zdecydował się na innowacyjne poszerzenie swojej oferty o całą gamę produktów do pielęgnacji stóp.

Jak podkreślają przedstawiciele niemieckiej firmy, nowa linia produktów stanowi zwieńczenie kilku lat badań i ma na celu „harmonijne połączenie aktywnej regeneracji i luksusu”. Produkty (kremy i peelingi) zostały przygotowane tak, aby nie tylko rozwiązywały problemy stóp, ale jednocześnie były przyjemne dla zmysłów poprzez swoje formuły, tekstury czy zapach. 

Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje takie produkty, jak relaksujące sole do kąpieli, wygładzający pumeks, złuszczający peeling do stóp, odżywczy balsam, lotion łagodzący zmęczenie nóg i stóp, a także wyciszający, relaksujący suchy olejek.

Birkenstock zapewnia, że rozszerzenie oferty ma na celu zapewnienie klientom holistycznego dobrego samopoczucia, a także chodzenie “w zgodzie z naturą”.

Każdy z produktów został stworzony na bazie naturalnych olejków eterycznych - m.in. z drzewa cedrowego, paczuli, pomarańczy, cyprysu, petitgrain czy bergamotki.

Design opakowań jest z założenia prosty i minimalistyczny. Aluminiowe tubki oraz szklane butelki są wykonane w stu procentach z surowców z recyklingu oraz nadających się w pełni do ponownego przetworzenia.

Birkenstock, światowa ikona rynku mody, słynie z wysokiej jakości ergonomicznego, zdrowego obuwia (głównie klapek i sandałów), a także z kładzenia nacisku na wygodę, zrównoważony rozwój i ponadczasowy styl.

Czytaj też: Birkenstock rozwija się na rynku naturalnych produktów do pielęgnacji skóry

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. luty 2025 22:12