StoryEditor
Ciało
28.11.2024 11:50

Humitopic obiecuje regenerację skóry atopowej i łuszczycowej w 4 tygodnie

Humitopic obiecuje regenerację skóry atopowej i łuszczycowej w 4 tygodnie / Materiał Partnera

„Balsam regeneruje skórę w 4 tygodnie” – tak brzmi hasło marki widoczne w prowadzonej właśnie kampanii outdoorowej.

Billboardy, autobusy i citylighty, które można spotkać w największych polskich miastach odzwierciedlają misję marki skierowaną do osób ze skórą suchą, wrażliwą, a także atopową i łuszczycową. W nowej, aktualnej kampanii marka Humitopic obrała kierunek, w którym nie obiecuje gruszek na wierzbie. Nie znajdziecie w niej tzw. marketingowej ściemy, gdzie efekty po zastosowaniu są widoczne natychmiast. Jest za to solidna gwarancja poparta badaniami aplikacyjnymi oraz dermatologicznymi: Twoja skóra zregeneruje się w 4 tygodnie.

Estetyczna impresja czy jakość życia?

Wszyscy pragniemy oczarowywać nieskazitelną cerą i wzbudzać podziw niegasnącym z wiekiem powabem. Dlatego na rynku kosmetycznym mnóstwo jest kosmetyków przeciwzmarszczkowych, ujędrniających, nawilżających czy regenerujących. Są jednak osoby zmagające się z łuszczycą czy atopowym zapaleniem skóry, dla których używanie kosmetyków to nie tylko kwestia estetycznej impresji. To poważna sprawa mająca istotny wpływ na jakość życia i codzienne funkcjonowanie. Nieodpowiednio dobrane preparaty kosmetyczne mogą prowadzić nie tylko do dyskomfortu, ale nawet do prawdziwego cierpienia. To właśnie z myślą o skórze atopowej, łuszczycowej, poddawanej zabiegom kosmetologicznym czy po prostu przesuszonej i wrażliwej powstały dermokosmetyki Humitopic. Głęboko nawilżają, zmniejszają zaczerwienienia, podrażnienia, łagodzą swędzenie, a przede wszystkim realnie pomagają skórze zregenerować się w 4 tygodnie.

image
Materiał Partnera

Innowacyjne zastosowanie węgla z misją niesienia ulgi

Warto podkreślić, że spółka Coalab (właściciel marki) zajmuje się innowacyjnym zastosowaniem węgla brunatnego, stąd również wynika unikatowość linii Humitopic. Jako pierwsi w Polsce zastosowali w swoich dermokosmetykach substancje humusowe, które swoją autorską metodą ekstrahują z leonardytu. Dlaczego te substancje są takie wyjątkowe? Możecie poczytać TUTAJ

Humitopic pojawił się na rynku z końcem 2022 roku. Aktualnie trwa kampania świadomościowa marki zarówno na nośnikach OOH, jak i w kampaniach digitalowych, m.in. w serwisie Niebieskie Pudełko oraz social mediach. Linia dermokosmetyków Humitopic została doceniona w tym roku przez jurorów Pereł Rynku a także przez pacjentów i opiekunów Polskiego Towarzystwa Chorób Atopowych zdobywając miejsce w rankingu Top Emolienty 2024. Skuteczność dermokosmetyków Humitopic wielokrotnie potwierdzana przez użytkowników oraz deklaracje oparte na rzetelnej wiedzy i badaniach sprawiają, że zainteresowanie marką na rynku stale rośnie.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
23.12.2024 08:05
Birkenstock wprowadził produkty pielęgnacyjne do stóp
Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje gamę produktów do pielęgnacji stópfot. mat.prasowe

Renomowany niemiecki producent obuwia postanowił w tym roku poszerzyć swoją ofertę o gamę sześciu produktów, przeznaczonych do pielęgnacji stóp.

BIrkenstock, opierając się na swoim długoletnim dziedzictwie w zakresie produkcji zdrowego obuwia (początki firmy sięgają 1774 roku) zdecydował się na innowacyjne poszerzenie swojej oferty o całą gamę produktów do pielęgnacji stóp.

Jak podkreślają przedstawiciele niemieckiej firmy, nowa linia produktów stanowi zwieńczenie kilku lat badań i ma na celu „harmonijne połączenie aktywnej regeneracji i luksusu”. Produkty (kremy i peelingi) zostały przygotowane tak, aby nie tylko rozwiązywały problemy stóp, ale jednocześnie były przyjemne dla zmysłów poprzez swoje formuły, tekstury czy zapach. 

Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje takie produkty, jak relaksujące sole do kąpieli, wygładzający pumeks, złuszczający peeling do stóp, odżywczy balsam, lotion łagodzący zmęczenie nóg i stóp, a także wyciszający, relaksujący suchy olejek.

Birkenstock zapewnia, że rozszerzenie oferty ma na celu zapewnienie klientom holistycznego dobrego samopoczucia, a także chodzenie “w zgodzie z naturą”.

Każdy z produktów został stworzony na bazie naturalnych olejków eterycznych - m.in. z drzewa cedrowego, paczuli, pomarańczy, cyprysu, petitgrain czy bergamotki.

Design opakowań jest z założenia prosty i minimalistyczny. Aluminiowe tubki oraz szklane butelki są wykonane w stu procentach z surowców z recyklingu oraz nadających się w pełni do ponownego przetworzenia.

Birkenstock, światowa ikona rynku mody, słynie z wysokiej jakości ergonomicznego, zdrowego obuwia (głównie klapek i sandałów), a także z kładzenia nacisku na wygodę, zrównoważony rozwój i ponadczasowy styl.

Czytaj też: Birkenstock rozwija się na rynku naturalnych produktów do pielęgnacji skóry

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
14.12.2024 20:59
Pielęgnacja dłoni w chłodniejsze dni dzięki mocy ziół
W skład Patchouli Mood wchodzą dwa produkty: odżywczy i nawilżający krem do rąk, a także delikatne, naturalne mydłomat.prasowe

Jesień i zima to czas wyjątkowej troski o dłonie – temperatura spada, a wiatr i wilgoć narażają naszą skóra na przesuszenie i podrażnienia. Handy Lab. prezentuje nową linię produktową ze składem, który odpowiada na potrzeby skóry dłoni szczególnie w tym wymagającym okresie.

Nowa linia Patchuli Mood to nowa kompozycja zapachowa i nowy, pastelowy kolor opakowań. Jeśli chodzi o skład tej linii kosmetyków do mycia i pielęgnacji dłoni, to otrzymujemy tam kompleks ziół oraz wyciąg z paczuli oraz wetywerii, mających działanie nawilżające, odprężające i relaksujące. 

Nowa linia, nowe składy, nowe działanie i kolory to przedsmak nowości, które Handy Lab. przedstawi już w pierwszym kwartale 2025 roku – zapowiada Iwona Wójcik, założycielka marki.

Unikalne połączenie naturalnych składników ziołowych, w tym aromatycznej paczuli, gwarantuje intensywną regenerację, nawilżenie i ochronę skóry dłoni w chłodniejsze dni. W skład wchodzą produkty bogate w 99 proc. składników pochodzenia naturalnego, takich jak sok z aloesu, arnika, szałwia i rozmaryn, które działają kojąco i łagodząco na skórę, a także wspomniany, odżywczy olejek z paczuli, znany ze swoich właściwości nawilżających i regenerujących. 

Nowością jest także kolor – ziołowa linia wyróżnia się od poprzedniej (białej linii White Moon) subtelnym, pastelowym odcieniem miętowej zieleni na opakowaniach. 

Paczula o charakterystycznym, ciepłym i ziemistym zapachu, to jeden z kluczowych składników nowej linii. Właściwości aromaterapeutyczne paczuli działają relaksująco, wprowadzając w spokojny nastrój, jednocześnie głęboko odżywiając i regenerując skórę dłoni. Składniki takie jak aloes dodatkowo nawilżają i łagodzą, a także posiadają właściwości przeciwstarzeniowe. Z kolei rozmaryn działa antybakteryjnie, poprawia krążenie i dotlenia delikatną skórę dłoni, a także poprawia jej koloryt. 

Naturalne formuły kosmetyków z nowej linii są wolne od parabenów i sztucznych barwników, co czyni je bezpiecznymi nawet dla najbardziej wymagającej skóry. 

W skład Patchouli Mood wchodzą dwa produkty: odżywczy i nawilżający krem do rąk, a także delikatne, naturalne mydło. 

Handy Lab. nieustannie rozwija swoje portfolio, planując wprowadzenie nowych linii oraz (już niebawem) kolejnej kategorii produktów, które będą odpowiadać na potrzeby klientów i zaskakiwać ich nowoczesnym podejściem do pielęgnacji. 

Handy Lab. jest marką polską, specjalizującą się w produktach pielęgnacyjnych do dłoni. Marce udało się wejść do sieci drogeryjnych, mając w portfolio zaledwie jeden rodzaj produktów – maski do rąk, zamknięte w jednorazowych rękawiczkach. Od nich wszystko się zaczęło. 

Czytaj też: Zestawy prezentowe na święta 2024 – podaruj bliskim trochę piękna!

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. styczeń 2025 14:05