StoryEditor
Ciało
30.05.2023 00:00

Holify – nowa wegańska marka utrzymana w duchu minimalizmu

Kosmetyki Holify zawierają ekstrakty z roślin. Pielęgnują, chronią i regenerują skórę. Są bezpieczne dla dzieci i dla kobiet w ciąży / fot. materiały prasowe
Holify to nowa marka kosmetyczna odpowiadająca na najbardziej gorące trendy. Naturalne produkty pielęgnacyjne mają wegańskie składy, a ich opakowania przeznaczone są do recyklingu. Kosmetyki są delikatne i pięknie pachną. Może je stosować cała rodzina.

Holify to marka kosmetyczna oferująca naturalne produkty pielęgnacyjne dla całej rodziny. Ich formuły stworzone są z naturalnych składników wysokiej jakości. Kosmetyki Holify mają wegańskie składy i przy ich produkcji nie ucierpiały zwierzęta #crueltyfree. Delikatne zapachy kosmetyków sprawiają, że używanie ich jest prawdziwą przyjemnością. Produkty są bezpieczne dla kobiet w ciąży i dla dzieci.  

Naturalne składy i opakowania przyjazne dla środowiska

Formuły produktów zostały oparte na bardzo ciekawych składnikach odżywczych. W żelu pod prysznic z serii nawilżającej „błękitnej” zawarto ekstrakt z niebieskiej stokrotki oraz betainę dzięki którym produkt działa kojąco, intensywnie nawilżająco oraz wzmacnia barierę ochronną skóry. Balsam z tej serii również zawiera ekstrakt z niebieskiej stokrotki oraz dodatkowo został wzbogacony o trehalozę, która regeneruje, odżywia oraz chroni skórę przed nadmierną utratą wilgoci.

Żel pod prysznic z serii regenerującej „fioletowej” zawiera beatainę oraz wyciąg z kwiatu elfów, które nawilżają, koją, pobudzają regenerację, zapobiegają starzeniu się skóry, a dodatkowo nie powodują podrażnień. Balsam do ciała również zawiera wyciąg z kwiatu elfów oraz dodatkowo alantoinę. Dzięki tym składnikom balsam zapewnia działanie regenerujące, wygładzające, wzmacniające barierę ochronną, odżywiające, zmiękczające, zwiększające elastyczność oraz zapobiegające starzeniu się skóry.

Ostatnia seria energetyzująca „żółta” również obejmuje żel pod prysznic i balsam. Pierwszy z tych produktów zawiera olejek pomarańczowy oraz kumkwat, dzięki tym składnikom wykazuje świetne działanie oczyszczające, a ponadto dodaje skórze energii, chroni ją przed utratą wilgoci oraz pomaga zwalczyć oznaki zmęczenia. Natomiast balsam dodatkowo zawiera masło shea oraz oliwę z oliwek. Świetnie skomponowany skład dodaje skórze blasku, odżywia ją, zmiękcza oraz zwiększa jej elastyczność.

Uwagę przyciągają oryginalne opakowania produktów. Mają nie tylko ciekawe formy i design, ale wykonane są z materiałów nadających się do recyklingu #dbajmyoplanetę. Opakowania produktów wyposażone są w wygodne pompki, ułatwiające sterylną aplikację produktów. Kolorowe buteleczki ułatwiają wybranie najbardziej interesującej nas linii.

Minimalizm świadome decyzje z myślą o planecie  

Marka Holify zachęca do odpowiedzialnego myślenia o środowisku i wprowadzania nawyków, które pozwolą nam pozostawić planetę w dobrej kondycji dla przyszłych pokoleń. Trendem, na który wskazują twórcy marki jest minimalizm: – Holify pomoże Ci wprowadzić minimalizm do swojego życia. Co to oznacza? Minimalistyczne podejście to spowolnienie tempa życia po to, aby mieć chwilę na zastanowienie się, czego tak naprawdę potrzebujemy. Dzięki takim chwilom refleksji będziesz w stanie podejmować bardziej świadome decyzje – dobre dla Ciebie i dla planety – zwracają się do konsumentów.

Świadome zakupy mają bezpośrednie przełożenie na to co kupujemy, w jakich ilościach, a potem na to, ile produkujemy odpadów. – Postępując w duchu minimalizmu ograniczamy kupowanie nieprzydatnych produktów, wyrzucanie niezużytych kosmetyków i zastępowanie ich nowymi – podkreślają twórcy marki. Stosowanie jednego produktu przez całą rodzinę minimalizuje takie praktyki – produkty są zużywane szybciej (nie mają czasu się znudzić) a opakowania są całkowicie opróżniane.

Kosmetyki można kupić w Rossmannie i w drogeriach internetowych.

Artykuł sponsorowany
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
13.01.2025 15:02
Sara James twarzą najnowszej kampanii Rossmanna o samoakceptacji

Największa w Polsce sieć drogerii połączyła siły z artystką młodego pokolenia, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.

Jak przypomina Rossmann, w ubiegłym roku w misję sieci, mówiącej o wspieraniu i pomaganiu kochać siebie na co dzień, włączyli się m.in. aktorka Maja Ostaszewska były piłkarz Kuba Błaszczykowski. Spoty z ich udziałem zostały bardzo ciepło przyjęte.

Ten ważny, pozytywny przekaz kierujemy także do pokolenia nastolatek i nastolatków. Rossmann chce im życzliwie towarzyszyć podczas budowania rytuałów higienicznych i pielęgnacyjnych oraz poszukiwania własnego looku, czy zabawy z makijażem. Tak, aby akceptowali i doceniali swoją wyjątkowość, dobrze się czuli ze sobą i w swoim ciele. I właśnie w tym wspiera nas w najnowszym spocie Sara James – wyjaśnia Rossmann.

W listopadzie ukazała się piosenka „Psycho”, zapowiadająca debiutancki album Sary. Artystka wyjaśniała wówczas, że to dla niej wyjątkowo osobisty utwór, dla którego inspiracją były jej własne doświadczenia, związane z tematem zdrowia psychicznego.

Będąc młodą osobą trzeba stawić czoła dużej presji, np. bycia porównywanym z kimś innym czy byciu pod presją spełnienia oczekiwań rodziców, nauczycieli czy swoich własnych. Czasami staje się to przytłaczające, nie tylko dla młodszych pokoleń, ale dla każdego – wyznała Sara James w informacji towarzyszącej premierze singla.

Mimo że piosenki Sary mają wiele milionów odtworzeń na Spotify, a jej Instagram obserwują setki tysięcy fanów, droga młodej artystki obfitowała nie tylko w liczne sukcesy artystyczne. Sara musiała też radzić sobie z krzywdzącym ocenami, często też hejtem – nie tylko w wymiarze artystycznym. Jako córka Polki i Nigeryjczyka Sara doświadczyła też hejtu ze względu na wygląd, co – jak sama przyznaje – miało negatywny wpływ na jej samoocenę i akceptację własnego ciała.

To właśnie tej składowej dobrostanu psychicznego dotyka najnowszy spot Rossmanna. Sara James jest w nim idealną przewodniczką: jako wiarygodna ambasadorka troski o zdrowie psychiczne i samoakceptację w pokoleniu nastolatek, Sara jest ważnym głosem nie tylko dla identyfikujących się z nią fanek.

Obok Sary w spocie Rossmanna pojawiają się też młodzi debiutanci, poproszeni o opowiedzenie własnymi słowami o tym, za co kochają, lubią lub po prostu doceniają swoje ciało. Seria ich pozornie małych gestów i prostych, szczerych słów niesie ważny autentyczny przekaz: „Twoje ciało jest twoim domem. Pokochaj je. Pokochaj siebie” – podkreśla Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
23.12.2024 08:05
Birkenstock wprowadził produkty pielęgnacyjne do stóp
Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje gamę produktów do pielęgnacji stópfot. mat.prasowe

Renomowany niemiecki producent obuwia postanowił w tym roku poszerzyć swoją ofertę o gamę sześciu produktów, przeznaczonych do pielęgnacji stóp.

BIrkenstock, opierając się na swoim długoletnim dziedzictwie w zakresie produkcji zdrowego obuwia (początki firmy sięgają 1774 roku) zdecydował się na innowacyjne poszerzenie swojej oferty o całą gamę produktów do pielęgnacji stóp.

Jak podkreślają przedstawiciele niemieckiej firmy, nowa linia produktów stanowi zwieńczenie kilku lat badań i ma na celu „harmonijne połączenie aktywnej regeneracji i luksusu”. Produkty (kremy i peelingi) zostały przygotowane tak, aby nie tylko rozwiązywały problemy stóp, ale jednocześnie były przyjemne dla zmysłów poprzez swoje formuły, tekstury czy zapach. 

Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje takie produkty, jak relaksujące sole do kąpieli, wygładzający pumeks, złuszczający peeling do stóp, odżywczy balsam, lotion łagodzący zmęczenie nóg i stóp, a także wyciszający, relaksujący suchy olejek.

Birkenstock zapewnia, że rozszerzenie oferty ma na celu zapewnienie klientom holistycznego dobrego samopoczucia, a także chodzenie “w zgodzie z naturą”.

Każdy z produktów został stworzony na bazie naturalnych olejków eterycznych - m.in. z drzewa cedrowego, paczuli, pomarańczy, cyprysu, petitgrain czy bergamotki.

Design opakowań jest z założenia prosty i minimalistyczny. Aluminiowe tubki oraz szklane butelki są wykonane w stu procentach z surowców z recyklingu oraz nadających się w pełni do ponownego przetworzenia.

Birkenstock, światowa ikona rynku mody, słynie z wysokiej jakości ergonomicznego, zdrowego obuwia (głównie klapek i sandałów), a także z kładzenia nacisku na wygodę, zrównoważony rozwój i ponadczasowy styl.

Czytaj też: Birkenstock rozwija się na rynku naturalnych produktów do pielęgnacji skóry

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 07:47