StoryEditor
Ciało
22.06.2018 00:00

Czas na ujędrnianie!

Kosmetyki funkcyjne, ujędrniające, wyszczuplające sprzedają się przez cały rok, ale zdecydowanie najlepiej wiosną. To już najwyższy czas, by zadbać o ich szeroką reprezentację na półce. Klientki marzące o idealnej sylwetce na lato będą poszukiwać kolejnych, skutecznych nowości.

Kto kupuje?

Preparaty ujędrniające i antycellulitowe kierowane są głównie do kobiet. Największe zainteresowanie produktami z tej kategorii występuje wiosną, kiedy zaczynają się przygotowania do sezonu bikini. Sprzedaż kosmetyków ujędrniających poza sezonem utrzymuje się na stałym poziomie.

Krótkie życie produktów

Segment tego typu produktów do pielęgnacji ciała cechuje duża rotacja. W drodze do wymarzonej sylwetki klientki bardzo często zmieniają stosowane preparaty i poszukują nowych rozwiązań w nadziei, że kolejna propozycja na rynku szybko zapewni widoczne efekty pielęgnacyjne. Z tego powodu ta grupa produktów charakteryzuje się tak krótkim życiem na sklepowych półkach. To efekt tego, że konsumenci nie postrzegają kosmetyków jako jednego z elementów kompleksowej pielęgnacji, ale poszukują szybkiego sposobu na poprawę wyglądu skóry. Jednak to systematyczność, wytrwałość i właśnie całościowe podejście mogą zagwarantować upragnione efekty. Kosmetyki wspomagają szersze, uzupełniające się i niezbędne działania: odpowiednią dietę i ćwiczenia, zabiegi pielęgnacyjne. Ich stosowanie wymaga też regularności i czasu.

Specjalizacja, ale też wielozadaniowość

Od kilku lat obserwujemy zmianę w charakterze produktów ujędrniających i antycellulitowych. Pojawiły się preparaty specjalistyczne, ukierunkowane na konkretny problem, np. cellulit, rozstępy, czy część ciała – biust, uda, brzuch itp. Pojawił się też silny aspekt fit & health, czyli preparaty bezpośrednio wspomagające ćwiczenia. Dobrym przykładem są żele marki Ziaja o działaniu rozgrzewającym i chłodzącym, przeznaczone do aktywnej pielęgnacji podczas aktywności fizycznej. Tego typu produkty zyskują coraz większe grono użytkowników i wskazują na rosnącą świadomość tak ważnej spójności działań, których efektem będzie uzyskanie wymarzonej sylwetki i pięknej skóry.

Ciekawym trendem jest również wielozadaniowość preparatów. Obok działania wyszczuplającego mają one również inne właściwości, np. brązujące. Z drugiej strony standardowe kosmetyki pielęgnacyjne, takie jak peelingi czy oliwki do masażu, dzięki dodatkowym substancjom aktywnym zyskują dodatkowe działanie antycellulitowe czy ujędrniające.

Efekt ma być szybki

W tym segmencie chyba najbardziej widoczne jest to, że klienci poszukują preparatów przynoszących efekty w maksymalnie krótkim czasie. Ziaja podjęła to wyzwanie, oferując serię Multimodeling. Linia obejmuje preparaty ukierunkowane na wyszczuplanie, redukcję cellulitu, rozstępów i rozszerzonych naczynek, a także zwiększenie elastyczności, nawilżenia oraz jędrności skóry. Z zaproponowanych preparatów pielęgnacyjnych największym zainteresowaniem cieszy się przede wszystkim ekspresowe serum do ciała antycellulitowe.  

Naturalne składniki

Przy tworzeniu receptur kosmetyków ujędrniających poszukiwane są przede wszystkim substancje o udowodnionej, wysokiej skuteczności antycellulitowej oraz poprawiające dynamizm mikrokrążenia. Najczęściej są to naturalne wyciągi i aktywne kompleksy roślinne. W serii Multimodeling wykorzystaliśmy m.in. forskolinę z pokrzywy, kapsaicynę z papryki cayenne, kompleks wyciągów z morszczynu, bluszczu, gorzkiej pomarańczy i rozmarynu oraz morskie algi. 

Joanna Kowalczuk, kierownik działu marketingu, Ziaja

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
13.01.2025 15:02
Sara James twarzą najnowszej kampanii Rossmanna o samoakceptacji

Największa w Polsce sieć drogerii połączyła siły z artystką młodego pokolenia, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.

Jak przypomina Rossmann, w ubiegłym roku w misję sieci, mówiącej o wspieraniu i pomaganiu kochać siebie na co dzień, włączyli się m.in. aktorka Maja Ostaszewska były piłkarz Kuba Błaszczykowski. Spoty z ich udziałem zostały bardzo ciepło przyjęte.

Ten ważny, pozytywny przekaz kierujemy także do pokolenia nastolatek i nastolatków. Rossmann chce im życzliwie towarzyszyć podczas budowania rytuałów higienicznych i pielęgnacyjnych oraz poszukiwania własnego looku, czy zabawy z makijażem. Tak, aby akceptowali i doceniali swoją wyjątkowość, dobrze się czuli ze sobą i w swoim ciele. I właśnie w tym wspiera nas w najnowszym spocie Sara James – wyjaśnia Rossmann.

W listopadzie ukazała się piosenka „Psycho”, zapowiadająca debiutancki album Sary. Artystka wyjaśniała wówczas, że to dla niej wyjątkowo osobisty utwór, dla którego inspiracją były jej własne doświadczenia, związane z tematem zdrowia psychicznego.

Będąc młodą osobą trzeba stawić czoła dużej presji, np. bycia porównywanym z kimś innym czy byciu pod presją spełnienia oczekiwań rodziców, nauczycieli czy swoich własnych. Czasami staje się to przytłaczające, nie tylko dla młodszych pokoleń, ale dla każdego – wyznała Sara James w informacji towarzyszącej premierze singla.

Mimo że piosenki Sary mają wiele milionów odtworzeń na Spotify, a jej Instagram obserwują setki tysięcy fanów, droga młodej artystki obfitowała nie tylko w liczne sukcesy artystyczne. Sara musiała też radzić sobie z krzywdzącym ocenami, często też hejtem – nie tylko w wymiarze artystycznym. Jako córka Polki i Nigeryjczyka Sara doświadczyła też hejtu ze względu na wygląd, co – jak sama przyznaje – miało negatywny wpływ na jej samoocenę i akceptację własnego ciała.

To właśnie tej składowej dobrostanu psychicznego dotyka najnowszy spot Rossmanna. Sara James jest w nim idealną przewodniczką: jako wiarygodna ambasadorka troski o zdrowie psychiczne i samoakceptację w pokoleniu nastolatek, Sara jest ważnym głosem nie tylko dla identyfikujących się z nią fanek.

Obok Sary w spocie Rossmanna pojawiają się też młodzi debiutanci, poproszeni o opowiedzenie własnymi słowami o tym, za co kochają, lubią lub po prostu doceniają swoje ciało. Seria ich pozornie małych gestów i prostych, szczerych słów niesie ważny autentyczny przekaz: „Twoje ciało jest twoim domem. Pokochaj je. Pokochaj siebie” – podkreśla Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
23.12.2024 08:05
Birkenstock wprowadził produkty pielęgnacyjne do stóp
Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje gamę produktów do pielęgnacji stópfot. mat.prasowe

Renomowany niemiecki producent obuwia postanowił w tym roku poszerzyć swoją ofertę o gamę sześciu produktów, przeznaczonych do pielęgnacji stóp.

BIrkenstock, opierając się na swoim długoletnim dziedzictwie w zakresie produkcji zdrowego obuwia (początki firmy sięgają 1774 roku) zdecydował się na innowacyjne poszerzenie swojej oferty o całą gamę produktów do pielęgnacji stóp.

Jak podkreślają przedstawiciele niemieckiej firmy, nowa linia produktów stanowi zwieńczenie kilku lat badań i ma na celu „harmonijne połączenie aktywnej regeneracji i luksusu”. Produkty (kremy i peelingi) zostały przygotowane tak, aby nie tylko rozwiązywały problemy stóp, ale jednocześnie były przyjemne dla zmysłów poprzez swoje formuły, tekstury czy zapach. 

Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje takie produkty, jak relaksujące sole do kąpieli, wygładzający pumeks, złuszczający peeling do stóp, odżywczy balsam, lotion łagodzący zmęczenie nóg i stóp, a także wyciszający, relaksujący suchy olejek.

Birkenstock zapewnia, że rozszerzenie oferty ma na celu zapewnienie klientom holistycznego dobrego samopoczucia, a także chodzenie “w zgodzie z naturą”.

Każdy z produktów został stworzony na bazie naturalnych olejków eterycznych - m.in. z drzewa cedrowego, paczuli, pomarańczy, cyprysu, petitgrain czy bergamotki.

Design opakowań jest z założenia prosty i minimalistyczny. Aluminiowe tubki oraz szklane butelki są wykonane w stu procentach z surowców z recyklingu oraz nadających się w pełni do ponownego przetworzenia.

Birkenstock, światowa ikona rynku mody, słynie z wysokiej jakości ergonomicznego, zdrowego obuwia (głównie klapek i sandałów), a także z kładzenia nacisku na wygodę, zrównoważony rozwój i ponadczasowy styl.

Czytaj też: Birkenstock rozwija się na rynku naturalnych produktów do pielęgnacji skóry

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 17:49