StoryEditor
Ciało
26.07.2024 13:33

CICASTELA® – wakacyjne SOS dla małych i dużych

CICASTELA® – wakacyjne SOS dla małych i dużych / Materiał Partnera

Wakacyjne aktywności, plażowanie, wędrówki górskimi szlakami czy zabawy na świeżym powietrzu, niosą ze sobą ryzyko otarć, zadrapań i innych drobnych urazów skóry. W takich sytuacjach nieocenioną pomocą okazuje się CICASTELA® – krem regeneracyjny, który doskonale sprawdzi się zarówno u dzieci, jak i dorosłych. O skutecznym sposobie na miejscowe podrażnienia skóry opowiada Weronika Księżak, ekspertka marki Mustela.

- W okresie letnim potrzeby konsumentów wykraczają daleko poza standardową pielęgnację. Otarcia, oparzenia słoneczne czy zadrapania – te tylko z pozoru błahe problemy rodzą konieczność uzupełnienia wakacyjnej kosmetyczki o bezpieczny krem regeneracyjny. CICASTELA® łączy w sobie nowoczesne podejście do pielęgnacji skóry suchej i wrażliwej z efektywnym działaniem potwierdzonym badaniami klinicznymi.

CICASTELA® – delikatność i bezpieczeństwo

CICASTELA® to krem, który dzięki swojej unikalnej formule opartej na naturalnych składnikach (aż 91%), doskonale sprawdza się w pielęgnacji skóry całej rodziny. Swoją skuteczność zawdzięcza połączeniu kilku kluczowych składników:

• Avocado Perseose® - składnika aktywnego, który gwarantuje nawilżenie, a także ochronę bariery skórnej,

• Kwasu Hialuronowego, który przyspiesza procesy regeneracji naskórka,

• Pantenolu zapewniającego ukojenie już po kilku minutach od zastosowania,

• Miedzi i cynku, których duet pozwala natychmiastowo oraz łagodnie oczyścić skórę.

Krem CICASTELA® nie powoduje uczucia pieczenia ani swędzenia, nawet w przypadku poparzeń słonecznych u najmłodszych. Dzięki wysokiej tolerancji, nie wywołuje alergii i może być stosowany w najbardziej delikatnych miejscach, takich jak pachwiny i okolice pieluszkowe. ​​Natychmiastowo i trwale łagodzi uczucie dyskomfortu i pomaga przywrócić skórze balans. Długofalowo pomaga utrzymać równowagę skóry i wzmacnia barierę jej nawilżenia, a skuteczność w zakresie regeneracji uszkodzonego naskórka, potwierdziły badania kliniczne(1)

CICASTELA® – idealne rozwiązanie na wyciągnięcie ręki!

Dzięki szerokiej dystrybucji w aptekach stacjonarnych i internetowych oraz kluczowych sieciach, takich jak Rossmann, Hebe, czy Super-Pharm, CICASTELA® jest dostępna niemal na wyciągnięcie ręki, co czyni ją idealnym kompanem wakacyjnych podróży. Ma to szczególne znaczenie podczas letnich wyjazdów, kiedy często nie mamy dostępu do naszej domowej apteczki. Rodzice mogą mieć pewność, że niezależnie od miejsca urlopowania, znajdą Cicastelę w lokalnych aptekach oraz drogeriach i szybko zapewnią dziecku niezbędną pomoc.

CICASTELA® - przyjazna dla skóry i środowiska

Innowacyjna formuła kremu sprawia, że działa on niczym kojący plasterek, pozwalając pozbyć się zaczerwienienia i przyspieszyć czas gojenia naskórka, a tym samym – umożliwić szybki powrót do wakacyjnych aktywności. Dla dorosłych, którzy prowadzą aktywny tryb życia, krem ten zapewnia skuteczne rozwiązania, a dla dzieci to niezastąpiony towarzysz, przynoszący szybkie ukojenie skórze.

- Wśród zalet produktu warto wymienić jeszcze przemyślane opakowanie – zostało wykonane z kartonu pochodzącego z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony, zadrukowanego tuszem z oleju roślinnego. CICASTELA® to więc kolejna pozycja w naszym portfolio, która potwierdza nasze zobowiązanie do dostarczania najwyższej jakości kosmetyków oraz dowód na zaangażowanie naszej marki w tworzenie produktów, które są dobre zarówno dla skóry, jak i dla przyszłości naszej planety.

 

(1)Regeneracja uszkodzonego naskórka – 98% skuteczności potwierdzonej klinicznie. Redukcja uczucia podrażnienia – 98% skuteczności potwierdzonej klinicznie. Miękka i elastyczna skóra – 96% skuteczności potwierdzonej klinicznie. Badanie kliniczne przeprowadzone pod kontrolą dermatologiczną i pediatryczną na 60 niemowlętach i dzieciach w ciągu 3 tygodni (samoocena rodziców).

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
13.01.2025 15:02
Sara James twarzą najnowszej kampanii Rossmanna o samoakceptacji

Największa w Polsce sieć drogerii połączyła siły z artystką młodego pokolenia, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.

Jak przypomina Rossmann, w ubiegłym roku w misję sieci, mówiącej o wspieraniu i pomaganiu kochać siebie na co dzień, włączyli się m.in. aktorka Maja Ostaszewska były piłkarz Kuba Błaszczykowski. Spoty z ich udziałem zostały bardzo ciepło przyjęte.

Ten ważny, pozytywny przekaz kierujemy także do pokolenia nastolatek i nastolatków. Rossmann chce im życzliwie towarzyszyć podczas budowania rytuałów higienicznych i pielęgnacyjnych oraz poszukiwania własnego looku, czy zabawy z makijażem. Tak, aby akceptowali i doceniali swoją wyjątkowość, dobrze się czuli ze sobą i w swoim ciele. I właśnie w tym wspiera nas w najnowszym spocie Sara James – wyjaśnia Rossmann.

W listopadzie ukazała się piosenka „Psycho”, zapowiadająca debiutancki album Sary. Artystka wyjaśniała wówczas, że to dla niej wyjątkowo osobisty utwór, dla którego inspiracją były jej własne doświadczenia, związane z tematem zdrowia psychicznego.

Będąc młodą osobą trzeba stawić czoła dużej presji, np. bycia porównywanym z kimś innym czy byciu pod presją spełnienia oczekiwań rodziców, nauczycieli czy swoich własnych. Czasami staje się to przytłaczające, nie tylko dla młodszych pokoleń, ale dla każdego – wyznała Sara James w informacji towarzyszącej premierze singla.

Mimo że piosenki Sary mają wiele milionów odtworzeń na Spotify, a jej Instagram obserwują setki tysięcy fanów, droga młodej artystki obfitowała nie tylko w liczne sukcesy artystyczne. Sara musiała też radzić sobie z krzywdzącym ocenami, często też hejtem – nie tylko w wymiarze artystycznym. Jako córka Polki i Nigeryjczyka Sara doświadczyła też hejtu ze względu na wygląd, co – jak sama przyznaje – miało negatywny wpływ na jej samoocenę i akceptację własnego ciała.

To właśnie tej składowej dobrostanu psychicznego dotyka najnowszy spot Rossmanna. Sara James jest w nim idealną przewodniczką: jako wiarygodna ambasadorka troski o zdrowie psychiczne i samoakceptację w pokoleniu nastolatek, Sara jest ważnym głosem nie tylko dla identyfikujących się z nią fanek.

Obok Sary w spocie Rossmanna pojawiają się też młodzi debiutanci, poproszeni o opowiedzenie własnymi słowami o tym, za co kochają, lubią lub po prostu doceniają swoje ciało. Seria ich pozornie małych gestów i prostych, szczerych słów niesie ważny autentyczny przekaz: „Twoje ciało jest twoim domem. Pokochaj je. Pokochaj siebie” – podkreśla Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
23.12.2024 08:05
Birkenstock wprowadził produkty pielęgnacyjne do stóp
Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje gamę produktów do pielęgnacji stópfot. mat.prasowe

Renomowany niemiecki producent obuwia postanowił w tym roku poszerzyć swoją ofertę o gamę sześciu produktów, przeznaczonych do pielęgnacji stóp.

BIrkenstock, opierając się na swoim długoletnim dziedzictwie w zakresie produkcji zdrowego obuwia (początki firmy sięgają 1774 roku) zdecydował się na innowacyjne poszerzenie swojej oferty o całą gamę produktów do pielęgnacji stóp.

Jak podkreślają przedstawiciele niemieckiej firmy, nowa linia produktów stanowi zwieńczenie kilku lat badań i ma na celu „harmonijne połączenie aktywnej regeneracji i luksusu”. Produkty (kremy i peelingi) zostały przygotowane tak, aby nie tylko rozwiązywały problemy stóp, ale jednocześnie były przyjemne dla zmysłów poprzez swoje formuły, tekstury czy zapach. 

Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje takie produkty, jak relaksujące sole do kąpieli, wygładzający pumeks, złuszczający peeling do stóp, odżywczy balsam, lotion łagodzący zmęczenie nóg i stóp, a także wyciszający, relaksujący suchy olejek.

Birkenstock zapewnia, że rozszerzenie oferty ma na celu zapewnienie klientom holistycznego dobrego samopoczucia, a także chodzenie “w zgodzie z naturą”.

Każdy z produktów został stworzony na bazie naturalnych olejków eterycznych - m.in. z drzewa cedrowego, paczuli, pomarańczy, cyprysu, petitgrain czy bergamotki.

Design opakowań jest z założenia prosty i minimalistyczny. Aluminiowe tubki oraz szklane butelki są wykonane w stu procentach z surowców z recyklingu oraz nadających się w pełni do ponownego przetworzenia.

Birkenstock, światowa ikona rynku mody, słynie z wysokiej jakości ergonomicznego, zdrowego obuwia (głównie klapek i sandałów), a także z kładzenia nacisku na wygodę, zrównoważony rozwój i ponadczasowy styl.

Czytaj też: Birkenstock rozwija się na rynku naturalnych produktów do pielęgnacji skóry

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 12:51