StoryEditor
Ciało
29.10.2024 12:35

Alergia i jakość głównym daniem wystąpienia marki JELP na tegorocznym Forum Branży Kosmetycznej

Alergia i jakość głównym daniem wystąpienia marki JELP na tegorocznym Forum Branży Kosmetycznej / Materiał Partnera

Z danych Ministerstwa Zdrowia wynika, że na alergię cierpi około 12 mln Polaków, czyli niemal 30% naszego społeczeństwa. Rosnąca skala alergii skórnej stanowi duże wyzwanie w kontekście nowoczesnej wielowymiarowej pielęgnacji ciała, co też było jednym z tematów tegorocznego Forum Branży Kosmetycznej, które odbyło się 24. Października w Warszawie.

Hiperinflacja Hipoalerii. Jak sobie z nią poradzić dziś i w przyszłości? – to tytuł prezentacji, którą z ramienia Europe Distribution Group poprowadził Paweł Pietruszka-Dyrektor Zarządzający EDG oraz Lara Gessler- ambasadorka marki Jelp, która od ubiegłego roku zagościła w rodzinie marek EDG.

Alergie – rosnący problem Polaków

Podczas prezentacji padły odpowiedzi na pytania jak tworzyć produkty do pielęgnacji ciała osób z wrażliwą i alergiczną skórą, a także gdzie tak naprawdę zaczyna się i kończy pielęgnacja naszej skóry? Jak rosnąca skala alergii wpływa na wybory konsumentów, wiedząc, że aż 56% kobiet deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym znajduje się osoba z alergią skórną, a niemal 40% objawów alergii obejmuje dolegliwości skórne, takie jak wysypki i suchość skóry (źródło: Zymetria, CAWI, N=600, czerwiec 2023; badanie Biostat, 2022).

Przepis na idealny produkt to kompozycja czterech głównych składników.

„Recepta na sukces produktów pielęgnacyjnych dla osób cierpiących na alergie jest podobna do receptury idealnego dania w restauracji. Kluczowe składniki to: wysoka jakość surowców, odpowiednie narzędzia i wyposażenie, właściwe proporcje oraz doświadczenie specjalistów. Te elementy, które zapewniają doskonałość w gastronomii, są równie istotne w tworzeniu produktów kosmetycznych, takich jak nasza linia dermo kosmetyków Jelp Baby 0+” powiedział Paweł Pietruszka Pietruszka Dyrektor Zarządzający EDG.

image
Materiał Partnera

Gdzie zaczyna się i kończy pielęgnacja wrażliwej skóry?

To pytanie niezwykle aktualne i obszerne. Podczas codziennej pielęgnacji, często zapominamy o tym, że nasze ciało praktycznie cały dzień ma kontakt z ubraniami, które wypraliśmy w jakimś środku do prania. Detergent poprzez tkaninę oddziaływuje na naszą skórę, często podrażniając ją. Świadomość wielowymiarowej pielęgnacji która uwzględnia już nie tylko kąpiel i sam rytuał pielęgnacyjny, ale też rozpoczyna się - lub kończy jak to woli – na praniu naszych ubrań w środkach które oprócz skuteczności zapewniają ochronę naszej skórze będzie mocnym wyznacznikiem zachodzących w społeczeństwie zmian związanych z rosnącą skalą alergii.

Konsumenci będą szukać przede wszystkim symbiozy skuteczności i delikatności w produktach do pielęgnacji skóry ale też i ubrań i o tym powinniśmy pamiętać podczas procesów zakupowych i budowania oferty w danej kategorii.

Zmieniające się nawyki zakupowe matek

Według badań, większość młodych matek stosunkowo szybko rezygnuje z detergentów dedykowanych niemowlętom i małym dzieciom na rzecz produktów o większej sile dopierania plam, które mogą być używane przez całą rodzinę. Najczęściej zmiana ta następuje między drugim, a trzecim rokiem życia dziecka, co ma związek z wygodą i potrzebą skuteczniejszego prania (źródło: Zymetria, CAWI, N=600, czerwiec 2023).

Problemy związane z alergiami stają się coraz ważniejsze w obszarze kosmetyków i produktów do prania i płukania, a potrzeba tworzenia bezpiecznych, przemyślanych formuł będzie wciąż rosnąć.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
22.10.2024 14:03
Stelatopia+ po raz kolejny w TOP 10 emolientów w rankingu PTCA
Stelatopia+ po raz kolejny w TOP 10 emolientów w rankingu PTCAMateriał Partnera

Innowacje produktowe i naukowe podejście są kluczowe dla budowania zaufania wśród konsumentów oraz zapewnienia wysokiej jakości kosmetyków. Wymagania współczesnych użytkowników, zwłaszcza atopików, stawiają przed markami wyzwanie łączenia skuteczności z bezpieczeństwem. Mustela, od lat wspierająca osoby z AZS, ponownie potwierdziła swoją wartość, zyskując wysoką pozycję w prestiżowym rankingu TOP 10 emolientów Polskiego Towarzystwa Chorób Atopowych (PTCA) z Kremem uzupełniającym lipidy Stelatopia+.

Nowatorskie podejście do pielęgnacji skóry atopowej

Stelatopia+ wyróżnia się innowacyjną formułą, o silnym działaniu przeciwświądowym. Kluczowymi składnikami produktu są destylat oleju słonecznikowego oraz prebiotyk Bioecolia®️, który stanowi fundamentalny element ochrony mikrobiomu – wspierając rozwój korzystnych bakterii, wspomaga redukcję stanów zapalnych i podrażnień, przynosząc ulgę osobom borykającym się z AZS. Krem Stelatopia+ czerpie nie tylko z natury (jego wegańska formuła zawiera 99% składników pochodzenia naturalnego), ale i nowoczesnej technologii, która zapewnia optymalne przyswajanie składników aktywnych. Dzięki lekkiej, ale treściwej formule, sprzyjającej procesowi aktywnej relipidacji, doskonale się wchłania, przynosząc skórze natychmiastowy komfort i ukojenie od pierwszej aplikacji.

Uznanie od pacjentów z atopią

Mustela stawia na holistyczne podejście we wsparciu osób zmagających się z atopowym zapaleniem skóry, obejmujące zarówno produkty nowej generacji, jak i działania edukacyjne. Współpraca z Polskim Towarzystwem Chorób Atopowych oraz Kliniką Ambroziak w ramach projektu Hybrydowej Szkoły Atopii, to kolejny przykład zaangażowania marki we wsparcie społeczności atopików. Projekt ten, zorientowany na rodziców oraz ich dzieci, ma na celu nie tylko dostarczenie skutecznych rozwiązań do pielęgnacji skóry, ale także wykształcenie świadomości na temat AZS, jego przyczyn i skutków. W ramach programu organizowane są warsztaty, które prowadzą doświadczeni dermatolodzy, dietetycy oraz psycholodzy, oferujący rodzinom kompleksowe wsparcie w chorobie.

Mustela liderem w branży dermokosmetyków

- Obecność w rankingu TOP 10 emolientów PTCA to nie tylko symbol i wyjątkowe wyróżnienie, ale też cenna informacja dla konsumentów, że dany produkt spełnia rygorystyczne kryteria jakości

i skuteczności w kontekście pielęgnacji i wsparcia osób cierpiących na Atopowe Zapalenie Skóry. Wyróżnienie to cieszy nas szczególnie dlatego, że zostało przyznane w badaniu opinii ponad 3200 osób, a kryterium o najwyższej wadze była ocena pacjentów i opiekunów - czyli tych, którzy na co dzień mają do czynienia z pielęgnacją atopowej i podrażnionej skóry – mówi Magdalena Rzewuska (Marketing Manager w Laboratoires Expanscience).

92% testujących oceniło produkt jako "zdecydowanie pozytywnie lub "raczej pozytywnie", a 95% poleciłoby go innej osobie.

Wysoka pozycja Kremu Stelatopia+ w rankingu PTCA to wynik konsekwentnego rozwoju i innowacji w obszarze dermokosmetyków. Mustela, jako numer 1 w kategorii produktów dla dzieci w aptekach i drogeriach (na podstawie danych Nielsen i IQVIA z września 2024 roku), kontynuuje swoje działania na rzecz poprawy jakości życia dzieci z atopowym zapaleniem skóry.

Dynamika rozwoju gamy Stelatopia jest dowodem na to, że marka nieustannie poszukuje nowych rozwiązań oraz inwestuje w badania i rozwój. Wprowadzenie produktów takich jak Stelatopia+ z prebiotykiem Bioecolia®️, jest kolejnym krokiem w kierunku zapewnienia kompleksowej pielęgnacji i wsparcia dla pacjentów ze skórą o wyjątkowych potrzebach

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
20.09.2024 15:50
Przełom w walce z rozstępami: Poznaj Mustela Essential Care
Przełom w walce z rozstępami: Poznaj Mustela Essential CareMateriał Partnera

Branża dermokosmetyków przeznaczonych dla kobiet w ciąży stale ewoluuje, a Mustela od lat odgrywa w niej kluczową rolę. Dziś, jako lider w kategorii zapobiegania rozstępom w ciąży i po porodzie, z dumą prezentuje swój najnowszy produkt – Multifunkcje mleczko do ciała Mustela Essential Care.

Mustela Essential Care to przełomowa, bardziej ekologiczna i zaawansowana wersja legendarnego Kremu na rozstępy, który cieszy się uznaniem kobiet na całym świecie.

- Cieszy nas, że nasz Krem na rozstępy stał się dla przyszłych mam wyborem nr 1 pod kątem skuteczności i bezpieczeństwa, jednak w Musteli nieustannie dążymy do doskonałości. Po latach doświadczeń, specjalistycznych badań i analiz potrzeb naszych konsumentek, wprowadziliśmy Mustela Essential Care jako odpowiedź na rosnące wymagania kobiet wobec sposobu pielęgnacji skóry w trakcie i po ciąży, w szczególności w walce z rozstępami  – mówi  Magdalena Rzewuska (Marketing Manager w Laboratoires Expanscience).

Naukowe podstawy innowacji

Nowe Multifunkcje mleczko Essential Care od Musteli to efekt zaawansowanych badań naukowych, opartych na Programie badawczym EV.E.I.L.S.. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych metod analitycznych, takich jak wizualizacja i kwantyfikacja parametrów skóry, mikroskopia konfokalna, czy biometrologia, naukowcy Laboratoires Expanscience zyskali dogłębne zrozumienie potrzeb skóry kobiet w ciąży i po porodzie. Okres ten to czas, w którym skóra wymaga intensywnej pielęgnacji – od nawilżenia, przez wzmocnienie bariery ochronnej, aż po regenerację i przywrócenie elastyczności.

Badania kliniczne potwierdzają, że aż 94% kobiet stosujących Mustela Essential Care potwierdziło, że produkt skutecznie zapobiega powstawaniu nowych rozstępów(1), wspierając jej naturalne procesy ochronne w okresie intensywnego rozciągania. Jednak mleczko Essential Care to nie tylko prewencja – jego zaawansowany skład działa również regenerująco na już istniejące rozstępy. 82% badanych kobiet, które stosowały produkt, zauważyło wyraźną poprawę w wyglądzie swojej skóry(2). Rozstępy stają się mniej widoczne, a skóra zyskuje na jędrności i elastyczności. To zasługa składników aktywnych, które dzięki opatentowanym procesom ekstrakcji, zostały wyodrębnione z drogocennych owoców marakui (olej z marakui, polifenole) – wzmacniają strukturę skóry i stymulują produkcję kolagenu sprawiając, że świeżo powstałe rozstępy stopniowo się spłycają.

Ponadto aż 77% kobiet stosujących Mustela Essential Care potwierdziło, że produkt łagodzi uczucie swędzenia(3), zapewniając skórze nawilżenie i ukojenie. Ponadto, szybko się wchłania, jest bezwonny, nie pozostawia lepkiej warstwy i zapewnia skórze natychmiastową ulgę, co czyni jego stosowanie wyjątkowo przyjemnym.

 

(1) Badanie kliniczne przeprowadzone pod kontrolą dermatologów na grupie 18-31 kobiet w ciąży w wieku od 22 do 35 lat samoocena po 3 miesiącach stosowania, samoocena 6 tygodni po porodzie.

(2)Badanie kliniczne przeprowadzone pod kontrolą dermatologów u 23 kobiet po porodzie w wieku od 22 do 38 lat przez okres 3 miesięcy (samoocena).

(3)Badanie instrumentalne/badanie kliniczne przeprowadzone po*d kontrolą dermatologów na grupie 18 do 31 kobiet ciężarnych w wieku od 22 do 35 lat: samoocena po 3 miesiącach stosowania.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
31. październik 2024 03:44