Wiadomości Kosmetyczne: Czym charakteryzuje się rynek wód toaletowych w Polsce? Jakie zapachy lubią Polki?
Urszula Kostian, Sarantis: Z naszych obserwacji wynika, że Polki to prawdziwe zapachowe Europejki. Tak jak większość kobiet ze środkowowschodniej części kontynentu, latem stawiają na świeże, lekkie zapachy, o delikatnej kwiatowo-owocowej nucie. Natomiast gdy robi się zimno, chętniej sięgają po zmysłowe zapachy o głębokiej korzennej nucie.
Jakie produkty obecnie promujecie Państwo z oferty C-THRU?
Naszym hitem jest teraz nowy, najmodniejszy w tym sezonie zapach C.THRU Pure Illusion! Czy zapach może być modny? Sądzę, że tak, bo Pure Illusion doskonale wpisuje się w dominujący w świecie mody, metaliczny trend. Lśniące buty, torebki, sukienki, makijaż i… perfumy – to obowiązkowy dress code na najbliższy czas. Nowy zapach C.THRU Pure Illusion dedykowany jest kobietom, podążającym za trendami, pewnym siebie i seksownie eleganckim, takim, które kochają błyszczeć i czuć się jak gwiazda. To wyrafinowana i uwodzicielska, kwiatowo-owocowa kompozycja, którą tworzą elegancki bukiet białych kwiatów Tiare, brzoskwini, płatki jaśminu, i białe piwonie. Owocowym dopełnieniem jest duet bergamotki i aksamitnej czarnej porzeczki. Białe piżmo i drzewo sandałowe, czyli wodzące na pokuszenie afrodyzjaki, są zaś kuszącą kropką nad „i”, która sprawi, że każda kobieta rozbłyśnie seksapilem. W lśniący, metaliczny trend wpisuje się jednak nie tylko sam zapach, ale także opakowania wszystkich produktów z linii Pure Illusion. Odcienie złota, srebra i miedzi doskonale komponują się z zamkniętą w nich wonią. Nowy zapach wspierany jest przez naszą ambasadorkę Honoratę Skarbek Honey.
Dlaczego zdecydowaliście się Państwo na zatrudnienie ambasadorki? Czy znana twarz wpływa na postrzeganie marki?
Zapachy wyrażają emocje, które nie są namacalne, widoczne… A coś, czego nie możemy zobaczyć, bardzo trudno jest sprzedać. Dlatego właśnie światowe marki, takie jak Channel, Lancôme czy Dior, promują swoje zapachy, angażując do kampanii popularne gwiazdy. Są one skrupulatnie dobierane, gdyż typem urody, charakterem czy aurą, jaką wokół siebie tworzą, mają ucieleśniać naturę promowanego zapachu. Nie wąchając wcześniej zapachu, kierujemy się więc często klimatem, który stworzyła wokół niego promująca go gwiazda.
Dlaczego na ambasadorkę została wybrana właśnie Honorata Skarbek?
Honorata idealnie odzwierciedla ideę marki i naturę samych zapachów: energetyczna, młoda, ambitna, podążająca za trendami i zmieniającymi się sytuacjami, a przy tym niezwykle kobieca i czarująca. Takie właśnie jest C.THRU! Poza tym, jest autorytetem dla wielu młodych dziewcząt. Może być dla nich doskonałym przykładem tego, jak dążyć do celu, realizować marzenia i brać życie we własne ręce.
Jakie wsparcie przygotowaliście Państwo dla handlu?
W przypadku pachnących produktów, najważniejsze jest to, aby móc je powąchać. Dlatego nasz nowy zapach C.THRU Pure Illusion wspieramy przede wszystkim kampanią samplingową, dzięki której kobiety mogą się z nim zapoznać. Planujemy również reklamę prasową, internetową, materiały POS oraz zestawy świąteczne z wizerunkiem naszej ambasadorki Honoraty Skarbek Honey.
fot.materiały prasowe marki C.THRU, Sarantis Polska