StoryEditor
Zapachy
09.07.2019 00:00

Vegan Collection by BI-ES

Wraz z wprowadzeniem nowego logo BI-ES wypuszcza na rynek kolekcje niezwykle orzeźwiających wód perfumowanych. W całej linii znaleźć można 5 produktów, które przygotowane zostały z ogromną dbałością o każdy szczegół. Kolekcja jest w 100% bezpieczna dla wegan!

VEGAN COLLECTION — linia niesamowicie lekkich, a zarazem intensywnych zapachów od BI-ES. Zamknięte w zgrabnych flakonach, idealnych do zabrania ze sobą na wymarzony odpoczynek. Znajdujące się w linii esencje uwodzą swoimi świeżymi i otulającymi zapachami. Wybrane zostały tak, aby towarzyszyły kobietom w najpiękniejszych, nie tylko wakacyjnych chwilach. Przewodnimi nutami wszystkich wód perfumowanych są kwiaty i cytrusy — to właśnie one nadają im ciepły i letni klimat.

POZNAJ LINIĘ:

Sunny Day - to zapach słoneczny i ciepły jak letni dzień. Jasne nuty melona i bergamotki to doskonałe połączenia na lato. Finisz zapachu jest lekko pudrowy i orientalny, przywodzi na myśl ostatnie promienie zachodzącego słońca.

Green Botanic - świeżość zamknięta we flakonie. Delikatna kompozycja z cytrusowym otwarciem, kwiatowym środkiem i pięknym lekko pudrowym finiszem. Idealna propozycja na letnie, upalne dni.

Fleurs des Grasse - Bardzo oryginalne i ciekawe połączenie. Zapach z jednej strony świeży i owocowy, z drugiej orientalny i słodki. Propozycja dla pewnej siebie i zdecydowanej kobiety.

Eau Turquoise - Lekkie i uwodzicielskie. Przywodzą na myśl kwitnący ogród pełen soczystych owoców i rozkwitających pąków. Niestandardowe połączenie gruszki, frezji i nut drzewnych

Fiori del Mattino - Wyjątkowo wdzięczne i kobiece perfumy z lekko cytrusową nutą. Delikatne białe kwiaty otulone ciepłem drzewa sandałowego nadają tej kompozycji niepowtarzalny charakter.

Zapachy z tej kolekcji wyróżniają się wyjątkową szatą graficzną oraz niespotykanymi wcześniej w marce połączeniami zapachowymi oraz trwałością i intensywnością.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
29.01.2025 08:00
Olivia Rodrigo – twarzą nowej odsłony perfum Idôle Lancôme
Olivia Rodrigo została bohaterką kampanii reklamowej najnowszego zapachu Lancome – Idôle Power IntenseIG lancomeofficial

Lancôme poinformowało pod koniec ubiegłego roku, że globalną ambasadorką firmy została 21-letnia Olivia Rodrigo. Kilka dni temu premierę miały perfumy Lancôme Idôle w wersji Power, a gwiazdą kampanii reklamowej została oczywiśce młoda artystka.

Nawiązanie współpracy przy promocji marki z przedstawicielką Generacji Z było strategicznym krokiem dla marki Lancôme, którego celem jest umocnienie więzi z młodszymi konsumentami. Jak widać już nawet z pobieżnej lektury komentarzy w social mediach, Rodrigo jako “młoda twarz” tej klasycznej francuskiej marki przypadła do gustu swoim rówieśnikom, którzy przyznają, że wcześniej kojarzyli Lancôme jako markę kosmetyków, używanych np. przez ich matki.

Czytaj też: Olivia Rodrigo globalną ambasadorką marki Lancôme

Olivia Rodrigo, mimo młodego wieku, jest już laureatką wielu muzycznych nagród (w tym Grammy) i wielokrotną zdobywczynią platynowych płyt. Dzięki swoim szczerym tekstom, pełnym młodzieńczej wrażliwości, została uznana za jedną z najbardziej wpływowych piosenkarek swojego pokolenia. 

Jej świeży, niezależny duch rock&rolla oraz zaangażowanie w budowanie równości i sprawiedliwej przyszłości dla kobiet i dziewcząt, inspiruje i rezonuje z publicznością na całym świecie” – uzasadniła wybór Rodrigo na swoją ambasadorkę firma Lancôme. 

W świecie, gdzie młode kobiety często mierzą się z nierealistycznymi oczekiwaniami wobec wyglądu, niezwykle ważne jest, aby akceptować swoją indywidualność. Lancôme to kultowa i ponadczasowa marka, która promuje piękno płynące z wnętrza i jestem zaszczycona, że mogę dołączyć do jej rodziny” – skomentowała Olivia Rodrigo swoją współpracę z francuską marką.

W połowie stycznia Olivia Rodrigo została bohaterką kampanii reklamowej najnowszego zapachu Lancome – Idôle Power Intense. Jest to głęboki i bogaty drzewny zapach, w bazie którego odnajdziemy charakterystyczną dla Lancôme różę damasceńską, a w tle – kremowe drzewo sandałowe. Kompozycja wzbogacona została innowacyjną molekułą Pomarose. Jak podkreśla Lancôme, jest to zapach kobiet w każdym wieku, które pragną wyrazić swoją siłę i niezależność.

Czytaj też: Marta Wojciechowska: Od silversów do generacji alfa. Czego klienci oczekują od marek kosmetycznych? [ANALIZA]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.01.2025 07:55
Lauren Edelman nową CEO w Victoria Beckham Beauty
Lauren Edelman zdobywała doświadczenie zawodowe m.in. w Chanel, L’Oréal i BourjoisIG laurenedelman

Lauren Edelman została mianowana nową CEO firmy kosmetycznej Victoria Beckham Beauty. Zastąpiła ona Katię Beauchamp, która złożyła rezygnację po dwóch latach na stanowisku prezesa firmy.

Lauren Edelman awansowała ze stanowiska Global Chief Marketing Officer, które sprawowała w firmie kosmetycznej Victorii Beckham od maja 2023 roku. Wcześniej Edelman zdobywała doświadczenie zawodowe w innych firmach branży beauty: zarządzała globalnym marketingiem w Rose Inc., jak również w tak renomowanych markach, jaki Chanel, L’Oréal i Bourjois.

Zdaniem portalu TheIndustry, nominacja Edelman jest potwierdzeniem konsekwentnego rozwoju marki kosmetyczno-modowej Victorii Beckham, która w 2023 roku mogła się poszczycić już trzeci rok z rzędu dwucyfrowym wzrostem. Za cały rok 2023 przychody wzrosły o 52 proc. (do 89,1 mln funtów). Dla porównania: za rok 2022 rok przychody wyniosły 58,8 mln funtów.

Te ostatnie lata dla Victoria Beckham Beauty to ciągłe umacnianie się bazy lojalnych klientów, a także rozszerzanie gamy produktów o nowe kosmetyki do makijażu i pielęgnacji skóry.

W 2023 roku Beckham wprowadziła do oferty również perfumy. Do tej pory na rynek trafiły trzy zapachy unisex, stworzone we współpracy z mistrzem perfumiarskim Jérôme Épinette.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. luty 2025 11:58