StoryEditor
Zapachy
16.01.2024 17:13

Perfumy na walentynki. Jaki zapach dla faceta?

Intensywny i głęboki zapach sprawia, że kobieta ogląda się za płcią przeciwną na ulicy. Odpowiedzialne są za to perfumy dla mężczyzn z feromonami, których zadaniem jest aktywacja struktur płciowych odpowiedzialnych za podniecenie seksualne. Feromony sprawiają, że w organizmie kobiety wydzielają się hormony płciowe, które powodują zwiększenie zainteresowania mężczyzną wykorzystującym takie perfumy.

To nie jest artykuł sponsorowany, ale zawiera linki afiliacyjne naszych partnerów.

Jakie perfumy dla młodych mężczyzn?

Męskie perfumy w znaczący sposób wpływają na kobiety. Odpowiednio dopasowane do siebie nuty zapachowe są w stanie sprawić, że nieśmiały chłopiec w oczach płci przeciwnej wyrośnie na pewnego siebie młodego mężczyznę, który jest elegancki, ale także zmysłowy i pełen zwierzęcego magnetyzmu. Oto kilka propozycji zapachów, które mogą stanowić dobrą propozycję dla młodzieńców.

Hugo Boss Bottled

Klasyka wśród męskich zapachów, który nadaje się do noszenia na co dzień. Drzewno-korzenny aromat, który od 1998 roku dostępny jest na rynku. Jest to prawdziwy bestseller, który pozwala wyczuć nuty cynamonu i geranium dedykowane dla serca. Jabłko nadaje całemu zapachowi świeżości, która pozwoli podkreślić unikalność każdego mężczyzny. Twarzą zapachu został niezwykle popularny aktor Chris Hemsworth.

Paco Rabanne 1 Million

Woda toaletowa, która powstała z okazji sześćdziesięciolecia istnienia marki Paco Rabanne na rynku. Nazwa “1 Million” nawiązuje do tego, jak wiele udało się firmie osiągnąć od czasu powstania do momentu wydania tego zapachu. Skorzystają na nim młodzi mężczyźni, którzy są pewni siebie, a do tego kochają aktywność pod wszelkiego rodzaju postaciami. Woda nadaje się do noszenia na co dzień. Zaliczana jest do grup zapachowych korzenno-drzewnych. Wąchając Paco Rabanne 1 Million można wyczuć rozgrzewający cynamon, energetyczną mandarynkę, a także orzeźwiającą miętę.

Dolce & Gabbana The One For Men

Perfum należący do niezwykle intensywnych i wyrazistych. Niezwykłe wyrafinowanie i charyzma są doskonałą propozycją dla mężczyzn twardo stąpających po ziemi. Jest to orientalno-pikantny aromat, który oszołomi każdą kobietę. Na tyle, że nie będzie ona w stanie zapomnieć o młodym mężczyźnie, który stanął na jej drodze. Tak świetna kompozycja możliwa jest dzięki temu, że do produkcji użyte zostały nuty bazylii, kolendry, grejpfruta, kardamonu, imbiru, kwiatu pomarańczy, a także bursztynu, cedru i tytoniu. Jest to zapach, który dostępny jest we flakonie o geometrycznym, prostym wzorze - tak charakterystycznym dla wszystkich perfum należących do linii “The One”.

Które perfumy męskie są najtrwalsze?

Trwałość perfum to istotna kwestia, której nie można pomijać. W ten właśnie sposób, bez względu na okazję, zawsze będzie można czuć się świeżo od samego rana aż do wieczora. Piękny zapach, który wyczuwalny jest na każdym kroku, pozwala poczuć się pewniej, a do tego odpowiedzialny jest także za utrzymanie dobrego nastroju. Oto lista trwałych zapachów, które polecane są dla młodych mężczyzn:

  1. Tom Ford Noir Extreme - grupa zapachowa orientalno-drzewna od znanej i cenionej marki, obecnej już od wielu lat na rynku. Wyczuwalny jest tu jaśmin, wanilia, drzewo sandałowe, a także róża;
  2. Lacoste Match Point - zapach, który został zainspirowany kodeksami tenisowymi i zaciętej walki toczącej się na korcie. Świeży aromat zaliczany do grupy drzewnych zapachów. Delektując się nim, wyczuć można nutkę cytryny, paczulę, a także czarny pieprz, grejpfrut, olejek lawendowo-kardamonowy;
  3. Prada Luna Rossa Ocean - jeżeli mężczyzna lubi przekraczać granice i stawiać sobie nowe cele, to ten zapach będzie dla niego najlepszą z możliwych trwałych propozycji. Bergamotka, różowy pieprz, dzięgiel, lawenda, irys, szałwia, zamsz, szafran, piżmo, karmel, paczula, a także haitańska wetyweria składają się na ten niezwykły aromat.

Davidoff Cool Water, Creed Aventus, Dior Homme Intense to kolejne trzy perfumy, które mogą przypaść do gustu młodym mężczyznom. Tym osobom, którym zależy na tym, aby zostać zauważonym. Odpowiednia kompozycja zapachowa będzie w stanie także zdefiniować charakter i usposobienie właściciela. 

Czytaj także: Co to są perfumy z feromonami i czy działają, czy to tylko chwyt marketingowy?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.02.2025 12:59
Grupa Interparfums podsumowała 2024 rok: zysk wzrósł o 10 proc. dzięki perfumom
Wynik Interparfums za 2024 rok jest zasługą świetnych wyników sprzedażowych perfumInterparfums

Francuska grupa perfumeryjna Interparfums podała, że jej zysk netto w 2024 roku wzrósł o 10 proc. do 129,9 mln euro. Wynik ten jest zasługą świetnych wyników sprzedażowych zapachów marki Lacoste. Wynik nieznacznie przekroczył nawet oczekiwania Interparfums, które zakładały zysk netto na poziomie 129,3 mln euro. W perspektywie – pierwsza linia kosmetyków i perfum sygnowanych marką Off-White.

Interparfums, mający w swoim portfolio takie marki perfum, jak Lacoste, Jimmy Choo, Montblanc, Moncler i Karl Lagerfeld, odnotował również 10-procentowy wzrost rocznych przychodów, osiągając 880,5 mln euro w całym 2024 roku.

Zdaniem Interparfums oszczędne zarządzanie kosztami pozwoliło na osiągnięcie 11-procentowego zysku operacyjnego na poziomie 178 mln euro. Przełożyło się to na marżę operacyjną w wysokości 20,2 proc., co jest zgodne z prognozami podanymi w styczniu.

Czytaj też: Interparfums informuje o rekordowej sprzedaży rocznej

W 2024 roku ponownie osiągnęliśmy znakomite wyniki, w dużej mierze dzięki zapachom Lacoste, w roku poświęconym odnowieniu dystrybucji i ponownemu wprowadzeniu marki na rynek – skomentował dyrektor generalny Philippe Benacin.

Firma, która zaplanowała dywidendę w wysokości 1,15 euro na akcję (wzrost o 10 proc. rok do roku), zainwestowała w zeszłym roku 187 mln euro w marketing i komunikację, aby zwiększyć widoczność marki i sprzedaż.

Jeśli chodzi o kluczowe partnerstwa, Interparfums przedłużyło umowę licencyjną z Van Cleef & Arpels na kolejne dziewięć lat. Ponadto Grupa opracowuje obecnie pierwszą linię perfum i kosmetyków na podstawie nowo podpisanej umowy z marką modową Off-White (stoi za nią ceniony designer Virgil Abloh), która ma zadebiutować pod koniec 2026 lub na początku 2027 roku.

W 2025 roku zamierzamy utrzymać naszą trajektorię wzrostu, cel przychodów to wysokość na poziomie 930-935 mln euro – dodał Benacin. 

Roczne walne zgromadzenie Interparfums zaplanowano na 17 kwietnia, kiedy to formalnie ogłoszone zostaną odejścia z zarządu Chantal Roos, Dominique Cyrot i Frédérica Garcia-Pelayo

Garcia-Pelayo, który pełnił funkcję zastępcy dyrektora generalnego do końca 2024 roku, został zastąpiony przez Daphné Benacin, pracującej wcześniej jako regionalna dyrektor ds. eksportu grupy – dowiedział się Reuters.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
25.02.2025 10:14
L’Oréal zainwestował w Borntostandout – koreańską markę niszowych perfum
Marka ma na swoim koncie 36 kompozycji zapachowych z kategorii unisex, charakteryzujących się oryginalnymi składamiBorntostandout

L’Oréal zadecydował o zainwestowaniu za pośrednictwem swojego funduszu venture capital w młodą, istniejącą od 2022 roku, luksusową koreańską markę perfumeryjną Borntostandout.

Inwestycja, przeprowadzona za pośrednictwem funduszu venture capital BOLD, należącego do francuskiego koncernu, była częścią rundy finansowania prowadzonej przez amerykański fundusz venture capital Touch Capital.

Nazwa BOLD jest skrótem od „Business Opportunities for L‘Oréal Development”.

Czytaj też: L‘Oréal poszerza portfolio o koreańską markę Dr.G

Marka Borntostandout została założona zaledwie w 2022 roku przez Jun Lim, byłego bankiera inwestycyjnego, działającego w sektorze kosmetycznym i detalicznym.

Marka ma na swoim koncie 36 kompozycji zapachowych z kategorii unisex, charakteryzujących się oryginalnymi składami (np. perfumy Angel‘s Powder, łączące nuty waty cukrowej i... lakieru do paznokci) oraz nazwami, przyciągającymi uwagę. Najpopularniejsze perfumy tej marki to Indecent Cherry, Dirty Rice, Fig Porn, Sugar Addict, Drunk Lovers.

Borntostandout jest firmą, której siedziba będzie nadal mieścić się w Seulu. Marka będzie mogła korzystać ze wsparcia i doświadczenia L’Oréal w zakresie międzynarodowego rozwoju. Dzięki tej rundzie finansowania Borntostandout będzie mogło przyspieszyć swoją fizyczną ekspansję w Europie i USA.

Czytaj też: Historyczny sukces koreańskiej kosmetyki: eksport przekroczył 10 miliardów dolarów

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. marzec 2025 20:39