StoryEditor
Zapachy
26.01.2024 18:07

Perfumy dla dojrzałych mężczyzn na walentynki

Świat zapachów jest dla każdego wielką tajemnicą. Wciąż odkrywane są w nim nowe, magiczne kompozycje, które uwodzą swoim aromatem.. Do dyspozycji są męskie perfumy, które są w stanie zaciekawić, ale także sprowokować. Dobrze podkreślają charyzmę tak charakterystyczną dla mężczyzn, pozostawiając odrobinę tajemniczości, którą wiele kobiet odkrywa z wielką przyjemnością.

Artykuł zawiera linki afiliacyjne naszych partnerów

Perfumy dla mężczyzn po 50

U podstaw perfum dla dojrzałych mężczyzn stoją na ogół korzenno-drzewne aromaty, które są niezwykle intensywne - w szczególności, jeżeli porówna się je do delikatności kobiecych zapachów. Mężczyzna po 50 świadomy jest siebie, swoich upodobań i zasad, którym powinien się podporządkować w przypadku doboru perfum. W ciągu dnia panowie wybierać powinni aromaty nawiązujące nie tylko do korzeni, ale także ziół. Wieczorem, na spotkanie z przyjaciółmi lub randkę z ukochaną kobietą, można wybrać paczulę, która będzie przyciągać do siebie, nikogo nie pozostawiając obojętnym.

Perfumy dla mężczyzn - ranking najlepszych zapachów na Walentynki

Calvin Klein Obsession Men

Zapach, który już od 1986 roku obecny jest na rynku i wciąż wymieniany jest wśród topowych propozycji dla dojrzałych mężczyzn. Perfum odpowiedni jest na wieczór. Poleca się go wykorzystywać w szczególności w porze jesienno-zimowej, ponieważ na pierwszy plan wysuwają się tutaj ciepłe aromaty gałki muszkatołowej rozgrzewającej zmysły. Bergamotka, mandarynka, kolendra, lawenda, limonka - głowa oszaleje od tak zniewalających akordów. Ten orientalno-drzewny perfum doceniany jest przez mężczyzn na całym świecie.

Davidoff Good Life

Kultowy zapach, który już od 1998 roku obecny jest na rynku. Kobiety zawsze bacznie zwracają uwagę na tych mężczyzn, którzy korzystają z perfumu zaliczanego do drzewno-kwiatowo-piżmowego. Orzeźwiający aromat dedykowany jest przede wszystkim dla mężczyzn lubiących postawić na swoim, śmiało idących przez życie. Fiołek, pelargonia, magnolia zostały zmieszane z kilkoma kroplami cytryny przywodzącej na myśl słoneczne lato. Pierre Bourdon, który odpowiedzialny jest za skomponowanie bazy dla tego perfumy, zaoferował migdały, koniczynę, herbatę. Całość została dopięta obecnością drzewa sandałowego.

Hugo Boss Energise

Jak sama nazwa wskazuje, jedna z najbardziej znanych marek proponuje energetyczny zapach dla pewnych siebie mężczyzn po 50 roku życia. Pomimo tego, że ma się do czynienia z grupą dojrzałych osób, nie oznacza to faktu, że pozostaje im korzystać już tylko z bujanego fotela. Wręcz przeciwnie, czego dowodem jest właśnie ten buzujący od pozytywnej energii zapach, który zaliczany jest do kategorii drzewno-cytrusowych. Poleca się jego noszenie w szczególności wiosną oraz latem, dzięki czemu będzie można jeszcze wyraźniej poczuć akordy kardamonu, liści ananasa, różowego pieprzu, jałowca, a także jaśminu.

Męskie perfumy z feromonami

Po 50 roku życia praktycznie każdy mężczyzna może dokonać jeszcze wielu rzeczy. Nic więc nie stoi na przeszkodzie, aby mogli oni także wykorzystać zapachy z feromonami, które podświadomie będą wpływać na zwiększenie atrakcyjności. Wśród propozycji, które dedykowane są dla mężczyzn dojrzałych na Walentynki, znajduje się:

  • Désir Éternel Homme - wykorzystują one aż 3 feromony, które są w stanie sprawić, że nawiązanie kontaktu z płcią przeciwną będzie łatwiejsze. Skuteczność działania feromonów została potwierdzona przez innych użytkowników;
  • Passion for Him - często można spotkać się z opinią, że jest to jeden z najlepszych afrodyzjaków. Subtelny aromat, który zawiera w sobie mieszankę najpopularniejszych feromonów;
  • BeMINE 4 - kolejna propozycja, która wyróżnia się dużym stężeniem feromonów. Eleganckie perfumy charakteryzujące się niezwykłą harmonią i równowagą w przypadku występujących tutaj akordów.

Perfumy dla dojrzałych mężczyzn powinny opierać się na jednym z następujących zapachów: piżmo, paczula, drzewo sandałowe, kardamon lub ambra. Są one nie tylko niezwykłe i otulają swoim zapachem. To właśnie kobiety uważają, że dla nich są one najbardziej atrakcyjne i ciężko przejść wobec nich obojętnie.

Czytaj także: Zimowe zapachy; ciężkie, słodkie, otulające

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.02.2025 12:59
Grupa Interparfums podsumowała 2024 rok: zysk wzrósł o 10 proc. dzięki perfumom
Wynik Interparfums za 2024 rok jest zasługą świetnych wyników sprzedażowych perfumInterparfums

Francuska grupa perfumeryjna Interparfums podała, że jej zysk netto w 2024 roku wzrósł o 10 proc. do 129,9 mln euro. Wynik ten jest zasługą świetnych wyników sprzedażowych zapachów marki Lacoste. Wynik nieznacznie przekroczył nawet oczekiwania Interparfums, które zakładały zysk netto na poziomie 129,3 mln euro. W perspektywie – pierwsza linia kosmetyków i perfum sygnowanych marką Off-White.

Interparfums, mający w swoim portfolio takie marki perfum, jak Lacoste, Jimmy Choo, Montblanc, Moncler i Karl Lagerfeld, odnotował również 10-procentowy wzrost rocznych przychodów, osiągając 880,5 mln euro w całym 2024 roku.

Zdaniem Interparfums oszczędne zarządzanie kosztami pozwoliło na osiągnięcie 11-procentowego zysku operacyjnego na poziomie 178 mln euro. Przełożyło się to na marżę operacyjną w wysokości 20,2 proc., co jest zgodne z prognozami podanymi w styczniu.

Czytaj też: Interparfums informuje o rekordowej sprzedaży rocznej

W 2024 roku ponownie osiągnęliśmy znakomite wyniki, w dużej mierze dzięki zapachom Lacoste, w roku poświęconym odnowieniu dystrybucji i ponownemu wprowadzeniu marki na rynek – skomentował dyrektor generalny Philippe Benacin.

Firma, która zaplanowała dywidendę w wysokości 1,15 euro na akcję (wzrost o 10 proc. rok do roku), zainwestowała w zeszłym roku 187 mln euro w marketing i komunikację, aby zwiększyć widoczność marki i sprzedaż.

Jeśli chodzi o kluczowe partnerstwa, Interparfums przedłużyło umowę licencyjną z Van Cleef & Arpels na kolejne dziewięć lat. Ponadto Grupa opracowuje obecnie pierwszą linię perfum i kosmetyków na podstawie nowo podpisanej umowy z marką modową Off-White (stoi za nią ceniony designer Virgil Abloh), która ma zadebiutować pod koniec 2026 lub na początku 2027 roku.

W 2025 roku zamierzamy utrzymać naszą trajektorię wzrostu, cel przychodów to wysokość na poziomie 930-935 mln euro – dodał Benacin. 

Roczne walne zgromadzenie Interparfums zaplanowano na 17 kwietnia, kiedy to formalnie ogłoszone zostaną odejścia z zarządu Chantal Roos, Dominique Cyrot i Frédérica Garcia-Pelayo

Garcia-Pelayo, który pełnił funkcję zastępcy dyrektora generalnego do końca 2024 roku, został zastąpiony przez Daphné Benacin, pracującej wcześniej jako regionalna dyrektor ds. eksportu grupy – dowiedział się Reuters.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
25.02.2025 10:14
L’Oréal zainwestował w Borntostandout – koreańską markę niszowych perfum
Marka ma na swoim koncie 36 kompozycji zapachowych z kategorii unisex, charakteryzujących się oryginalnymi składamiBorntostandout

L’Oréal zadecydował o zainwestowaniu za pośrednictwem swojego funduszu venture capital w młodą, istniejącą od 2022 roku, luksusową koreańską markę perfumeryjną Borntostandout.

Inwestycja, przeprowadzona za pośrednictwem funduszu venture capital BOLD, należącego do francuskiego koncernu, była częścią rundy finansowania prowadzonej przez amerykański fundusz venture capital Touch Capital.

Nazwa BOLD jest skrótem od „Business Opportunities for L‘Oréal Development”.

Czytaj też: L‘Oréal poszerza portfolio o koreańską markę Dr.G

Marka Borntostandout została założona zaledwie w 2022 roku przez Jun Lim, byłego bankiera inwestycyjnego, działającego w sektorze kosmetycznym i detalicznym.

Marka ma na swoim koncie 36 kompozycji zapachowych z kategorii unisex, charakteryzujących się oryginalnymi składami (np. perfumy Angel‘s Powder, łączące nuty waty cukrowej i... lakieru do paznokci) oraz nazwami, przyciągającymi uwagę. Najpopularniejsze perfumy tej marki to Indecent Cherry, Dirty Rice, Fig Porn, Sugar Addict, Drunk Lovers.

Borntostandout jest firmą, której siedziba będzie nadal mieścić się w Seulu. Marka będzie mogła korzystać ze wsparcia i doświadczenia L’Oréal w zakresie międzynarodowego rozwoju. Dzięki tej rundzie finansowania Borntostandout będzie mogło przyspieszyć swoją fizyczną ekspansję w Europie i USA.

Czytaj też: Historyczny sukces koreańskiej kosmetyki: eksport przekroczył 10 miliardów dolarów

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. marzec 2025 20:16