StoryEditor
Zapachy
09.11.2015 00:00

Nie bój się konkurencji internetowych perfumerii

Przed nami najlepszy dla handlu czas świątecznych zakupów. Jednym z najpopularniejszych prezentów będą zapachy. Odkąd perfumerie internetowe stały się popularne, coraz trudniej zatrzymać klienta. To prawdziwe wyzwanie, więc o motywację do pracy nad jakością obsługi nie powinno być trudno – stwórzmy niezapomnianą atmosferę w naszym sklepie, która będzie procentować przez cały rok. Okres przedświąteczny to także doskonały moment na pozyskanie nowych klientów i promocję naszego biznesu. Klienci pojawią się na pewno.

 

Zapach to specyficzny towar, którego nie da się kupić na podstawie opisu na stronie internetowej. Jeśli odpowiednio przygotujemy się do sezonu, nasz sklep nie będzie tylko showroomem (punktem pokazowym) dla klientów z założenia planujących zakupy online. Na naszą korzyść działa też to, że konkurencja cenowa w postaci handlu testerami w sieci nie będzie w tym czasie groźna – klienci będą poszukiwać pełnowartościowych produktów. Możemy także wykorzystać ten okres na edukację klienta. Jednym z niepodważalnych atutów sklepów tradycyjnych jest to, że korzystają z oficjalnych kanałów dystrybucji oraz gwarantują oryginalność produktu i jego świeżość, o czym możemy zapewnić konsumenta. Po prostu gdy klient kupuje w sklepie stacjonarnym, ma pewność, że dostanie dokładnie ten sam produkt, który testuje. Doświadczony sprzedawca będzie potrafił sfinalizować sprzedaż, nawet jeśli motywacją odwiedzającego nasz sklep jest  „tylko sprawdzenie”,  jak często mówią klienci. Przeprowadzenie klienta od wypróbowywania zapachu przy półce z produktami do wybranego produktu w świątecznym opakowaniu to idealny scenariusz dla przedsiębiorców.
Motywuj personel
Zagubienie klientów w świecie zapachów działa na naszą korzyść. Bardzo rzadko potrafią poradzić sobie sami i odnaleźć to, czego szukają, nawet jeśli posługują się pomocniczą listą. Kluczowe będzie dotarcie przez wykwalifikowanych konsultantów do każdego klienta odwiedzającego sklep. To jest nasza największa siła. To działa na naszą korzyść pomimo konkurencyjności cenowej sklepów online. Personel powinien jednak być odpowiednio przygotowany. Warto pomóc zespołowi. Informujmy pracowników na bieżąco, które produkty mogą być tańsze u konkurencji. Pozwólmy na udzielenie rabatu klientowi, który może zostawić w kasie sklepu sporo gotówki. Motywujmy zespół konkursami i nagradzaniem niekoniecznie w postaci produktów perfumeryjnych. Nie tylko na klientów działają wyjątkowe oferty, również sprzedawca, gdy może na przykład wygrać dzień w SPA, dołoży jeszcze większych starań, by osiągnąć jak najwyższą sprzedaż.
Pracuj z ekspertami
Bezpośredni kontakt ze sprzedawcą jest tym, co odróżnia tradycyjny kanał sprzedaży od przestrzeni e-commerce. Nie da się usunąć osoby, zamykając okno przeglądarki. Mamy do dyspozycji cały wachlarz technik sprzedażowych, również niewerbalnych, ale przede wszystkim prezentujemy produkt na żywo i możemy sprawić, że klient ulegnie jego urokowi. Oferujemy teraźniejszość doświadczenia.
Konsultantka czy konsultant to ekspert potrafiący wzbudzić zaufanie i dostosować sposób komunikacji do każdego klienta. Najważniejsze są pierwsze minuty kontaktu i szybkie rozpoznanie gustu i oczekiwań. Dotyczy to także określenia indywidualnego sposobu postrzegania przez klienta kategorii zapachowych. Najczęściej problem stanowią interpretacje kategorii słodki/świeży czy lekki/ciężki. Świeżość na przykład może oznaczać orzeźwienie, jakie dają akordy cytrusowe, ale są osoby, które w ten sposób określają delikatne kompozycje kwiatowe. Dekodowanie języka klienta powinno następować w pierwszych minutach kontaktu. Gwarantuje nam to utrzymanie pozycji eksperta i wzbudzenie zaufania, które jest punktem wyjścia do sukcesu sprzedażowego.

Dawaj wybór
Zapachy, których w sezonie świątecznym najbardziej będą poszukiwać klienci, podpadają pod trzy główne kategorie: zapachów uniwersalnych (neutralnych), bestsellerów (zarówno ponadczasowych, jak i obecnych) oraz nowości. Warto przygotować takie propozycje, które będą podobać się naszym klientom i pozwolą szybko spełnić ich oczekiwania. Czas to ważny element świątecznych zakupów. Neutralność proponowanego zapachu jest ważna, ponieważ to najlepszy wybór, gdy nie jesteśmy pewni gustu odbiorcy, a często tak się dzieje. Kupujący prezent chcą obdarować kogoś czymś wyjątkowym, ale nie wiedzą dokładnie, co tę osobę zadowoli. W większości przypadków klientów będą interesować wody perfumowane. Nadal żywe jest przekonanie, że taka forma zapachu jest trwalsza. Dużo klientów będzie pytać o perfumy, nie znając różnicy pomiędzy „eau de parfum” a „le parfum”. Bądźmy na to przygotowani. Klienci będą także poszukiwać zestawów zapachowych.
Zadawaj pytania
Gdy dobieramy zapach, powinniśmy zapytać o styl i charakter obdarowywanej osoby. Warto się np. dowiedzieć, jak się ubiera, czy jest typem sportowym, czy lubi klasykę i elegancję? Wzmacnia to nasz wizerunek jako profesjonalisty. Panowie są zazwyczaj najbardziej zagubieni w świecie zapachów. Prawie nigdy nie wiedzą, jakich perfum używa wybranka. Nie możemy ich odesłać, by sprawdzili nazwę, i ryzykować, że do nas nie wrócą – pytajmy więc, jaka jest ta osoba, by sfinalizować sprzedaż. Panie zazwyczaj dokładnie wiedzą, jakich zapachów używają mężowie, ale czasami nie potrafią się zdecydować na jeden, konkretny. Zadawajmy im pytania, to zazwyczaj pomaga utwierdzić się im w tym, że dobrze wybrały. Naprowadzanie poprzez rozmowę jest przydatne także wtedy, kiedy klient zupełnie nie zna gustów osoby obdarowywanej – znajomych czy dalszej rodziny.
Stwórz wyjątkową atmosferę
Wygląd sklepu, dekoracje, muzyka – tworzenie nastroju daje właścicielom sklepów największe pole do popisu.
Zdecydowanie większą dowolność mają prywatni przedsiębiorcy, którzy nie muszą się dostosowywać do narzuconych przez sieci standardów. Eleganckim zwyczajem, nadal rzadko spotykanym w Polsce, jest wręczanie drukowanych podziękowań za zakupy i życzeń świątecznych, podpisanych przez menedżera lub właściciela sklepu. Spróbujmy uniknąć wysyłania ich jedynie drogą mailową czy SMS-em.
Zadbajmy o komfort zakupów. Częstym problemem jest różnica temperatur pomiędzy wnętrzem sklepu a pogodą na zewnątrz. W pomieszczeniu o odpowiedniej temperaturze, klimatyzowanym klienci nie będą się niecierpliwić tylko dlatego, że jest im za gorąco. W takiej temperaturze łatwiej też zaprezentować zapachy. Gdy zacznie się nerwowy, świąteczny pośpiech, miłym akcentem są napoje i słodycze dla klientów. Jeśli to możliwe, postarajmy się o miejsca do siedzenia, gdzie będą mogli odpocząć.
Stosuj wachlarz promocji
Zadbajmy o to, aby dystrybutorzy zaopatrzyli nas w odpowiednią liczbę próbek i upominków, którymi będziemy mogli obdarować naszych klientów. Nie wrzucajmy ich jednak chaotycznie do zakupowych toreb. Zapakowane np. w woreczki z organzy będą pięknym dodatkiem do zakupów. Możemy też pomyśleć o wymianie z innym biznesem i rozdawać w ramach upominków np. rabaty do gabinetów kosmetycznych lub innych sklepów w zamian za polecanie naszej drogerii/perfumerii. Być może zalegają nam w magazynie produkty, które moglibyśmy dołączać do zakupów lub oferować w specjalnej cenie przy konkretnych kwotach. Zmieniajmy często promocje. Jedna z sieci wprowadziła już jednodniowe specjalne oferty cenowe, być może jest to pomysł również dla nas. Możliwości jest wiele, ważny jest element zaskoczenia.
Bądź online
Jeśli będziemy odpowiednio przygotowani, mamy szansę na sukces sprzedażowy. Konkurencja ze strony perfumerii internetowych może być także inspiracją do rozwoju naszego biznesu w kierunku e-commerce. Warto zainwestować w sklep internetowy jako dodatkowy kanał sprzedaży i tak działać, by sklep internetowy i stacjonarny wzajemnie się polecały. Daje nam to szansę na ukierunkowanie działania efektu ROPO (Research Online, Test Offline, Purchase Online) na naszą korzyść, gdy klient wróci ostatecznie do naszego sklepu internetowego, a nie konkurencji, jeśli wręczymy mu np. rabat podczas konsultacji. Zachęcajmy klientów do wystawiania opinii o zakupionych produktach na stronie internetowej naszego sklepu. Możemy w ten sposób stworzyć społeczność i ważne źródło opinii. W końcu wszyscy czytamy recenzje.

Anna Pietrasiewicz

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
04.10.2024 10:00
Kto chętny na rozbiórkę Araba, czyli jak perfumy arabskie zdobyły internet
Charakterystyczną cechą orientalnych perfum jest intensywność i trwałość, co wynika z zastosowania głównie naturalnych olejków eterycznychfot. Shutterstock

Na grupach na Facebooku zrzeszających fanów i fanki perfum pojawiają się co chwila wpisy typu „Kto chętny na rozbiórkę? mam nowego Araba!”, „Mam dostęp do Asgharali, Ayliroma i Rasht Otr, piszcie co Was interesuje na odlanie”, albo „mam na sprzedaż odlewki Yafooha”. Dla laika brzmią one niezrozumiale, jednak osoby bardziej zorientowane wiedzą doskonale, o co chodzi: kolejna osoba oferuje mniejsze pojemności zapachów arabskich, które na przestrzeni ostatnich kilku lat biją rekordy popularności.

Niesamowitą karierę perfum arabskich można przypisać dwóm znaczącym czynnikom, które zaistniały niemal równocześnie. Pierwszym z nich jest ogromna popularność tureckiego serialu „Wspaniałe Stulecie”, który przyciągnął przed ekrany miliony Polaków. Serial opowiadający o życiu sułtana Sulejmana Wspaniałego oraz jego dworu wprowadził widzów w świat orientu pełen przepychu, egzotycznych zapachów i bogatych rytuałów. Obrazy pełne luksusowych wnętrz, gdzie nieustannie unosiły się wonie kadzideł i perfum, zainspirowały Polaków do odkrywania arabskich perfum. Widzowie, oczarowani pięknem i egzotyką przedstawianych w serialu zapachów, zaczęli szukać sposobów, aby przenieść odrobinę tej magicznej atmosfery do swojego codziennego życia. W rezultacie, perfumy arabskie zaczęły cieszyć się coraz większym zainteresowaniem, a polskie sklepy i perfumerie online zaczęły wprowadzać do swojej oferty te wyjątkowe produkty.

Drugim czynnikiem, który przyczynił się do wzrostu popularności arabskich perfum w Polsce, jest rosnąca diaspora muzułmanów i muzułmanek pochodzenia bliskowschodniego na terenie kraju. Wraz z napływem migrantów, którzy osiedlają się w Polsce, zwiększa się również dostępność i świadomość na temat kultury arabskiej, w tym również tradycyjnych zapachów. Nowi mieszkańcy, którzy przywożą ze sobą swoje zwyczaje i tradycje, wprowadzają Polaków w świat orientalnych perfum, które są nieodłącznym elementem ich codziennego życia.

Wyszukania frazy “perfumy arabskie” wzrosły wg. Google Trends w Polsce o ponad 100% w przeciągu ostatnich 2 lat. Najczęściej towarzyszącymi im zapytaniami były “Lattafa” (marka), “Erba Pura” (woda perfumowana), oraz nazwy sklepów, w których konsumenci i konsumentki poszukiwały tego typu produktu. Nazwy popularnych marek zapachów arabskich, takich jak Xerjoff czy Kayali, również osiągnęły w tym okresie wyniki na poziomie 70-80% wzrostu zainteresowania.

image
Zapachy omańskiej marki Al Haramain Perfumes.
Al Haramain Perfumes
Sklepy prowadzone przez osoby pochodzenia bliskowschodniego zaczęły oferować oryginalne, nieznane statystycznemu klientowi pachnidła, a polscy konsumenci z ciekawością i entuzjazmem zaczęli je poznawać. Połączenie fascynacji orientalną kulturą, wzmożonej przez popularne seriale, oraz bezpośredniego kontaktu z osobami pochodzenia bliskowschodniego, sprawiło, że perfumy arabskie stały się w Polsce nie tylko modnym, ale także coraz bardziej dostępnym i pożądanym produktem. Zapachy z Kuwejtu, Bahrajnu, Arabii Saudyjskiej czy Kataru są teraz niszą samą w sobie.

Popularne nuty

Perfumy arabskie to kompozycje zapachowe o niezwykłej głębi i bogactwie, które wyróżniają się na tle innych perfum swoimi unikalnymi nutami zapachowymi. Ich charakterystyczną cechą jest intensywność i trwałość, co wynika z zastosowania głównie naturalnych olejków eterycznych. Wśród najczęściej spotykanych nut zapachowych można znaleźć przyprawy korzenne, takie jak cynamon, kardamon, goździki i szafran. Te przyprawy nadają perfumom arabskim ciepły, pikantny charakter, który kojarzy się z orientalnymi bazarami i egzotycznymi podróżami. Do kompozycji często dodaje się również żywice, takie jak olibanum (żywica kadzidłowca), mirra i benzoina, które wprowadzają głębokie, balsamiczne akcenty oraz nuty kadzidlane, tworząc atmosferę tajemniczości i duchowego uniesienia.

Kolejną istotną grupą nut zapachowych w perfumach arabskich są składniki pochodzenia zwierzęcego i drzewnego, które nadają kompozycjom zmysłową i trwałą bazę. Piżmo, ambra i cywet to klasyczne składniki, które nadają perfumom głęboki, zwierzęcy aromat, często uważany za afrodyzjak. Drewno sandałowe i cedrowe wprowadzają ciepłe, drzewne akcenty, które doskonale komponują się z innymi nutami, wzmacniając ich trwałość i intensywność. Szczególnie cenionym składnikiem jest oud, czyli żywica drzewa agarowego, której zapach łączy w sobie nuty dymne, skórzane i balsamiczne, tworząc niepowtarzalny i niezwykle bogaty bukiet.

Perfumy arabskie często zawierają również nuty kwiatowe, takie jak róża damasceńska, jaśmin i ylang-ylang, które dodają kompozycjom delikatności i elegancji, choć zazwyczaj odgrywają rolę dodatku do bardziej dominujących nut drzewnych i żywicznych. Aromatyczne owoce, takie jak figi, daktyle czy granaty, oraz wanilia i tonka, wprowadzają do perfum słodkie, apetyczne akcenty, które harmonijnie łączą się z pozostałymi składnikami, tworząc kompleksowe i wielowymiarowe kompozycje zapachowe.

Rozbiórki i odlewki

Perfumy arabskie, mimo swojej rosnącej popularności i wyjątkowej jakości, rzadko pojawiają się w ofercie stacjonarnych sklepów perfumeryjnych, które są dobrze znane klientom. Te ekskluzywne zapachy, które są często dostępne tylko w niszowych butikach lub sklepach internetowych, nie są jeszcze szeroko dostępne w tradycyjnych punktach sprzedaży.

Klienci poszukujący autentycznych arabskich perfum muszą więc szukać alternatywnych źródeł, co przyczynia się do kwitnącej kultury „rozbiórek” w mediach społecznościowych. Rozbiórki polegają na zakupie pełnowymiarowego flakonu perfum, który następnie jest rozdzielany na mniejsze porcje i odlewany do specjalnych pojemniczków z atomizerem. Takie odlewki są później odsprzedawane po kosztach lub z niewielkim zyskiem osobom zainteresowanym wypróbowaniem tych egzotycznych zapachów bez konieczności zakupu pełnego flakonu.

 

image
Zapach tureckiej marki Eyüp Sabri Tuncer.
Eyüp Sabri Tuncer

 

Ogłoszenia dotyczące rozbiórek pojawiają się na grupach facebookowych dedykowanych perfumom i miłośnikom orientalnych zapachów po kilkanaście razy dziennie. Takie posty zbierają wielu chętnych, którzy chcą dołączyć do wspólnego zakupu, aby podzielić się kosztem i ryzykiem, jednocześnie zyskując dostęp do luksusowych perfum.

Kultura rozbiórek nie tylko ułatwia dostęp do trudno dostępnych zapachów, ale także buduje społeczność pasjonatów, którzy wymieniają się doświadczeniami i rekomendacjami. Dzięki takim inicjatywom, miłośnicy perfum mogą cieszyć się szeroką gamą zapachów, które inaczej byłyby dla nich nieosiągalne. Rozbiórki stają się coraz bardziej popularne, ponieważ oferują ekonomiczne i praktyczne rozwiązanie dla osób pragnących zanurzyć się w bogatym świecie arabskich perfum bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów zakupu pełnowymiarowych flakonów.

Jak drogeria może „rozebrać” ten trend?

Obserwowany trend rosnącej popularności perfum arabskich stanowi nie tylko dowód na zmieniające się gusta konsumentów, ale również otwiera nowe możliwości biznesowe dla drogerii. Sklepy stacjonarne i sieci perfumeryjne, dostrzegając zainteresowanie klientów orientalnymi zapachami, mogą z powodzeniem wykorzystać tę okazję do rozszerzenia swojej oferty produktowej. Wprowadzenie półki czy wystawki dedykowanej wyłącznie perfumom arabskim może przyciągnąć nowych klientów oraz zwiększyć lojalność obecnych. Taka inicjatywa pozwoli nie tylko na zaspokojenie rosnącego popytu, ale także na edukację konsumentów na temat bogactwa i różnorodności zapachów orientalnych.

Drogerie mogą również organizować specjalne wydarzenia, takie jak dni tematyczne, warsztaty zapachowe czy spotkania z ekspertami, co dodatkowo zwiększy zainteresowanie i zaangażowanie klientów.

 

 

Ponadto, drogerie mogą zmonetyzować popularność perfum arabskich poprzez różnorodne formy sprzedaży. Oprócz pełnowymiarowych flakonów, warto rozważyć wprowadzenie zestawów próbek lub miniatur, które pozwolą klientom na wypróbowanie różnych zapachów przed podjęciem decyzji o zakupie większego opakowania. Możliwość zakupienia odlewek, podobnych do tych sprzedawanych w ramach „rozbiórek” na mediach społecznościowych, może również przyciągnąć uwagę konsumentów, którzy preferują mniejsze inwestycje finansowe na początek. Wdrożenie programów lojalnościowych i specjalnych ofert dla stałych klientów również może okazać się skutecznym narzędziem w budowaniu długotrwałych relacji z klientami.

Sklepy mogą również nawiązać współpracę z influencerami i blogerami specjalizującymi się w tematyce perfum, co pozwoli na skuteczniejszą promocję nowych produktów i dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Wykorzystując te strategie, drogerie mogą nie tylko zwiększyć swoje przychody, ale także umocnić swoją pozycję na konkurencyjnym rynku perfumeryjnym, stając się pierwszym wyborem dla miłośników arabskich zapachów.

Potencjał rynku

Rynek perfum w Arabii Saudyjskiej ma według Renub Research osiągnąć wartość 3 374,72 mln dolarów do 2032 roku. Co jest tego przyczyną? Rozwijający się sektor turystyczny w Arabii Saudyjskiej odgrywa kluczową rolę w zwiększaniu popytu na perfumy. W 2023 r. kraj ten odwiedziło ponad 100 mln turystów, zarówno zagranicznych, jak i krajowych, co spowodowało wzrost zainteresowania tradycyjnymi arabskimi zapachami wśród turystów oraz globalnymi markami wśród miejscowych.

Arabia Saudyjska może również pochwalić się dużą liczbą aktywnych użytkowników mediów społecznościowych; arabscy influencerzy wykorzystują  masowo swoją obecność w mediach społecznościowych do promocji zapachów. Perfumy z krajów sąsiednich lub kulturowo zbliżonych korzystają z tej fali popularności, podkreślając swoje podobieństwa do faktycznie arabskich zapachów lub korzystając z faktu, że mniej świadomi konsumenci za arabskie zapachy biorą wszelkie kompozycje bliskowschodnie lub z grupy przyprawnych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Testowane przez wk
29.04.2024 11:23
Testowane przez WK. La Rive wybór zapachów dla niego i dla niej
Wiadomości Kosmetyczne

Oferta marki La Rive jest niezwykle zróżnicowana, co sprawia, że każdy, niezależnie od swoich preferencji zapachowych, może znaleźć w niej coś dla siebie. La Rive projektuje swoje perfumy z myślą o różnorodności gustów i potrzeb swoich klientów, oferując szeroką paletę aromatów od świeżych i lekkich, przez kwiatowe i owocowe, aż po intensywne i zmysłowe nuty orientalne czy drzewne. Zobaczcie, jakie kompozycje sprawdziły Wiadomości Kosmetyczne!

Dzięki tak bogatej ofercie, La Rive umożliwia klientom wyrażenie własnej osobowości za pomocą zapachu. Niezależnie od tego, czy ktoś preferuje subtelne i delikatne kompozycje, czy też mocne i wyraziste aromaty, w portfolio marki znajdzie się odpowiedni wybór. Perfumy La Rive są zaprojektowane tak, aby odpowiadać różnym okazjom i stylom życia – od codziennego użytku, przez specjalne wydarzenia, aż po wieczorne wyjścia. Marka stawia na dostępność swoich produktów, łącząc wysoką jakość z przystępnymi cenami, co dodatkowo przyciąga szerokie grono odbiorców.

Zapachy marki La Rive są znane z wyjątkowej trwałości i intensywności zapachów, co w dużej mierze wynika z zastosowania pełnego procesu maceracji podczas ich produkcji. Maceracja to kluczowy etap w tworzeniu kompozycji perfumeryjnych, podczas którego składniki zapachowe są namaczane w rozpuszczalniku, zazwyczaj alkoholu, by w pełni uwolnić ich aromaty. Ten proces może trwać od kilku tygodni do nawet kilku miesięcy, a jego długość zależy od specyfiki użytych składników oraz oczekiwanej głębi i trwałości zapachu.

Estetyczne flakony i opakowania zapachów marki La Rive stanowią znaczący element, który przyciąga uwagę konsumentów już na pierwszy rzut oka. Projektanci La Rive przykładają dużą wagę do tego, aby design opakowań harmonizował z charakterem zawartych w nich zapachów, co nie tylko podkreśla ich unikalność, ale również ułatwia klientom wybór odpowiedniego produktu bezpośrednio z półki sklepowej.

315 PRESTIGE BLACK

image
Woda perfumowana dla mężczyzn 315 Prestige Black
La Rive
Woda toaletowa z rodziny aromatyczno-fougère to idealny wybór dla kreatywnych mężczyzn o silnej charyzmie, którzy cenią sobie dynamiczne życie pełne wyzwań i niebanalnych przygód. Zapach ten łączy w sobie sportową lekkość z subtelnymi słodkimi akcentami, które harmonijnie przeplatają się z ziołową świeżością. Jest to kompozycja skierowana do młodszych mężczyzn, którzy nie boją się eksperymentować i pragną wyrazić swoją unikalną osobowość poprzez oryginalny zapach.

Idealnie sprawdzi się zarówno podczas codziennych aktywności, jak i w nieco bardziej formalnych okolicznościach, podkreślając młodzieńczą energię i gotowość do podejmowania spontanicznych decyzji. To zapach dla tych, którzy żyją pełnią życia i nie obawiają się pokazać swojego prawdziwego ja.

 

  • Nuty głowy
    •  anyż, koper włoski, absynt
  • Nuty serca
    •  lawenda, skóra   
  • Nuty bazy
    •  piżmo, wanilia   

315 PRESTIGE PINK

image
Woda perfumowana dla kobiet 315 Prestige Pink
La Rive
Woda toaletowa z rodziny zapachowej kwiatowo-owocowej to wyjątkowa propozycja dla kobiet, które chcą podkreślić swoją słodycz, ale bez przesadnego cukierkowego charakteru. Zapach ten łączy subtelność kwiatowych nut z owocową świeżością, tworząc kompozycję wyraźnie damską i pełną wdzięku.

Jest idealny dla kobiet i dziewcząt, które cenią sobie elegancję oraz kobiecość, ale równocześnie pragną zachować pewną swobodę i lekkość. Doskonale sprawdzi się na co dzień, dodając pewności siebie i podkreślając indywidualność. To zapach dla tych, które szukają równowagi między delikatnością a zdecydowaną, charakterystyczną obecnością.

 

 

  • Nuty głowy
    • różowy szampan, różowy pieprz
  • Nuty serca
    • róża, kwiat brzoskwini
  • Nuty bazy
    • białe piżmo, nuty drzewne

METAPHOR

image
Woda perfumowana dla kobiet Metaphor
La Rive
Woda toaletowa z rodziny zapachowej ambrowo-kwiatowej jest stworzona z myślą o kobietach, jednak dzięki swojej unikalnej, intensywnej kompozycji świetnie sprawdza się jako zapach unisex. Charakteryzuje się wyrazistymi nutami ambry połączonymi z delikatnością kwiatów, co tworzy zdecydowany, ale nieprzesadnie słodki aromat.

Ta perfekcyjnie wyważona mieszanka podkreśla silne osobowości i jest idealna dla osób, które cenią sobie wyraźne, ale eleganckie zapachy. Niezależnie od płci, ten zapach dodaje pewności siebie, podkreślając charakter i indywidualność użytkownika. Doskonale komponuje się z różnorodnymi okazjami, zarówno formalnymi, jak i codziennymi, będąc wyrazem nowoczesnej interpretacji luksusu.

  • Nuty głowy
    • gruszka, bergamotka
  • Nuty serca
    • kwiat pomarańczy, jaśmin wielkolistny, tuberoza
  • Nuty bazy
    • wanilia, ambroksan, paczula, wetyweria

ELEGANT WOMAN

image
Woda perfumowana dla kobiet Elegant Woman
La Rive
Woda toaletowa z rodziny zapachowej ambrowo-kwiatowej to wybór idealny dla kobiet o silniejszej osobowości, które naturalnie przyciągają uwagę otoczenia. Ten intensywny, wyraźnie kobiecy zapach łączy głębię ambry z delikatnością kwiatów, co tworzy wyjątkową kompozycję podkreślającą charyzmę i elegancję. Jest to kompozycja dla kobiety pewnej siebie, która nie boi się wyrażać swojej indywidualności i z łatwością dominuje w każdym towarzystwie.

Zapach jest zarówno zmysłowy, jak i wyrazisty, co sprawia, że jest doskonały na wieczorne wyjścia, specjalne okazje lub jako codzienny symbol siły i niezależności. To wybór dla tych osób, które pragną nie tylko pięknie pachnieć, ale również robić niezapomniane wrażenie swoją obecnością.

 

  • Nuty głowy
    • szafran, jaśmin
  • Nuty serca
    • ambra, drzewo bursztynowe
  • Nuty bazy
    • drzewo cedrowe, żywica jodłowa

HEROIC MAN

image
Woda perfumowana dla mężczyzn Heroic Man
La Rive
Woda toaletowa z rodziny zapachowej aromatyczno-przyprawowej stanowi kwintesencję męskiego klasyku, doskonale komponując się z wizerunkiem tradycyjnego dżentelmena. Jest to zapach, który ceni sobie bezpieczną klasykę, łącząc w sobie wyraźne, aromatyczne nuty z subtelnymi akcentami ziół, owoców i kor rozmaitych roślin cenionych w kuchni. Wyrafinowana mieszanka, w której dominują nuty korzenne, podkreśla elegancję i dojrzałość, będąc jednocześnie synonimem męskości i pewności siebie.

Idealny dla mężczyzn, którzy preferują ponadczasowe wartości i elegancki styl, ten zapach świetnie sprawdza się w różnych okolicznościach, zarówno podczas formalnych spotkań, jak i w codziennym użytkowaniu. To doskonały wybór dla tych, którzy chcą podkreślić swoją osobowość i styl życia zgodny z tradycyjnymi wartościami.

  • Nuty głowy
    • kardamon, różowy pieprz, liść fiołka, mięta
  • Nuty serca
    • ananas, melon, cynamon, szałwia, lawenda
  • Nuty bazy
    • wanilia, kasztan, drzewo bursztynowe, drzewo cedrowe, drzewo gwajakowe

Dlaczego warto postawić na La Rive?

Kompozycje zapachowe tworzone przez markę, która obchodzi w tym roku swoje 20-lecie, są rezultatem współpracy z najlepszymi francuskimi perfumiarzami. Dzięki dwudziestoletniej obecności na rynku, firma zdobyła doświadczenie oraz reputację, która pozwala jej na współpracę z czołowymi specjalistami w branży. Ich wiedza i umiejętności są kluczowe w procesie tworzenia unikalnych, wysokiej jakości zapachów, które zdobywają uznanie i popularność na globalnym rynku.

Z okazji dwudziestolecia, firma nie tylko celebruje swoje osiągnięcia, ale również podkreśla stały rozwój i innowacje, które przyczyniły się do jej sukcesu. W ciągu tych lat, marka wypracowała sobie silną pozycję dzięki konsekwentnemu dążeniu do doskonałości oraz nieustannemu poszukiwaniu nowych inspiracji i rozwiązań. Kompozycje zapachowe są starannie opracowywane, aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów, co jest możliwe dzięki bliskiej współpracy z perfumiarzami, którzy z pasją podchodzą do każdej nowej kreacji.

Jednym z elementów budujących międzynarodową renomę firmy jest regularne uczestnictwo w największych targach kosmetycznych na świecie — COSMOPROF w Bolonii. Targi te są prestiżową platformą, na której marka może prezentować swoje nowości, nawiązywać kontakty biznesowe oraz obserwować najnowsze trendy w branży. Obecność na COSMOPROF umożliwia firmie nie tylko eksponowanie swoich produktów na międzynarodowej arenie, ale również czerpanie inspiracji od innych liderów branży, co przekłada się na rozwój nowych, innowacyjnych produktów.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną recenzją w filmie!

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. listopad 2024 17:29