
Marka Hard Candy wprowadziła w marcu na rynek kolekcję związaną z Marilyn Monroe. Produkty do makijażu i pielęgnacji skóry, dostępne wyłącznie w amerykańskiej sieci Walmart, składają się z niezbędnych składników, takich jak tonik, serum do twarzy i puder wykończeniowy, ale także produkty, takie jak olej scyntylacyjny, puder do ciała i kosmetyki do ust. Całość ma kwiatowe opakowanie w stylu art deco kojarzące się ze stylem retro.
Nieżyjąca już Selena Quintanilla-Pérez, amerykańska piosenkarka nazywana „królową Tejano” została wyróżniona przez MAC Cosmetics. Po współpracy w 2016 roku, gdy gigant kosmetyczny stworzył kolekcję Selena, teraz przygotowuje się do premiery drugiej limitowanej edycji poświęconej gwieździe, która zmarła w 1995 roku. Linia „Selena La Reina” zostanie wprowadzona na rynek w kwietniu i będzie znakiem powrotu słynnej wersji „Lipglass”.
Z kolei legendarny duet hip-hopowy Salt-N-Pepa połączył siły z Milani Cosmetics. Dwie palety 12 cieni do powiek „Hot, Kool & Vicious” i „Very Necessary Eyeshadow Palette” oraz dwa czerwone zestawy zawierające matowy sztyft i kredkę do ust zachwycą osoby odczuwające nostalgię do lat 90.