StoryEditor
Makijaż
08.04.2021 00:00

Trendy makijażowe: Pomarańczowy najmodniejszym kolorem ust?

Szminka nie umarła! Teraz powraca w kolorze, którego nikt się nie spodziewał - jaskrawej, odważnej pomarańczy. To jeden z najpopularniejszych odcieni w mediach społecznościowych. Ten mocny, żywy odcień wprowadzi na wiosnę dawkę optymizmu w nasze codzienne życie.

Pandemia sprawiła, że ​​przez jakiś czas kosmetyk ten był poza centrum uwagi, zepchnięty na dalszy plan przez noszenie maseczki.  Teraz powraca w bardzo odważnym odcieniu - intensywnej pomarańczy, która może przyćmić inne w tym sezonie. Czy kolor ten zostanie zauważony przez konsumentki, czy będzie raczej sezonową gwiazdą wśród produktów beauty publikowanych na Instagramie? Przekonamy sie tego lata.

Potrzeba optymizmu

Wszystko wskazuje na to, że globalna pandemia była przyczyną powrotu do bardziej naturalnego wyglądu makijażu, z wygładzoną, ale nie przeciążoną make-upem cerą, ustami, które są błyszczące, ale nie zabarwione, i bardziej wyrazistym okiem, ale nie przesadnie wymalowanym. Ta skłonność do powrotu do podstaw jest bezpośrednio związana z lockdownami i pracą z domu, a także z koniecznością noszenia maseczki w miejscach publicznych.

Konsumentki nie chciały poświęcać czasu i wysiłku na wyrafinowany makijaż, którego nikt nie zobaczy. Czy powrót do tak żywego koloru, jak pomarańczowy oznacza koniec pandemii? To dalsza perspektywa, ale wydaje się, że bardziej wiąże się on z potrzebą optymizmu, świeżości i radości w odpowiedzi na ponury okres.

Bo pomarańczowe usta, wyglądające na pełne energii i odważne, mają nas dobry wpływ terapeutyczny w środku ery COVID-19. Dobrze znany jest pozytywny wpływ żywych kolorów na ludzki umysł.

Czy powracają odcienie z ultra-pigmentami?

Wraz z tą ​​wiosenną inspiracją, pojawia czy pytanie czy ultra-pigmentowane odcienie wracają do mody po miesiącach nieobecności. Nie tylko marki koncentrują się nie tylko na bogato napigmentowanych szminkach i błyszczykach w mediach społecznościowych. Influencerzy wydają się być zmęczeni naturalnym wyglądem i stopniowo wracają do odważniejszego looku. To trend, który zwykle obserwuje się w okresie jesienno-zimowym, ale tym razem możemy spodziewać się lata ekstrawagancji. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.01.2025 00:47
Nowa twarz wiosennej kampanii Dior – Monica Bellucci to jej matka
20-letnia Deva Cassel jest ambasadorką wiosennej kolekcji kosmetyków Dioradiorbeauty IG

Modelka Deva Cassel jest ambasadorką wiosennej kolekcji Dior Makeup Glowmania, w której dominują pastelowe, subtelne odcienie różu, brzoskwini i złota.

Kolekcja Diora, przygotowana na wiosnę 2025, celebruje miękkie, promienne, wiosenne odcienie – Spring Pinkmania i Spring Peachmania

Do kolekcji błyszczyków Dior Addict Lip Maximizer, nadających ustom objętości, wprowadzono na wiosnę pięć nowych odcieni – od błyszczących różów po opalizujące złoto. Błyszczyki te nawilżają usta, zapewniają połysk i objętość.

Blask i promienny wygląd cery zapewni Dior Forever Glow Maximizer w nowym odcieniu 10 Lilac. Jest to płynny rozświetlacz o wszechstronnym zastosowaniu w makijażu – można go używać jako rozświetlacz, róż, bronzer, a nawet delikatny cień na powieki. Formuła produktu nasycona jest drobnymi perłowymi pigmentami, zapewnia też łatwą aplikację i doskonałe wtapianie się w skórę. Zapewnia efekt lekkiego makijażu. 

image
W kolekcji znalazły się m.in. paletki Diorshow 5 Couleurs
diorbeauty IG

W kolekcji znalazły się też paletki Diorshow 5 Couleurs, zawierające bogato napigmentowane, pastelowe odcienie cieni do powiek.  

Twarzą wiosennej kampanii Dior Makeup Glowmania jest 20-letnia Deva Cassel. To córka legend europejskiego kina – jej matką jest Włoszka Monica Bellucci (uznawana za jedną z najpiękniejszych aktorek), a ojciec to francuski aktor Vincent Cassel. Już na początku marca Deva Cassel zadebiutuje w kostiumowym serialu NetflixaLeopard” (Il Gattopardo), gdzie zagra rolę Angeliki. W postać tę pierwotnie, w adaptacji z 1963 roku, wcieliła się inna Włoszka – Claudia Cardinale.

Dla Devy Cassel, która była wcześniej znana z bycia modelką i twarzą Dolce & Gabbana, będzie to pierwsza tak duża rola filmowa. Ma na swoim koncie debiut aktorski w „The Beautiful Summer” Laury Luchetti.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
15.01.2025 00:04
Antybakteryjne pędzle do makijażu. Czy naprawdę są skuteczne?
Kolekcja liczy sobie ostatecznie 34 modele pędzlifot. IG morphebrushes

Marka Morphe wypuściła na rynek serię pędzli do makijażu, które mają właściwości antybakteryjne dzięki zastosowanym jonom srebra. Czy i jak długo są one skuteczne?

Założona w Los Angeles w 2008 roku firma sprzedała do tej pory blisko 50 mln sztuk pędzli do makijażu, chwalonych za bardzo dobrą, profesjonalną jakość i przystępne ceny. Marka zyskała też dużą popularność dzięki współpracy z amerykańskimi beauty-influencerami. 

Czytaj też: Top 10 marek kosmetycznych w social mediach w 2024 roku

Teraz, po 16 latach działalności, Morphe wprowadził na rynek nową serię „Morphe Brushes Reimagined” – czyli pędzle stworzone zupełnie na nowo, w sposób innowacyjny, ale na bazie dotychczasowych doświadczeń.

Kolekcja liczy sobie ostatecznie 34 modele pędzli, wyłonionych z ponad 600 testowanych prototypów. Pędzle zostały nie tylko przeprojektowane i przetestowane pod kątem wytrzymałości i odporności na zużycie – strzępienie się, deformację czy wypadanie włosia. Co ważne, nowe modele zostały wykonane z wegańskiego włosia, wzbogaconego jonami srebra, posiadającymi właściwości antybakteryjne.

Jony srebra to technologia antybakteryjna, z stosowana w różnych branżach. Maleńkie cząsteczki przebijają się przez ściany komórkowe bakterii, hamując ich zdolność do przetrwania, a tym samym namnażania i powodowania problemów skórnych (np. trądziku).

Włosie pędzli, dzięki wzbogaceniu jonami srebra, jest w stanie ograniczyć bakterie o 99,9 proc. – zapewnia Morphe, podkreślając, że wynik ten został potwierdzony przez rygorystyczne testy i niezależne, globalnie akredytowane laboratorium kliniczne.

Jak długo pędzle utrzymują swoje działanie antybakteryjne? Zdaniem producenta, ten czas może być różny w zależności od sposobu użytkowania pędzla. Przy użytkowaniu standardowym jony srebra pozostają skuteczne przez okres około jednego roku. Morphe zaleca (szczególnie w przypadku częstego użytkowania pędzli) ich regularne czyszczenie, a także wymianę co 12-18 miesięcy. Czyszczenie pędzla pomaga w usunięciu nagromadzonych resztek makijażu i brudu, a to pomaga też wydłużyć “życie” pędzla, a także pomoże w dbaniu o zdrową skórę.

W Polsce sprzedaż pędzli i kosmetyków marki Morphe prowadzi sieć Douglas.

Czytaj też: Agnieszka Mosurek-Zava, Douglas: Omnichannelowa strategia sprzedaży daje większą niezależność od krótkoterminowych trendów

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 07:47