StoryEditor
Makijaż
18.05.2014 00:00

Lakiery do paznokci. Impuls kupowania

Niewielkich rozmiarów, dość tanie produkty. W błędzie byłby jednak ktoś, kto pomyślałby, że to takie niby nic za parę groszy. Składają się na bardzo kolorową, przyciągającą uwagę ekspozycję. Są też bardzo impulsową kategorią, a w połączeniu z ceną – z reguły koszt jednego produktu nie przekracza 10 zł – rzadko która kobieta potrafi im się oprzeć. Nie mogąc się zdecydować na jeden, weźmie od razu kilka. Czy już Państwo wiedzą o czym mowa?


Tak, to lakiery do paznokci. Aby jednak efekt był taki, jak opisaliśmy wyżej, trzeba je w odpowiedni sposób zaoferować. Uwagę konsumentek znakomicie zwróci na siebie szeroka paleta kolorystyczna z uwzględnieniem najmodniejszych odcieni oraz prezentacja możliwych do uzyskania efektów (połysk, mat,  piasek,  sweterek, zmrożony sorbet itd., itp.) w połączeniu z ciekawą ekspozycją.


Katarzyna Olędzka,
kierownik marketingu, Verona

Niezwykle ważnym, i w wielu przypadkach decydującym o zakupie lakierów, czynnikiem jest  kolorystyka. Konsumentki dobierają ją najczęściej zgodnie z najnowszymi trendami, ale też w zależności od nastroju lub pod kolor garderoby. W połączeniu z przystępną ceną produktu, zakup jest praktycznie pewniakiem. Efekt jest taki, że sprzedaż lakierów zwiększa się znacznie szybciej niż łączne wydatki na kosmetyki do makijażu.
Błyskawiczna reakcja na trendy sprawia, że lakiery do paznokci Ingrid, od kilku już lat notują wzrosty sprzedaży, a od dwóch sezonów są to wzrosty dwucyfrowe. Lakiery te wyróżnia ciekawy design, płaski pędzelek, dzięki któremu aplikacja jest niezwykle prosta i jednocześnie precyzyjna oraz nowoczesna, szybko schnąca, a przy tym wyjątkowo trwała formuła. Obecnie w ofercie marki Ingrid dostępne są trzy rodzaje lakierów: Estetic, JustIN Ingrid oraz Love Story Ingrid, a każdy z nich w szerokiej i absolutnie topowej gamie kolorystycznej – od bieli i delikatnych pasteli, przez soczyste barwy, różnorodne odcienie z perłowym akcentem, inspirujące brokaty, aż po lakiery z efektem piasku na paznokciach.
Ponadto na wielkość sprzedaży niezwykle duży wpływ ma sposób ekspozycji lakierów, które w przypadku marki Ingrid dostępne są na eleganckich podajnikach idealnych do strefy przykasowej, w większych, wyjątkowo lubianych przez konsumentki kulach i misach ekspozycyjnych oraz na tzw. nogach i w szafach kosmetycznych brandu. Kolejny ich atut to przystępne ceny (od ok. 3,85 zł do 5,60 zł), dzięki czemu konsumentka bez wyrzeczeń może pozwolić sobie nawet na kilka buteleczek, w pojemnościach od 7 do 10 ml. Lakiery Ingrid często oferowane są w atrakcyjnych pakietach i promocjach. Przychylność i zaufanie odbiorców, potwierdzają przyznane im nagrody, takie jak chociażby Najlepszy Produkt 2014. 

Aleksandra Jaśkowiec,
product trainer marek
Gosh i Lumene, BJ Polska

Właściwa ekspozycja lakierów do paznokci w miejscu sprzedaży ma kolosalne znaczenie. Dlatego firmy wciąż szukają rozwiązań, które spowodują, że konsumentki zwrócą uwagę na ich ofertę. Bardzo ważna jest mocna komunikacja, stąd specjalne POS-y umieszczane w Hot Spotach z szeroką ofertą naszych marek, poprzez które komunikujemy aktualne promocje, np. atrakcyjne ceny.
Drugi aspekt generujący sprzedaż to oferowanie kolekcji zgodnych z najnowszymi trendami. To bardzo ważne, gdyż w dobie tak wielkiej aktywności blogerek, które pokazują rozmaite tricki i techniki zdobienia paznokci, jeśli marka chce zaznaczyć swoją pozycję na tym konkurencyjną rynku, musi oferować produkty zapewniające modne stylizacje. Pomimo iż wciąż bardzo dobrze sprzedają się kolory klasyczne i bezpieczne, a więc rozmaite odcienie czerwieni oraz beże, kolory nude i pastele, to nie wolno zapominać o innych modnych w danym sezonie kolorach oraz nowinkach pod kątem uzyskanych efektów. Ważne jednak, by ekspozycja była usystematyzowana, nic tak bowiem nie zniechęca do zakupu lakierów jak bałagan – warto je ułożyć według kolorów i zadbać, by nie mieszać różnych efektów. Tam gdzie lakiery są prezentowane, niezwykle istotne jest też oświetlenie, a także dostępność próbników. To co wyróżnia markę Gosh oraz Lumene to malowanie próbników rzeczywistymi lakierami. Taki wzornik dokładnie pokazuje strukturę koloru oraz efekt, który uzyskujemy.
Kolejnym czynnikiem wyboru jest skład lakierów. Konsumentki są coraz bardziej świadome i poszukują produktów, w których wykluczono takie szkodliwe substancje, jak formaldehyd czy toluen. Ważna jest także gramatura i cena. Lakier za 5 zł (tak jak w przypadku nowej marki Ms Rosy dedykowanej dla sieci Kosmeteria-Eksperci Urody), z jednej strony gwarantuje dobrą jakość, a z drugiej znakomicie spełnia się w roli produktu impulsowego, po który klientka sięga skuszona kolorem
lub efektem, tak jak się sięga po gumę do żucia w sklepie spożywczym. Dziś już nie ograniczamy się do jednego koloru na sezon. Kolejny wymarzony odcień wcześniej wypróbowanej marki klientka kupi, jeśli spełniła ona jej oczekiwania, a te podstawowe to dobre krycie i szybkie wysychanie lakieru na paznokciach. Trzeba też wiedzieć, że coraz częściej zwraca się uwagę na długość pędzelka. W naszych lakierach sięga on aż do samego dna, co jest cenione ze względu na możliwość wykorzystania produktu do końca. Często bowiem z lakieru nie da się korzystać dłużej niż do połowy buteleczki. Do głębszej warstwy nie ma już jak dotrzeć, lakier gęstnieje i nie nadaje się do użytku.  

Natalia Karaś,
marketing i PR specialist, Golden Rose

Niewątpliwie ciekawe opakowania produktów oraz najmodniejsza kolorystyka lakierów Golden Rose przyciągają szczególnie uwagę naszych klientek. Nie można przejść obojętnie obok nasyconych kolorami półek. Ważna jest również odpowiednia ekspozycja produktu w miejscu sprzedaży, wyraźne oznaczenie produktów na półkach, ich cen, właściwości czy wyeksponowanie nagród, które zdobył produkt, np. za pomocą wobblerów z ich wizerunkiem. Możliwości jest wiele, jednak z całą pewnością przy szerokim asortymencie niezastąpiony jest sprzedawca, który pomoże wybrać lakier spełniający oczekiwania konsumentki. Tym bardziej, że producentów lakierów do paznokci jest wielu i rywalizacja jest ogromna. Niewiele jest jednak firm, które oferują kosmetyki bardzo dobrej jakości w przystępnej cenie. My bardzo dbamy o te czynniki, a dodatkowo staramy się nieustannie podążać za trendami, wprowadzając na rynek nowe produkty lub wzbogacając już istniejące linie.

Marta Góral,
category manager, Delia Cosmetics

Aby wesprzeć sprzedaż lakierów oferujemy różne rodzaje ekspozycji, dopasowane do potrzeb i możliwości naszych partnerów biznesowych. Proponujemy naladowe displeye na 24 sztuki w modelu ready-to-sale i to one cieszą się największą popularnością: są niewielkie, wygodne, a produkt od razu po otwarciu pudełka gotowy jest do sprzedaży. W ofercie mamy również szafki naladowe mieszczące nawet do 100 lakierów, a także displeye podłogowe typu kosz zasypowy na 250 lakierów – idealne do sklepów samoobsługowych. Naszym pakietom zawsze towarzyszą wzorniki lakierów. Dodatkowym wsparciem jest wiedza, którą nasi przedstawiciele przekazują sprzedawcom – o światowych trendach, które znaleźć można w naszych kolekcjach.

Wysłuchała:
Anna Zawadzka-Szewczyk




ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
16.10.2024 11:36
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków / Materiał Partnera
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków
/ Materiał Partnera
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków
/ Materiał Partnera
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków
/ Materiał Partnera
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków
Gallery

Topface to turecka marka kosmetyków kolorowych do makijażu, która weszła na światowy rynek kosmetyczny w 2011 roku ze swoim bogatym i różnorodnym doświadczeniem w branży. Obecnie eksportuje swoje produkty do 45 krajów i na 5 kontynentów.

W swoim asortymencie prezentuje różne rodzaje podkładów, pudrów do twarzy, kremy BB i CC, pomadki, błyszczyki, tusze do rzęs, rozświetlacze, bronzery, eyelinery, szminki, lakiery do paznokci i konturówki.  Tak bogate zaopatrzenie pozwala odpowiadać na różne potrzeby klienta.  W ten sposób każdy może znaleźć coś dla siebie. Marka nie ogranicza się tylko do produkcji kosmetyków do makijażu, ale i poszła o krok dalej wypuszczając serię produktów do pielęgnacji twarzy - serum z kolagenem, witaminą C i kwas hialuronowym. 

Bardzo dużą zaletą marki jest produkcja jakościowych produktów przy stosunkowo niskich i konkurencyjnych cenach.  Podążając za aktualnymi trendami kosmetycznymi i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom tej branży, produkty Topface z dnia na dzień stają się coraz bardziej znane i lubiane na polskim rynku. To, co również czyni markę wyjątkową to wysoka świadomość i etyczność, gdyż składy kosmetyków są przebadane dermatologicznie i pozbawione szkodliwych substancji. Dodatkowo Topface nie testuje na zwierzętach, a opakowania pudełek pochodzą z recycklingu. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi produktami, które dostępne są na popularnych stronach internetowych takich jak: Kontigo.com.pl, mintishop.pl, primaveraparfum.pl, Hebe.pl i Makeup.pl. Zamówienia można dokonać również na naszej oficjalnej stronie internetowej Topface -  Topface Cosmetics

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
31.07.2024 12:55
Makijaż na koncert Taylor Swift, czyli szaleństwo Swifties trwa
Taylor Swift przyjeżdża na trzy koncerty w Polsce w ramach trasy The Eras TourInstagram Taylor Swift

Taylor Swift – amerykańska piosenkarka, fenomen świata show biznesu. W Warszawie da trzy koncerty. Analitycy prześcigają się w wyliczeniach, ile pojawienie się Taylor Swift w Polsce przyniesie pośrednio zysków firmom i gospodarce, a fanki przygotowują się na koncert – potrzebne są modne ciuchy i super makijaż. Ceny perfum Taylor osiągają zawrotne ceny na aukcjach. Jak kogoś nie stać na perfumy - może kupić flakonik po nich.

Wybierasz się na koncert Taylor Swift i marzy Ci się koncertowy look? Umów się na 20-minutowy makijaż koncertowy, dzięki któremu będziesz lśnić jak gwiazda! – tak Sephora zachęca fanki amerykańskiej piosenkarki do zrobienia specjalnego makijażu, w którym pokażą się na jej koncertach w Warszawie.

Makijaże będą wykonywane w perfumeriach Sephora w centrach handlowych Westfield Arkadia i Złote Tarasy przez trzy koncertowe dni Taylor Swift. Jakie będą to stylizacje? Na prośbę internautki z fb o pokazanie zdjęcia przykładowego makijażu Sephora odpowiada: „Na pewno będzie idealnie nadawał się na koncert, a szczegóły z pewnością można doprecyzować podczas usługi”.

Natomiast na Instagramie Sephora Polska widać już nieco więcej. Makijaż samej Taylor Swift przypomina styl Francuzek. Jasna cera, wyraźne czerwone usta i czarne kreski na powiekach. Ten proponowany przez Sephorę i markę Charlotte Tibury jest makijażem rozświetlającym, pełnym blasku. Nie jest to pełen make-up, tylko dodanie koncertowego glow. „Na pewno będzie dobrym uzupełnieniem koncertowego looku” – zapewnia Sephora.

Makijaże "na Taylor" oferują także inne marki w swoich salonach firmowych, np. makijażystki M.A.C Cosmetics w Elektrowni Powiśle będą je wykonywać 1 i 2 sierpnia. 

Perfumy Taylor Swift

Amerykańska piosenkarka ma własną markę perfum. Jest w niej 5 kompozycji zapachowych. Jak podaje Fragrantica.pl najstarsza kompozycja pochodzi z roku 2011, a najmłodsza z 2014. Taylor Swift stworzyła je przy współpracy z takimi perfumiarzami Olivier Gillotin, Loc Dong i Jean-Marc Chaillan. Czy przed koncertami Taylor Swift w Polsce można gdzieś kupić perfumy? Tak. Na Allegro, na lokalnych aukcjach od prywatnych osób – pusty falkonik za 49 zł. A 50 ml Taylor by Taylor Swift za ponad 800 zł. 

image
Perfumy Taylor Switf i flakonik po perfumach na Allegro lokalnie 31 lipca 2024, dzień przed pierwszym koncertem amerykańskiej piosenkarki w Warszawie
allegro

Bransoletki przyjaźni Taylor Switf

Wiele marek, podobnie jak Sephora i Charlotte Tibury proponuje fanom Taylor Swift bransoletki przyjażni. Czym są bransoletki przyjaźni? To z założenia własnoręcznie wykonane bransoletki, które w Ameryce dostały nowe życie dzięki Swifties - fankom Taylor Switf. Na koncertach Swifties wymieniają się one bransoletkami z tytułami, cytatami z utworów lub innymi sentencjami związanymi z ich idolką. Podobno przed koncertami sklepy sprzedające koraliki i akcesoria do samodzielnego robienia biżuterii przeżywają prawdziwy boom. 

@forkej_ So, make the friendship bracelets, take the moment and taste it”  Ja zaczęłam już robić bransoletki przyjaźni na koncert Taylor Swift, a wy? Chwalcie się swoimi pomysłami na bransoletki, a może się zainspiruje!  Ten super zestaw dostałam od @Enyo a wy możecie go dostać w @smyk ! ???? #makeitreal #bransoletkiprzyjaźni #swifties #friendshipbracelets #taylorswiftbracelets #erastour #erastourtaylorswift #theerastour #swifttok #theerastourtaylorswift #taylorswiftwarsaw #trend #dc ♬ youre on your own kid - gabut woi

Co założyć na koncert Taylor Switf?

Na koncerty Taylor Swift fani szykują także specjalne stroje. Jednym z atrybutów są buty kowbojki nawiązujące do początków kariery piosenkarki, kiedy bliski był jej styl country. Gdy Taylor stała się popową gwiazdą, zmienił się także jej sceniczny wizerunek. Obecnie to styl glamour – połysk, cekinowe sukienki, kryształowe body i garnitury, wysokie obcasy, wyraziste akcesoria. Za nim idą fani Taylor zakładając na jej koncerty wyszywane koralikami i kryształkami buty, spódnice, kurtki, body czy t-shirty. Wiele osób przygotowuje kreacje samodzielnie inwestując w nie czas i niemałe pieniądze. W mediach społecznościowych nie brakuje inspiracji. Stylizacje DIY na Taylor Swift biją rekordy popularności. 

Bilety i zniżki dla fanów Taylor Swift

Taylor Switf przyjedzie do Polski po raz pierwszy. W ramach trasy „The Eras Tour” da trzy koncerty, 1,2 i 3 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie. Dotrą na nie tysiące fanów z całego świata. Wszystkie bilety zostały wysprzedane rok temu. Serwis eBilet wprowadził system ich legalnej odsprzedaży, ale na próżno szukać tu ofert. Okazję wyczuli oszuści – fałszywe oferty pojawiały się w internecie, w mediach społecznościowych, a desperaci tracili na nich nawet po kilka tysięcy złotych.

Czytaj także: Swiftonomics: Taylor Swift zagra koncert, zarobią drogerie i makijażystki. Ile?

W związku z koncertami w Warszawie prezydent stolicy Rafał Trzaskowski powołał sztab kryzysowy, ponieważ jeden z nich przypada 1 sierpnia w dniu obchodów 80. rocznicy Powstania Warszawskiego. W restauracjach, barach i pubach oferowane są specjalne zniżki dla fanów Switf - drinki, słodycze, brokatowa lemoniada, pizze i śniadania.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. listopad 2024 16:52