StoryEditor
Makijaż
26.06.2017 00:00

Jak zarabiać na kosmetyczkach, kuferkach i organizerach?

Kosmetyczki stanowią doskonałe uzupełnienie asortymentu każdej drogerii. Konsumentom są niezbędne podczas podróży, dzięki nim można idealnie uporządkować kosmetyki w domu, a także niewielkie akcesoria w damskiej torebce. W prowadzając ofertę kosmetyczek do sklepu, należy pamiętać o zapewnieniu klientom dostępu do różnych modeli – przeznaczonych do różnych celów oraz z różnych tkanin – by odpowiadać na panujące trendy w modzie.

Nie ma jednej kosmetyczki idealnej. Każdy klient inaczej odpowie na pytanie o to, jaki model sprawdzi się w jego przypadku najlepiej. Kobiecie podróżującej z rodziną do gustu przypadnie kosmetyczka o dużej pojemności w formie organizera. Całkiem inną wybierze klientka, której zależy na tym, by mieć przybory do makijażu w torebce, a jeszcze inną ofertą zainteresuje się mężczyzna planujący służbową podróż. Można zatem podzielić kosmetyczki na grupy ze względu na ich przeznaczenie – podróżne damskie i męskie, domowe i podręczne. W każdej z wymienionych można zaproponować różne zestawienia kolorów, szycia oraz dodatków.


Kosmetyczki podróżne można podzielić na 3 podstawowe typy. Pierwszym z nich jest niewielkich rozmiarów kosmetyczka do przewożenia miniaturowych kosmetyków – zazwyczaj używana podczas niedalekich wypadów poza miasto lub przewożenia kosmetyków o małej pojemności. Idealnie sprawdzają się tu klasyczne, małe kosmetyczki o prostym kształcie i wysokiej jakości wykończenia. Dla osób, które podczas wypadu chcą szybko poprawić makijaż, dobrym rozwiązaniem w tej grupie jest niewielka kosmetyczka z lusterkiem.


Z myślą o tych, którzy wybierają się w dalszą podróż, powinniśmy przygotować ofertę dużych kosmetyczek w formie klasycznych toreb, kufrów i organizerów, które można wieszać na haczyku. Najważniejszym kryterium doboru kosmetyczki podróżnej jest jakość tkaniny (czy jest odpowiednio wytrzymała) oraz kształt (zapewnia komfort przewożenia kosmetyków i dostęp do produktów bez konieczności przetrząsania całej zawartości).

Istotną podgrupą w kosmetyczkach podróżnych są te skierowane do mężczyzn. Kluczowy jest tutaj odpowiedni dobór kolorów – mężczyźni zazwyczaj poszukują stonowanych i uniwersalnych barw, które będą pasować na każdą okazję.

Kolejną grupą kosmetyczek, która powinna pojawić się na sklepowej półce, są kosmetyczki domowe. Ich przeznaczenie to organizacja kosmetyków używanych na co dzień. Tutaj doskonale sprawdzają się duże kosmetyczki w kształcie kuferka lub torby, koniecznie z dużą liczbą przegródek i kieszonek. Kosmetyczki domowe w odróżnieniu od tych podróżnych mogą być w 100-proc. tekstylne, gdyż w domu nie ma problemów z utrzymaniem ich w czystości.

Oferta w drogerii powinna być pełna, dlatego nie można zapomnieć o najbardziej popularnych kosmetyczkach dla kobiet, czyli o niewielkich organizerach podręcznych, które idealnie porządkują kosmetyki noszone w torebce. Są zazwyczaj wykonane z trwałych, eleganckich materiałów i wyposażone w lusterko. Najpopularniejsze modele w tej kategorii to płaskie saszetki z klapką lub nieduże, półokrągłe organizery.

Kosmetyczki, jak wszystkie akcesoria beauty, podatne są na trendy panujące w danym sezonie. Dlatego, aby odnieść sukces w sprzedaży, należy uważnie śledzić rynek mody i skupić się na tych tkaninach i wzorach, które pojawiają się u największych marek modowych. Mogę podpowiedzieć, że w nadchodzącym sezonie letnim modne będą intensywne kolory, wyraźne wzory, metaliczne tkaniny oraz fikuśne dodatki. Warto postawić również na przezroczystości, marynarskie paski oraz najmodniejszy kolor sezonu – różowe złoto. Wzorem największych domów mody można pokusić się o nieoczywiste zestawienia, które przyciągną wzrok i zachęcą do zakupów.

Pamiętaj, klient kupuje oczami! Podziel kosmetyczki według marki, rozmiaru i przeznaczenia

Odpowiedni merchandising to jeden z najważniejszych elementów komunikacji z klientem. Niestety na półkach z kosmetyczkami często panuje chaos i bałagan spowodowany ich przypadkowym ułożeniem. Aby pozbyć się wrażenia nieładu i zwiększyć czytelność ekspozycji, należy posegregować kosmetyczki, biorąc pod uwagę markę, rozmiar oraz przeznaczenie. Warto też zastanowić się nad uszeregowaniem asortymentu z uwzględnieniem ceny, tak aby oddzielić produkty z różnych półek cenowych.

Z badań wynika, że przejrzysty sposób prezentacji pozytywnie wpływa na sprzedaż i sprawia wrażenie, że na półce jest więcej pełnowartościowego towaru. Klient jest w stanie szybciej odnaleźć produkt, który mu odpowiada. 

Katarzyna Bielawska, specjalista ds. marketingu w firmie Inter-Vion

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
16.10.2024 11:36
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków / Materiał Partnera
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków
/ Materiał Partnera
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków
/ Materiał Partnera
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków
/ Materiał Partnera
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków
Turecka marka, która zdobywa serca Polaków
Gallery

Topface to turecka marka kosmetyków kolorowych do makijażu, która weszła na światowy rynek kosmetyczny w 2011 roku ze swoim bogatym i różnorodnym doświadczeniem w branży. Obecnie eksportuje swoje produkty do 45 krajów i na 5 kontynentów.

W swoim asortymencie prezentuje różne rodzaje podkładów, pudrów do twarzy, kremy BB i CC, pomadki, błyszczyki, tusze do rzęs, rozświetlacze, bronzery, eyelinery, szminki, lakiery do paznokci i konturówki.  Tak bogate zaopatrzenie pozwala odpowiadać na różne potrzeby klienta.  W ten sposób każdy może znaleźć coś dla siebie. Marka nie ogranicza się tylko do produkcji kosmetyków do makijażu, ale i poszła o krok dalej wypuszczając serię produktów do pielęgnacji twarzy - serum z kolagenem, witaminą C i kwas hialuronowym. 

Bardzo dużą zaletą marki jest produkcja jakościowych produktów przy stosunkowo niskich i konkurencyjnych cenach.  Podążając za aktualnymi trendami kosmetycznymi i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom tej branży, produkty Topface z dnia na dzień stają się coraz bardziej znane i lubiane na polskim rynku. To, co również czyni markę wyjątkową to wysoka świadomość i etyczność, gdyż składy kosmetyków są przebadane dermatologicznie i pozbawione szkodliwych substancji. Dodatkowo Topface nie testuje na zwierzętach, a opakowania pudełek pochodzą z recycklingu. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi produktami, które dostępne są na popularnych stronach internetowych takich jak: Kontigo.com.pl, mintishop.pl, primaveraparfum.pl, Hebe.pl i Makeup.pl. Zamówienia można dokonać również na naszej oficjalnej stronie internetowej Topface -  Topface Cosmetics

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
31.07.2024 12:55
Makijaż na koncert Taylor Swift, czyli szaleństwo Swifties trwa
Taylor Swift przyjeżdża na trzy koncerty w Polsce w ramach trasy The Eras TourInstagram Taylor Swift

Taylor Swift – amerykańska piosenkarka, fenomen świata show biznesu. W Warszawie da trzy koncerty. Analitycy prześcigają się w wyliczeniach, ile pojawienie się Taylor Swift w Polsce przyniesie pośrednio zysków firmom i gospodarce, a fanki przygotowują się na koncert – potrzebne są modne ciuchy i super makijaż. Ceny perfum Taylor osiągają zawrotne ceny na aukcjach. Jak kogoś nie stać na perfumy - może kupić flakonik po nich.

Wybierasz się na koncert Taylor Swift i marzy Ci się koncertowy look? Umów się na 20-minutowy makijaż koncertowy, dzięki któremu będziesz lśnić jak gwiazda! – tak Sephora zachęca fanki amerykańskiej piosenkarki do zrobienia specjalnego makijażu, w którym pokażą się na jej koncertach w Warszawie.

Makijaże będą wykonywane w perfumeriach Sephora w centrach handlowych Westfield Arkadia i Złote Tarasy przez trzy koncertowe dni Taylor Swift. Jakie będą to stylizacje? Na prośbę internautki z fb o pokazanie zdjęcia przykładowego makijażu Sephora odpowiada: „Na pewno będzie idealnie nadawał się na koncert, a szczegóły z pewnością można doprecyzować podczas usługi”.

Natomiast na Instagramie Sephora Polska widać już nieco więcej. Makijaż samej Taylor Swift przypomina styl Francuzek. Jasna cera, wyraźne czerwone usta i czarne kreski na powiekach. Ten proponowany przez Sephorę i markę Charlotte Tibury jest makijażem rozświetlającym, pełnym blasku. Nie jest to pełen make-up, tylko dodanie koncertowego glow. „Na pewno będzie dobrym uzupełnieniem koncertowego looku” – zapewnia Sephora.

Makijaże "na Taylor" oferują także inne marki w swoich salonach firmowych, np. makijażystki M.A.C Cosmetics w Elektrowni Powiśle będą je wykonywać 1 i 2 sierpnia. 

Perfumy Taylor Swift

Amerykańska piosenkarka ma własną markę perfum. Jest w niej 5 kompozycji zapachowych. Jak podaje Fragrantica.pl najstarsza kompozycja pochodzi z roku 2011, a najmłodsza z 2014. Taylor Swift stworzyła je przy współpracy z takimi perfumiarzami Olivier Gillotin, Loc Dong i Jean-Marc Chaillan. Czy przed koncertami Taylor Swift w Polsce można gdzieś kupić perfumy? Tak. Na Allegro, na lokalnych aukcjach od prywatnych osób – pusty falkonik za 49 zł. A 50 ml Taylor by Taylor Swift za ponad 800 zł. 

image
Perfumy Taylor Switf i flakonik po perfumach na Allegro lokalnie 31 lipca 2024, dzień przed pierwszym koncertem amerykańskiej piosenkarki w Warszawie
allegro

Bransoletki przyjaźni Taylor Switf

Wiele marek, podobnie jak Sephora i Charlotte Tibury proponuje fanom Taylor Swift bransoletki przyjażni. Czym są bransoletki przyjaźni? To z założenia własnoręcznie wykonane bransoletki, które w Ameryce dostały nowe życie dzięki Swifties - fankom Taylor Switf. Na koncertach Swifties wymieniają się one bransoletkami z tytułami, cytatami z utworów lub innymi sentencjami związanymi z ich idolką. Podobno przed koncertami sklepy sprzedające koraliki i akcesoria do samodzielnego robienia biżuterii przeżywają prawdziwy boom. 

@forkej_ So, make the friendship bracelets, take the moment and taste it”  Ja zaczęłam już robić bransoletki przyjaźni na koncert Taylor Swift, a wy? Chwalcie się swoimi pomysłami na bransoletki, a może się zainspiruje!  Ten super zestaw dostałam od @Enyo a wy możecie go dostać w @smyk ! ???? #makeitreal #bransoletkiprzyjaźni #swifties #friendshipbracelets #taylorswiftbracelets #erastour #erastourtaylorswift #theerastour #swifttok #theerastourtaylorswift #taylorswiftwarsaw #trend #dc ♬ youre on your own kid - gabut woi

Co założyć na koncert Taylor Switf?

Na koncerty Taylor Swift fani szykują także specjalne stroje. Jednym z atrybutów są buty kowbojki nawiązujące do początków kariery piosenkarki, kiedy bliski był jej styl country. Gdy Taylor stała się popową gwiazdą, zmienił się także jej sceniczny wizerunek. Obecnie to styl glamour – połysk, cekinowe sukienki, kryształowe body i garnitury, wysokie obcasy, wyraziste akcesoria. Za nim idą fani Taylor zakładając na jej koncerty wyszywane koralikami i kryształkami buty, spódnice, kurtki, body czy t-shirty. Wiele osób przygotowuje kreacje samodzielnie inwestując w nie czas i niemałe pieniądze. W mediach społecznościowych nie brakuje inspiracji. Stylizacje DIY na Taylor Swift biją rekordy popularności. 

Bilety i zniżki dla fanów Taylor Swift

Taylor Switf przyjedzie do Polski po raz pierwszy. W ramach trasy „The Eras Tour” da trzy koncerty, 1,2 i 3 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie. Dotrą na nie tysiące fanów z całego świata. Wszystkie bilety zostały wysprzedane rok temu. Serwis eBilet wprowadził system ich legalnej odsprzedaży, ale na próżno szukać tu ofert. Okazję wyczuli oszuści – fałszywe oferty pojawiały się w internecie, w mediach społecznościowych, a desperaci tracili na nich nawet po kilka tysięcy złotych.

Czytaj także: Swiftonomics: Taylor Swift zagra koncert, zarobią drogerie i makijażystki. Ile?

W związku z koncertami w Warszawie prezydent stolicy Rafał Trzaskowski powołał sztab kryzysowy, ponieważ jeden z nich przypada 1 sierpnia w dniu obchodów 80. rocznicy Powstania Warszawskiego. W restauracjach, barach i pubach oferowane są specjalne zniżki dla fanów Switf - drinki, słodycze, brokatowa lemoniada, pizze i śniadania.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 06:27