StoryEditor
Beauty
18.12.2023 16:36

Domowe SPA z marką Garett

Kameralna sesja z udziałem Olgi Kalickiej stała się okazją do zaprezentowania urządzenia antycellulitowego i dwufunkcyjnej szczoteczki sonicznej marki Garett. Aktorka od dłuższego czasu pełni rolę ambasadorki marki Garett i przekonuje, że warto wprowadzić zasadę „zdrowego egoizmu” i zapewnić sobie chwile tylko dla siebie. Doskonałym ich uzupełnieniem są produkty Garett, stanowiące najlepsze wyposażenie domowego spa. Garett Beauty Perfect Body pomaga w modelowaniu sylwetki, zmniejszeniu widoczności rozstępów i walce ze zmarszczkami. Garett Beauty Multi Clean pozwala na dokładne oczyszczenie cery i poprawia wchłanianie substancji aktywnych z kosmetyków.

Przemień swoje mieszkanie w oazę relaksu!

W natłoku codziennych obowiązków każda kobieta zasługuje na chwilę relaksu, czas, by zadbać tylko o siebie. Dla wielu z nich regularne wizyty u kosmetologa mogą być luksusem, który nie zawsze jest osiągalny. Jak więc zapewnić sobie najlepszą pielęgnację, a jednocześnie nie wydać fortuny? Idealnym rozwiązaniem jest stworzenie własnego domowego spa! Tak, dokładnie! W ofercie marki Garett każda kobieta znajdzie urządzenia kosmetyczne, które sprawią, że poczuje się jak w profesjonalnym gabinecie, bez konieczności opuszczania swojego domowego zacisza. Marka Garett wychodzi naprzeciw potrzebom pielęgnacyjnym kobiet, proponując swoje najnowsze urządzenia do osobistego spa, które pozwalają zrelaksować się i zadbać zarówno o twarz, jak i ciało.

image
fot. Materiał Partnera/Garett Beauty

Garett Beauty Multi Clean – doskonałe oczyszczanie i pielęgnacja cery

Garett Beauty Multi Clean to urządzenie, które zapewnia dokładne oczyszczenie cery za pomocą wibracji sonicznych. Dodatkowo, dzięki funkcji jonizacji, umożliwia wtłaczanie substancji aktywnych w głąb skóry, co jest kluczowe w pielęgnacji. Urządzenie oferuje również ciepły kompres oraz terapię czerwonym światłem LED, które pobudza produkcję kolagenu i elastyny. 

Garett Beauty Perfect Body – dla pięknej sylwetki i gładkiej skóry

Garett Beauty Perfect Body to urządzenie antycellulitowe, skuteczne również w walce ze zmarszczkami. Dzięki masażowi próżniowemu i stymulacji impulsami pomaga zredukować tkankę tłuszczową i wymodelować sylwetkę. Połączenie EMS i czerwonego światła LED korzystanie wpływa na wygląd twarzy, sprawia, że cera się staje się sprężysta i odżywiona.  

Innowacyjne produkty Garett Beauty są doskonałym wsparciem dla kobiet, które pragną wzbogacić swoją rutynę pielęgnacyjną i kompleksowo zatroszczyć się o swoje ciało i samopoczucie. Dostępność w największych elektromarketach online w Polsce, takich jak Media Expert, RTVeuroAGD, a także w sieciach drogerii, takich jak Hebe, Superpharm i Douglas sprawia, że są one na wyciągnięcie ręki dla każdej kobiety, która holistycznie chce zadbać o siebie, bez wychodzenia z domu.

image
fot. Materiał Partnera/Garett Beauty

O marce

Garett  jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz jednym z głównych graczy w segmencie urządzeń elektronicznych do domowej pielęgnacji całego ciała. Produkty z logo marki dostępne są w największych sieciach elektromarketów  w Polsce m.in.: MediaExpert, RTVeuroAGD, Komputronik, Neonet, Media Markt, czy w Empiku oraz w ponad 19 krajach w Europie. Wizją marki Garett jest zapewnienie konsumentom wysokiej jakości produktów, aby mogli oni cieszyć się aktywnym i zdrowym stylem życia, dbać o swoje ciało, wykorzystując do tego nowoczesne technologie.

Więcej na www.garett.com.pl

 

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zabiegi kosmetyczne
15.01.2025 00:05
Turystyka zabiegowa, skutki Ozempic i inne trendy medycyny estetycznej w 2025
Zabiegami medycyny estetycznej zainteresowane są coraz młodsze osoby.fot. archiwum WK

Eksperci z londyńskiego Centre for Surgery wskazali główne trendy w chirurgii plastycznej i estetycznej, które będą najpopularniejsze w 2025 roku – zarówno wśród młodszej generacji, jak i wśród osób dojrzałych.

Coraz więcej młodych pacjentów w gabinetach

Eksperci podkreślają, że zauważalny jest wzrost liczby nastolatków i młodych dorosłych, poszukujących już w tym wieku delikatnych zabiegów, zapobiegających procesom starzenia. Popularne są szczególnie poprawianie powiek oraz mini lifting.

Młodym pacjentom zależy na zabiegach subtelnych, mało inwazyjnych (z jak najkrótszym czasem regeneracji), a celem jest osiągnięcie naturalnych, estetycznych efektów.

Jak przyznają eksperci, ta grupa pacjentów bardzo często korzysta z bogactwa informacji, dostępnych w internecie, co powoduje, że zabiegami medycyny estetycznej zainteresowane są coraz młodsze osoby. Głównym źródłem informacji dla młodych pozostaja social media i popularni influencerzy, celebrytki i modelki.

Czytaj też: New Morning Consult: Gen Z sprowadzi na branżę urodową backlash

Metamorfozy w okresie menopauzy

Zainteresowanie zabiegami estetycznymi wzrasta też wśród osób dojrzałych, czyli w grupie powyżej 50. roku życia. Wzrost popularności zabiegów wiąże się z coraz większą akceptacją medycyny estetycznej przez tę grupę demograficzną.

Coraz częściej zainteresowanie budzi trend “menopause makeover” (czyli metamorfoza estetyczna lub chirurgiczna w okresie menopauzy). To oczywiście nasuwa skojarzenia z modnym w ubiegłym roku trendem, również dotyczącym kobiet – “mommy makeover” (poprawianie wyglądu – głównie rejonu brzucha i piersi - po urodzeniu dziecka, aby jak najszybciej odzyskać “normalny” wygląd). “Makeover” dla kobiet dojrzałych to przede wszystkim zabiegi na ciało, piersi, czy liftingi twarzy i szyi.

Turystyka zabiegowa

2025 będzie najprawdopodobniej rokiem jeszcze większej niż dotychczas turystyki zabiegowej i medycznej, kiedy pacjenci wyjeżdżają np. na 1-2 tygodniowe pobyty do innego kraju, łączące urlop i specjalistyczne zabiegi – niedostępne lub o wiele droższe w ojczystym kraju. 

Zabiegi tego typu promują najczęściej influencerzy w mediach społecznościowych - wcześniej pod wpływem sióstr Kardashian była moda na BBL (brazylijski lifting pośladków), a ostatnio – tzw. “poprawianie uśmiechu”, czyli śnieżnobiałe uzębienie, a także odsysanie tłuszczu, implanty piersi etc. 

Takie przeprowadzane masowo za granicą zabiegi (bo “tam taniej”, i do tego można zrobić w pakiecie kilka rzeczy na raz) powodują, że także w Polsce rośnie grupa specjalistów, którzy dokonują rewizji wykonanych za granicą operacji oraz zabiegów. Więcej na ten temat w filmie poniżej, mówiącym o powikłaniach powstałych po zbyt szybkich, inwazyjnych, nieprawidłowo przeprowadzonych zabiegach z zakresu stomatologii estetycznej:

Młodsi pacjenci będą jednak napędzać popyt na zabiegi wykonywane w kraju – jak wspomniano wcześniej, ta grupa demograficzna preferuje zabiegi subtelne, zapobiegawcze. Pacjenci wykazują również zainteresowanie najnowocześniejszymi technologiami, takimi jak chirurgia małoinwazyjna, nie pozostawiająca blizn. Preferowane będą zabiegi z przyspieszonym lub minimalnym okresem rekonwalescencji.

Ozempic i jego skutki dla ciała

Z uwagi na coraz większą ilość osób, prowadzących kurację lekami powodującymi znaczną utratę wagi (czyli np. Ozempic), pojawi się więcej osób, u których pojawi się problem zwiotczałej skóry

To oczywiście będzie powodować większy popyt na operacje korygujące ten problem, szczególnie poszukiwana będzie abdominoplastyka i liftingi twarzy.

Czytaj też: Trendy w chirurgii plastycznej: panowie coraz chętniej poprawiają urodę

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
15.01.2025 00:04
Antybakteryjne pędzle do makijażu. Czy naprawdę są skuteczne?
Kolekcja liczy sobie ostatecznie 34 modele pędzlifot. IG morphebrushes

Marka Morphe wypuściła na rynek serię pędzli do makijażu, które mają właściwości antybakteryjne dzięki zastosowanym jonom srebra. Czy i jak długo są one skuteczne?

Założona w Los Angeles w 2008 roku firma sprzedała do tej pory blisko 50 mln sztuk pędzli do makijażu, chwalonych za bardzo dobrą, profesjonalną jakość i przystępne ceny. Marka zyskała też dużą popularność dzięki współpracy z amerykańskimi beauty-influencerami. 

Czytaj też: Top 10 marek kosmetycznych w social mediach w 2024 roku

Teraz, po 16 latach działalności, Morphe wprowadził na rynek nową serię „Morphe Brushes Reimagined” – czyli pędzle stworzone zupełnie na nowo, w sposób innowacyjny, ale na bazie dotychczasowych doświadczeń.

Kolekcja liczy sobie ostatecznie 34 modele pędzli, wyłonionych z ponad 600 testowanych prototypów. Pędzle zostały nie tylko przeprojektowane i przetestowane pod kątem wytrzymałości i odporności na zużycie – strzępienie się, deformację czy wypadanie włosia. Co ważne, nowe modele zostały wykonane z wegańskiego włosia, wzbogaconego jonami srebra, posiadającymi właściwości antybakteryjne.

Jony srebra to technologia antybakteryjna, z stosowana w różnych branżach. Maleńkie cząsteczki przebijają się przez ściany komórkowe bakterii, hamując ich zdolność do przetrwania, a tym samym namnażania i powodowania problemów skórnych (np. trądziku).

Włosie pędzli, dzięki wzbogaceniu jonami srebra, jest w stanie ograniczyć bakterie o 99,9 proc. – zapewnia Morphe, podkreślając, że wynik ten został potwierdzony przez rygorystyczne testy i niezależne, globalnie akredytowane laboratorium kliniczne.

Jak długo pędzle utrzymują swoje działanie antybakteryjne? Zdaniem producenta, ten czas może być różny w zależności od sposobu użytkowania pędzla. Przy użytkowaniu standardowym jony srebra pozostają skuteczne przez okres około jednego roku. Morphe zaleca (szczególnie w przypadku częstego użytkowania pędzli) ich regularne czyszczenie, a także wymianę co 12-18 miesięcy. Czyszczenie pędzla pomaga w usunięciu nagromadzonych resztek makijażu i brudu, a to pomaga też wydłużyć “życie” pędzla, a także pomoże w dbaniu o zdrową skórę.

W Polsce sprzedaż pędzli i kosmetyków marki Morphe prowadzi sieć Douglas.

Czytaj też: Agnieszka Mosurek-Zava, Douglas: Omnichannelowa strategia sprzedaży daje większą niezależność od krótkoterminowych trendów

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. styczeń 2025 15:53