StoryEditor
Nasze projekty
25.01.2023 00:00

Testowane przez WK. Laura Conti glitter do włosów Party Look

Lata 90‘ wróciły w pełni do trendów modowych i makijażowych — oraz fryzjerskich. Fryzury „na Rachel”, blond pasemka i mini kitki pojawiają się coraz częściej w edytorialach czasopism kobiecych i na wybiegach. Dlatego też w drogeriach można znaleźć obecnie inspirowane tą epoką maskary do włosów; Laura Conti proponuje wariant z brokatem.

Trend na lata 90‘ oraz tzw. dopamine wear na dobre zadomowił się na TikToku, Instagramie, Pintereście i czasopismach modowych. Zewsząd dopadają nas neonowe lub metaliczne kolory, bogate zdobienia, cekiny, jednym słowem blask i połysk. Laura Conti wychodzi mu naprzeciw, oferując klientkom i klientom brokatowe maskary do włosów w czterech kolorach; intensywnym złocie, chłodnym srebrze, bratkowym fiolecie i ciepłym różu. Różowy i fioletowy wariant zawiera lekko multikolorowy brokat, który daje głębszy, bardziej wielowymiarowy efekt; warianty złoty i srebrny to typowe, jednolite wersje, które nadadzą królewskiego czaru.

Różowy brokat polecamy ciemniejszym blondynkom i kruczowłosym, srebrny — brunetkom i jasnym blondynkom, fiolet rudym i paniom z włosami w kolorze blond-szatyn, a złoty rudym i brązowowłosym.

 

 

Maskara znajduje się w tradycyjnym opakowaniu ze szczoteczką o nieco rzadszym włosiu niż to, do których przyzwyczaiły nas tusze do rzęs. Na szczoteczkę nabiera się odpowiednia ilość produktu, który potem należy rozprowadzić po włosach ruchem w dół. Po nałożeniu włosy powinny móc swobodnie wyschnąć, chyba że chcemy poddać je dodatkowej stylizacji lub upiąć. Żel zmieszany z brokatem lekko zastyga, ale nie daje efektu sztywnych strączków. 

Maskarą Laura Conti można pokryć całe pasma, zrobić efekt brokatowego odrostu w stylu egirl, utrwalić nią baby hair albo nałożyć jej tylko odrobinę na już ułożone włosy, albo połyskujący brokat łapał światło. Jeśli ma się kręcone włosy, to większą ilość produktu można nałożyć na dłonie i pougniatać nimi loczki, a wtedy nabiorą blasku i zostaną delikatnie utrwalone. Możemy także spróbować stworzyć brokatowe końcówki, przesuwając szczoteczkę z nałożonym produktem tylko po samych końcach włosów. Możliwości jest wiele, i wszystkie zależą tylko od naszej fantazji i kreatywności. Panowie mogą nawet pokusić się o brokatową brodę czy wąsy na szczególnie szaloną okazję! 

Brokatową maskarę do włosów Laura Conti łatwo się zmywa; wystarczy spłukać pomalowane pasma i przeczesać palcami, bez użycia szamponu. Produktu nie trzeba wyczesywać z suchych włosów, co często nastręcza problemów i może być bardzo nieprzyjemne. Włosy nie są również zniszczone po użyciu maskary, ponieważ w przeciwieństwie do trwałych czy półtrwałych farb nie produkt nie zawiera amoniaku, utleniaczy, mocnych barwników czy soli metali, ani nie ingeruje w strukturę włosa.

Maskara do włosów z brokatem Laura Conti to doskonały produkt impulsowy, który zwróci uwagę wśród farb czy koloryzujących pudrów do włosów; małe dziewczynki również z chęcią sięgną po błyszczące świecidełko, zachęcając rodziców do zakupu, by zmienić się w księżniczki rodem z bajek Disneya. Sezon karnawałowy to czas, kiedy tego typu kosmetyki sfruwają z półek, i można spodziewać się, że maskara brokatowa będzie ciszyła się równym powodzeniem w okolicach Halloween czy Dnia Dziecka.

 

 

Atrakcyjna cena zachęca do nabycia wszystkich czterech kolorów brokatowej maskary do włosów Laura Conti, co zwiększa wartość koszyka, a przyciągający oko blask pozwala zatrzymać konsumentkę czy konsumenta na dłużej przy półce. Maskary są sprzedawane pojedynczo oraz w ekonomicznych trójpakach.

Oddajmy głos Pani Barbarze Grzymale; Nasza brokatowa maskara do włosów Hair Glitter została przygotowana z myślą o każdym, kto w nieinwazyjny, ale i bardzo efektowny sposób pragnie poeksperymentować ze swoją fryzurą. Już od kilku lat na social mediach królują intensywne, błyszczące makijaże i niekonwencjonalne upięcia, widocznie inspirowane latami 90. oraz 2000. Na półkach sklepowych dominują głównie produkty do makijażu twarzy, wciąż brakuje ich odpowiedników we włosowym świecie. Chcieliśmy to zmienić. Brokaty do włosów to w pełni zmywalny kosmetyk, który poza właściwościami upiększającymi delikatnie utrwala niesforne pasma. Zależało nam przy tym na stworzeniu produktu, który będzie zarówno precyzyjny, jak i łatwy w aplikacji. Zamknięcie naszej formuły w opakowaniu przypominającym maskarę zdecydowanie to umożliwiło.

Brokaty przygotowaliśmy w czterech wariantach kolorystycznych — złotym i srebrnym z myślą o wszystkich ceniących klasykę, a także różu i fiolecie, które dzięki połączeniu drobinek o wariacjach różnych odcieni, nadają włosom bardziej metalizujący, wielowymiarowy blask. W doborze naszej gamy pragnęliśmy uwzględnić zarówno tych bardziej, jak i mniej odważnych, stąd właśnie eleganckie złoto i srebro oraz bardziej wyrazisty fiolet i róż. Sposobów użycia naszego produktu może być tak wiele, jak jego użytkowników, poszczególne warianty można ze sobą łączyć w dowolnych konfiguracjach kolorystycznych, a także przy każdym rodzaju uczesania i upięcia. Pragniemy, aby nasz produkt umożliwiał twórczą zabawę z włosami i dawał tym, którzy z niego korzystają możliwość wyrażenia siebie i podkreślenia swojej wyjątkowości.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą recenzją!

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Nasze projekty
03.03.2025 09:25
TOP lutego 2025: Odwrót od Ozempicu, The Ordinary debiutuje w Chinach, Lex Szarlatan
Wiadomości Kosmetyczne

W lutym 2025 interesowało Was najbardziej to, co się dzieje z Ozempikiem i jego sytuacją patentową, debiut The Ordinary w Chinach, Lex Szarlatan i kolejne odcinki w sadze o Natura & Co.

1. Ozempic przestaje być lekiem-cudem? Nowe kłopoty w raju dla Novo Nordisk

Ozempic, uznawany za „cudowny lek” i potencjalne zagrożenie dla klinik odchudzania, dietetyków oraz salonów modelowania sylwetki, niespodziewanie znalazł się w nowym kontekście. Najnowsze badania wskazują, że jego stosowanie może prowadzić do utraty wzroku, a jednocześnie zbliża się koniec jego ochrony patentowej. Jakie działania podejmie producent w obliczu tych wyzwań?

2. Nie żyje Adam Osuchowski, prezes Ados Cosmetics

Z ogromnym smutkiem zawiadamiamy, że w niedzielę, 9 lutego 2025 roku, zmarł Adam Osuchowski – prezes i właściciel firmy Ados Cosmetics. Przez 40 lat z pasją angażował się w branżę kosmetyczną, tworząc od podstaw własną markę. Ados Cosmetics, obecna na polskim rynku od 1980 roku, specjalizuje się w produkcji kosmetyków do paznokci oraz makijażu, od ponad czterech dekad dostarczając innowacyjne rozwiązania w swojej dziedzinie.

3. The Ordinary debiutuje na chińskim rynku we współpracy z Sephorą

Marka kosmetyków pielęgnacyjnych The Ordinary, ceniona za przystępne ceny i minimalistyczne podejście do pielęgnacji, zadebiutowała w lutym na chińskim rynku. W ramach wyłącznej współpracy z należącą do LVMH siecią Sephora od 13 lutego oferuje 24 produkty, obejmujące zarówno formuły dostosowane do lokalnych potrzeb, jak i zupełnie nowe rozwiązania. W drugiej połowie roku The Ordinary planuje dalszą ekspansję, wprowadzając swoje produkty na popularne platformy e-commerce Tmall i Douyin w lipcu.

4. Jakub Żurowski, Avon Operations Polska: Będziemy kontynuować inwestycje w badania i rozwój

Rok 2024 był okresem efektywnego wykorzystania szans, a trudne momenty dostarczyły nam cennych doświadczeń, które przyniosą korzyści w przyszłości – mówi Jakub Żurowski, dyrektor fabryki Avon Operations Polska. Jego zdaniem kluczowe kierunki rozwoju firmy w najbliższych latach to inwestycje w badania, innowacje oraz zrównoważony rozwój.

5. Z gabinetów beauty znikną „leczące" kryształy, olejki i suplementy? Ministra Zdrowia idzie na wojnę z szarlatanami

W branży kosmetologicznej od dawna problemem są produkty impulsowe, takie jak rzekomo lecznicze kryształy na migreny, olejki eteryczne na depresję czy bransoletki poprawiające ciśnienie. Ministra Zdrowia Izabela Leszczyna w rozmowie z Michałem Janczurą z Wirtualnej Polski zapowiada walkę z pseudonaukowymi praktykami. Czy jej działania obejmą również tego rodzaju produkty i usługi?

6. Natura & Co rozważa sprzedaż międzynarodowych operacji Avonu

Brazylijski koncern kosmetyczny Natura & Co ogłosił, że prowadzi wyłączne negocjacje z funduszem inwestycyjnym IG4 w sprawie potencjalnej sprzedaży operacji Avonu poza Ameryką Łacińską. Informacja ta, przekazana w czwartek, spotkała się z pozytywną reakcją rynku – akcje spółki wzrosły o około 3,5 proc., co uczyniło Naturę jednym z liderów wzrostu na indeksie Bovespa, który w tym czasie pozostawał stabilny.

7. Anna Oborska, PSPKD: Dynamiczne zmiany legislacyjne stawiają przed firmami kosmetycznymi nowe wyzwania

W 2025 roku branża kosmetyczna mierzy się z istotnymi zmianami legislacyjnymi, które stanowią zarówno wyzwanie, jak i przełom dla firm. Kluczowe stają się szybki dostęp do rzetelnych informacji oraz skuteczna adaptacja do nowych regulacji, co pozwala utrzymać konkurencyjność i ograniczyć ryzyko prawne. O aktualnych przepisach kosmetycznych rozmawiamy z dr inż. Anną Oborską, dyrektor generalną Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego.

8. Marki luksusowe i premium w Polsce 2024/25: największe wyzwania [RAPORT]

Rynek marek premium i luksusowych w Polsce dynamicznie się rozwija. W obliczu rosnącej konkurencji i zmieniających się preferencji konsumentów kluczowe staje się zrozumienie, kim są nabywcy tych produktów oraz jak skutecznie budować ich lojalność – podkreślają Dominika Hofman i Marta Wojciechowska, autorki raportu „Doświadczenia klienta w Polsce. Segment premium i luxury”.

9. Your Turn – nowy rozdział w perfumowej drodze Billie Eilish

Your Turn, najnowszy zapach stworzony we współpracy z artystką młodego pokolenia, stanowi odejście od wcześniejszych perfum sygnowanych jej imieniem, takich jak Eilish, Eilish No. 2 i Eilish No. 3. Podobnie jak poprzednie kompozycje, zapach ten powstał z wykorzystaniem wyłącznie wegańskich składników.

10. Zmiany w strukturze Unilever: nowe kierownictwo działu Personal Care

Unilever wprowadził znaczące zmiany w zarządzaniu działem Personal Care w Polsce. Nowe funkcje objęli doświadczeni menedżerowie: Tomasz Suffner jako General Manager Personal Care Poland, Iwona Towalska jako Head of Customer Strategy Planning & Net Revenue Management oraz Joanna Orzechowska jako Head of Marketing & Media. Nowy zespół kierowniczy będzie odpowiedzialny za rozwój marek takich jak Dove, Rexona i AXE oraz dalsze wzmacnianie pozycji firmy na rosnącym rynku kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Nasze projekty
26.02.2025 16:38
Wiadomości Kosmetyczne obejmują patronat nad Dniem Kobiet 2025 w Fundacji Serce Miasta!
Serce Miasta

Ten projekt dojrzewał ponad rok, ale z radością możemy poinformować, że Wiadomości Kosmetyczne objęły patronat nad Dniem Kobiet 2025, organizowanym przez Fundację Serce Miasta w ramach kampanii Kobiecość Też Bywa Bezdomna.

image
Fundacja Serce Miasta
Fundacja Serce Miasta oraz Fundacja Daj Herbatę już po raz piąty organizują wyjątkowe obchody Dnia Kobiet, skierowane do kobiet w kryzysie bezdomności. Tegoroczna edycja wydarzenia skupi się na metamorfozach uczestniczek, które nie tylko odmienią ich wygląd, ale także wesprą je w powrocie do stabilnego życia. Inicjatywa zwraca uwagę na niewidoczność kobiet na ulicy oraz trudności, z jakimi mierzą się na co dzień, w tym konieczność ukrywania swojej kobiecości ze względów bezpieczeństwa.

W ramach akcji, dziesięć kobiet weźmie udział w dwutygodniowym programie przemiany, podczas którego będą wspierane przez specjalistów oraz warszawianki zaangażowane w pomoc osobom w trudnej sytuacji życiowej. Zwieńczeniem projektu będzie finałowe wydarzenie, które odbędzie się 8 marca w warszawskim Studio Tęcza. Tego dnia uczestniczki będą mogły skorzystać z usług fryzjerów, stylistek, charakteryzatorek i manikiurzystek, a efekty ich metamorfoz zostaną uwiecznione podczas profesjonalnej sesji fotograficznej.

Metamorfozom będzie towarzyszyć szeroka kampania internetowa, mająca na celu zwiększenie świadomości społecznej na temat problemów kobiet w kryzysie bezdomności. Organizatorzy liczą na wsparcie partnerów oraz społeczeństwa, by pokazać, że każda kobieta – niezależnie od swojej sytuacji – zasługuje na szacunek i pomoc.

Zachęcamy do kontaktu z fundacją i wsparcia projektu wszystkie marki i usługodawców z naszego sektora. Aby włączyć się w projekt, należy skontaktować się z Fundacją Serce Miasta pod adresami [email protected], [email protected] lub [email protected] albo zadzwonić na numer +48 734 456 959. W poprzednich edycjach wsparcie dla inicjatywy zaoferowali zarówno znani producenci, jak L’Oréal, jak i marki takie jak Wacoal, Boutique Bielizny, salon manicure Nailed It oraz performerka Madame Méduse, a tym roku jako partnerzy zapowiedzieli się także Oriflame, A&M Premium Distribution i ETAM.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. marzec 2025 20:35