StoryEditor
Nasze projekty
15.12.2022 00:00

Testowane przez WK. Alphanova seria kosmetyków Bébé i Santé

Świeżo upieczone mamy potrzebują nie tylko kosmetyków, które zatroszczą się o skórę ich pociech, ale także tych, którym mogą zaufać ze swoją, dochodzącą do zdrowia skórą. Alphanova proponuje im komplementarne serie; Bébé dla malucha i Santé dla mamy.

Alphanova to francuskie laboratorium specjalizujące się w opracowywaniu organicznych i naturalnych kosmetyków pielęgnacyjnych. Kosmetyki organiczne, z których większość jest produkowana we francuskim regionie Prowansji, są testowane pod kontrolą dermatologiczną, aby zagwarantować naturalne formuły, które są bezpieczne i odpowiednie dla najbardziej wrażliwej skóry.

Kolekcja kosmetyczna Bébé przeznaczona jest dla najmłodszych konsumentów, którzy są nie tylko podatni na alergie, ale także z natury delikatni i wymagają bardzo przemyślanej pielęgnacji. Młodzi rodzice znajdą w niej wszystkie produkty, których potrzebują do zatroszczenia się o skórę swojego dziecka: od płynu do kąpieli przez mleczka myjące aż do specjalnego płynu micelarnego. Wszystkie produkty Alphanova są wegańskie, a więc etyczne i wolne od składników pochodzenia zwierzęcego.

Mama to jednak nie tylko rodzicielka, ale także kobieta, która ma prawo do zadbania o swój wygląd i dobre samopoczucie. W serii Santé zatem znajdują się kosmetyki pozwalające zatroszczyć się o siebie w trakcie i po ciąży, kiedy przez organizm przetacza się burza hormonalna i warto zawczasu zapobiec ewentualnym nieestetycznym skutkom rozciągania skóry. Organiczne, naturalnego pochodzenia składniki opiekują się zmęczonym ciałem i pomagają mu w rekonwalescencji.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą recenzją!

" allowfullscreen="allowfullscreen">

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
11.11.2024 16:29
Cocolita najlepszą e-drogerią według konsumentów w rankingu Drogeria Roku 2024
Paweł Orski, Head of E-Commerce, Cocolita.pl ze statuetką Drogeria Roku 2024 za I miejsce dla Cocolita.pl w kategorii e-Drogeriefot. Shootit

Cocolita jest najlepszą e-drogerią w Polsce w rankingu Drogeria Roku 2024. Tak zadecydowali konsumenci biorący udział w badaniu przeprowadzonym przez Mobile Institute na zlecenie Wiadomości Kosmetycznych.

Cocolita.pl zajęła pierwsze miejsce w kategorii e-Drogerie w rankingu Drogeria Roku 2024.

O takim wyniku zadecydowali konsumenci w badaniu przeprowadzonym na panelu 1600 internautów kupujących produkty kosmetyczne przez firmę Mobile Institute na zlecenie Wiadomości Kosmetycznych. Badanie zostało przeprowadzone w sierpniu br. a statuetki rozdaliśmy 24 października br. podczas Forum Branży Kosmetycznej 2024

Respondenci biorący udział w badaniu zostali poproszeni o wskazanie miejsc, gdzie najchętniej kupują kosmetyki oraz o ocenę znanych im sieci drogerii i perfumerii stacjonarnych oraz e-drogerii i e-perfumerii. Konsumenci przyznawali oceny oceniając firmy handlowe w kilkunastu kategoriach takich jak m.in.: najszerszy i najciekawszy asortyment, śledzenie trendów i wprowadzanie nowości, wygoda kupowania, nowoczesne rozwiązania zakupowe, najbardziej atrakcyjne ceny i promocje, społeczna odpowiedzialność,  programy lojalnościowe i oferta dla stałych klientów.

O wygranej decydowała najwyższa średnia ocena uzyskana we wszystkich kategoriach.

Cocolita.pl uzyskała największą średnią wśród ocenianych e-drogerii i e-perfumerii.

Drugie miejsce w tej kategorii zajął Douglas.pl, trzecie Wizaz24.pl.

Cocolita.pl jest jedną z najbardziej znanych drogerii internetowych w Polsce. W ofercie posiada ponad 35 tys. produktów. Miesięczne internetowy sklep odwiedza ponad milion użytkowników, w mediach społecznościowych e-drogeria ma ponad pół miliona obserwujących. W 2021 r. Burda Media wykupiła większościowe udziały w platformie e-commerce Shoko, właściciela Cocolita.pl. Firmą Shoko nadal zarządza jej założyciel i właściciel Hubert Górecki, jest ona oddzielnym podmiotem.

W kategorii Sieci Drogeryjne i Perfumeryjne zwyciężyła sieć Hebe, na drugim miejscu podium znalazła się Sephora, na trzecim Douglas.

Respondenci wskazali także spontanicznie miejsce, gdzie zwykle kupują kosmetyki. Mieli za zadanie podać pierwszą nazwę, która nasuwa im się na myśl. Najsilniejszą markę okazała się mieć sieć Rossmann. Na drugim miejscu znalazło się Hebe, na trzecim Super-Pharm.

Cały tegoroczny ranking Drogeria Roku 2024 wygrała sieć Hebe zdobywając także statuetkę Best of The Best. 

Po raz pierwszy Wiadomości Kosmetyczne zdecydowały się przyznać także nagrodę redakcyjną. W uznaniu odwagi biznesowej, trafiła ona do firmy Super-Pharm Poland, za wprowadzenie na polski rynek nowego formatu sklepów Skin & Beauty by Super-Pharm.  

Czytaj także i zobacz galerię zdjęć: Hebe, Cocolita, Rossmann na podium w rankingu Drogeria Roku 2024

image
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl
Shootit

Drogeria Roku to ranking organizowany od kilkunastu lat przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych, w którym wyłaniane są najlepsze miejsca sprzedaży kosmetyków. Od edycji 2023 laureatów rankingu wskazują konsumenci. We wcześniejszych edycjach laureatów wskazywało jury złożone z menedżerów z czołowych firm kosmetycznych oraz firm badawczych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
08.11.2024 17:24
Hebe najlepszą siecią drogeryjną według konsumentów w rankingu Drogeria Roku 2024
Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe ze statuetką Best of The Best w rankingu Drogeria Roku 2024fot. Shootit

Sieć Hebe zwyciężyła w rankingu Drogeria Roku 2024 zyskując najlepszy wynik w kategorii Sieci Drogeryjne i Perfumeryjne, jak i w całym badaniu.

Sieć Hebe zwyciężyła w tegorocznym rankingu Drogeria Roku zajmując pierwsze miejsce w kategorii Sieci Drogeryjne i Perfumeryjne oraz zdobywając statuetkę Best of The Best.

O takim wyniku zadecydowali konsumenci w badaniu przeprowadzonym na panelu 1600 internautów kupujących produkty kosmetyczne przez firmę Mobile Institute na zlecenie Wiadomości Kosmetycznych. Badanie zostało przeprowadzone w sierpniu br. a statuetki rozdaliśmy 24 października br. podczas Forum Branży Kosmetycznej 2024.

Respondenci biorący udział w badaniu zostali poproszeni o wskazanie miejsc, gdzie najczęściej kupują kosmetyki oraz o ocenę znanych im sieci drogerii i perfumerii stacjonarnych oraz e-drogerii i e-perfumerii. Konsumenci przyznawali oceny oceniając firmy handlowe w kilkunastu kategoriach takich jak m.in.: najszerszy i najciekawszy asortyment, śledzenie trendów i wprowadzanie nowości, najbardziej atrakcyjne ceny i promocje, przyjazna i profesjonalna obsługa, komunikacja z konsumentami, wygoda i estetyka kupowania, programy lojalnościowe i oferta dla stałych klientów.

O wygranej decydowała najwyższa średnia ocena uzyskana we wszystkich kategoriach.

Hebe uzyskało największą średnią wśród sieci drogeryjnych i perfumeryjnych oraz w całym rankingu.

image
Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe; Katarzyna Bochner, Wiadomości Kosmetyczne
fot. Shootit

Na drugim miejscu w kategorii sieci drogeryjne i perfumeryjne znalazła się Sephora, na trzecim Douglas.

Natomiast pierwsze miejsce w kategorii E-drogerie zajęła Cocolita.pl. Miejsce drugie Douglas.pl, trzecie – Wizaz24.pl.

Respondenci wskazali także spontanicznie miejsce, gdzie zwykle kupują kosmetyki. Mieli za zadanie podać pierwszą nazwę, która nasuwa im się na myśl. Najsilniejszą markę okazała się mieć sieć Rossmann. Na drugim miejscu znalazło się Hebe, na trzecim Super-Pharm.

Po raz pierwszy Wiadomości Kosmetyczne zdecydowały się przyznać także nagrodę redakcyjną. W uznaniu odwagi biznesowej, trafiła ona do firmy Super-Pharm Poland, za wprowadzenie na polski rynek nowego formatu sklepów Skin & Beauty by Super-Pharm.  

Czytaj także i zobacz galerię zdjęć: Hebe, Cocolita, Rossmann na podium w rankingu Drogeria Roku 2024

image
Drogeria Roku 2024: Tomasz Tomczyk, współwłaściciel Wizaz24.pl; Piotr Piech, dyrektor handlowy i Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja; Monika Kolaszyńska, prezes zarządu i Martyna Bobowik, członek zarządu Super-Pharm Poland; Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute; Beata Madeja, marketing manager Douglas Polska; Paweł Zaorski, head of e-commerce Cocolita.pl
Shootit

Drogeria Roku to ranking organizowany od kilkunastu lat przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych, w którym wyłaniane są najlepsze miejsca sprzedaży kosmetyków. Od edycji 2023 laureatów rankingu wskazują konsumenci. We wcześniejszych edycjach laureatów wskazywało jury złożone z menedżerów z czołowych firm kosmetycznych oraz firm badawczych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 19:06