StoryEditor
Nasze projekty
15.12.2022 00:00

Testowane przez WK. Alphanova seria kosmetyków Bébé i Santé

Świeżo upieczone mamy potrzebują nie tylko kosmetyków, które zatroszczą się o skórę ich pociech, ale także tych, którym mogą zaufać ze swoją, dochodzącą do zdrowia skórą. Alphanova proponuje im komplementarne serie; Bébé dla malucha i Santé dla mamy.

Alphanova to francuskie laboratorium specjalizujące się w opracowywaniu organicznych i naturalnych kosmetyków pielęgnacyjnych. Kosmetyki organiczne, z których większość jest produkowana we francuskim regionie Prowansji, są testowane pod kontrolą dermatologiczną, aby zagwarantować naturalne formuły, które są bezpieczne i odpowiednie dla najbardziej wrażliwej skóry.

Kolekcja kosmetyczna Bébé przeznaczona jest dla najmłodszych konsumentów, którzy są nie tylko podatni na alergie, ale także z natury delikatni i wymagają bardzo przemyślanej pielęgnacji. Młodzi rodzice znajdą w niej wszystkie produkty, których potrzebują do zatroszczenia się o skórę swojego dziecka: od płynu do kąpieli przez mleczka myjące aż do specjalnego płynu micelarnego. Wszystkie produkty Alphanova są wegańskie, a więc etyczne i wolne od składników pochodzenia zwierzęcego.

Mama to jednak nie tylko rodzicielka, ale także kobieta, która ma prawo do zadbania o swój wygląd i dobre samopoczucie. W serii Santé zatem znajdują się kosmetyki pozwalające zatroszczyć się o siebie w trakcie i po ciąży, kiedy przez organizm przetacza się burza hormonalna i warto zawczasu zapobiec ewentualnym nieestetycznym skutkom rozciągania skóry. Organiczne, naturalnego pochodzenia składniki opiekują się zmęczonym ciałem i pomagają mu w rekonwalescencji.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą recenzją!

" allowfullscreen="allowfullscreen">

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Nasze projekty
03.03.2025 09:25
TOP lutego 2025: Odwrót od Ozempicu, The Ordinary debiutuje w Chinach, Lex Szarlatan
Wiadomości Kosmetyczne

W lutym 2025 interesowało Was najbardziej to, co się dzieje z Ozempikiem i jego sytuacją patentową, debiut The Ordinary w Chinach, Lex Szarlatan i kolejne odcinki w sadze o Natura & Co.

1. Ozempic przestaje być lekiem-cudem? Nowe kłopoty w raju dla Novo Nordisk

Ozempic, uznawany za „cudowny lek” i potencjalne zagrożenie dla klinik odchudzania, dietetyków oraz salonów modelowania sylwetki, niespodziewanie znalazł się w nowym kontekście. Najnowsze badania wskazują, że jego stosowanie może prowadzić do utraty wzroku, a jednocześnie zbliża się koniec jego ochrony patentowej. Jakie działania podejmie producent w obliczu tych wyzwań?

2. Nie żyje Adam Osuchowski, prezes Ados Cosmetics

Z ogromnym smutkiem zawiadamiamy, że w niedzielę, 9 lutego 2025 roku, zmarł Adam Osuchowski – prezes i właściciel firmy Ados Cosmetics. Przez 40 lat z pasją angażował się w branżę kosmetyczną, tworząc od podstaw własną markę. Ados Cosmetics, obecna na polskim rynku od 1980 roku, specjalizuje się w produkcji kosmetyków do paznokci oraz makijażu, od ponad czterech dekad dostarczając innowacyjne rozwiązania w swojej dziedzinie.

3. The Ordinary debiutuje na chińskim rynku we współpracy z Sephorą

Marka kosmetyków pielęgnacyjnych The Ordinary, ceniona za przystępne ceny i minimalistyczne podejście do pielęgnacji, zadebiutowała w lutym na chińskim rynku. W ramach wyłącznej współpracy z należącą do LVMH siecią Sephora od 13 lutego oferuje 24 produkty, obejmujące zarówno formuły dostosowane do lokalnych potrzeb, jak i zupełnie nowe rozwiązania. W drugiej połowie roku The Ordinary planuje dalszą ekspansję, wprowadzając swoje produkty na popularne platformy e-commerce Tmall i Douyin w lipcu.

4. Jakub Żurowski, Avon Operations Polska: Będziemy kontynuować inwestycje w badania i rozwój

Rok 2024 był okresem efektywnego wykorzystania szans, a trudne momenty dostarczyły nam cennych doświadczeń, które przyniosą korzyści w przyszłości – mówi Jakub Żurowski, dyrektor fabryki Avon Operations Polska. Jego zdaniem kluczowe kierunki rozwoju firmy w najbliższych latach to inwestycje w badania, innowacje oraz zrównoważony rozwój.

5. Z gabinetów beauty znikną „leczące" kryształy, olejki i suplementy? Ministra Zdrowia idzie na wojnę z szarlatanami

W branży kosmetologicznej od dawna problemem są produkty impulsowe, takie jak rzekomo lecznicze kryształy na migreny, olejki eteryczne na depresję czy bransoletki poprawiające ciśnienie. Ministra Zdrowia Izabela Leszczyna w rozmowie z Michałem Janczurą z Wirtualnej Polski zapowiada walkę z pseudonaukowymi praktykami. Czy jej działania obejmą również tego rodzaju produkty i usługi?

6. Natura & Co rozważa sprzedaż międzynarodowych operacji Avonu

Brazylijski koncern kosmetyczny Natura & Co ogłosił, że prowadzi wyłączne negocjacje z funduszem inwestycyjnym IG4 w sprawie potencjalnej sprzedaży operacji Avonu poza Ameryką Łacińską. Informacja ta, przekazana w czwartek, spotkała się z pozytywną reakcją rynku – akcje spółki wzrosły o około 3,5 proc., co uczyniło Naturę jednym z liderów wzrostu na indeksie Bovespa, który w tym czasie pozostawał stabilny.

7. Anna Oborska, PSPKD: Dynamiczne zmiany legislacyjne stawiają przed firmami kosmetycznymi nowe wyzwania

W 2025 roku branża kosmetyczna mierzy się z istotnymi zmianami legislacyjnymi, które stanowią zarówno wyzwanie, jak i przełom dla firm. Kluczowe stają się szybki dostęp do rzetelnych informacji oraz skuteczna adaptacja do nowych regulacji, co pozwala utrzymać konkurencyjność i ograniczyć ryzyko prawne. O aktualnych przepisach kosmetycznych rozmawiamy z dr inż. Anną Oborską, dyrektor generalną Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego.

8. Marki luksusowe i premium w Polsce 2024/25: największe wyzwania [RAPORT]

Rynek marek premium i luksusowych w Polsce dynamicznie się rozwija. W obliczu rosnącej konkurencji i zmieniających się preferencji konsumentów kluczowe staje się zrozumienie, kim są nabywcy tych produktów oraz jak skutecznie budować ich lojalność – podkreślają Dominika Hofman i Marta Wojciechowska, autorki raportu „Doświadczenia klienta w Polsce. Segment premium i luxury”.

9. Your Turn – nowy rozdział w perfumowej drodze Billie Eilish

Your Turn, najnowszy zapach stworzony we współpracy z artystką młodego pokolenia, stanowi odejście od wcześniejszych perfum sygnowanych jej imieniem, takich jak Eilish, Eilish No. 2 i Eilish No. 3. Podobnie jak poprzednie kompozycje, zapach ten powstał z wykorzystaniem wyłącznie wegańskich składników.

10. Zmiany w strukturze Unilever: nowe kierownictwo działu Personal Care

Unilever wprowadził znaczące zmiany w zarządzaniu działem Personal Care w Polsce. Nowe funkcje objęli doświadczeni menedżerowie: Tomasz Suffner jako General Manager Personal Care Poland, Iwona Towalska jako Head of Customer Strategy Planning & Net Revenue Management oraz Joanna Orzechowska jako Head of Marketing & Media. Nowy zespół kierowniczy będzie odpowiedzialny za rozwój marek takich jak Dove, Rexona i AXE oraz dalsze wzmacnianie pozycji firmy na rosnącym rynku kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Nasze projekty
26.02.2025 16:38
Wiadomości Kosmetyczne obejmują patronat nad Dniem Kobiet 2025 w Fundacji Serce Miasta!
Serce Miasta

Ten projekt dojrzewał ponad rok, ale z radością możemy poinformować, że Wiadomości Kosmetyczne objęły patronat nad Dniem Kobiet 2025, organizowanym przez Fundację Serce Miasta w ramach kampanii Kobiecość Też Bywa Bezdomna.

image
Fundacja Serce Miasta
Fundacja Serce Miasta oraz Fundacja Daj Herbatę już po raz piąty organizują wyjątkowe obchody Dnia Kobiet, skierowane do kobiet w kryzysie bezdomności. Tegoroczna edycja wydarzenia skupi się na metamorfozach uczestniczek, które nie tylko odmienią ich wygląd, ale także wesprą je w powrocie do stabilnego życia. Inicjatywa zwraca uwagę na niewidoczność kobiet na ulicy oraz trudności, z jakimi mierzą się na co dzień, w tym konieczność ukrywania swojej kobiecości ze względów bezpieczeństwa.

W ramach akcji, dziesięć kobiet weźmie udział w dwutygodniowym programie przemiany, podczas którego będą wspierane przez specjalistów oraz warszawianki zaangażowane w pomoc osobom w trudnej sytuacji życiowej. Zwieńczeniem projektu będzie finałowe wydarzenie, które odbędzie się 8 marca w warszawskim Studio Tęcza. Tego dnia uczestniczki będą mogły skorzystać z usług fryzjerów, stylistek, charakteryzatorek i manikiurzystek, a efekty ich metamorfoz zostaną uwiecznione podczas profesjonalnej sesji fotograficznej.

Metamorfozom będzie towarzyszyć szeroka kampania internetowa, mająca na celu zwiększenie świadomości społecznej na temat problemów kobiet w kryzysie bezdomności. Organizatorzy liczą na wsparcie partnerów oraz społeczeństwa, by pokazać, że każda kobieta – niezależnie od swojej sytuacji – zasługuje na szacunek i pomoc.

Zachęcamy do kontaktu z fundacją i wsparcia projektu wszystkie marki i usługodawców z naszego sektora. Aby włączyć się w projekt, należy skontaktować się z Fundacją Serce Miasta pod adresami [email protected], [email protected] lub [email protected] albo zadzwonić na numer +48 734 456 959. W poprzednich edycjach wsparcie dla inicjatywy zaoferowali zarówno znani producenci, jak L’Oréal, jak i marki takie jak Wacoal, Boutique Bielizny, salon manicure Nailed It oraz performerka Madame Méduse, a tym roku jako partnerzy zapowiedzieli się także Oriflame, A&M Premium Distribution i ETAM.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
31. marzec 2025 23:09