Nagrodzone w tegorocznym plebiscycie produkty Batiste odpowiadają na najnowsze trendy rynku kosmetycznego – naturalność, personalizację i dbałość o ekologię. Warianty suchego szamponu Naturally zostały wzbogacone o 100-procentowo naturalne ekstrakty roślinne, dzięki czemu nie tylko odświeżają włosy, ale również pielęgnują je i odżywiają w sposób uwzględniający specyficzne potrzeby danego rodzaju włosów. Co ważne, nie zawierają silikonów, barwników i siarczanów, zatem nie wpływają negatywnie na kondycję skóry głowy i mieszków włosowych. Wpisują się również w ważny trend „less waste” –Do produkcji opakowań zużyto o 40% mniej materiału.
Suche szampony Batiste to produkty wegańskie. Ich głównym składnikiem jest wyselekcjonowana skrobia ryżowa, która jest nieszkodliwa dla skóry głowy, nie zatyka porów i nie wpływa na kondycję mieszków włosowych. Wyjątkowa formuła nie wymaga wyczesywania – wystarczy tylko spryskać włosy u nasady, a następnie delikatnie wmasować produkt i ułożyć fryzurę. Włosy w zaledwie 30 sekund odzyskują świeżość, jak po tradycyjnym myciu głowy, stają się puszyste, jedwabiście miękkie i uniesione u nasady. Batiste oferuje najszerszą gamę zapachów, wersje dostosowane do koloru włosów, zwiększające objętość, pielęgnujące włosy, chroniące kolor oraz poręczne szampony w opakowaniach mini, które można schować w kosmetyczne i przewozić w bagażu podręcznym. Na polskim rynku marka jest obecna od 2012 roku. W ciągu tych lat polscy konsumenci wielokrotnie potwierdzili jakość Batiste – marka była nagrodzona ponad 60 razy.
W laboratoriach pracujących nad formułami szamponów Batiste co roku powstają innowacje technologiczne i rozwiązania, które wyznaczają wysokie standardy jakościowe w tej kategorii a niezawodne działanie i atrakcyjna cena, to niewątpliwe atuty i klucz do sukcesu marki uwielbianej przez kobiety na całym świecie.