Monika Kolaszyńska, prezes Super-Pharm, weźmie udział w 11. edycji Forum Branży Kosmetycznej. Z uczestnikami wydarzenia podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniami w budowaniu omnichannelowego biznesu.
Monika Kolaszyńska jest prezeską Super-Pharm Poland od połowy 2022 r. Wcześniej pracowała jako commercial director – członek zarządu Super-Pharm. Ekspertka ma ponad 10-letnie międzynarodowe doświadczenie w zarządzaniu produktami i kategoriami w handlu, kierowała bezpośrednio zespołami projektowymi w wielokulturowym środowisku biznesowym.
Super-Pharm to jedna z najbardziej znanych sieci beauty w Polsce i e-sklep. Pod szyldem sieci działa około 80 stacjonarnych placówek w różnych formatach. Dotychczasowa koncepcja marki opierała się na połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W kilkunastu punktach dopełnieniem oferty są salony optyczne Super-Pharm Optic. Zarząd sieci zapowiedział w tym roku uruchomienie nowego formatu sklepów premium, które będą działać samodzielnie, bez aptek. W ciągu trzech, czterech lat Super-Pharm otworzy 25-30 takich sklepów. Na początku w dużych miastach, dla których będzie to najbardziej atrakcyjny koncept.
Super-Pharm weszło też jeszcze mocniej w obszar zdrowia uruchamiając swoje własne centrum medyczne Body&Mind.
Firma intensywnie rozwija kanał e-commerce, który w jej przypadku rośnie dwucyfrowo, szybciej niż cały rynek, bo blisko o 60 proc. rok do roku. Zarazem prezes Kolaszyńska podkreśla, że nigdy nie uwierzyła w to, że internet zabierze sprzedaż sklepom stacjonarnym. Te kanały się uzupełniają.
Czytaj więcej: Jest tanio i łatwo – największe mity w myśleniu o sprzedaży kosmetyków w e-commerce
Forum Branży Kosmetycznej to biznesowe wydarzenie dla branży kosmetycznej łączące konferencję, przestrzeń wystawienniczą i networking. Skupia się na dostarczaniu wiedzy na temat rynku kosmetycznego, wiodących kategorii, trendów, konsumenckich, rozwoju kanałów sprzedaży oraz wyzwań stojących przed branżą.
Program tegorocznego Forum w dużej mierze dotyka technologii mających wpływ na rynek oraz intensywnie rozwijającego się kanału e-commerce. Wiodące agencje badawcze Mintel i NielsenIQ dostarczą najnowszych danych na temat wiodących tendencji na rynku kosmetycznym wraz ze wskazówkami na przyszłość dla uczestników rynku.
ZOBACZ PROGRAM FORUM i POZNAJ PRELEGENTÓW
Mowa będzie także o strategiach sprzedażowych i asortymentowych, technologicznych rozwiązaniach ułatwiających tworzenie formuł produktów oraz naturalnych składnikach odkrywanych na nowo w przemyśle kosmetycznym.
ZAREJESTRUJ SIĘ NA FORUM BRANŻY KOSMETYCZNEJ 2023
Forum Branży Kosmetycznej odbędzie się 19 października 2023 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim pod Warszawą.
Podczas wydarzenia rozdamy także nagrody w rankingu Drogeria Roku 2023, który w tym roku po raz pierwszy przyjął formułę konsumencką i był realizowany na zlecenie Wiadomości Kosmetycznych przez firmę badawczą Mobile Institute.
Czytaj więcej: Drogeria Roku 2023 w nowej formule. Najlepsze sieci drogeryjne i e-sklepy wybrali konsumenci!
Dyrektor zarądzająca Mobile Institute, Katarzyna Czuchaj-Łagód przedstawi także wyniki wspólnego badania Mobile Institute i Wiadomości Kosmetycznych „Kanały dystrybucji kosmetyków w Polsce 2023”.
Zapraszamy!