StoryEditor
Producenci
09.03.2022 00:00

Drogerie Natura stworzyły platformę z pomocą dla uchodźców z Ukrainy To m.in. baza ofert pracy  

Drogerie Natura do strony Klubu Natura podłączyły zakładkę Solidarni z Ukrainą, gdzie już w tej chwili znajduje się około 100 ofert pracy w całej Polsce. Platforma oferuje też bezpłatną pomoc lekarską, wsparcie psychologiczne czy zakwaterowanie. Każdy może do niej umieścić swoje oferty zorganizowanego wsparcia dla uchodźców z Ukrainy.     

Lekarz, asystentka medyczna, sprzedawca (m.in. w drogeriach Natura), analityk biznesowy, magazynier – to tylko niektóre oferty, które można znaleźć w zakładce Solidarni z Ukrainą na stronie Klubu Natura.

– To nowe miejsce w internecie, które powstało po to, by łączyć tych, którzy oferują pomoc dla naszych sąsiadów z Ukrainy, którzy schronili się w Polsce przed wojną, z tymi, którzy takiego wsparcia w zakresie pracy, mieszkania, opieki medycznej potrzebują – poinformowała sieć Natura w mediach społecznościowych.

Ukraińcy, którzy znaleźli się w Polsce po ucieczce ze swojego kraju zaatakowanego przez Rosję, na platformie stworzonej specjalnie dla nich – a więc w języku ukraińskim –  znajdą ok. 100 ofert pracy w całej Polsce. To jednak nie wszystko.

Platforma Solidarni z Ukrainą wskazuje także miejsce, w którym uchodźcy z Ukrainy mogą zgłosić się po bezpłatną pomoc lekarską organizowaną poprzez konsultacje telefoniczne w języku ukraińskim. Zachęca też do korzystania z bezpłatnej pomocy psychologicznej dla dorosłych i dzieci, przekazując konkretne kontakty do specjalistów. Informuje o możliwości uzyskania porad farmaceutycznych na infolinii DOZ.   

Na platformie znajdują się także informacje jak i gdzie zapisać dziecko do przedszkola, szkoły podstawowej, ponadpodstawowej czy specjalnej. Osoby w kryzysie uchodźczym znajda tu też kontakt do osoby, która zajmuje się kwestiami zakwaterowania w ośrodku wypoczynkowym Pelion (właściciel sieci Natura) w Zawoi.

Poprzez zakładkę Solidarni z Ukrainą można też dokonać darowizny, która zostanie przekazana organizacjom zajmującym się koordynacją pomocy dla mieszkańców Ukrainy, albo zgłosić gotowość do włączenia się w działania pomocowe dla obywateli Ukrainy poprzez zaoferowanie mieszkania, pracy lub innej formy pomocy.

Platforma powstała w trybie pilnym ze względu na konieczność koordynacji różnych działań pomocowych oraz dostępu do nich osób potrzebujących. Będzie rozszerzana o kolejne obszary. Każdy może na niej umieścić (poprzez formularz rejestracyjny) swoje ogłoszenie oferujące pracę, zakwaterowanie czy zorganizowaną pomoc dla uchodźców z Ukrainy. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.01.2025 10:29
Reckitt inwestuje w rozwój lokalnych mocy produkcyjnych w Stanach Zjednoczonych i Chinach
Reckitt Benckiser

Reckitt inwestuje setki milionów dolarów w rozwój lokalnej produkcji w Stanach Zjednoczonych i Chinach, aby uniezależnić się od importu i zabezpieczyć łańcuch dostaw przed możliwymi konfliktami handlowymi. Kluczowe projekty to budowa fabryki w Karolinie Północnej za 190 milionów dolarów oraz centrum badawczo-rozwojowego w Szanghaju za 300 milionów juanów (40,9 milionów dolarów).

Fabryka w Karolinie Północnej, której uruchomienie zaplanowano na 2027 rok, umożliwi produkcję tabletek i płynów marki Mucinex na rynku lokalnym. Dzięki temu import produktów Reckitt do Stanów Zjednoczonych zostanie zredukowany do 25 proc. sprzedaży lokalnej. W dobie rozważań o protekcjonistycznej polityce handlowej w USA, w tym potencjalnych taryfach sięgających 60 proc. na import z Chin, ta inwestycja pozwoli firmie na większą elastyczność produkcyjną i uniezależnienie się od pojedynczych źródeł dostaw.

W Chinach firma rozbudowuje fabrykę w Taicang, która od 2026 roku rozpocznie produkcję prezerwatyw, co dodatkowo wzmocni lokalne możliwości wytwórcze. Nowe centrum badawczo-rozwojowe w Szanghaju skoncentruje się na tworzeniu produktów dostosowanych do lokalnych potrzeb. Obecnie aż 80 proc. produktów Reckitt sprzedawanych w Chinach jest już wytwarzanych w tym kraju, co stawia firmę w korzystnej pozycji wobec niepewności na rynku międzynarodowym.

Strategiczne inwestycje Reckitt są odpowiedzią na wyzwania geopolityczne i odzwierciedlają długoterminową wizję firmy. Poprzez wzmocnienie lokalnej produkcji w kluczowych regionach świata, Reckitt nie tylko zabezpiecza swoją pozycję na rynkach, ale również minimalizuje ryzyko wynikające z napięć handlowych i zmian regulacji.

Czytaj także: Reckitt Benckiser konsoliduje swoją polską działalność w warszawskim biurowcu VIBE

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 11:06