W 2021 r. Hebe przez większą część roku funkcjonowało normalnie. Wyjątkiem były pierwsze cztery miesiące kiedy to zamknięcie centrów handlowych miało wpływ na odwiedzalność drogerii zlokalizowanych w tych obiektach.
W ciągu roku sieć odnotowała wzrost sprzedaży w lokalnej walucie o 16,7 proc. Wyłączając działalność apteczną, która została zamknięta w lipcu 2020 r., sprzedaż wzrosła o 23,8 proc. przy LFL na poziomie 17,5 proc. (LFL obejmuje sprzedaż internetową).
W IV kwartale sprzedaż Hebe wzrosła o 32,6 proc. przy LFL na poziomie 25,1 proc. Ten wynik to efekt porównania z końcówką roku ubiegłego, kiedy to handel objęty był wieloma ograniczeniami.
W euro sprzedaż osiągnęła 278 mln, co stanowi 13,5 proc. wzrost wobec 2020 r. natomiast w samym czwartym kwartale sprzedaż wyniosła 84 mln euro, co jest wynikiem lepszym o 29,5 proc. w porównaniu z ostatnimi trzema miesiącami 2020 r.
W centrum wzrostu Hebe w 2021 roku była sprzedaż internetowa, której udział w całkowitej sprzedaży wyniósł 13 proc. Sieć uzyskała ten efekt także dlatego, że zaczęła testować dotarcie do nowych rynków poprzez swoją platformę e-commerce.
Pomimo pandemii siec sklepów Hebe rozwijała się, otwierając w ubiegłym roku 25 nowych lokalizacji.