Sieć Carrefour stworzyła w swoich sklepach Strefy Niskich Cen z najtańszymi produktami w każdej kategorii. Mają one pomóc klientom zaplanować zakupy skrojone pod ich potrzeby – od tych z kategorii premium, po ofertę produktów budżetowych.
– Nasi klienci stają się coraz bardziej świadomi i rozsądni w podejmowaniu decyzji zakupowych, starannie planując zakupy i analizując swoje wydatki. My natomiast staramy się być dla nich partnerem w oszczędzaniu, dlatego dbamy o to, aby mieli w sklepach Carrefour dostęp do jak najbardziej obszernej oferty produktów w atrakcyjnych cenach. Stworzyliśmy więc dla nich doskonale widoczne, żółto-czarne Strefy Niskich Cen, w których znajdą oni najtańsze w naszych sklepach produkty. W najbliższych tygodniach rozpoczniemy także akcję promocyjną marki Simpl, która coraz częściej trafia do koszyków naszych klientów – mówi Marta Baran, customer relationship management director w Carrefour Polska.
Kampania promująca markę Simpl rusza 12 czerwca. W pierwszym tygodniu konsumenci będą mogli kupić w atrakcyjnej cenie cukier. Jednak w kolejnych tygodniach obniżki obejma także kosmetyki i chemię pod marką Simply Choice.
Marki własne sieci Carrefour – Simpl i Simpl Choice – to w sumie 200 produktów, które pozwalają na realne oszczędności podczas zakupów. Simpl Choice to szeroka gama kosmetyków i artykułów z działu z chemią gospodarczą. Produkty tej linii łatwo zidentyfikować dzięki charakterystycznym, białym etykietom.
Strefy Niskich Cen to odpowiedź Carrefoura na rosnące koszty życia konsumentów. Wyniki 42. odsłony badania Global State of Consumer Tracker firmy Deloitte wykazują, że jedną piątą domowego budżetu pochłaniają wydatki na zakup produktów spożywczych, a 27 proc. stanowią wydatki związane z domem. Te dwie kategorie stanowią prawie połowę przewidywanych wydatków typowego polskiego gospodarstwa domowego.
Czytaj też: Chemia domowa i kosmetyki podrożały o 24 proc. [RAPORT]
Badanie pokazuje również, że niemal połowa Polaków odwiedza więcej niż jeden sklep, aby skorzystać z najlepszych okazji. 33 proc. badanych deklaruje zakup tylko niezbędnych artykułów, zaś około jedna czwarta podczas zakupów wybiera przede wszystkim produkty marki własnej.
Czytaj też: Marki własne sieci handlowych stają się coraz bardziej popularne wśród konsumentów