– Z przyjemnością informuję, że zaczynam pracę na nowym stanowisku Cosmetics Category Director w Jerónimo Martins! – poinformowała Maksymiliana Piekarz.
Nowa dyrektor kategorii beauty będzie odpowiedzialna za zaopatrzenie w produkty kosmetyczne prawie 3,5 tys. sklepów Biedronka, których liczba wciąż rośnie. Jak informuje sieć, przez ostatni rok Biedronce przybyło 169 sklepów.
Dyskont ma coraz ciekawszą półkę z asortymentem kosmetycznym. O klientów walczy licznymi promocjami. Poszerza się też jego oferta marek własnych.
Maksymiliana Piekarz związana była wcześniej z siecią drogerii Rossmann, gdzie w kwietniu 2019 roku zaczęła pracę jako Category Manager, a w sierpniu tego roku awansowała na Senior Category Managera. Dla Jeronimo Martins Polska pracowala już wcześniej. Do firmy trafiła w 2015 roku poprzez program praktyk menadżerskich. Po nim została specjalistką ds. zakupów w Makroregionie Południowym. Od czerwca 2017 roku do kwietnia 2019 roku pracowała jako menadżer kategorii kosmetyki i farmaceutyki w Warszawie. W sumie u operatora sklepów Biedronka Maksymiliana Piekarz przepracowała prawie cztery lata.