W najnowszym komunikacie sieć Dino poinformował, że po tym, jak w całym 2023 r. otworzyła 250 nowych sklepów, liczy obecnie 2406 placówek. Całkowita powierzchnia ich sprzedaży wynosi 947,9 tys. mkw. wobec 847,8 tys. mkw. rok wcześniej.
Dino to sieć supermarketów z polskim kapitałem, która powstała w 1999 roku. Obecnie obejmuje swoim zasięgiem niemal cały kraj, jednak pierwszy sklep został otwarty na terenie województwa wielkopolskiego. Dziś Dino jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci handlowych w Polsce.
Dysponuje własną siecią logistyczną. Dzięki niej do wszystkich marketów trafia kilka tysięcy produktów, w większości świeżych oraz pod znanymi brandami (oprócz artykułów spożywczych są to marki chemiczne i kosmetyczne).
Dino przymierza się też do stworzenia kanału e-commerce. W tym celu w ubiegłym roku grupa rozpoczęła proces przejęcia udziałów w drogerii internetowej eZebra oraz jej spółkach zależnych. Jedną z nich jest JTG Polska posiadająca własny magazyn i świadczącą usługi wysyłkowe.
Czytaj też:
eZebra dostała zgodę banku na przejęcie przez Dino jej udziałów