Dino Polska S.A. otworzyła od stycznia do końca marca 2021 r. 59 nowych sklepów wobec 16 rok wcześniej – podała spółka w komunikacie.
Na koniec marca 2021 r. sieć miała 1532 sklepy wobec 1234 rok wcześniej. W ciągu roku sieć powiększyła się więc o 298 placówek.
Zwiększa się powierzchnia sprzedaży marketów. Średnio jest to 390 mkw. na sklep. Łącznie sklepy Dino zajmują 597,1 mkw. powierzchni wobec 478,0 tys. mkw. rok temu – informuje spółka.
Dino to jedna z najszybciej rozwijających się sieci marketów w Polsce. Jak podaje spółka w swojej strategii rozwoju: "Przyjęty przez Grupę Dino model nowoczesnych supermarketów o średniej wielkości i usytuowanych w pobliżu miejsc zamieszkania wychodzi naprzeciw trendom konsumenckim. Dino Polska oczekuje, że będzie się to dalej przekładało na możliwość utrzymania wysokiej dynamiki otwierania nowych sklepów oraz na utrzymywanie wysokiego na tle rynku tempa wzrostu sprzedaży w istniejącej sieci sklepów (LfL)."