StoryEditor
Sieci i centra handlowe
18.08.2023 09:09

Primark - sieć odzieżowa z pokaźną ofertą kosmetyczną [FOTOREPORTAŻ]

<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>

Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  

/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
Gallery
Primark to irlandzka sieć, która od roku walczy o uwagę polskiego konsumenta. Za kilka dni otworzy u nas swój piąty sklep. Oprócz odzieży dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz akcesoriów wyposażenia wnętrz ma w swojej ofercie także szeroki asortyment Beauty. Zobacz z nami jakie kosmetyki można kupić w Primark.

Primark to sieć o irlandzkich korzeniach, której sklepy można spotkać w całej Wielkiej Brytanii, Europie Środkowej i Wschodniej oraz w Stanach Zjednoczonych. W sumie jest ich 400, ale firma zapewnia, że do końca 2026 r. będzie ich miała 530.

W Polsce na razie działają cztery sklepy. Zlokalizowane są w Galerii Młociny w Warszawie, Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu, Bonarka City Center w Krakowie oraz Silesia City Center w Katowicach. 23 sierpnia otwarty zostanie kolejny – we wrocławskim Magnolia Park, a do końca roku – szósty, w łódzkiej Manufakturze.

Czytaj tez: Primark otwiera kolejne dwa sklepy w Polsce

Jak czytamy na stronach detalisty „przystępność cenowa od zawsze przyświeca działaniom Primark. Naszą misją stało się zwiększenie dostępności mody przyjaznej środowisku”. Postanowiliśmy sprawdzić jak to działa w kategoriach kosmetycznych. 

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…Jaki oferuje ona asortyment? Mój wzrok od razu przyciągnął olejek ze złotymi drobinkami. Jego inspiracji należy szukać w słynnym produkcie marki Nuxe, którego cena za 100 ml w drogerii Super-Pharm to 134,39 zł. Opcja w Primark to koszt jedynych 22 zł. 

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Uwagę zwraca także szeroka oferta produktów do kąpieli, w ramach której oferowane są musujące kule z rozmaitymi motywami niczym w sklepach marki Lush, żele i pianki po prysznic, a także liczne akcesoria, jak np. czepki chroniące włosy przed zamoczeniem.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
 
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Atrakcyjnie prezentuje się półka kosmetyków do i po opalaniu. Znajdziemy na niej balsamy do ciała z filtrami, olejek ochronny do włosów, krem do twarzy z wysoką ochroną przeciwsłoneczną oraz balsam po opalaniu after sun i łagodzący żel aloesowy. Produkty oferowane są w formatach standardowych oraz pomniejszonych, nadających się do zabrania na pokład samolotu.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Wrażenie robi szeroka oferta masek na twarz w płachcie oraz płatków pod oczy.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

W strefie Beauty Primark oferuje także zapachy. Są to zarówno wody perfumowane dla kobiet oraz mężczyzn, jak i mgiełki do ciała i włosów, a także spray do poduszek na dobry sen oraz zestaw rollerów zapachowych do nadgarstków dla dzieci, które zgodnie z deklaracja producenta podnoszą na duchu, uspokajają i pomagają utrzymać koncentrację.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Z oferty Primark zadowoleni powinni być także fani suchych szamponów…

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

 … a także poszukiwacze rozmaitych akcesoriów do włosów…

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

… w tym małego AGD:

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Nie zawiodą się też osoby poszukujące akcesoriów do pielęgnacji twarzy i makijażu:

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Oferta Primark obejmuje też kosmetyki do makijażu, wśród których wybierać można bazy pod makijaż, kilka rodzajów podkładów w licznych odcieniach, korektory, roże w kremie, kamieniu i płynie, rozświetlacze…

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

…a także cienie do powiek, eyelinery i tusze do rzęs...

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

...oraz szminki, konturówki, pomadki i balsamy do ust:

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Oprócz kolorowych kosmetyków marki własnej Ps… na półkach znajdziemy liczną reprezentacje produktów powstałych we współpracy Primark x I Heart Revolution…  

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

… a także w kolaboracji z Barbie The Movie

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Przy pólkach z ofertą Beauty w Primarku nie zawiodą się też fanki stylizacji paznokci.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
Oprócz klasycznych lakierów odnajdą emalie w wersji eko wzbogacone olejem z wodorostów morskich i awokado
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Primark mocno stawia też na sztuczne paznokcie. Proponuje je w wielu kształtach i kolorach.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Do zakupu mocno zachęca możliwość przymierzenia paznokci na własnej dłoni:

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Spory wybór propozycji znajdziemy też na standzie ze sztucznymi rzęsami.  

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

W sieci Primark na półkach i standach jest wiele produktów dla najmłodszych - ciałem i duchem. Dotyczy ta także asortymentu Beauty. Przykładem mogą być wszelkie akcesoria stworzone na licencji firmy Disney - szczotki do włosów, pędzle do makijażu, zalotki, naklejki na paznokcie czy kosmetyczki z motywem Myszki Minni czy niebieskiego kosmity Stitcha.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

To co warto odnotować, to logo programu Leaping Bunny, którym oznakowame są wszystkie produkty kosmetyczne marki własnej Ps... i marek wyprodukowanych przez Primark we wspólpracy z innymi firmami. Gwarantuje ono, że są Cruelty Free - wolne od okrucieństwa. Ani gotowe produkty, ani ich składniki nie są testowane na zwierzętach.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

 

Czytaj też: Kosmetyki sieci Primark pozytywnie przeszły weryfikację na brak powiązań z testami na zwierzętach  

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
18.04.2025 12:04
NIQ: W sklepach małoformatowych w 2024 kategoria chemiczno-kosmetyczna odnotowała wyraźne spadki
Shutterstock

W pierwszym kwartale 2025 roku sprzedaż produktów FMCG w sklepach małoformatowych – obejmujących duże, średnie i małe sklepy spożywcze, stacje benzynowe oraz sklepy alkoholowe – osiągnęła wartość blisko 24 miliardów złotych. Choć oznacza to wzrost wartości sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym, był on niewielki i wyniósł niespełna 1 proc. Jednocześnie wolumen sprzedaży spadł aż o 7 proc.

Znaczące zmiany odnotowano w poszczególnych koszykach produktowych; kategoria chemiczno-kosmetyczna odnotowała wyraźne spadki – wartość sprzedaży zmniejszyła się o 12 proc., a wolumen aż o 13 proc. Wśród produktów spożywczych największy wpływ na spadek obrotów miały piwo i wódka – sprzedaż piwa spadła o 4 proc. (wolumenowo o 7 proc.), natomiast wódki o 2 proc. (wolumenowo o 8 proc.).

Udział sklepów małoformatowych w całkowitym rynku FMCG w Polsce w pierwszym kwartale 2025 wyniósł 32 proc.. Największe różnice w dynamice sprzedaży między małym formatem a całym rynkiem FMCG zaobserwowano w kategorii chemiczno-kosmetycznej. Podczas gdy w skali ogólnopolskiej odnotowano niewielki wzrost, w sprzedaży małoformatowej wystąpiły dwucyfrowe spadki.

Napoje energetyczne i sportowe ponownie okazały się jedną z najsilniejszych kategorii produktowych w sklepach spożywczych, odgrywając również istotną rolę w asortymencie drogerii. Choć minął już rok od wprowadzenia zakazu sprzedaży napojów z dużą zawartością kofeiny osobom niepełnoletnim, sektor ten zdaje się skutecznie dostosował do nowych przepisów. W analizowanym kanale sprzedaży napoje te zajmują czwarte miejsce wśród kategorii spożywczych generujących najwyższe obroty, a ich dynamika wzrostu rok do roku znacząco przewyższa inne kluczowe segmenty. W pierwszym kwartale 2025 roku wartość ich sprzedaży przekroczyła 500 milionów złotych, co oznacza wzrost o 18 proc., przy jednoczesnym wzroście wolumenu o niemal 13 proc.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
18.04.2025 10:53
Kosmetyki w Żabce? Być może już niedługo; sieć szuka ekspozytorów
DALL-E

Sieć sklepów Żabka ogłosiła w serwisie Logintrade zapytanie ofertowe na dostawę ekspozytorów przeznaczonych do prezentacji kosmetyków. Postępowanie ruszyło 11 kwietnia 2025 roku i zakończy się 18 kwietnia o godzinie 13:00. Firmy zainteresowane współpracą miały czas do 15 kwietnia, aby zadawać pytania do specyfikacji.

Żabka planuje zamówić ekspozytory w dwóch wariantach szerokości: 64 cm i 98 cm. Każdy z nich ma mieć głębokość 25 cm oraz dwie półki z odstępem 20 cm. Na każdej półce powinno znaleźć się miejsce na cenówki o wysokości 40 mm. Co ciekawe, w miejscu montażu nie będzie możliwości podłączenia oświetlenia elektrycznego, dlatego sieć oczekuje alternatywnych rozwiązań, takich jak zastosowanie fluorescencyjnej płyty plexi. Wygląd ekspozytora ma być elegancki i wyróżniający się, jednak forma nie jest z góry narzucona – do zapytania załączono jedynie inspiracyjne zdjęcie.

Zamówienie dotyczy docelowo około 1000 sklepów, co oznacza znaczącą skalę przedsięwzięcia. Żabka oczekuje, że dostawcy zapewnią transport do poszczególnych lokalizacji. Termin realizacji zamówienia określono na jedną dobę, co jest jednym z kryteriów oceny ofert. Drugim, zdecydowanie ważniejszym, jest cena – stanowi ona aż 90 proc. wagi punktowej. Termin płatności wynosi 60 dni.

Dotychczas oferta kosmetyczna w sklepach Żabka była bardzo ograniczona – klienci mogli znaleźć jedynie pojedyncze, podstawowe produkty, takie jak dezodoranty, kremy do rąk czy żele pod prysznic w wersjach podręcznych. Brakowało jednak szerokiego asortymentu czy wyraźnie wyeksponowanej przestrzeni dla tej kategorii. Poszukiwanie dedykowanego ekspozytora może więc sygnalizować większą zmianę – możliwe, że sieć przygotowuje się do wprowadzenia własnej linii kosmetyków oznaczonych logo Żabki lub do znacznego poszerzenia dotychczasowego portfolio produktów drogeryjnych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. kwiecień 2025 22:33