StoryEditor
Sieci i centra handlowe
18.08.2023 09:09

Primark - sieć odzieżowa z pokaźną ofertą kosmetyczną [FOTOREPORTAŻ]

<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>

Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  

/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
Gallery
Primark to irlandzka sieć, która od roku walczy o uwagę polskiego konsumenta. Za kilka dni otworzy u nas swój piąty sklep. Oprócz odzieży dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz akcesoriów wyposażenia wnętrz ma w swojej ofercie także szeroki asortyment Beauty. Zobacz z nami jakie kosmetyki można kupić w Primark.

Primark to sieć o irlandzkich korzeniach, której sklepy można spotkać w całej Wielkiej Brytanii, Europie Środkowej i Wschodniej oraz w Stanach Zjednoczonych. W sumie jest ich 400, ale firma zapewnia, że do końca 2026 r. będzie ich miała 530.

W Polsce na razie działają cztery sklepy. Zlokalizowane są w Galerii Młociny w Warszawie, Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu, Bonarka City Center w Krakowie oraz Silesia City Center w Katowicach. 23 sierpnia otwarty zostanie kolejny – we wrocławskim Magnolia Park, a do końca roku – szósty, w łódzkiej Manufakturze.

Czytaj tez: Primark otwiera kolejne dwa sklepy w Polsce

Jak czytamy na stronach detalisty „przystępność cenowa od zawsze przyświeca działaniom Primark. Naszą misją stało się zwiększenie dostępności mody przyjaznej środowisku”. Postanowiliśmy sprawdzić jak to działa w kategoriach kosmetycznych. 

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…Jaki oferuje ona asortyment? Mój wzrok od razu przyciągnął olejek ze złotymi drobinkami. Jego inspiracji należy szukać w słynnym produkcie marki Nuxe, którego cena za 100 ml w drogerii Super-Pharm to 134,39 zł. Opcja w Primark to koszt jedynych 22 zł. 

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Uwagę zwraca także szeroka oferta produktów do kąpieli, w ramach której oferowane są musujące kule z rozmaitymi motywami niczym w sklepach marki Lush, żele i pianki po prysznic, a także liczne akcesoria, jak np. czepki chroniące włosy przed zamoczeniem.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
 
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Atrakcyjnie prezentuje się półka kosmetyków do i po opalaniu. Znajdziemy na niej balsamy do ciała z filtrami, olejek ochronny do włosów, krem do twarzy z wysoką ochroną przeciwsłoneczną oraz balsam po opalaniu after sun i łagodzący żel aloesowy. Produkty oferowane są w formatach standardowych oraz pomniejszonych, nadających się do zabrania na pokład samolotu.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Wrażenie robi szeroka oferta masek na twarz w płachcie oraz płatków pod oczy.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

W strefie Beauty Primark oferuje także zapachy. Są to zarówno wody perfumowane dla kobiet oraz mężczyzn, jak i mgiełki do ciała i włosów, a także spray do poduszek na dobry sen oraz zestaw rollerów zapachowych do nadgarstków dla dzieci, które zgodnie z deklaracja producenta podnoszą na duchu, uspokajają i pomagają utrzymać koncentrację.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Z oferty Primark zadowoleni powinni być także fani suchych szamponów…

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

 … a także poszukiwacze rozmaitych akcesoriów do włosów…

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

… w tym małego AGD:

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Nie zawiodą się też osoby poszukujące akcesoriów do pielęgnacji twarzy i makijażu:

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Oferta Primark obejmuje też kosmetyki do makijażu, wśród których wybierać można bazy pod makijaż, kilka rodzajów podkładów w licznych odcieniach, korektory, roże w kremie, kamieniu i płynie, rozświetlacze…

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

…a także cienie do powiek, eyelinery i tusze do rzęs...

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

...oraz szminki, konturówki, pomadki i balsamy do ust:

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Oprócz kolorowych kosmetyków marki własnej Ps… na półkach znajdziemy liczną reprezentacje produktów powstałych we współpracy Primark x I Heart Revolution…  

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

… a także w kolaboracji z Barbie The Movie

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Przy pólkach z ofertą Beauty w Primarku nie zawiodą się też fanki stylizacji paznokci.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
Oprócz klasycznych lakierów odnajdą emalie w wersji eko wzbogacone olejem z wodorostów morskich i awokado
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Primark mocno stawia też na sztuczne paznokcie. Proponuje je w wielu kształtach i kolorach.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Do zakupu mocno zachęca możliwość przymierzenia paznokci na własnej dłoni:

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Spory wybór propozycji znajdziemy też na standzie ze sztucznymi rzęsami.  

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

W sieci Primark na półkach i standach jest wiele produktów dla najmłodszych - ciałem i duchem. Dotyczy ta także asortymentu Beauty. Przykładem mogą być wszelkie akcesoria stworzone na licencji firmy Disney - szczotki do włosów, pędzle do makijażu, zalotki, naklejki na paznokcie czy kosmetyczki z motywem Myszki Minni czy niebieskiego kosmity Stitcha.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

To co warto odnotować, to logo programu Leaping Bunny, którym oznakowame są wszystkie produkty kosmetyczne marki własnej Ps... i marek wyprodukowanych przez Primark we wspólpracy z innymi firmami. Gwarantuje ono, że są Cruelty Free - wolne od okrucieństwa. Ani gotowe produkty, ani ich składniki nie są testowane na zwierzętach.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

 

Czytaj też: Kosmetyki sieci Primark pozytywnie przeszły weryfikację na brak powiązań z testami na zwierzętach  

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
01.07.2024 11:46
Galerie i centra handlowe w końcu na plusie
Centrum handlowe Blue City w Warszawie.Shutterstock
Galerie i centra handlowe w Polsce odnotowują długo oczekiwany wzrost liczby odwiedzających. W pierwszych pięciu miesiącach 2024 roku ruch w tych obiektach zwiększył się o 95 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Zwiększenie liczby unikalnych klientów o 173 proc. w tym samym okresie świadczy o rosnącym zainteresowaniu zakupami stacjonarnymi. Jest to wyraźna poprawa po trudnym roku 2023, kiedy to wiele obiektów zmagało się z małą frekwencją i spadkami przychodów.

Badania przeprowadzone przez firmę Proxi.cloud wykazały, że największy wzrost ruchu odnotowano w województwach łódzkim (136 proc.), mazowieckim (112 proc.) oraz świętokrzyskim (111 proc.). Te regiony przewodzą w pozytywnych zmianach, podczas gdy województwa warmińsko-mazurskie, podkarpackie i zachodniopomorskie zanotowały spadki. Mateusz Nowak z Proxi.cloud tłumaczy, że różnice te wynikają głównie z kondycji ekonomicznej poszczególnych regionów, gdzie bogatsze województwa, takie jak mazowieckie, radzą sobie lepiej dzięki większej sile nabywczej mieszkańców.

Jednym z kluczowych czynników wpływających na poprawę sytuacji w centrach handlowych była redukcja inflacji oraz wzrost wynagrodzeń, które przewyższyły wzrost wydatków. Dzięki temu, konsumenci mieli więcej pieniędzy do dyspozycji, co przełożyło się na wzrost zakupów. Dr Maria Andrzej Faliński, były dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD), zauważa, że galerie handlowe powoli odbudowują się po zapaści spowodowanej pandemią COVID-19, a popyt na powierzchnie handlowe rośnie, co widać po coraz mniejszej liczbie wolnych lokali do wynajęcia.

Tego typu obiektom ewidentnie coraz lepiej się powodzi. Wychodzą one z trendu dyskontyzacji rynku i tzw. potaniania zakupów. Podniosły zarówno opłaty czynszowe, jak i eksploatacyjne. Wiedzą, że klienci ich sklepów stawiają na wyższą półkę. Zatem butikom i tak opłaca się prowadzić działalność w tego typu placówkach. Dla przykładu, 10 transakcji premium daje większy zarobek niż 50 tanich. Jednak wiadomość, że unikalnych klientów przybyło, może doprowadzić do kolejnych wzrostów opłat za lokale

- podkreśla dr. Faliński.

Analiza zachowań konsumentów przeprowadzona przez Proxi.cloud, obejmująca ponad 28 milionów konsumentów, wykazała, że przeciętny czas wizyty w galeriach handlowych nieznacznie się skrócił. Mimo to, wzrost liczby unikalnych klientów jest wyraźnym sygnałem poprawy. Dr Nikodem Sarna z Proxi.cloud zaznacza jednak, że dla pełnej oceny kondycji finansowej tych obiektów konieczne są szczegółowe analizy danych finansowych. Wzrost liczby klientów może bowiem prowadzić do wyższych opłat czynszowych, co z kolei może wpłynąć na decyzje najemców.

Eksperci są zgodni, że o ile nie nastąpi drastyczny wzrost inflacji, galerie i centra handlowe mogą liczyć na dalszy wzrost ruchu i liczby klientów. Pomimo dynamicznego rozwoju e-commerce, zakupy stacjonarne wciąż cieszą się popularnością wśród Polaków. Możliwość odbioru zamówień online w centrach handlowych stanowi dodatkowy atut, który przyciąga klientów do tych obiektów. Mateusz Nowak z Proxi.cloud podkreśla, że bieżąca sytuacja ekonomiczna oraz wskaźnik inflacji będą kluczowe dla dalszego rozwoju tego sektora. Dr Sarna dodaje, że o ile nie nastąpi żadne drastyczne tąpnięcie na rynku, można spodziewać się dalszych wzrostów w zakresie ruchu i liczby unikalnych klientów.

Czytaj także: Tajemnicze wózki Auchan w nowej wersji — tym razem także z kosmetykami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
26.06.2024 10:52
Rossmann w nowym parku handlowym w Węgrowie
Smart Park w Węgowie, wizualizacjafot. materiały inwestora
Drogeria Rossmann znalazła się wśród najemców nowego parku handlowego, który powstaje w Węgrowie. Operatorem logistycznym będzie Biedronka.

Węgrów to niewielka, licząca około 11 tys. mieszkańców, miejscowość na wschodzie Polski nad rzeką Liwiec. Przy rondzie im. Bohaterów Bitwy pod Węgrowem powstaje w niej kompaktowy park handlowy.

Smart Park Węgrów ma 6600 mkw. powierzchni najmu. Znajdą się w nim sklepy popularnych sieci handlowych. Operatorem spożywczym będzie Biedronka. Ofertę drogeryjną zapewni sieć Rossmann.

Mix najemców tworzą także Dealz, Sinsay, Martes Sport i Media Expert.

Obiekt budują Smart Park Poland i RG Leasing. Firmy planują rozwój w różnych regionach kraju, z co najmniej 11 kolejnymi inwestycjami w mniejszych miastach w Polsce. 

Czytaj także: Drogerie dm i Rossmann w parku handlowym Silwana – największym kompleksie handlowym w województwie lubuskim

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 05:44