StoryEditor
Sieci i centra handlowe
17.07.2024 15:03

Precordia Capital i Septyma nabyły udziały w parku handlowym Vis à Vis Wilanów

Ulokowanie Street Mall Vis à Vis Wilanów w bliskości dwóch dzielnic Warszawy i Konstancina-Jeziorny gwarantuje duży ruch kliencki. / Street Mall Vis à Vis Wilanów
Precordia Capital Sp. z o.o., której właścicielem jest Jerzy Motz, oraz spółka Septyma Sp. z o.o., należąca do Piotra Beaupre, nabyły 66 proc. udziałów w parku handlowym Street Mall Vis à Vis Wilanów. Sprzedającym udziały była firma Capital Park Sp. z o.o. Nowymi zarządcami nieruchomości została firma Real Management Services Sp. z o.o., należąca do grupy Real Management S.A.

Street Mall Vis à Vis Wilanów zlokalizowany jest w południowej części Warszawy, przy ul. Przyczółkowej 219. Jego lokalizacja przy głównej drodze łączącej Centrum z Wilanowem i Konstancinem-Jeziorną sprawia, że jest łatwo dostępny dla mieszkańców zarówno miasta, jak i okolic. Park handlowy oferuje 17 sklepów oraz lokali usługowych i gastronomicznych o łącznej powierzchni najmu 4300 mkw., a także 104 miejsca parkingowe. Wśród najemców Vis à Vis Wilanów znajdują się takie marki, jak Decathlon, Deseo, Drogeria Hebe, MAX Premium Burgers, RTV EURO AGD, Sakana Sushi&Sticks oraz ZooZoo.pl. Obiekt jest obecnie w pełni wynajęty.

Prezes Zarządu Precordia Capital Sp. z o.o., Jerzy Motz, wyraził zadowolenie z przeprowadzonej transakcji. Wskazał, że parki handlowe typu convenience, takie jak Vis à Vis Wilanów, okazały się najbardziej odporne na skutki pandemii COVID-19. Lokalny charakter tego typu obiektów idealnie wpisał się w nową rzeczywistość, zaspokajając potrzeby konsumentów, którzy zaczęli spędzać więcej czasu w swoim sąsiedztwie. Analizy wykazały, że centra convenience osiągają najlepsze wyniki wśród formatów handlowych, co potwierdza zasadność inwestycji w tego typu nieruchomości.

Nowym zarządcą Vis à Vis Wilanów została firma Real Management Services Sp. z o.o., należąca do grupy Real Management S.A. Spółka ta przejęła odpowiedzialność za bieżące zarządzanie nieruchomością, dbając o utrzymanie wysokiego standardu obsługi najemców oraz klientów parku handlowego. Przejęcie zarządzania przez doświadczoną firmę ma zapewnić dalszy rozwój i stabilność obiektu, podnosząc jego wartość na rynku nieruchomości komercyjnych.

Czytaj także: Nowy park handlowy pod Warszawą: na granicy z Konstancinem powstanie nowy obiekt

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
16.07.2024 16:03
Kaufland uruchamia marketplace w Polsce. Jakie są warunki współpracy dla sprzedawców?
Kaufland Global Marketplace obejmuje 64 kategorie produktów, w tym kosmetyki i perfumyfot. Kaufland
Kaufland Global Marketplace będzie dostępny także w Polsce. Sieć podała datę premiery platformy, przez którą sprzedawcy będą mogli sprzedawać we wszystkich krajach, gdzie marketplace jest dostępny. Na jakich warunkach z biznesem e-commerce niemieckiego detalisty będą mogli współpracować sprzedawcy z Polski?

Jak podaje Kaufland, na polskiej platformie sprzedażowej Kauflad.pl zarejestrowanych jest obecnie 2 tys. sprzedawców. Ma ona ruszyć 7 sierpnia br.

Polska platforma będzie kolejnym rynkiem, na którym będzie działał Kaufland Global Marketplace. W takiej formule niemiecki detalista sprzedaje już w Niemczech, Słowacji  i Czechach. Platformy w Austrii i w Polsce zostaną wkrótce odpalone.

Sprzedaż online odbywa się na zasadzie współpracy z zewnętrznymi przedsiębiorcami, którzy rejestrują się na marketplace i samodzielnie wystawiają i sprzedają swoje produkty. Sami są również odpowiedzialni za wysyłkę towaru i wystawianie faktur Kaufland zajmuje się działaniami marketingowymi. Można także skorzystać z międzynarodowej usługi logistycznej sieci (Fullfilment by Kaufland).

Sprzedawca wnosi miesięczną opłatę podstawową w wysokości 175 zł i zmienną prowizję od sprzedaży, od 7 do 16 proc. Np. dla kategorii perfum prowizja na start na polskiej platformie wynosi 8 proc., na pozostałych rynkach 10 proc. Dla kategorii pielęgnacja ciała i zdrowie w Polsce prowizja od sprzedaży wynosi 8 proc. na start, na pozostałych rynkach 13 proc. Prowizja jest naliczana za zakupione produkty, które nie zostały anulowane lub zwrócone.

Dodatkowo płatne jest dodanie na marketplace bezpośredniego linku do sklepu sprzedawcy, w tej opcji miesięczna opłata wynosi 220 zł.

Kaufland obiecuje sprzedawcom dostęp do wszystkich platform, którymi dysponuje, a tym samym do 56 mln potencjalnych klientów.

Dostęp do platformy możliwy będzie w przeglądarce, jak również poprzez aplikację mobilną sieci.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.07.2024 14:45
Carrefour oferuje klientom i klientkom tajemnicze koszyki kosmetyczne w ponad 170 sklepach
Na zdj. hipermarket sieci Carrefour (fot. PaulSat/Shutterstock)PaulSat/Shutterstock
Dziś (16.07) klienci 178 wybranych hiper- i supermarketów Carrefour w Polsce mogą skorzystać z wyjątkowych rabatów na kosmetyki, sięgających minimum 75 proc. Promocja obejmuje sklepy m.in. we Wrocławiu, Częstochowie, Kielcach, Łodzi i Szczecinie.
image
Grafika promocyjna.
Carrefour
Carrefour po raz drugi organizuje kultową akcję promocyjną, oferując klientom szczelnie zafoliowane koszyki z różnorodnymi produktami drogeryjnymi. Wartość towarów w koszykach niespodziankach wynosi od 200 do 250 złotych, jednak klienci zapłacą za nie jedynie 50 złotych. Promocja trwa od 16 do 20 lipca, lub do wyczerpania zapasów, a każdego dnia na klientów czekają nowe koszyki zawierające między innymi szampony, kremy do twarzy i ciała, balsamy oraz produkty perfumeryjne dla niej, dla niego i dla domu. Koszyki te są dostępne w ponad 170 sklepach w całej Polsce, co oznacza, że promocja jest łatwo dostępna dla szerokiego grona klientów, niezależnie od miejsca zamieszkania.

Sylwester Mroczek, menedżer działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska, podkreśla, że sukces pierwszej edycji akcji skłonił sieć do zwiększenia skali wydarzenia.

Obserwujemy, jak olbrzymim zainteresowaniem cieszą się nasze promocje, a Polacy wykupują koszyki niespodzianki w okamgnieniu. Z ogromną satysfakcją obserwujemy, jak promocja elektryzuje naszych klientów, zachęcając ich do sprawiania przyjemności sobie lub swoim bliskim. W odpowiedzi na ogromne zainteresowanie ofertą po raz kolejny zwiększyliśmy jej skalę, udostępniając ponad 10 000 koszyków w ponad 170 sklepach naszej sieci w całej Polsce

- mówi Mroczek. Jego zdaniem, taka forma promocji nie tylko przyciąga klientów, ale także buduje ich lojalność wobec marki.

Koszyki są dostępne w Carrefour od godziny 12:00, oferując klientom unikalną okazję do zakupu kosmetyków w rewelacyjnych cenach. Dzięki temu klienci mają możliwość zakupu wysokiej jakości kosmetyków za ułamek ich regularnej ceny, co ma na celu wpłynąć na zwiększenie ich zadowolenia i lojalności wobec sieci Carrefour. W koszykach klienci znajdą bogaty asortyment kosmetyków, co sprawia, że promocja ta jest atrakcyjna dla szerokiego spektrum odbiorców. Pełna lista sklepów uczestniczących w akcji znajduje się na stronie Carrefour.

Czytaj także: Tajemnicze wózki Auchan w nowej wersji — tym razem także z kosmetykami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. lipiec 2024 12:03