W specjalnie przygotowanej ofercie Aldi znalazło się się ponad 30 produktów – zarówno spożywczych jak i chemicznych, m.in. pianka do golenia i pędzel Wars, pumeks, mydło powszechne, kosmetyki Pani Walewska, a także kawa zbożowa Kujawianka, gumy kulki, blok warszawski, oranżada Bolek i Lolek czy wata cukrowa.
– Odwołując się do sentymentu i pozytywnych skojarzeń z latami 90. chcieliśmy przypomnieć klientom kultowe smaki i zebrać je w jednym miejscu. Pomimo upływu czasu te produkty gwarantują wysoką jakość i wciąż cieszą się sporą popularnością. Mamy nadzieję, iż przypadną do gustu naszym klientom – mówi Dominika Juszczyk, manager komunikacji i PR Aldi Polska.
Sieć dyskontów Aldi nieustannie poszerza asortyment z kategorii poza spożywczych, oferując klientom zarówno produkty wybranych partnerów, jaki marki własnej. Wśród tych ostatnich z uwagi na korzystną ceną zainteresowaniem cieszą się kosmetyki pielęgnacyjne i do mycia ciała Biocura i Biocura Man, artkuły higieniczne Satessa oraz produkty do higieny jamy ustnej Eurodent.
Czytaj także: Aldi przyspiesza. Otworzył dwa kolejne sklepy w Warszawie