StoryEditor
Sieci i centra handlowe
06.03.2023 00:00

Nie tylko drogerie zachęcają do zakupu kosmetyków przed Dniem Kobiet

Popularnym prezentem wręczanym z okazji Dnia Kobiet są kwiaty. Drogerie i inne sieci handlowe przekonują, że świetnie w roli prezentów na 8 marca odnajdą się też kosmetyki lub akcesoria urodowe / fot. materiały prasowe/Lidl Polska
Z okazji Dnia Kobiet drogerie, ale też inne sieci handlowe, przygotowały specjalne oferty. W Ziko Dermo rabatami objęto 600 dermokosmetyków, Hebe przeceniło o 40 proc. zapachy damskie, a oferta Lidla została uzupełniona o małe AGD do pielęgnacji urody i akcesoria kosmetyczne.

Ziko Dermo do świętowania Dnia Kobiet było już gotowe 3 marca. Tego dnia drogerie sieci zaoferowały ponad 600 produktów z rabatem do 30 proc.  W promocji znalazły się bestsellerowe marki, takie jak Lierac, Nuxe, SVR, Biokap, Iwostin czy Emolium. Wybrane propozycje prezentowane są na specjalnych ekspozytorach w drogeriach.  

Oprócz pojedynczych dermokosmetyków na klientów czekają zestawy produktów, a dla niezdecydowanych – karty podarunkowe.Natomiast 8 marca wszystkie zamówienia realizowane na stronie zikodermo.pl będą dostarczane bezpłatnie.

Z okazji Dnia Kobiet w ofercie Hebe rabatami do 40 proc. objęte zostały produkty z różnych kategorii, m.in. kosmetyki do makijażu, pielęgnacji twarzy oraz zapachy damskie. Obowiązują one już od 27 lutego. Wśród zapachów zainteresowaniem cieszą  się propozycje marek takich jak: Karl Lagerfeld, Jimmy Choo, Tous i El Ganso.

Ciekawą ofertę stanowią też kosmetyki do makijażu, takie jak tusz do rzęs Colossal Volum‘ Express marki Maybelline czy paleta cieni do powiek Playinn marki Inglot. Ponadto wśród kosmetyków objętych rabatem na uwagę zasługuje róż do policzków Little Round Pot Blush marki Bourjois czy skoncentrowane serum w podkładzie do twarzy True Match Nude marki L’Oréal.

Promocją objęte zostały również produkty pielęgnacyjne takie jak krem do twarzy 45+ Dermika Gold 24k czy oczyszczająca maseczka do twarzy z kwasem azelainowym i glicyną Miya Comsetics lub serum nawilżające Skincyclopedia. Oferta dostępna jest w drogeriach Hebe, w aplikacji oraz na hebe.pl.

Także w ofercie Lidl Polska od czwartku 2 marca znalazły się produkty wprowadzone specjalnie z myślą o prezentach na Dzień Kobiet. Są to rollery do twarzy czy kamienie do masażu całego ciała. Sieć zachęca tez do zakupu zestawu 14 pędzli do makijażu.

Inne propozycje prezentowe dyskontu to zestaw do manicure i pedicure czy profesjonalne urządzenia do stylizacji włosów z jonizacją, takie jak prostownica, szczotka prostującą , lokówko-suszarka czy wielofunkcyjny zestaw do stylizacji włosów zawierający aż siedem wymiennych końcówek: wygładzającą, karbującą, spiralną, a także lokówki (dużą, małą oraz płaską lokówkę) i szczotkę.

W Biedronce kosmetyczne prezenty na Dzień Kobiet warto kupić we wtorek 7 marca. Tego dnia na wszystkie damskie kremy do twarzy i perfumy będzie obowiązywała promocja 1+1 gratis (z kartą Moja Biedronka).

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
17.12.2024 11:24
Mystery boxy ze zwrotów konsumenckich w Kauflandzie — w paczkach wszystko, od szamponów do smartfonów
Kaufland ma w Polsce ok. 250 sklepówShutterstock

Kaufland wprowadza innowacyjne automaty Mystery-Pack, oferujące paczki zwrotów w atrakcyjnych cenach. Pierwsze urządzenia pojawiły się w grudniu w Niemczech, a w planach jest ich obecność w 100 lokalizacjach. Jak działa nowy projekt i czym przyciąga klientów?

W grudniu sieć sklepów Kaufland uruchomiła automaty Mystery-Pack, które oferują paczki ze zwrotami konsumenckimi, nieodebranymi przesyłkami i niedoręczalnymi paczkami. Wprowadzenie nowatorskich urządzeń rozpoczęto od 50 lokalizacji w Niemczech, jednak firma zapowiada, że w przyszłości automaty pojawią się w około 100 sklepach. Pierwsze urządzenie stanęło w Höchstadt w Bawarii i odniosło natychmiastowy sukces – w ciągu kilku tygodni sprzedano aż 1500 paczek.

@ichbinbilliger.de Kaufland Penny und sogar Action Mystery Box zu einem Hammer Preis ist wieder da #mysterybox #mysterygift #mysteryboxviral #kaufland #penny #action ♬ Originalton - RetourenBros

Automaty z „Mystery-Packs” znajdują się w strefach przedkasowych wybranych marketów Kaufland. Klienci mogą nabyć jedną z paczek w cenie od 10 do 15 euro. Wewnątrz znajdują się produkty pochodzące z przesyłek, które nie zostały odebrane przez adresatów po zamówieniu w sklepach internetowych. Zawartość paczek, obejmująca zarówno drobne akcesoria, jak i urządzenia elektroniczne, jest starannie zabezpieczona i pozostaje tajemnicą aż do chwili ich otwarcia.

Claudia Gurr, starsza kierowniczka w Kaufland, podkreśla, że automaty są uzupełnieniem oferty usług dodatkowych, które umożliwiają klientom załatwienie innych spraw podczas codziennych zakupów. Firma od dawna rozwija podobne rozwiązania, jak fotokioski czy jeździki dla dzieci, by zwiększyć komfort klientów.

Za projekt odpowiadają zarówno firmy, jak i osoby prywatne, które uzupełniają automaty Mystery-Pack. Przesyłki przechodzą wyrywkowe kontrole jakości, a ich zawartość musi spełniać standardy odpowiednie dla osób niepełnoletnich. Kaufland, będący częścią Grupy Schwarz, działa w 1500 lokalizacjach w Europie i zatrudnia ponad 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada już 250 sklepów i konsekwentnie rozwija swoją ofertę.

Czytaj także: Kaufland uruchamia marketplace w Polsce. Jakie są warunki współpracy dla sprzedawców?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.12.2024 14:43
Carrefour Polska rozwija strefy OUTLET – w tym dodając do nich kosmetyki i chemię
Od teraz w ofercie outletowej klienci Carrefoura znajdą też kosmetyki i chemię gospodarczą.Sebastian Góra

Carrefour Polska dynamicznie rozwija koncept stref OUTLET, oferując klientom nie tylko produkty non-food, ale także artykuły spożywcze, chemię domową i kosmetyki. W nowym modelu in-out, produkty te będą dostępne w limitowanych ilościach do wyczerpania zapasów. Rozszerzona oferta pojawiła się już w 10 lokalizacjach, m.in. w Warszawie, Krakowie i Łodzi, i jest częścią strategii sieci, która od 2020 roku otworzyła blisko 250 stref OUTLET w całej Polsce.

Nowy asortyment stref OUTLET obejmuje ponad 2000 produktów, w tym m.in. środki czystości, higieniczne oraz kosmetyki, dostępne w atrakcyjnych cenach zaczynających się od 29 groszy. Produkty grupowane są w kategorie cenowe, takie jak „do 5 zł” czy „super oferty”, co pozwala klientom łatwo znaleźć najlepsze okazje. Rotacja asortymentu odbywa się co tydzień, co stanowi dodatkową zachętę do częstych wizyt. Carrefour planuje także wprowadzenie stref OUTLET w formacie „mini” w sklepach franczyzowych, co pozwoli dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów.

Teraz do oferty OUTLETu dołączamy asortyment spożywczy i produkty z szeroko rozumianego FMCG. Są to wyselekcjonowane artykuły, których nie można znaleźć w naszej standardowej ofercie, dodatkowo oferowane w bardzo atrakcyjnych cenach. Naszym celem jest ciągłe zaskakiwanie naszych klientów, tak aby nie tylko odpowiadać na ich oczekiwania, ale również kreować nowe potrzeby

- powiedział Paweł Gadawski, dyrektor Działu Produktów Suchych.

Wprowadzenie chemii gospodarczej i kosmetyków do oferty OUTLET wpisuje się w strategię Carrefour, której celem jest nie tylko reagowanie na potrzeby klientów, ale także ich kreowanie. Jak podkreśla Gadawski, dzięki innowacyjnemu podejściu i konkurencyjnym cenom, strefy OUTLET stają się istotnym elementem strategii handlowej Carrefour, umacniając pozycję sieci na rynku detalicznym w Polsce.

Czytaj także: Carrefour oferuje klientom i klientkom tajemnicze koszyki kosmetyczne w ponad 170 sklepach

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. grudzień 2024 17:30